עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by den,

    בכל פעם שאני משתמש בתוכנות: Winamp,Jet Audio (ואני בטוח שיש עוד) אני שומע תקיעות וקולות מוזרים, הבעיה הזאת לא מתרחשת כאשר אני משתמש ב- Windows Media Player

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  2. Started by saar3,

    שלום! כשאני נכנס למחשב מופיע לי הדבר הבא: http://www.yop.co.il/my.php?id=bny985pxjx.jpg אני לא יודע איזה אנטיוירוס אני צריך או משהו אחר כדי להוריד את זה.. מקווה שתעזרו לי!

    • 6 תגובות
    • 641 צפיות
  3. Started by Yoav,

    יש לי כרגע סרט מטיול מסוים שמחולק למספר DVD, ואני צריך להעביר אותם למחשב ולערוך אותם בשביל ליצור DVD עם כמה קטעים נבחרים, כלומר, אני צריך תוכנה שפשוט תאפשר לחתוך קטעים מהסרט ולהדביק אותם באחד אחר.. מה התוכנה הפשוטה ביותר בשביל לבצע את הפעולה, ורצוי שתהיה גם חינמית (אפשר גם תוכנה לא חינמית אבל עדיף שלא)? תודה רבה (אני יודע שאפשר עם המובי מייקר אבל זה מאוד מאוד לא נוח..)

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  4. Started by balbador,

    יש לי את גרסא 1.2 ותהיתי את איך משתמשים בה? ממש אין לי מושג מה קורה שם... תודה

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  5. Started by makiaveli,

    פרסום עולה כסף

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  6. Started by avner_s,

    איך אפשר להפעיל תתוכנה ???? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  7. שלום חברים, הודתי את התוכנה הזו, שבעיקרון פשוט מפשטת את עניין ההתחברות לשרתים בכדי לשחק בקאונטר סטרייק (אני בטוח שאתם מכירים אותה) אבל אין לי מושג איך להגדיר אותה בצורה נכונה.... בחרתי קאונטר סטרייק, הגדרתי לו איפה נמצא הקובץ על ההארד דיסק, וכל מה שצריך אבל הוא לא מוצא תוצאות בכלל!! בטוח עשיתי משהו לא נכון.... מבקש את עזרתכם הדחופה, תודה רבה מראש ושנה טובה! ניר.

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  8. Started by autogun,

    שלום לכולם, רציתי לדעת האם Thunderbird mail הוא מוצר מוצלח באותה מידה כמו ה-FireFox browser והאם אתם ממליצים להוריד ולהתקין אותו? או שאולי יש תוכנות דואר טובות יותר?

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  9. Started by Xardas,

    אני נכנס לאמיול בודק אם הפורטים פתוחים... בסדר הם פתוחים אחרי כמה זמן אני שוב בודק, הם סגורים!! ובפיירוול והכל הם פתוחים 100 פעם וככה זה כל הזמן וזה מוריד לי אבל לאטטטט תודה רבה רבה רבה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  10. אני לא מצליח לפתוח סקינים מהסוג הזה ואני לא יודע למה שאני פותח אחד הוא חוזר לי אוטומטית לסקין הרגיל של ווינאמפ זה קורה רק בסקינים מהסוג הזה כאלה שהמבנה שלהם הוא לא כמו המבנה הרגיל של ווינאמפ(כפתורים>אקולייזר>רשימת שירים). הנה דוגמא לאחד WAL http://www.winamp.com/skins/details.php?id=142664 עריכה: הורדתי את הגירסה האחרונה של הווינאמפ לא עזר.

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  11. Started by shaithebest,

    שלום לכולם יש לי בנייד את הווינדוס VISTA HOME PREMIUM מה שקורה זה שיש לי המון סרטים בפורמט AVI שהווינדוס מדיה פלייר לא מזהה אותם אלא רק משמיע את הקול של הסרט בלי תצוגה לעומת זאת יש לי סרטים אחרים באותו פורמט שהווינדוס מדיה פלייר מעלה בקלות הבנתי שצריך להוריד מקודדים למדיה פלייר מהאינטרנט אבל אין לי מושג איך עושים את זה זתומרת.....כדי שהווינדוס מדיה פלייר יזהה לי את כל הסרטים מה צריך לעשות? או שיותר טוב לראות סרטים עם ה VLC או עם ה MEDIA CODEC בנוסף הווינדוס כל הזמן שולח לי התראות שהתוכנות DVIX שהורדתי מזיקות ומורידות זמנית מהאיכות של הצבע אשמח לפיתרון בעניין הקולנוע בלפ טופ

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  12. חיפשתי המון באינטרנט, ולא מצאתי. אני מחפש תמונה של שמיים, ושהעננים הם בעצם כתב. למשל, שכתוב i love you או Love או משהו כזה...... קיים אולי פונט כזה? או שמישהו יודע לעשות את זה בפוטושופ בקלות? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  13. Started by crazydiamond,

    לפעמים באתרים מסוימים אני נתקל במשחקים או במצגות FLASH יפים איך אפשר להוריד אותם לדיסק הקשיח - שיהיו קבצים עצמאיים להרצה? בברכה.

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  14. Started by wallasababa,

    ברוכים הנמצאים יש לי סרט שהומר מווידאו לdvd (צירפתי תמונה של הקבצים) אני רוצה לערוך אותו לורפרפ אותו לפורמט vcd בנוסף התקנתי את nero 7 האם איתה ניתן לרפרף? אשמח למדריכים תודה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  15. Started by aviv5588,

    אמרו לי שצריך להביא את שתי אלה אז הנה http://up164.siz.co.il/up1/uwtmyqyzxgy3.bmp אני חייב את הכרטיס רשת הזה כמה שיותר מהר תודה מראש

  16. Started by Shizel,

    יש תוכנה שמאפשרת לבדוק תקינות של ארדיסק ,לא לתקן רק לבדוק באד סקטורים ?

    • 4 תגובות
    • 641 צפיות
  17. שלום רב, אני מנסה להצמיד כתובית בשפה רוסית לסרט באמצעות התוכנה AVI-RECOMP כשאני צופה בסרט בעזרת subtitle workshop או באמצעות נגן VLC (לפני פעולת ההצמדה כמובן), הרי שהכול מופיע בסדר גמור. אבל אחרי סיום הפעולה של AVI-RECOMP הכתובית מופיעה בג'יבריש. מה ניתן לעשות כדי לתקן את הבעיה? תודה וגמר חתימה טובה!

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  18. זה מחרפן אותי [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  19. שלום לכולם : יש לי בעיה עם משחק שמור {קובץ SAVE} של המשחק FM2009 שמשום מה לא אני לא מצליח לעלות אותו יותר ... במשחק עצמו כאשר אני פותח את המשחק השמור העלאה של המשחק נעצרת בשלב מסויים ופשוט לא ממשיכה , ועם אחת התוכנות של המשחק כאשר אני מעלה את הקובץ התוכנה מודיע לי שהקובץ כנראה פגום באמצע שהיא מטעינה אותו . יש איזה שהיא תוכנה או פתרון לשחזור הקובץ או ניסיון לתיקון השגיאה בקובץ ? תודה לכולם .

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  20. Started by JHONLEV,

    זה מה שזה רושם: 80048820 קוד שגיאה: משהו יודע מה זה ? ואיך פותרים את זה ?

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  21. Started by omri_ro,

    למה בבדיקת ווירוסים הוא מבקש ממני בחלק מהקבצים סיסמא כמו במקרה הבא: (בתמונה המצורפת) הקובץ הנ"ל שייך לSPYBOT אבל הוא עושה לי את זה גם בקבצים אחרים וממש אין לי מושג איזו סיסמא הוא מבקש [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 5 תגובות
    • 641 צפיות
  22. התקנתי את ה-XP64 ויש לי עכבר מסוג Microsoft Intellimouse explorer 1.0a ואני לא מוצא דרייבר הורדתי את ה-INTELLIMOUSE 5.5 החדש כאילו אבל העכבר שלי לא מופיע שם ואני חייב דרייבר בלי הכפתורים שיש לי בעכבר אני לא יכול לתפקד !! תודה מראש !

    • 4 תגובות
    • 641 צפיות
  23. Started by NaNdoS,

    אחרי התקנת IE7 הטקסט במחשב הפך למתושתש. נראה מן אפקט החלקה (smooth) שרק עושה כאב ראש מישהו יודע איך להחזיר את המצב לקדמותו?

    • 1 תגובה
    • 641 צפיות
  24. Started by davidcohen,

    שלום!!! יש לי מסנג'ר 8 , מישהו יודע איך אפשר להגדיר את המספר נייד?

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  25. יש לי את התוכנה Avast! Antivirus עכשיו יש לי כמה שאלות: 1) מה זה שתי האיקונים האלו בצד שמאל למעטה?: מה עושים איתם? 2) מה זה החלון הזה ומה עושים איתו? במה הוא עוזר?: 3)מה עושים עם החלון הזה ומה עושים איתו? איך משתמשים בו?: תודה לעוזרים ואם למישהו יש מדריך זה יעזור מאוד

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות

דיונים חדשים בפורומים