עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MeniAdam,

    שלום יש לי מחשב נייד של DELL, קניתי לו כרטיס MINI EXPRESS מודם סלולרי שכולל גם רכיב GPS. עכשיו אני מחפש או רעיון איך אפשר לראות איפה המחשב נמצא , נגיד אם הוא נגנב וכו" האם קיים כזה אופציה? ואם כן יש אופציה לעקוב גם דרך אנדרויד? בתודה מני

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  2. Started by urich,

    שלום האם יש אפשרות לעשות תקייה בתוך תקיית קבצי הסרט שלי בשם תרגומים ושהתוכנה תדע לפתוח את התרגומים משם. אני פשוט לא אוהב את הבלגן שכל הקבצים - גם וידאו וגם התרגום בתקייה אחת.

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  3. Started by nore0,

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  4. Started by silky,

    היי, מה שקורה זה שבערך כל 10-15 שניות הוידאו(בלבד, האודיו ממשיך) לבערך שניה ואז ממשיך. די מציק כאמור. הדבר קורה בכל האתרים הפופלרים(בדקתי ב youtube/college humor רק עכשיו, אבל זה קורה לא רק בהם). זה קורה בכל שלושת הדפדפנים שלי. אין לי עומס מיוחד על המערכת(כשזה קורה). דרייברים מעודכנים. אין לי בעיה עם הצגת סרטים לא בסטרימינג(XVID/MKV הכל). מדוע זה קורה? תוזה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  5. Started by ruff stuff,

    שלום רציתי לדעת אם אני מתקין את תוכנת dvd 2scvd והמקודדים שלה האם זה לא יוצר התנגשות אם המקודדים של המדיה פלייר ? או כל סוג אחר של מקודדים. תודה .

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  6. Started by HaimTS,

    שלום, מכירים תוכנה שבודקת את הזמינות של הקישורים במועדפים ומציגה תוצאות? תודה, HaimTS

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  7. אוקי אז ככה, קודם כל למה הוא קובע לי שהשפה בלוח בקרה תיהיה בעברית? אני רוצה שהיא תיהיה באנגלית ואין לי דרך לבחור זאת. בעיה היותר עיקרית כאן היא שאין לי שום אפשרויות מוצגות, אני אדגים לך בתמונות. אתם רואים? אין לי שום דבר להתעסק איתו, וזה מטריף אותי. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  8. בקרוב יהיה לי מחשב חדש ורציתי לפצל אותו לפחות לשלושה כוננים . יש למישהו מדריך איך לפצל דרך ה-FDISK ?

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  9. היי! אבקש את עזרתכם במציאת כל הדרייברים למחשב נייד מסוג dell 600 m inspiron אני חושב שזה on-bord המון תודה!

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  10. יש לי את תוכנת הדואר eMailaya [אחלה תוכנה],אבל אני רוצה להעביר אליה את הדואר שכבר יש לי מ -Microsoft Outlook Express [בערך 40,000 מיכתבים].

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  11. Started by F430,

    http://www.megaupload.com/?d=COO6B3QC

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  12. Started by E-R-P,

    אהלן יש מערכות קולנוע היום וגם טלויזיות שיש להם כניסת USB שניתן להכניס שירים וסרטים ע"י הכנסת DISK ON KEY. אני מחפש תוכנה, שיכולה לקחת תיקיה במחשב או אפילו את כל המחשב ומדמה אותו כמו התקן FLASH (כמו DISK ON KEY), כשהמטרה היא לחבר את המחשב בחיבור USB זכר לזכר למערת קולנוע או לטלויזיה וכך שהוא יזהה את המחשב כאילו הוא DISK ON KEY. אשמח אם מישהו יפנה אותי לתוכנה כזו? או אם איןת אז יציע לחילופין ]יתרון אחר. תודה

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  13. Started by ccc,

    נתקלתי בבעייה מוזרה אצל מישהו, יש לו כרטיס FX ישן כלשהו על AGP, עם חיבור AGP וDVI, הוא חיבר אחד לפלזמה ואחד למסך וכשהדרייבר לא מותקן יש CLONE DISPLAY בשניהם והכל טוב ויפה (2 המסכים מציגים באותו הזמן את אותו דבר) כשהתקנתי את הדרייבר החדש ביותר לדגם מהאתר של NVIDIA, כמובן איכות התצוגה השתפרה אבל אז יכלתי לבחור בין המסך לפלזמה (בהגדרות דרייבר) ולא הצלחתי לגרום לשניהם לפעול... מישהו יודע מה הגורמים שיכולים להשפיע על זה, ומה התהליך המדוייק שצריך לעשות בדרייבר האחרון של FX SERIES כדי לקבל CLONE DISPLAY ? תודה מראש !

  14. Started by RDS,

    טוב אז כמו כל אחד רציתי לדעת אם אני ממצא מהמחשב שלי את המיטב.... מפרט: AMD 3800 Dual Core GigaByte M55S-S3 TwinMose 1G 667 Sapphire X1950 PRO זה בערך... התוצאה שלי הייתה 4573 זה טוב? איך אפשר לקבל ביצועים טובים יותר מהמערכת שלי? תודה

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  15. Started by revach,

    התקנתי תוכנה למצלמת logitech דגם quickCam Orbit ,גירסא 8,3,0 זו גירסא שמתאימה גם ל- pro 4000 , הכל עובד תקין, הבעיה היא שבמחשב יש משתמשים עם חשבון מוגבל וכאשר הם נכנסים למחשב מיד מופיע תפריט קטן שמודיע שאין גישה, כמו כן המצלמה חסומה מחשבון מוגבל, אפשר להפעיל את המצלמה רק מחשבון מנהל, מה עושים, איך משחררים את זה? יעקב

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  16. כמו בכותרת, אני מעוניין בהמלצה לתוכנה שתעשה Image לכונן קשיח כל חודש (ותשים את ה-Image הזה על כונן קשיח אחר) יש ברשותי כבר Norton Ghost 2003, האם הוא מסוגל לעשות זאת? עריכה: שכחתי לציין, המחשב המדובר מריץ וינדוס 98 (בספרדית, אם זה מעניין מישהו) ועדיף שהתוכנה תהיה כמה שיותר Idiot Proof - כלומר שהמשתמש לא יוכל לבטל אותה ולא כלום, שמבחינתו זה יהיה שקוף. כמובן פעם בחודש הוא ישים לב שזה עושה לו גיבוי למחשב, אבל חוץ מזה שהוא לא יראה את זה בכלל, עד כמה שאפשר

    • 2 תגובות
    • 642 צפיות
  17. אנשים, מה אפשר לעשות אולי אתם יודעים איפה אני יוכל למצוא תוכנה כזאת. בעיקרון יש לי 3100, ואני יכול להפעיל רק קבצי 4 פולי. תודהה..

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  18. Started by eladh16,

    שלום לכולם יש לי שאלה על איך עובד בביטורנט. מזה בדיוק peer בכל הטורנטים השונים? הבנתי ש seed + leecher = peer מזה בדיוק מסמל, מה כל אחד אומר? תודה רבה רבה! לילה טוב

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  19. כרגע מותקנת לי על המחשב vista 32 עם אתקין עליה את 64 האם זה יזיק בצורה כלשהי לקבצים והתכונות שיש לי על המחשב? :s05:

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  20. מי מכיר ויודע איך משתמשים בתוכנה anfy? אני רוצה לעצב בעזרתה תמונה ולשמור אותה כ-Imge?

    • 0 תגובות
    • 642 צפיות
  21. Started by elior021,

    אהלן חברה אני זקוק לתוכנה לעריכת סירטון כדי לחתוך סרטון ניסיתי להשתמש avs converter אבל משום מה אני לא מצליח לראות את העבודה שעשיתי רק לשמוע תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  22. Started by zik125,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם קיימת אפשרות לגבות ב-MSN MESSENGER את רשימת אנשי הקשר שלי והיסטוריית השיחות שלי איתם וכן את האייקונים השונים אם כן אשמח לדעת איך עושים זאת בתדוה מראש ZIK

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  23. אני מתכנן לקנות אולי אחד, ורציתי לבדוק איך אני מעבירים סרטים... האם זה מסובך/קשה או אפילו קל.... תודה לעוזרים מראש

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות
  24. היי, יש לי NERO 7 וצורב ASUS 1814BLT ורציתי לצרוב דיסקים של מוסיקה. אבל כאשני מנסה לנגן את הדיסקים על חלק מהמערכות בבית/ברכב יש קפיצות בטראקים הראשונים לאחר מכן זה מסתדר. אז חשבתי אולי זה קשור באיכות הצריבה, אז איך אני משפר את איכות הצריבה בNERO 7? או שיש אולי תוכנת צריבה אחרת שעליה הייתם ממליצים יותר? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  25. הייתה לי אחת חינמית ומאד טובה שכחתי את השם שלה

    • 1 תגובה
    • 642 צפיות

דיונים חדשים בפורומים