תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בכל פעם שאני משתמש בתוכנות: Winamp,Jet Audio (ואני בטוח שיש עוד) אני שומע תקיעות וקולות מוזרים, הבעיה הזאת לא מתרחשת כאשר אני משתמש ב- Windows Media Player
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום! כשאני נכנס למחשב מופיע לי הדבר הבא: http://www.yop.co.il/my.php?id=bny985pxjx.jpg אני לא יודע איזה אנטיוירוס אני צריך או משהו אחר כדי להוריד את זה.. מקווה שתעזרו לי!
-
- 6 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי כרגע סרט מטיול מסוים שמחולק למספר DVD, ואני צריך להעביר אותם למחשב ולערוך אותם בשביל ליצור DVD עם כמה קטעים נבחרים, כלומר, אני צריך תוכנה שפשוט תאפשר לחתוך קטעים מהסרט ולהדביק אותם באחד אחר.. מה התוכנה הפשוטה ביותר בשביל לבצע את הפעולה, ורצוי שתהיה גם חינמית (אפשר גם תוכנה לא חינמית אבל עדיף שלא)? תודה רבה (אני יודע שאפשר עם המובי מייקר אבל זה מאוד מאוד לא נוח..)
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
יש לי את גרסא 1.2 ותהיתי את איך משתמשים בה? ממש אין לי מושג מה קורה שם... תודה
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
איך אפשר להפעיל תתוכנה ???? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום חברים, הודתי את התוכנה הזו, שבעיקרון פשוט מפשטת את עניין ההתחברות לשרתים בכדי לשחק בקאונטר סטרייק (אני בטוח שאתם מכירים אותה) אבל אין לי מושג איך להגדיר אותה בצורה נכונה.... בחרתי קאונטר סטרייק, הגדרתי לו איפה נמצא הקובץ על ההארד דיסק, וכל מה שצריך אבל הוא לא מוצא תוצאות בכלל!! בטוח עשיתי משהו לא נכון.... מבקש את עזרתכם הדחופה, תודה רבה מראש ושנה טובה! ניר.
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת האם Thunderbird mail הוא מוצר מוצלח באותה מידה כמו ה-FireFox browser והאם אתם ממליצים להוריד ולהתקין אותו? או שאולי יש תוכנות דואר טובות יותר?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני נכנס לאמיול בודק אם הפורטים פתוחים... בסדר הם פתוחים אחרי כמה זמן אני שוב בודק, הם סגורים!! ובפיירוול והכל הם פתוחים 100 פעם וככה זה כל הזמן וזה מוריד לי אבל לאטטטט תודה רבה רבה רבה לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני לא מצליח לפתוח סקינים מהסוג הזה ואני לא יודע למה שאני פותח אחד הוא חוזר לי אוטומטית לסקין הרגיל של ווינאמפ זה קורה רק בסקינים מהסוג הזה כאלה שהמבנה שלהם הוא לא כמו המבנה הרגיל של ווינאמפ(כפתורים>אקולייזר>רשימת שירים). הנה דוגמא לאחד WAL http://www.winamp.com/skins/details.php?id=142664 עריכה: הורדתי את הגירסה האחרונה של הווינאמפ לא עזר.
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בנייד את הווינדוס VISTA HOME PREMIUM מה שקורה זה שיש לי המון סרטים בפורמט AVI שהווינדוס מדיה פלייר לא מזהה אותם אלא רק משמיע את הקול של הסרט בלי תצוגה לעומת זאת יש לי סרטים אחרים באותו פורמט שהווינדוס מדיה פלייר מעלה בקלות הבנתי שצריך להוריד מקודדים למדיה פלייר מהאינטרנט אבל אין לי מושג איך עושים את זה זתומרת.....כדי שהווינדוס מדיה פלייר יזהה לי את כל הסרטים מה צריך לעשות? או שיותר טוב לראות סרטים עם ה VLC או עם ה MEDIA CODEC בנוסף הווינדוס כל הזמן שולח לי התראות שהתוכנות DVIX שהורדתי מזיקות ומורידות זמנית מהאיכות של הצבע אשמח לפיתרון בעניין הקולנוע בלפ טופ
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
חיפשתי המון באינטרנט, ולא מצאתי. אני מחפש תמונה של שמיים, ושהעננים הם בעצם כתב. למשל, שכתוב i love you או Love או משהו כזה...... קיים אולי פונט כזה? או שמישהו יודע לעשות את זה בפוטושופ בקלות? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
לפעמים באתרים מסוימים אני נתקל במשחקים או במצגות FLASH יפים איך אפשר להוריד אותם לדיסק הקשיח - שיהיו קבצים עצמאיים להרצה? בברכה.
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
ברוכים הנמצאים יש לי סרט שהומר מווידאו לdvd (צירפתי תמונה של הקבצים) אני רוצה לערוך אותו לורפרפ אותו לפורמט vcd בנוסף התקנתי את nero 7 האם איתה ניתן לרפרף? אשמח למדריכים תודה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אמרו לי שצריך להביא את שתי אלה אז הנה http://up164.siz.co.il/up1/uwtmyqyzxgy3.bmp אני חייב את הכרטיס רשת הזה כמה שיותר מהר תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
יש תוכנה שמאפשרת לבדוק תקינות של ארדיסק ,לא לתקן רק לבדוק באד סקטורים ?
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום רב, אני מנסה להצמיד כתובית בשפה רוסית לסרט באמצעות התוכנה AVI-RECOMP כשאני צופה בסרט בעזרת subtitle workshop או באמצעות נגן VLC (לפני פעולת ההצמדה כמובן), הרי שהכול מופיע בסדר גמור. אבל אחרי סיום הפעולה של AVI-RECOMP הכתובית מופיעה בג'יבריש. מה ניתן לעשות כדי לתקן את הבעיה? תודה וגמר חתימה טובה!
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
זה מחרפן אותי [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שלום לכולם : יש לי בעיה עם משחק שמור {קובץ SAVE} של המשחק FM2009 שמשום מה לא אני לא מצליח לעלות אותו יותר ... במשחק עצמו כאשר אני פותח את המשחק השמור העלאה של המשחק נעצרת בשלב מסויים ופשוט לא ממשיכה , ועם אחת התוכנות של המשחק כאשר אני מעלה את הקובץ התוכנה מודיע לי שהקובץ כנראה פגום באמצע שהיא מטעינה אותו . יש איזה שהיא תוכנה או פתרון לשחזור הקובץ או ניסיון לתיקון השגיאה בקובץ ? תודה לכולם .
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
זה מה שזה רושם: 80048820 קוד שגיאה: משהו יודע מה זה ? ואיך פותרים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
למה בבדיקת ווירוסים הוא מבקש ממני בחלק מהקבצים סיסמא כמו במקרה הבא: (בתמונה המצורפת) הקובץ הנ"ל שייך לSPYBOT אבל הוא עושה לי את זה גם בקבצים אחרים וממש אין לי מושג איזו סיסמא הוא מבקש [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 5 תגובות
- 641 צפיות
-
-
התקנתי את ה-XP64 ויש לי עכבר מסוג Microsoft Intellimouse explorer 1.0a ואני לא מוצא דרייבר הורדתי את ה-INTELLIMOUSE 5.5 החדש כאילו אבל העכבר שלי לא מופיע שם ואני חייב דרייבר בלי הכפתורים שיש לי בעכבר אני לא יכול לתפקד !! תודה מראש !
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אחרי התקנת IE7 הטקסט במחשב הפך למתושתש. נראה מן אפקט החלקה (smooth) שרק עושה כאב ראש מישהו יודע איך להחזיר את המצב לקדמותו?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי מסנג'ר 8 , מישהו יודע איך אפשר להגדיר את המספר נייד?
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה Avast! Antivirus עכשיו יש לי כמה שאלות: 1) מה זה שתי האיקונים האלו בצד שמאל למעטה?: מה עושים איתם? 2) מה זה החלון הזה ומה עושים איתו? במה הוא עוזר?: 3)מה עושים עם החלון הזה ומה עושים איתו? איך משתמשים בו?: תודה לעוזרים ואם למישהו יש מדריך זה יעזור מאוד
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-


