עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ben060,

    שלום יש לי בעיה עם פתיחת קבצים במחשב אני יכול לפתוח רק תיקיות, לא יותר. כשאני לוחץ פעמיים על הקובץ הוא מראה את השעון חול לכמה שניות ואחכ נעלם.- לא מגיב בכלל מישהו יודע מה עושים?

    • 5 תגובות
    • 586 צפיות
  2. ב-Windows XP Pro יש מודול שנקרא Remore Desktop שמאפשר להתחבר למחשב ה-host המריץ Windows XP Pro מכל מיני clients המריצים סוגים שונים של Windows, החל מ-Win98. הלקוח רואה את המסך כאילו עשה log in במחשב ה-host עצמו. למרבה הצער ל-Windows XP home אין את המודול הזה והוא ינו יכול לשמש host באותה צורה. המטרה שלי היא להתחבר מהרשת הפנימית ולא דרך אתרי אינטרנט שונים המאפשרים משהו דומה. פעם היתה תוכנה של סימנטק, PCAnyWhere שעשתה משהו דומה דרך טלפון או אינטרנט. אני מחפש תוכנה חליפית, רצוי חינמית, המאפשרת זאת דרך ה-intranet. תודה

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  3. Started by matizami,

    האם אפשר לערוך קובץ PDF, כך שמתוך קובץ גדול, אני אני יעשה מעין העתק הדבר למספר מצומצם יותר של דפים ואצור קובץ חדש. האם אפשר לעשות את זה בגירסה החינמית של אקרובט או פוקסיט?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by tal,

    כל תוכנה שתעשה את העבודה יש לי תוכנה ממש קלה, רק 50 קילו, אבל היא קצת מעצבנת לפעמים, כי היא לא כותבת על הגרף שיעורים של נקודות מינימום ומקסימום, או נקודות חיתוך עם הצירים, והיא מתאימה רק לגרף אחד...אז אי אפשר לבדוק חיתוך בין שני גרפים. אם מישהו מכיר משהו טוב, בבקשה תודיעו לי תודה טל

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. אני משתמש בMaxthon 3, והחוסם פרסומות ממש על הפנים. איך אני יכול לשפר אותו?

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  6. Started by dj_poo,

    אממ חברה יש לי מחשב שהרכבתי Mother Board INTEL DRAGON TAIL P35DPM Graphic Cards ATI SAPPHIRE HD 2600XT Processors INTEL E7200 2.53GGHZ CORE 2 DUO 1066MHZ 3M BOX עכשיו יש לי מין בעיה מוזרה קודם כל במנהל התקנים יש לי צהוב ליד ה intel Management Engine Interface ורשום לי שהוא לא עובד כראוי המחשב הוא חדש לגמרי רק שתידעו בכל מקרה חיברתי עכבר USB חוטי למחשב והוא מזהה את העכבר העכבר זז איך שהוא מסיים להתקין את העכבר זהו מפסיק לזוז העכבר זה תקלה מאוד מוזרה ובמחשב אחר העכבר עובד רגיל ובסדר גמור אני כמעט 100 אחוז בטוח שזה בגלל ה intel Management Engine Interface למישהו יש מושג למה איך וכמה ? תודה מראש עידן

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by llime,

    אחרי ניסיון לא מוצלח עם נורטון גוסט 2003 הוינדוס לא עלה לי ונאלצתי לפרמט את המחשב.אך כשהכנסתי את דיסק הוינדוס המחיצות בדיסק הקשיח (120GB) השתנו: -לפני,היו לי שלוש מחיצות:C,עם נפח של כ- 30GB שבה ישבה מערכת ההפעלה (windows xp),מפורמטת ב FAT32. D,עם נפח של כ- 10GB ששימשה לאכסון גיבויים של נורטון גירסה 6.(שעובדת רק על FAT32). E,עם נפח של כ- 73GB ששימשה כ"מחסן".מפורמטת ב NTFS. עכשיו כשבאתי להתקין,ראיתי שמחיצות D ו E לא השתנו (לא באות ולא בגודל),אבל כונן C הפך לגודל של 8MB שאינו ניתן לפירמוט,ונוספה לי מחיצה F בגודל יותר קטן ממה שהיתה C קודם,ועליה התקנתי את הוינדוס מחוסר ברירה.אח"כ ראיתי שנוספה גם מחיצה I שהשלימה את החוסר (מצורפת תמונה). אני יכול לעבו…

    • 8 תגובות
    • 821 צפיות
  8. מחפש תוכנה הממירה צילום של טקסט מקובץ PDF או תמונה לטקסט שניתן להעתיקו לקובץ WORD או כתבן. יש חיה כזאת?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by yochze,

    שלום, יש לי עמוד שהכנתי בפוטושופ שהוא מעין TEMPLATE לכל הספר שאני מעצב.. חוץ משכבה אחת שצריכה לשנות גוון וצבע בכל עמוד, וחוץ מהטקסט השונה- העמוד אותו דבר לאורך כל הספר זה הרבה טקסט להכניס לכל עמוד, כך שבפוטושופ (שהוא אפילו לא ME) זה יהיה סיוט.. אני צריך להגיש לבית דפוס את הספר בקבצי PDF. יש דרך לעשות את זה יותר פשוט ולא לשמור אלף קבצי PDF דרך פוטושופ?

    • 1 תגובה
    • 742 צפיות
  10. TRACKER DOESNT REGISTRED WITH THIS TORRENT???? מה זה אומר? אני לא יכול להמשיך להוריד.... האם זה כמו שהתרקר אופליין וזה יחזור אחרי זמן מסוים או שזה הלך ולא יחזור??? מה עושים? תודה לעוזרים!!! כמובן שאני לא מוריד דברים לא חוקיים (רק תוכנות ניסיון)

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  11. שלום יש לי בעיה קטנה באקסל 2010 כשאני שם נוסחה בתא, הערך המוצג זה הערך לאחר החישוב. אבל אם את אותו תא אני גורר למטה (והנוסחה שבו מועתקת לתאים מטה) אז הערך המוצג הוא הערך של התא הראשון. כדי שאקסל יחשב את הערכים אני עומד על התא הנדרש ולוחץ אנטר או לוחץ save. מה צריך להגדיר באקסל כדי שהתאים יתעדכנו מייד? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. כיצד מגדירים שFIRE FOX יהיה הדפדפן בדיפולט במחשב שלי? אני רוצה שלינקים מהמייל שלי יפתחו בFIREFOX ולא באקספלורר. יש לי OUTLOOK OFFICE 2007

    • 6 תגובות
    • 640 צפיות
  13. Started by shuy,

    יש לי רשת של כמה מחשבים בבית, אני מחפש דרך שבה אני אוכל לנטר את הטמפרטורות של כל מחשב שמחובר לרשת (כמו SPEEDFAN רק ששולח את הנתונים למחשב אחר ברשת במקום להציגו על המסך). מישהו שמע על דרך לעשות את זה?

    • 1 תגובה
    • 697 צפיות
  14. Started by iakovl,

    יש לי קובץ MKV די עמוס 2 סאונד 7 SUB איך אני משפץ אותו ומוריד ממנו רצועת סאונד אחת ו5 SUB?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  15. Started by Sven,

    יש לי לוח Gigabyte 965P DS4 אני מנסה להתקין את הדרייבר ואז הוא מוציא לי בעיה: מה זה אומר? ומה אני יכול לעשות עם זה? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 8 תגובות
    • 786 צפיות
  16. Started by aviramgo,

    יש לי עכשיו חלון לבן על המחשב של אינטרנט ואני לא יכול לצאת ממנו ניסיתי בכל דרך אפשרית וגם ניסיתי לכבות אותו ולהדליק אני לחוץ מאוד בקשר לזה כי זה מחשב חדש ומערכת ההפעלה שלי היא ויסטה. אשמח לתשובה שאני יוכל לצאת מהחלון הזה. נ.ב:גם לא רואים את שורת הכתובת וכו'...

    • 8 תגובות
    • 766 צפיות
  17. Started by kinggil,

    שלום ויום טוב, אני מעוניין לדעת איך התוכנה והאם היא טובה. תודה רבה, אשמח לקבל תגובות.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. http://www.semanticfrontier.com/gallery/d/338-2/RC1_Desktop.png אני צריך את הרקע ששם ברצולוזיה של לפחות 1280X1024 בבקשה עזרו לי... תודה מראש...

    • 1 תגובה
    • 994 צפיות
  19. Started by HeaT-SinK,

    איך אני מבטל את זה...האפשרות הכי קרובה באפשרויות שם היא "SET AWAY AFTER..." ואתה בוחור כמה דק'. ביטלתי את זה ואני בדקתי בהכל האייסי ולא מצאתי אןלי יש לכם מושג איך לבטל?? אולי פספסתי משהו? אולי מה שהו ברג'יסטרי אני רוהצ שהסטטוס לרא ישתנה בFULL SCREEN

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  20. Started by Danovich!,

    shalom lekulam (sry only english installed on my win) i wanted to know if its posible that i will be able to play games like F.E.A.R. & BF2 with geforce4 mx 440 by using the program 3danalyzer or somthing els...if its posible plz tell me how to make it work thx in advance

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  21. היי כרגע אני משתמש בתוכנות גיבוי imagex וghost32, על איזה תוכנת גיבוי אתם ממלצים לי להשתמש ?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  22. מצאתי כמה תוכנות טובות מאוד (פלש לבניית אתרים) שלא הצלחתי לשכנע אותן לכתוב בעברית - הכל יוצא ג'יבריש... כל הפונטים שהכנסתי מופיעים בתוצר הסופי ג'יבריש למרות שבחלק מהתוכנות בזמן שאני כותב יוצא עברית. אין שום אפשרות לבחור כמו בתוכנות אחרות ARIAL - HEBREW לדוגמה. שמעתי שיש פתרון לבעיה זאת ...יש מישהו שיכול לעזור בבקשה ? תודה !

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  23. כמו מציג התמונות והפקסים של XP. תוכנה קלה שמציגה תמונות אוטומטית. יש דבר כזה?

    • 5 תגובות
    • 866 צפיות
  24. Started by CheNit89,

    שלום, היום פרמטתי את המחשב. אחרי זה כל משחק שאני בא להתקין דורש ממני להתקין את DirectX 9.0C למרות שהוא כבר מותקן. הורדתי מכמה אתרים אבל זה עדיין לא עוזר... וגם מה שיש בתוך הדיסקים... בסוף ההתקנה זה אומר לי שהקבצים כבר מותקנים... מה לעשות?! תודה! :-*

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  25. Started by davidcohen,

    היי יש לי בעיה בסרטונים באינטרנט גם ב IE וגם בFF הם מתחילים אבל פתאום עוצרים באמצע הסרטון ולא ממשיכים. ד"א אני פרמטתי לפני כמה ימים את המחשב , אם יש דברים מסויימים שצריך להתקין תודה לכל העוזרים

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות

דיונים חדשים בפורומים