תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה להתקין דריבר לכרטיס קול שלי... sis 7012 הורדתי מהאתר של החברה את הדריבר ועכשיו שאנ מנסה להתקין אותו אז הוא מביא לי שגיאה באמצע ההתקנה.. זאת השגיאה מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי מה הבעיה פה? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
איך להתקין תוכנה מדיסק שרכשתי על נט בוק? יש למישהו ניסיון?(לנטבוק אין כונן CD)
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
מי שמכיר את התוכנה - איך אני עושה שהיא תציג את המזג אוויר בתל אביב? היא יודעת להציג את המזג אוויר במקומות אחרים חוץ מארצות הברית?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
התקנתי עכשיו JAVA וFLASH דרך האתר של MOZILLA, אבל IAF.org.il לא עולה לי... עם IE הוא כן עולה, אבל לא מותקן לי על המחשב IE. תנסו אצלכם בפיירפוקס... תודה.
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
אהלן אנשים! איך אני עושה שהסרט יהיה 4:3 או 16:9 וכו'... תתנו לי טיפ, מדריך או תוכנה כדי לפתור את הבעיה--- הכל.... בבקשה מכם, תודה.
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=259084.0 תעזרו לי באמת אני לא יודע מה לעשות... תשימו לב שזה קרה במקרה באותו זמן שגם לפותח התראד.
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אנשים יש לי מלא תמונות שאני רוצה לצרוב לדיסק ולראות את זה אחרי זה בדי וי די יש איזה תוכנה שעושה את זה? למה ניסיתי בנרו וזה לא הצליח...
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
שאני מנסה להיכנס לחלק מהקבצים שלי אז זה עושה כאילו זה נכנס , ולא עושה כלום בסוף ... לא יודע למה זה ... קבצים: Mirc Cs 1.6 - המקורי עובד לי. Cz Busted - שאני מנסה להיכנס אז ההתחל נתקע לי. ולא קשור אנטי-וירוס... עזרה :'([br]פורסם בתאריך: 19.08.2009 בשעה 01:18:25 נו בבקשה !!!!
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
בבקשה שמישהו יביא קישור להורדה לערכת שבבים ללוח Gigabyte P965-s3 תודה.
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש המלצות לתוכנה (חינמית / מסחרית) שמאפשרת גיבוי ושחזור מחיצות / כוננים באמצעות כתיבה לצורב DVD. באתר של סימנטק נאמר שהגרסה החדשה של Ghost תומכת בפונקציה כזו, אבל אין שם הורדה של גרסת נסיון... אז, האם מישהו מכיר עוד תוכנות שעושות את זה?
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
קראתי פעם שיש כמה גרסאות דרייברים של NVIDIA שגורמות לכל מיני בעיות איטיות במשחקים. אני מתקין עכשיו את XP מחדש, אז רציתי לבדוק, יש גרסה ספציפית שמומלץ להתקין אותה או שפשוט להוריד את הגרסה הכי אחרונה מהאתר של NVIDIA?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
שלום , אולי מישהו יודע איך אני מטמיע תרגום בסרט בחלק התחתון שלו , זאת אומרת בקטע השחור הזה מתחת לסרט .. אשמח לתשובה. תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי שאלה לגביי המחשבים הניידים החדשים שהם עד 10 אינץ' אין להם כונן דיסקים אז איך אפשר להתקין עלייהם מערכת הפעלה?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני משתשמש בnero ואני רוצה לצרוב שתי משחקי PS2 שהפכתי לimage בדיסק אחד, אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
יש למישהו מושג על אחת כזאת.
-
- 5 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני גולש בפיירפוקס, ומשתמש ב-IE6 רק עבור אתרי האינטרנט שלא עובדים טוב בפיירפוקס (אני עובד עם IETab, כמובן). ה-windows update כמובן מציק לי ומציע לי לשדרג ל-IE7. יש סיבה לשדרג? יש סיבה לא לשדרג?
-
- 5 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה לשמור במחשב שלי כל מיני קטעים (אודיו) מהארכיון של התחנה 103FM שיש באתר שלהם. כשלוחצים על הלינק אז נפתח מין חלון כזה קטן שלהם המשמיע את הקטע ומה שאני רוצה זה לשמור אותו במחשב שלי (אין אפשרות להוריד את הקטע). האם ישנה איזו תוכנה שבעזרתה אוכל לשמור קטעים כאלו?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
ראיתי שיש 3 גירסאות: 1 Enterprise 2 Personal 3 Network מה ההבדלים בניהם?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
והגודל של כל אחד 2 גיגה הם נמצאים בספריות שונות אבל אותם שמות קבצים כמו VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.IFO איך מחברים את שני הספריות ל DVD אחד? תודה
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
פשוט שיהיה אפשר להדביק רשימה של לינקים במקום להשתמש בimport עברתי על לפחות 10 מנהלי הורדות ולא מצאתי משהו מתאים
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
איך אני עושה שאני סורק דף והוא ייצא לי בדיוק באותו גודל?
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב עם בעייה הקשורה לכונן/צורב הDVD . כמו שאני רואה הכונן מזוהה באופן מלא ומדוייק ע"י מערכת ההפעלה (Win 7) מזהה ומפעיל דיסקים מסויימים וכו'. אך ישנה בעיה מסויימת שבעת נסיון לצרוב דיסקים בעזרת נרו, התוכנה אינה מזהה כונן כלשהו לצריבה ובעיה נוספת היא שגם בהכנסת מספר דיסקים שונים ומקוריים של משחקים כמו Assassin's Creed ,וישנים יותר, לאחר קליטת הדיסק אני מקבל הודעה "יש להכניס את הדיסק הנכון לכונן וללחוץ אישור " (בתרגום חופשי). זאת כאמור למרות שהדיסק מקורי בוודאות ונקנה בבאג מחשבים. (כידוע, בד"כ הודעה המתקבלת בעת נסיון להפעיל משחק מ P2P ללא קראק) כמו כן כשנכנסים למנהל ההתקנים לבדוק מה מצבו של הכונן, הוא מזוהה במדוייק אך ניתנת רק האפשרות הראשונה "Driver Detail…
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
מישהו יודע איזה גרסה של NERO עובדת בVISTA 64 בטוח ? כל מה שאני מתקין נותן לי שגיאות וקריסות.. במיוחד 9. ואם נרו עדיין לא עובדת על ויסטה, איזה תוכנה אחרת באותה הרמה יש ?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-


