תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש פה משהו מרמת גן שמכיר חנויות טובות למכור מוצרי מחשב...? תודה...
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
דרושות מורות לעיצוב גרפי כולל ידע בillustrator ו advanced photoshop לעיצוב אתרים כולל ידע ב dreamweaver 8 ו flash 8 + advanced actions לעיצוב וידיאו כוללpremiere pro 2 ו after effects 7 לקורות חיים: brasor@bezeqint.net ולציין "design"
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
תגידו לי אם זה פסדר... כי לא נראה לי שזה הולך לרדת לי היום... שימו לב לאחוזים ולמגהבייט שירדו כבר... [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אם אני צריך עזרה קטנה. הכני מיקס פשוט (מאוד). אבל משום מה את השיר השני (זה שלמטה) לא שומעים. אני חושב שהתבלבלתי קצת בקטע של השתלבות של הביט של שניהם (הסמן הכתום הזה). הבעיה נעלמה (לא יוד איך) אבל עדיין אני ישמח אם מישהו שמבין בתוכנה יענה לי על כמה שאלות בפרטי.
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
במהלך גלישה הדפדן "מתרסק" והוא נאצלץ להסגר בגלל שגיאה בנגן הפלאש. ניסיתי להסיר את הפלאש ולהתקין מחדש כפי'>http://weblogs.asp.net/lduveau/archive/2007/02/19/problem-with-flash-in-ie7.aspx"]כפי שמופיע פה אך לשווא. רעיונות? תודה.
-
- 10 תגובות
- 640 צפיות
-
-
כשאני צורב CD רגיל אני בוחר בX24 אבל כשאני מתחיל לצרוב הצריבה מתבצעת בX48, זה התחיל רק השבוע. מישהו יודע איך לסדר את זה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 640 צפיות
-
-
מדובר על עריכה בסיסית של ניגודיות ובהירות(בהיר מדי אחרי סריקה). ב-acdsee ו-infranview ניתן לעשות זאת רק לכל עמוד בנפרד, כלי העריכה של OFFICE2007 פותח רק את העמוד הראשון של הקובץ, והכלי של VISTA לא מאפשר עריכה. מחפש תוכנה שתאפשר משהו בסגנון auto contrast לכל העמודים בו זמנית. תודה.
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
קראתי את הסטיקי וחיפשתי בפורום. אז אם מישהו יודע על תוכנה כזאת אני מודה לו מראש.
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי כונן dvd כבר משהו כמו 5 שנים מסוג hl-dt-st dvd-rom gdr8161b התאריך עדכון האחרון שלו הוא בשנת 2001 גרסת העדכון- 5.1.2535.0, חבל לקנות dvd חדש, הdvd במהירות x16 של LG, הבעיה שהוא לא קורא\מזהה תקליטורי dvd של היום , כמו לדוגמא את battlefield 2 או את need for speed :ms..
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה קטנה שמידי פעם שאני סוגר את הIE אני מקבל הודעה שגיעה: "THE instruction at 0x7473c97e referenced memory at 0x000002f2.the memory could not be read" עכשיו זה קורה לי הרבה פעמים שאני סוגר את הדפדפן של IE ,בFIREFOX זה לא קורה. וזה קורה אחרי גם אחרי שהתקנתי כמה פעמים מחדש את הWINDOWS XP אחרי פירמוט. למי יש מושג? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם! תוכנת הנורטון גילתה את הסוס הטרויאני הזה על המחשב שלי . התוכנה לא הצליחה להסיר אותו. הייתי שמחה לקבל ממכם הוראות איך להסיר אותו בעצמי.יש איזה אתר שמציין את רשימת הקבצים שהטרויאן מחדיר למחשב; האם הפעלה של המחשב במצב בטוח והסרה ידנית של הקבצים הללו היא הפתרון ?מה לגבי הפגיעה של הסוס הטרויאני הספציפי הזה? מה הוא עושה בדיוק? קראתי שהוא גונב סיסמאות...האם אני צריכה לפחד עכשיו שישתמשו לי בסיסמא לאתרי החשבונות בנק שלי ויחגגו? זה ממש ממש מדאיג... ושאלה קטנטונת - האם ע"י שחזור מערכת, הקבצים המזיקים (וירוסים וכו') נמחקים? המון תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
איך אני מסדר שהשומר מסך לא יופיע באמצע הסרט איך לתת לוינדוס לדעת שפועל סרט הבעיה ב ויסטה
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
http://img430.imageshack.us/my.php?image=14zy1.jpg להורדה.. http://www.stvsoft.com/
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
הורדתי סרט של 700 MB והאימיול סיים רק 450 MB עכשיו איך אני יכול להפוך את הקובץ לקובץ שלא יהיה בעיה לנגן אותו?? איך אני יכול להוריד חלקים מסרט??
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני צריך תץוכנה שתקבץ לי שירים בשביל להכניס לפלאפון........ בבקשה זה דחוף...!!! תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום אני לא יכול להתקין מסנגר אז השתמשתי ב- http://webmessenger.msn.com/ אך זה לא עובד יותר האם יש עוד אופציות? תודה, יהודה
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שתרשום לי את כל הפעולות שנעשות במחשב, שירשום כל תוכנה שהופעלה, ואת השעה והיום וכו' יש כזה דבר??
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
תראו מאז ומתמיד היתה לי בעיה באקספלורר כל פעם שאני נכנס אליו או שאני רושם לו כתובת להיכנס הוא רושם לי "הגדרות האבטה הנוכחיות אינן מתירות הפעלת פקדי activex בדף זה. כתוצאה מכך יתכן שהדף לא יוצג כראוי" זה כבר ממש מעצבן ולא הצלחתי לסדר אותו הלכתי להגדרות שם ועשיתי ברירת מחדל ועדין לא עוזר יש למשהו פתרון??? תוודה!!
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
יש לי מסך 24 אינץ',הבעיה רשומה בכותרת,זה מן ממרכז לי את הדף באמצע. אפשר לטפל בזה או שהבעיה כאן היא הwide screen?
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
כשאני שולח פקס מהמחשב , זה לוקח לי כאילו זמן שיחה רגילה, נכון? ואגב אני משתמש בתוכנה שיש באקספי , על איזו תוכנה תמליצו לי על שליחת פקסים?
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם כבר כמה זמן יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור והיא ממש הורגת אותי יש לי Kaspersky Internet Security 7.0 וכמה פעמים ביום מופיעה לי הודעה (כמו בתמונה) ולאחר ההודעה חיבור האינטרנט שלי מתנתק, ואז אני צריך ללכת לחייגן להתחבר לאינטרנט מחדש איך לפתור את זה? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 639 צפיות
-
-
השאלה בכותרת , אז תצביעו. http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20050605131302.html Currently there are not many details available about Apples decision to start using Intels chips, furthermore, the reasons for the move are also not clear. The main question now concerns future strategy of Apple Computer, as re-made Mac OS X operating system for x86-based Mac computers may also launch on PCs made by other makers. Moreover, Apples machines may also run Microsoft operating systems.
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
הורדתי והתקנתי את השועל (נחמד ביותר!! . במיוחד הקטע עם הטאבים! אהבתי מאוד) אבל הבנתי שגם קיימת אפשרות להוסיף עוד פלאג-אינס ופיצ'רים שונים. אז מישהו מכיר אולי איזה אתר שיש בו מגוון פלאג-אינס להורדה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
-


