תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום לכם, לפני מספר חודשים הצפנתי מספר קבצי טקסט שבכונן הקשיח שלי ע"י ההגנה של מערכת הקבצים NTFS (קליק ימני, Properties, שם בחרתי Advance ואז ...Encrypt) , הקבצים היו מוצפנים ורק אני יכלתי לראותם כשאני מחובר על היוזר שלי. בדיוק כפי שרציתי. הבעיה שלי היא, שפירמטתי את המחשב ושכחתי להחזיר את הקבצים מהצפנתם... והם נשארו מוצפנים ועכשיו כשאני מנסה לפתוח אותם אני לא יכול, הם מסומנים בצבע ירוק, שאומר שהם מוצפנים ע"י NTFS, אבל לפתוח אותם אני לא יכול, כנראה בגלל הפירמוט משהו השתנה... יש לי את הסיסמא של היוזר שלי מהפעם הקודמת - קיימת דרך שאוכל לשחזר את הקבצים?
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
איך אני מפעיל את הטימר מסיים את פעולותו ושומר את הערך של התוצאה
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני מעביר למישהו עותק של די וי די שברשותי. אני מעוניין שבמידה ואותו בן אדם ירצה להעתיק את הדי וי די הזה למישהו אחר האופציה הזו תהיה חסומה בפניו. האם ניתן לבצע דבר כזה? אודה לכל מי שיעזור לי כי זה חשוב לי מאוד.
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
בין אם זה בתוכנה עצמה או באמצעות תוכנה חיצונית
-
- 5 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום רב, מישהו יכול לתת לי קישור לאתר שבו אפשר להוריד דפדפן מולזיה בעיברית? תודה רבה...
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
שלום אני מרכיב כרגע מחשב , וקיבלתי מפרטים דומים משתי חנויות (בקשר לשאר הרכיבים כבר ביררתי). אחת החנויות מציעה לי את הLeadtek עם קירור Heatpipe (מעין צינור מתכת) , והשניה של Gainward עם קירור Heatsink . שניהם עם Geforce 8500 ו256 מגה בייט DDR2. לא אכפת לי מHD. איזה קירור נחשב לטוב יותר גם מבחינת הביצועים וגם הרעש? איזו חברה נחשבת לאמינה יותר ? (כן, אני יודע ששתיהן לא GigaByte)... אין לי ממש אפשרות לחרוג מהתקציב, כך שאין מה לדבר על שדרוג הציפ עצמו...
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
אני מחפש אנטיוירוס, ופייר וול, שמספקים את ההגנה המקסימלית ביותר. תודה
-
- 5 תגובות
- 643 צפיות
-
-
כל פעם שאני עושה הוסף קובץ, התוכנה קוראת אותו ואז מתרסקת. הסרה של התוכנה גורמת לכך שה- classic media player מתרסקת כשאני מנסה לצפות בסרט. מה לעשות? חוצמיזה, מישהו מכיר תוכנה טובה אחרת שמוסיפה כתוביות לצמיתות? (לא חובה שתדע גם לצרוב)
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
התחילה לי בעיה מעצבנת, כל פעם שאני לוחץ על לינק כלשהו שאמור להיפתח בדף חדש (לא טאב), אני מקבל שגיאה: TypeError: url has no properties (אם אני לוחץ על הכפתור הימני ובוחר open link in a new window אין את השגיאה). אני לוחץ על OK והדף עולה לי בסדר אבל השגיאה מעצבנת, הכל התחיל עם איזה תוסף שהתקנתי אבל העפתי אותו, איך אפשר לסדר את זה?
-
- 6 תגובות
- 643 צפיות
-
-
"קיים איזשהו סיכון ביצירת מחיצה נוספת בעזרת partition magic? (למטרת גוסט)" מחשב XP עיברית ללא SP עם מלא מקום פנוי (אחרי פירמוט) אני מעוניין ליצור גוסט כי לעיתים קרובות המשתמש דופק את המחשב וחשבתי שזה יכול להיות פיתרון טוב. מה דעתכם על השיטה הזאת? נ.ב NORTON GHOST תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
מה אני יכול לעשות בשביל שיתמוך בDivX????... זה DVD נייד של Artech ואני אשמח גם אם מישהו מצא את האתר שלהם...כי אני לא מצאתי..וזה יעזור לי.. ואם יש למישהו איזה אתר עם מדריכים על איך הדברים האלה בנויים..DivX וכל זה..מה ההבדלים ביניהם אני אשמח לקבל..(= תודה Nati87
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
התחילה לי הבעיה הזאת לפני יום-יומיים- כל פעם שאני מנסה להפעיל קובץ וידאו, אני מקבל מסך שחור (אבל יש סאונד וכתוביות) יש לי קודקים (ניסיתי להפעיל גם עם k-lite וגם עם ace) וניסיתי בדי הרבה נגנים (Windows Media Played/Classic, MV2Player, Winamp, RealPlayer, VLC) למישהו יש פיתרון? או אולי קודקים רק לוידאו? X: תודה עריכה: לא משנה, הסתדר אחרי ריסטארט X:
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום נמחקה לי הקאזה לפני כמה ימים ועכשיו יש לי בעיה שהייתה גם לפני שהורדתי את הקאזה הקודמת. אחרי ההורדה מהאתר אז הקאזה נכנסת להתקנה ובהתקנה היא מתמזערת (נראה לי שככה אומרים) לשורה של התחל. וכאשר לוחצים עליה.היא לא נפתחת...... הורדתי מכל אתר ובכל אתר זה עושה לי את אותו הדבר. גם מואלה ומגם מהאתר עצמו של קאזה. אםיש לכם לינק שלא עשה לכם בעיות אז אולי תביאו לי כי..לפי דעתי זו תוכנה חוקית באינטרנט..כולם מורידים..שלא נדבר על הפוטושופ.
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
הצלחתי לשדר בהצלחה(שומעים ממש מדהים)אודיו. בפורום של ווינאמפ כולם בריטים מתורממים... במקום לספר מה עד עכשיו כן הצלחתי לעשות לפי מדריך מסכן שמצאתי,אני אבקש מדריך מכם. תודה, אייל
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
hi i got new hebrew keyboard and i did what told me in the instructons to make the hebrew working and it didnt work it was working min ago in document but not in the internet now its didnt work at all after i did someting trying to help myself what do you think i need to do? i have XP media center 2005 thank you for your help
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
הורדתי והתקנתי את קריו פיירוול עשיתי לכל חיבורי NCOMING והOUTCOMIONG שצצו לי PERMIT וגם בהגדרות התוכנה עשיתי לכל ארוע PERMIT כולל הI.E האופציה של STOP TRAFIC לא מסומנת. אז אני לא מבין למה אין לי אינטרנט. רק אם אני עושה STOP FIREWALL אז האינטרנט חוזר
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
גם אחרי שנכנסתי ל-msconfig וסינתי אותם שלא יעלו זה לא משפיע פשוט הן עולות
-
- 8 תגובות
- 643 צפיות
-
-
בדפדפן Maxthon יש אפשרות "להתחזות" לדפדפן אחר. לאילו מטרות משמשת אפשרות זו ? פרטים על הדפדפן : http://www.maxthon.com/index.htm
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
לאדע למה היום הוא החליט שאם אני רושם אתר בעיברית הוא יכניס אותי אליו..... (פעם זה לא עבד) הקיצר רשמתי בשורת כתובות הרגילה לא זאת של החיפוש "נוקיה עולמי" סתם כדי לראות מה הוא יעשה עם זה והוא לקח אותי ל"שער 5" (האתר של הפעול ת"א ) חחחחחחחחחחחח מוזמנים לנסות ולהראות תוצאות....
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני צריך את הדרייבר הכי חדש לכרטיס SoundBlaster PCI 128, אבל אני חייב את הדרייבר הכי חדש.. לא מצילח למצוא.
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום,לכבוד אירוע משפחתי קטן ערכתי והכנתי במובי מייקר 2 של הווינדוס סרטון קל בן 8 דקות,המובי מייקר שמר את הסרטון בתור WMV . הסרט היה אמור להיות מוקרן במן מכשיר DVD כזה שתומך בדי הרבה פורמטים שונים (DIVX,VCD וכאלה),והייתי בטוח שהDVD יוכל לנגן את הסרט בפורמט WMV,אבל בהקרנה הוא ניגן רק את הסאונד (MP3) שצורף לווידאו בעריכה. אני לא יודע עם זה משנה,אבל צרבתי את הסרטון בצורב CD רגיל,ולא בצורב DVD,והצריבה נעשתה דרך המובי מייקר. רציתי לשאול,באיזה פורמט אני יכול לשמור\להעביר את הסרט כך שיוכל להתנגן בנגן DVD,ואיך אני יכול לעשות את זה (עם איזה תוכנה וכו')? תודות רבות,ואשמח לתשובות בהקדם.
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
כשאני לוחץ על כל אחת מאפשרויות הסריקה , המחשב חושב לשנייה ומראה את שעון החול אך לאחק כשנייה הכל נפסק והתכנה לא ממשיכה לסריקה. הבעיה הופיעה לאחרונה וכשרק הפעלתי את התכנה לראשונה היא פעלה יופי. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש אך הבעיה לא נפתרה. מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה DVD rip על מנת לגבות מספר דיסקים שיש ברשותי. הבעיה שניתקלתי היא שאני מחפש תוכנה שתדע לעשות RIP לפורמט מסויים שיוכל להכיל 2 Audio Tracks (בסרט יש 2 ואני רוצה לשמור על שניהם). עד כה מצאתי רק תוכנות שידעות לשמור על אחד. בבקשה עזרה
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-


