תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב הויסטה עוד לי בעיות בכל מיני תוכנות כמו אייסיקיו ולכל מיני אנשים שאני מכיר זה התקין זה עושה לי שגיאה ורושם "ייתכן שתוכנית זו לא הותקנה כראוי" ואז יש לי אפשרות - "התקן תוך שימוש בהגדרות מומלצות" אני לוחץ וזה עושה אותו דבר למה זה קורה לי ?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
אחרי שהמגש יוצא החוצה (ידנית או ע"י לחיצה על EJECT), אני לא יכול להכניס אותו דרך ה-XP! אני חייב לקום וללחוץ על הכפתור, לפי מה שאני מכיר ה-EJECT אמור להשתנות ל-LOAD. למישהו יש מושג למה זה קורה ואיך לתקן את זה?
-
- 5 תגובות
- 641 צפיות
-
-
היי מחפש תוכנה קלה לפיצול סרט הוידאו מהאודיאו - לא מסובכת ולא עם פונקציות... יש המלצות?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
הוא נקרא LionHeart_Codecs_Pack_v1.2 מישהו יכול לעזור לי כי אני לא מוצא אותו?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
לא מזמן שידרגתי את ה winamp כשהוא אמר שיש גירסה יותר חדשה או משהו בסגנון, אבל אחרי השדרוג זה חזר ל skin הישן של ווינאמפ. שניסיתי להוריד skin חדש מהאתר זה הוריד לי ערמה של קבצים. פעם שהייתי מוריד skin חדש זה היה יורד, וישר מתחלף בווינאמפ לבד. מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי להתקין skin חדש?
-
- 5 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום המחשב שלי מאט כל חצי שעה לשעה רציתי לדעת איך אני יכול לדעת מה הגורם לזה שהוא איטי? הנה תמונה:
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
לפעמים כשאני רוצה להוריד תוכנה, רשום לי גרסא ל ווינדוס 64 וגרסא לXP והשאר. אבל כרגע אני רוצה להוריד תוכנה אחת, ורשום גרסא למעבדי 64 וגרסא למעבדי 32. אז לא הבנתי, אני צריך להוריד את ה64 גם אם אני משתמש בוינדווס אקספי רגיל? (לא 64ביט)
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אני משתמש ב- Miranda. כל משתמש שאני מדבר איתו שיש לו ICQ4/Lite4 מקבל את ההודעות שהן בעברית בג'יבריש (אני כן רואה את מה שהוא שולח בעברית). יש מה לעשות בנידון? עריכה: אוליי זה יכול לעזור : http://www.fresh.co.il/dcforum/Software/20109.html#0
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להתחבר לעוד תחומים חוץ מצילום ואני רוצה ללמוד מידול בתלת - מימד אין לי שום כשרון בציור . הורדתי את התוכנה Blender ובימים הקרובים אני אשב על המדריך הזה: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro#Beginner_Tutorials אשמח לקבל טיפים ועצות . ואשמח לקבל עוד מדריכים ואתרים בנושא. תודה
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אני מחפש אתר טוב להורדת דריברים של מודמים כרטיסי TV כרטיסי רשת מישהו מכיר
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
יש אפשרות להעביר את קובץ הנתונים של הOUTLOOK EXPRESS שיופיע בתוכנה WINDOWS MAIL באותה צורה? כלומר המיילים והתיקיות הקיימות בלי החשבון עצמו תודה.
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
ישהו מכיר מנהל הורדות שתומך העדכון החדש כי יש לי את אורביט ואת פלאש גט ושנהים לא תומכים תודה
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
רק את הקובץ קול והופך אותו ל-WAV או ל-MP3
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד של HP ואני מעוניין לצרוב תמונה על דיסק דרך הלייזר שיש לי בכונן . אך אני לא מוצא תוכנה מתאימה מישהו יודע אך או עם מה אני צורב?? תודה
-
- 5 תגובות
- 640 צפיות
-
-
ערב טוב, לוותי מצלמת וידאו מחברה. המצלמה הקליטה על דיסקים קטנים ויצרה תפריט די.וי.די לפני מספר הפעמים שלחצתי על הקלטה. האם קיימת תוכנה שהופכת לי את כל הדיסק לקליפים קטנים כפי שהם בתפריט הדי.וי.די? כבר הורדתי לא מעט תוכנות וכולן לא עבדו טוב. גם לא הצלחתי להגדיר שהוידיאו יהיה ב 16/9, וגם הסרט נתקע אחרי עשר-עשרים שניות ובטח שלא הצלחתי להפוך את זה לקבצים כפי שזה מופיע בתפריט. תודה
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אני צריך להוריד EASY H10] אז עם למישהו יש לינק תודה אם למישהו יש גם מדריך כם תודה
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
התקנתי תוכנה בשם Winzix כדי לפתוח קובץ מסויים. פתחתי והעפתי את התוכנה בצורה מסודרת מ"הוספה והסרה" אבל משום מה האייקון שלה נשאר כאשר אני לוחץ מקש ימיני על קובץ כלשהו. למישהו יש פיתרון פשוט למצב? מצ"ב תמונה שתסביר לאלו שלא הבינו.. http://img230.imageshack.us/my.php?image=123ql0.png
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש נגן ווידאו שמסוגל לנגן את כל קבצי הווידאו הפופולרים (dvix/xvid/h264 וכו') ללא התקנת מקודדים נפרדים בדומה לVLC אך הוא גם צריך להיות מסוגל לרנדר כתוביות באיכות טובה, מה ש VLC די נכשל בו. מה שניראה שVLC עושה זה פשוט לרנדר את הכתוביות ברזולוציה של הסרט, ככה שאם מגדילים את הסרט לכל המסך הכתוביות נראות מפוסקלות. אני מחפש נגן שירנדר כתוביות בדומה לפילטרים של directshow לדוגמא Vobsub וכו'. מישהו מכיר חיה כזאת ?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
ברגע שאני נכנס לאתר של hwzone ה CPU עולה ל100% זה גם אצלכם ? לדעתי יש שם יותר מידי פרסומות ו FLASH והמחשב פשוט מתייאש יש לי מעבד amd 2500+ ו 512 זיכרון וזה לא קורה באתרים אחרים (אפילו וואלה...)
-
- 5 תגובות
- 640 צפיות
-
-
ניסיתי את FDM, והוא פעל לי גרוע [בגלל הfirefox] יש Download Managers חינמיים וטובים לפיירפוקס?
-
- 5 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אם אני יוצר אנימציה פשוטה ב-3dmax איך אני יכול לייצא אותה לפלאש באיכות גבוהה וברקע שקוף?
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
מישהו יודע אם אפשרי לצרוב לתקליטור DVD גם קובצי דיוידי (VIDEO_TS) וגם AVI ושנגן דיוידי יוכל לנגן את שניהם? בנרו זה לא אפשרי כי צריבת DVD מוחקת את כל מה שקיים בתקליטור ונועלת אותו (Finalize).
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
צריך את Spyware Doctor לא דמו ובחינם ותודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אני לא חושב שזה ממש המקום אבל אין מקום אחר שאני יכול להכניס את זה אני מחפש אתרים שנרשמים ורואים פירסומות ומקבלים כסף שלחו לי כמה שיותר מי שמכיר ו תודה
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
באתרים רבים שמציעים סרטונים כמו כתבות בynet הפיירפוקס לא מנגן אותם ומציע לי להוריד פלאג שיטפל בבעיה אבל כשאני מוריד את הפלאג הווינדוס לא מזהה את הקובץ ועל מנת להפעילו דרושה לי חבילת sp1 בxp וכמו כן גם windows media player מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-


