תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם. אני מחפש כבר זמן רב תוכנה (עדיפות לחינמית אבל לא חובה) שתאפשר לי לגבות ספרייה גדולה במיוחד בסביבות ה-50 ג'יגה. משהו בסיגנון iso אבל רק לנפחים יותר הרבה יותר גדולים. לא מצאתי עד כה משהו שעונה להגדרה ואני ממש לא רוצה להשתמש ב-zip או 7z. האם קיימת תוכנה כזו או שהדרישות שלי גבוהות מידי.... ??? תודה רבה ושבוע טוב לכולם.
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
יכול להיות שבקומפליטד יופיע ערך גדול מבטרנספרד? במקרה זה זה 720/690. תודה.
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
אהלן אני מקווה שאני בפורום הנכון אם לא מצטער לבן דוד שלי יש בעיה כשהוא נכנס לאינטרנט אקספלורר מופיע לו ההודעה הזאת ואם הוא ממשיך לגלוש תוך כמה שניות הוא חוזר אוטומטית לאתר הבית מדובר בוינדוס XP חוקי כמובן והדפדפן הוא של IE פעולות שעשיתי 1 איפסתי את הדפדפן 2 ניקיתי temp וקוקיז 3 הרצתי אנטי וירוס במצב בטוח 4 עשיתי שחזור מערכת 5 הורדתי את סרגלים בadd ons אני חושד שזה איזשהי תוכנה שהוא התקין במחשב אשמח לעזרה תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
היי לכולם. משום מה שמתי לב היום שהאנטי וירוס שלי(קספרסקי) פשוט נעלם ואין לו זכר. בדקתי גם בADD REMOVE והוא לא מותקן! כמובן שהתקנתי אותו ממזמן ועבדתי איתו כל הזמן. פתאום הוא פשוט נעלם. למישהו יש מושג? וירוס אולי?
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
לפני המון זמן השתמשתי ב XILISOFT שחשבתי שזו תוכנה טובה אבל היא מכווצת שירים על איכות נמוכה (128KB) עד שהבנתי שאפשר גם להפוך עם הITUNES את השירים ל MP3 וזה איכות יותר גבוהה (190KB). אני עכשיו מחפש תוכנה שתהפוך לי את השירים לאיכות יותר טובה מ 190KB ... תודה לעוזרים (ד"א OGG מבחינת סאונד יותר טוב מ MP3? יש לי IAUDIO X5L )
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב עם לוח אם של ג'יג'הבייט ויחד איתו הגיעה תוכנת בנ"ל שבעקרון שולטת על ההספק חשמל של הספק כשהמחשב לא פעיל מצמצמת צריכה וההפך... השאלה היא אם היא לא מכבידה על המחשב ומורידה ביצועים במשחקים או שהיא בעצם טובה למחשב ? תודה.
-
- 6 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם. פירמטתי את המחשב לאחר שהוא הפסיק לתפקד, ולאחר התקנה מחודשת של ווינדוס XP אני לא מצליח להגדיר ולמצוא את ממשק שדרכו הייתי מתחבר לרשתות WI-FI בעבר (הכוונה, הוא פשוט לא קיים). לא התקנתי דרייברים (המחשב הוא מחשב נייד של DELL מסוג - Latitude D630), אבל אני לא יודע אם זה קשור. פתחתי בעבר נושא, אני מקווה שעכשיו ניסחתי את עצמי בצורה מעט יותר ברורה. במידה וחסרים פרטים אני אשמח אם תכתבו לי, ואני אשתדל לענות. בתודה רבה מראש! אורי.
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
מחקתי תקיה גדולה של אמא שלי בטעות ואני מנסה לשחזר אותה עכשיו ניסיתי בכל תוכנה אפשרית לשחזור ואני לא מוצא אותה וגם התקיה הזאת היתה שפרמטתי את המחשב לפני כמה ימים אז עשיתי שחזור קבצים לפני פרמוט ואז זה מראה לי את כל המחשב התקיה היתה בשולחן העבודה ושאני נכנס לDocuments and Settings זה מראה לי שהשם של התקיה של המשתמש הוא המשתמש שלי עכשיו שהוא שם שונה וגם כל הקבצים בתקיה הזאת זהיים לקבצים שיש בתקיה הזאת עכשיו מה לעשות??????????
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום נמחקה לי הקאזה לפני כמה ימים ועכשיו יש לי בעיה שהייתה גם לפני שהורדתי את הקאזה הקודמת. אחרי ההורדה מהאתר אז הקאזה נכנסת להתקנה ובהתקנה היא מתמזערת (נראה לי שככה אומרים) לשורה של התחל. וכאשר לוחצים עליה.היא לא נפתחת...... הורדתי מכל אתר ובכל אתר זה עושה לי את אותו הדבר. גם מואלה ומגם מהאתר עצמו של קאזה. אםיש לכם לינק שלא עשה לכם בעיות אז אולי תביאו לי כי..לפי דעתי זו תוכנה חוקית באינטרנט..כולם מורידים..שלא נדבר על הפוטושופ.
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
זה למחשב נייד DELL INSPIRON 8000 ואני צריך לכרטיס מסך: ati MOBILITY 128 AGP 4x חיפשתי בכמה מקורות ולא מצאתי בדיוק דריבר מתאים תודה לעוזרים (:
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנה לעריכת אודיו בצורה של "חתיכת"קטעים על מנת לעשות מהם טרוטונים .קטעים קצרים של Mp3 וגם לחבר ולעשות כמו שיר חדש אודה למי שיעזור לי למצוא תוכנה כזות
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ששומרת כקובץ וידאו (כולל אודיו) את מה שקורה על מסך המחשב (אם זה חשוב זה לא ישומש לשמירת ישומיי 3D). צריך משהו נוח שיעבוד על WIN XP. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
עשיתי אקספורט לקובץ Comma Separated Values ב Outlook וכאשר עשיתי אימפורט בOutlook Express בספר כתובות קיבלתי רק שמות בלי דואר אלקטרוני ,בלי מספרי טלפון,בלי כתובות.אבל באימפורט עשיתי "map text fields in the .csv file to appropiate address book fields" תעזרו לי,בבקשה!
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
יש לי תוכנה של אנטי רוגלות והיא לא מצליחה להתעדכן לי...המחשב כותב לי את הסיבות הבאות::: Please check your Internet connection. Updating the Spyware Terminator requires an Internet connection. Please check your firewall settings, so that it does not block the update process of Spyware Terminator. Please check your proxy settings. For example: if you do not use Internet Explorer browser and your proxy is set to invalid server, the Spyware Terminator update will not work. Please check your system32 (hosts) settings. One of the following items may be modified: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\lmhosts.sam When you try to go to www.spywarete…
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני התקנתי את האימיול של lionetwork יש לי router של edimax התקשרתי לתמיכה והם פתחו לי את הפורטים שצריך ובמשך תקופה האימיול עבד מצוין. בזמן האחרון שאני מפעיל את האימיול שוב יש לי low id. יכול להיות שהפורטים שהם פתחו לי נחסמו שוב?
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
-
אהלן לפני איזה שבועיים קניתי מחשב חדש עם מסך מאז שמתי לב שיש לי חוסר סינכרון בין החצי העליון והתחתון של התמונה. כאילו יש קו באמצע התמונה בזמן תנועות מהירות התופעה קוראת רק עם סרטים שמפוענחים בעזרת HALLI MEDIA SPLITER והיא יותר חמורה בזמן שימוש בMEDIA PLAYER של וינדווס אני משתמש בVISTA 64 BIT מעבד E8400 4 גיגה זכרון HD4870 אני מניח ששאר המפרט לא רלוונטי עריכה: התופעה מופיעה אך ורק בסרטים שמתנגנים בWINDOWS MEDIA PLAYER עם דגש על סרטים של DIVX/XVID ששם התופעה מורגשת יותר
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
צהריים טובים.. היום פירמתתי את מחשבי ושדרגתי מXP ל7 עכשיו בXP היה לי 4 כוננים להמחשה ..: E D F C ..כונן המערכת היה F .. עכשיו עשיתי כרגיל הSETUP פירמתתי את F וסימנתי אותו כהתכנת המערכת .. עכשיו שהוינדוס עלה רשום לי ש C זה כונן המערכת וF הוא בכלל כונן דיסקים .. ואני שם לב גם שחסר פחות או יותר 30 ג"ב בכוננים .. ואני מודאג מאוד כי זה היה כונן המוזיקה שלי!!! כל האוספים שלי 80 90 70 ! !! הלכו?!!?! ???בבקשה עזרה דחוףף! תודה רבה רבה רבה לעזרים!
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום! לאחרונה רכשתי את הMyBook Essential Edition בנפח של 250GB. הערכה אינה כוללת בתוכה תוכנה המאפשרת עדכון אוטומטי של תיקיות נבחרות מהמחשב אל הדיסק הקשיח החיצוני. רציתי לדעת האם יש לכם המלצות לתוכנות (עדיף חינמיות אך לא חובה) שיאפשרו זאת. תודה!
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
מסך הטעינה של כל הPLUGINS וBRUSHES וכל השאר לא עולה לי, בגלל זה גם פוטושופ לא עולה :'( (המסך כמו בתמונה http://whimsplucky.com/spacemonkey.png רק של פוטושופ CS3) נ.ב. מצטער על התמונה הלא קשורה, אבל זה מסך הטעינה היחיד שמצאתי של ADOBE...
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום, כשהסתיימה הורדת Adobe Acrobat 8.0 3D, אני מנסה לפתוח את הקובץ (ניסיתי גם עם daemon tools), אבל קופצת הודעת שגיאה: "ל-windows אין אפשרות לקרוא מדיסק זה. ייתכן שהדיסק פגום, או שהוא מאותחל באופן שאינו תואם ל-windows. " האם אפשר לפתוח את הקובץ בדרך כלשהיא או שהוא פגום וצריך להוריד מחדש? תודה מראש, osherob.
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-


