תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי את גרסא 1.2 ותהיתי את איך משתמשים בה? ממש אין לי מושג מה קורה שם... תודה
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
איך אפשר להפעיל תתוכנה ???? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום חברים, הודתי את התוכנה הזו, שבעיקרון פשוט מפשטת את עניין ההתחברות לשרתים בכדי לשחק בקאונטר סטרייק (אני בטוח שאתם מכירים אותה) אבל אין לי מושג איך להגדיר אותה בצורה נכונה.... בחרתי קאונטר סטרייק, הגדרתי לו איפה נמצא הקובץ על ההארד דיסק, וכל מה שצריך אבל הוא לא מוצא תוצאות בכלל!! בטוח עשיתי משהו לא נכון.... מבקש את עזרתכם הדחופה, תודה רבה מראש ושנה טובה! ניר.
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת האם Thunderbird mail הוא מוצר מוצלח באותה מידה כמו ה-FireFox browser והאם אתם ממליצים להוריד ולהתקין אותו? או שאולי יש תוכנות דואר טובות יותר?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני לא מצליח לפתוח סקינים מהסוג הזה ואני לא יודע למה שאני פותח אחד הוא חוזר לי אוטומטית לסקין הרגיל של ווינאמפ זה קורה רק בסקינים מהסוג הזה כאלה שהמבנה שלהם הוא לא כמו המבנה הרגיל של ווינאמפ(כפתורים>אקולייזר>רשימת שירים). הנה דוגמא לאחד WAL http://www.winamp.com/skins/details.php?id=142664 עריכה: הורדתי את הגירסה האחרונה של הווינאמפ לא עזר.
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
חיפשתי המון באינטרנט, ולא מצאתי. אני מחפש תמונה של שמיים, ושהעננים הם בעצם כתב. למשל, שכתוב i love you או Love או משהו כזה...... קיים אולי פונט כזה? או שמישהו יודע לעשות את זה בפוטושופ בקלות? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
לפעמים באתרים מסוימים אני נתקל במשחקים או במצגות FLASH יפים איך אפשר להוריד אותם לדיסק הקשיח - שיהיו קבצים עצמאיים להרצה? בברכה.
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
ברוכים הנמצאים יש לי סרט שהומר מווידאו לdvd (צירפתי תמונה של הקבצים) אני רוצה לערוך אותו לורפרפ אותו לפורמט vcd בנוסף התקנתי את nero 7 האם איתה ניתן לרפרף? אשמח למדריכים תודה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אמרו לי שצריך להביא את שתי אלה אז הנה http://up164.siz.co.il/up1/uwtmyqyzxgy3.bmp אני חייב את הכרטיס רשת הזה כמה שיותר מהר תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
יש תוכנה שמאפשרת לבדוק תקינות של ארדיסק ,לא לתקן רק לבדוק באד סקטורים ?
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום רב, אני מנסה להצמיד כתובית בשפה רוסית לסרט באמצעות התוכנה AVI-RECOMP כשאני צופה בסרט בעזרת subtitle workshop או באמצעות נגן VLC (לפני פעולת ההצמדה כמובן), הרי שהכול מופיע בסדר גמור. אבל אחרי סיום הפעולה של AVI-RECOMP הכתובית מופיעה בג'יבריש. מה ניתן לעשות כדי לתקן את הבעיה? תודה וגמר חתימה טובה!
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
זה מחרפן אותי [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם : יש לי בעיה עם משחק שמור {קובץ SAVE} של המשחק FM2009 שמשום מה לא אני לא מצליח לעלות אותו יותר ... במשחק עצמו כאשר אני פותח את המשחק השמור העלאה של המשחק נעצרת בשלב מסויים ופשוט לא ממשיכה , ועם אחת התוכנות של המשחק כאשר אני מעלה את הקובץ התוכנה מודיע לי שהקובץ כנראה פגום באמצע שהיא מטעינה אותו . יש איזה שהיא תוכנה או פתרון לשחזור הקובץ או ניסיון לתיקון השגיאה בקובץ ? תודה לכולם .
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
למה בבדיקת ווירוסים הוא מבקש ממני בחלק מהקבצים סיסמא כמו במקרה הבא: (בתמונה המצורפת) הקובץ הנ"ל שייך לSPYBOT אבל הוא עושה לי את זה גם בקבצים אחרים וממש אין לי מושג איזו סיסמא הוא מבקש [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 641 צפיות
-
-
התקנתי את ה-XP64 ויש לי עכבר מסוג Microsoft Intellimouse explorer 1.0a ואני לא מוצא דרייבר הורדתי את ה-INTELLIMOUSE 5.5 החדש כאילו אבל העכבר שלי לא מופיע שם ואני חייב דרייבר בלי הכפתורים שיש לי בעכבר אני לא יכול לתפקד !! תודה מראש !
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אחרי התקנת IE7 הטקסט במחשב הפך למתושתש. נראה מן אפקט החלקה (smooth) שרק עושה כאב ראש מישהו יודע איך להחזיר את המצב לקדמותו?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי מסנג'ר 8 , מישהו יודע איך אפשר להגדיר את המספר נייד?
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה Avast! Antivirus עכשיו יש לי כמה שאלות: 1) מה זה שתי האיקונים האלו בצד שמאל למעטה?: מה עושים איתם? 2) מה זה החלון הזה ומה עושים איתו? במה הוא עוזר?: 3)מה עושים עם החלון הזה ומה עושים איתו? איך משתמשים בו?: תודה לעוזרים ואם למישהו יש מדריך זה יעזור מאוד
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם. התקנתי את אופיס 2007 באנגלית ואת ההרחבה שלו לעברית עם כל החבילות שרות שלהם למרות הכל אני לא מצליח להפוך את הTAMPLATES שלו שילכו מימין לשמאל (עברית) וגם כך לשאר התוספות שלו למשל האופציה להוסיף טבלאת תוכן אשמח לעזרה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שהיא בעצם כמו אולפן ביתי להקלטות. מי שיעזור לי ישא ברכה....
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
התקנתי השבוע ווינדאוס 7 והסטריאו עובד כמו שצריך, אבל הסראונד לא. יש לי לוח אם Abit Kv8pro עם כרטיס Realtek AC97 הווינדאוס התקין לבד את התוכנה של Realtek אבל עם פחות פונקציות, ושאני בוחר 6 ערוצים זה עדיין לא עובד. מחקתי את הדרייורים והתקנתי ישירות גירסא מותאמת לווינדאוס 7 מהאתר של Realtek אבל גם זה לא עובד. מה עוד אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
קראו בבקשה את המפרט שלי ושימו לב לקובץ המצורף. בתודה מראש (= [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
היי, רציתי לדעת האם יש אפשרות להוסיף איש קשר בלי שיופיע ברשימה של אנשי הקשר.ואיך מדברים איתו כאשר כן רוצים לתקשר איתו.אני יודע שהשאלה אולי מוזרה אבל איזה חבר שאל אותי ואין לי מושג האם יש אופציה כזו בתודה גל
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-


