עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by overload,

    אם אני צריך עזרה קטנה. הכני מיקס פשוט (מאוד). אבל משום מה את השיר השני (זה שלמטה) לא שומעים. אני חושב שהתבלבלתי קצת בקטע של השתלבות של הביט של שניהם (הסמן הכתום הזה). הבעיה נעלמה (לא יוד איך) אבל עדיין אני ישמח אם מישהו שמבין בתוכנה יענה לי על כמה שאלות בפרטי.

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  2. Started by _BooM_,

    במהלך גלישה הדפדן "מתרסק" והוא נאצלץ להסגר בגלל שגיאה בנגן הפלאש. ניסיתי להסיר את הפלאש ולהתקין מחדש כפי'>http://weblogs.asp.net/lduveau/archive/2007/02/19/problem-with-flash-in-ie7.aspx"]כפי שמופיע פה אך לשווא. רעיונות? תודה.

    • 10 תגובות
    • 640 צפיות
  3. מדובר על עריכה בסיסית של ניגודיות ובהירות(בהיר מדי אחרי סריקה). ב-acdsee ו-infranview ניתן לעשות זאת רק לכל עמוד בנפרד, כלי העריכה של OFFICE2007 פותח רק את העמוד הראשון של הקובץ, והכלי של VISTA לא מאפשר עריכה. מחפש תוכנה שתאפשר משהו בסגנון auto contrast לכל העמודים בו זמנית. תודה.

    • 3 תגובות
    • 640 צפיות
  4. קראתי את הסטיקי וחיפשתי בפורום. אז אם מישהו יודע על תוכנה כזאת אני מודה לו מראש.

  5. שלום, יש ברשותי כונן dvd כבר משהו כמו 5 שנים מסוג hl-dt-st dvd-rom gdr8161b התאריך עדכון האחרון שלו הוא בשנת 2001 גרסת העדכון- 5.1.2535.0, חבל לקנות dvd חדש, הdvd במהירות x16 של LG, הבעיה שהוא לא קורא\מזהה תקליטורי dvd של היום , כמו לדוגמא את battlefield 2 או את need for speed :ms..

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  6. Started by ironman405,

    שלום לכולם יש לי בעיה קטנה שמידי פעם שאני סוגר את הIE אני מקבל הודעה שגיעה: "THE instruction at 0x7473c97e referenced memory at 0x000002f2.the memory could not be read" עכשיו זה קורה לי הרבה פעמים שאני סוגר את הדפדפן של IE ,בFIREFOX זה לא קורה. וזה קורה אחרי גם אחרי שהתקנתי כמה פעמים מחדש את הWINDOWS XP אחרי פירמוט. למי יש מושג? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  7. Started by Hadas89,

    שלום לכולם! תוכנת הנורטון גילתה את הסוס הטרויאני הזה על המחשב שלי . התוכנה לא הצליחה להסיר אותו. הייתי שמחה לקבל ממכם הוראות איך להסיר אותו בעצמי.יש איזה אתר שמציין את רשימת הקבצים שהטרויאן מחדיר למחשב; האם הפעלה של המחשב במצב בטוח והסרה ידנית של הקבצים הללו היא הפתרון ?מה לגבי הפגיעה של הסוס הטרויאני הספציפי הזה? מה הוא עושה בדיוק? קראתי שהוא גונב סיסמאות...האם אני צריכה לפחד עכשיו שישתמשו לי בסיסמא לאתרי החשבונות בנק שלי ויחגגו? זה ממש ממש מדאיג... ושאלה קטנטונת - האם ע"י שחזור מערכת, הקבצים המזיקים (וירוסים וכו') נמחקים? המון תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  8. איך אני מסדר שהשומר מסך לא יופיע באמצע הסרט איך לתת לוינדוס לדעת שפועל סרט הבעיה ב ויסטה

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  9. http://img430.imageshack.us/my.php?image=14zy1.jpg להורדה.. http://www.stvsoft.com/

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  10. Started by _Daniel_,

    הורדתי סרט של 700 MB והאימיול סיים רק 450 MB עכשיו איך אני יכול להפוך את הקובץ לקובץ שלא יהיה בעיה לנגן אותו?? איך אני יכול להוריד חלקים מסרט??

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  11. Started by Reze,

    אני צריך תץוכנה שתקבץ לי שירים בשביל להכניס לפלאפון........ בבקשה זה דחוף...!!! תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  12. Started by ydyehuda,

    שלום אני לא יכול להתקין מסנגר אז השתמשתי ב- http://webmessenger.msn.com/ אך זה לא עובד יותר האם יש עוד אופציות? תודה, יהודה

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  13. שלום לכולם! אני מחפש תוכנה שתרשום לי את כל הפעולות שנעשות במחשב, שירשום כל תוכנה שהופעלה, ואת השעה והיום וכו' יש כזה דבר??

  14. Started by dids22,

    תראו מאז ומתמיד היתה לי בעיה באקספלורר כל פעם שאני נכנס אליו או שאני רושם לו כתובת להיכנס הוא רושם לי "הגדרות האבטה הנוכחיות אינן מתירות הפעלת פקדי activex בדף זה. כתוצאה מכך יתכן שהדף לא יוצג כראוי" זה כבר ממש מעצבן ולא הצלחתי לסדר אותו הלכתי להגדרות שם ועשיתי ברירת מחדל ועדין לא עוזר יש למשהו פתרון??? תוודה!!

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  15. יש לי מסך 24 אינץ',הבעיה רשומה בכותרת,זה מן ממרכז לי את הדף באמצע. אפשר לטפל בזה או שהבעיה כאן היא הwide screen?

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  16. Started by desert,

    כשאני שולח פקס מהמחשב , זה לוקח לי כאילו זמן שיחה רגילה, נכון? ואגב אני משתמש בתוכנה שיש באקספי , על איזו תוכנה תמליצו לי על שליחת פקסים?

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  17. Started by djdodo,

    שלום לכולם כבר כמה זמן יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור והיא ממש הורגת אותי יש לי Kaspersky Internet Security 7.0 וכמה פעמים ביום מופיעה לי הודעה (כמו בתמונה) ולאחר ההודעה חיבור האינטרנט שלי מתנתק, ואז אני צריך ללכת לחייגן להתחבר לאינטרנט מחדש איך לפתור את זה? תודה [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 639 צפיות
  18. השאלה בכותרת , אז תצביעו. http://www.xbitlabs.com/news/cpu/display/20050605131302.html Currently there are not many details available about Apples decision to start using Intels chips, furthermore, the reasons for the move are also not clear. The main question now concerns future strategy of Apple Computer, as re-made Mac OS X operating system for x86-based Mac computers may also launch on PCs made by other makers. Moreover, Apples machines may also run Microsoft operating systems.

    • 0 תגובות
    • 639 צפיות
  19. הורדתי והתקנתי את השועל (נחמד ביותר!! . במיוחד הקטע עם הטאבים! אהבתי מאוד) אבל הבנתי שגם קיימת אפשרות להוסיף עוד פלאג-אינס ופיצ'רים שונים. אז מישהו מכיר אולי איזה אתר שיש בו מגוון פלאג-אינס להורדה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  20. Started by קורלאונה,

    אם כדי להתקין את האנטי וירוס הזה?ESET NOD32 Antivirus Business Edition v3 0 566 CRACKED-CU או שיש יותר טובים?...

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  21. שלום, למישהו יש רעיון איך לנקות תולעת בשם WORM_DOWNAD.AD? מצורף צילום מסך של ההודעה שהתקבלה מהאנטי וירוס (Trend Micro) אשמח לעזרה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  22. Started by za-david,

    חברים בטעות עשיתי פורמט למחיצה לא נכונה מישהו יודע אם יש איזה תוכנה שאני יוכל לשחזר את מה שהיה לי על אותה מחיצה? אם מישהו מכיר דרך לעשות זאת בלי תוכנה גם טוב?

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  23. Started by VanGuard,

    יש לי PIII 600MHZ עם 128 SDRAM. אני מחפש פיירוול שלא צורך הרבה משאבים ושיהיה כמה שפחות מורגש על עומס המערכת וכמובן שיתמוך בווינדוס 98. חשבתי על KERIO המומלץ אך הוא אינו תומך ב-98 (לפחות לא מצאתי גרסא תומכת).

    • 3 תגובות
    • 639 צפיות
  24. אני גולש לפעמים באתרים וקופץ לי חלון כזה מעצבן של "מסוף שגיאות". איך אני מבטל אותו? תודה..!

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  25. לאחרונה אני בודק את המחשב שלי (חלונות 2000 sp4 ) בעזרת spysweeper את רוב המרגלים התוכנה מכניסה אל הקרנטינה אך יש תוכנה בשם cdilla שה- spysweeper ממליץ לא להכניס לשם. מה ה cdilla עושה בכלל שצריך להיזהר שלא להכניסה להסגר? האם יכול להיות לי בלאגן אם אכניסה להסגר (quarantine) ? תודה מראש יוסי

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות

דיונים חדשים בפורומים