תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התוכנה הנ"ל היא למציאת תמונות ברשת,תרשמו את התמונה הנדרשת והיא תריץ חיפוש ברשת וגם תעשה לכם PREVIEW מומלצת למחפשי רקעים ותמונות לעבודות בית ספר או סתם למי שרוצה להתהדר בתמונה יפה http://www.soft32.com/download_12042.html תהנו!!!!!!!
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
כשאני מנסה לעשות שמירת יעד בשם פשוט לא קורה כלום ,כאילו לא לחצתי... ואני לא יודע מה הבעייה...
-
- 2 תגובות
- 981 צפיות
-
-
דבר ראשון, עשיתי חיפוש בפורום ומצאתי את easy recovery ואת getdataback. הצלחתי בעזרתן לשחזר מידע שעבר פירמוט או נמחק, הבעיה שקבצי התמונות שוחזרו אבל לא ניתן לצפות בתמונה, כנראה היא נפגמה או משהו כזה, רציתי לדעת אם יש משהו נוסף שאפשר לעשות על מנת לשחזר את התמונות ? תודה
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
-
שלום. רק התקנתי את ה-Photoshop CS2 (9.0) ושמתי לב שהצבעים מוזרים. ניסיתי לעשות Difference Clouds בצבעים של שחור ולבן (סולידיים, FFFFFF ו-000000), ומשום מה הגוונים של השחור הם חומים-משהו. זה לא היה ככה לפני המסך, החדש (הsyncmaster 793DF) ועכשיו הופיעה שורה חדשה בהגדרות צבעים של הפוטושופ שקוראים לה "Natural Color Pro 1.0 - Samsung" האם מישהו יכול לעזור לי עם זה? :\ אני אוהב את הפוטושופ שלי, ומתגעגע לשחור וללבן שלי. בתודה, שי.
-
- 2 תגובות
- 727 צפיות
-
-
כמה בהעבודות הראשונות שלי בMAYA וגם כמה ציורים! אני רוצה להוסיף שאני לא ממש מקצוען סתם אני עושה כשיש לי זמן! ~אמבטיה~ אופניים (לא ממש מוצלח כי זה היה ממש בהתחלה שהתחלתי עם 3D) כמו כן גם הרינדור גרוע! op1.jpg או קיי עכשיו זה השיפור שעשיתי לאופניים! ג'יפ נוסך FAR CRY חחחחח סתאאםם! מה אני יגיד אני ממש מושפע ממאפיה! (המשחק). קצת CALL OF DUTY! פה אולי הייה לכם קצת קשה להבין אז אני יסביר: זה צריך להיות רגליים של רובוט! חחחחח הבנתם? תסתכלו הרבה זמן וזה יגיע! NOKIA 6630 NOKIA_6630C.jpg אחת העבודות האחרונות שלי.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עד היום הייתי משתמש בתוכנה GHOST 2003 שהיתה עובדת מצויין בעת כול תקלה ציק צק הייתי עושה שיחזור למערכת והכול היה חוזר לקדמותו... עד ש.... התחילו לצוץ כונני הרד דיסק בתקן SATA!! וברוב המחשבים עם הכוננים הללו (לא בכולם) לא עובדת הגירסה הנ"ל עכשיו מה זה אומר לא עובדת.... זה אומר שכאשר אני מנסה לגבות כונן הוא כמובן עושה ריסטרט למחשב ואז ניכנס למצב דוס ושם עושה העתקה לכונן... וכנ"ל לגבי שיחזור המערכת.. אבל בכונני SATA (שוב לא בכולם.. אולי זה תלוי גם בלוח אם למרות של ניראה לי כי בדקתי את זה עם כונן ATA ואז זה עבד) זה פשוט מגיע למסך הכחול של טעינה של התחלת פעולת הגואוסט ואז זה פשוט ניתקע וזהו... אין מה לעשות יותר!!! אוקי אז עברתי ל- GHOST 9 גירסה יותר מיתקדמת שאפילו עושה את הגיבו…
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני מפתח תוכנת הימאליה - תוכנת דואר אלקטרוני בעברית מלאה. בקרוב אני רוצה להוציא גירסה חדשה מלאה בתוספות. אשמח לדעת האם יש פה מישהו/י שמוכנים לעבוד איתה ולדווח לי על בעיות או על רעיונות נוספים לתוכנה התוכנה כבר עובדת ופועלת אצל בטא טסטרים קיימים והיא עובדת כמו שצריך (לא לפחד מהעובדה שהיא בטא ) תודה מראש עמוס info@emailaya.co.il
-
- 10 תגובות
- 954 צפיות
-
-
קיימת תוכנה כמו לבידקה של הארדסיק? ז"א, כמו שיש 3dmark2005 לכרטיסי מסך שיהיה תוכנה כזאת רק להארדיסק, קיים דבר כזה? כי משום מה הSATA2 שלי ניראה לי איטי יותר מהIDE הקודם שלי...
-
- 6 תגובות
- 649 צפיות
-
-
מה דעתכם? איזה מהם עדיף? בבקשה רק מי שהתנסה עם שניהם שיגיב.. תודה, עמית
-
- 16 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי כמה מניות שאני מעוניין לראות אותם קבוע על שולחן עבודה ואת העדכונים של המניה בלייב, איכן אני משיג פס מידע כזה? אני בטוח שיש רק לא יודע איפה למצוא.
-
- 4 תגובות
- 814 צפיות
-
-
יש לי אנטיוירוס ואני רוצה לדעת אם אני יכול להתקין עוד אנטיוירוס מבלי למחוק את הקודם? ואם לא למה?
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם! שאני מוריד קובץ כלשהוא מסופר טורנט או מטורנט דאמג' זה כותב בביטונט(אזוראוס):port 6881 is blacklisted,use another port ומה שלא מובן לי פה זה שעשיתי בדיקה לפורט והוא פתוח...וגם שאני מרויד ממקום אחר הכל בסדר! תודה לעוזרים! ;D
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
הבעיה היא שהוא פשוט לא מוריד לי ורושם לי את ההודעה הבאה : http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/y/a/r/i/k/g/o/l/i/k/o/v/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200502161750258524/200509121747512638/untitled.JPG מי שיודע איך לטפל בזה ושיהיה לי את הpeers האלה בבקשה תודה.
-
- 4 תגובות
- 589 צפיות
-
-
פשוט אין לי מושג בתוכנה והיא נראת לי אם המון פוטנציאל לפי מה שאני שומע... אז אני רוצה להכנס לזה.. מישהו מוכן להביר לי הכל אודות ביטורנט..?בבקשה.. צורת פעולה,אבטחה,מקורות הורדה...שמעתי על ליצ'ים או משהו..מושגים אחרים..מה כל אלה.. מזה BitComet ?? בקיצור הכל אודות ביטורנט...מאוד הייתי רוצה לדעת.. תודה רבה, יהב.
-
- 9 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
יש תוכנה שסורקת את המחשב ומוצאת רק קבצים עם סיומת WMA למשל או רק MP3 ? כי יש לי מלא שירים עם סיומות כאלו מפוזרים במחשב ואין לי כח לחפש אחד אחד.. אם יש דבר כזה אז מה השם של התוכנה ? תודה ..
-
- 8 תגובות
- 808 צפיות
-
-
http://shareaza.sourceforge.net/ ביקורת ב YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3140536,00.html מישהו ניסה ? יש התרשמות ?
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
לאחר התקנה של תוכנה אני מנסה להפעילה ומקבל הודעה "כשל קטסטרופלי" והתכנה לא עובדת, במידה ויש מישהו שיכול להסביר לי איכן אני יכול לראות ב windows ממה נובע הכשל ואיך אני פותר את הבעיה . תודה
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אני מחפש דרייבר לסורק av avision 261c
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות דיסק מערכת הפעחה חוקית האם ניתן להפוך את התוכנה שכבר מותקנת על המחשב שלי כרשומה חוקית עם הקוד החדש בלי להתקינה מחדש?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הסיום של הקובץ זה RM REALMEDIA אני לא מוצא בשום מקום תוכנה שמפצלת מקבצי RM ..... (כמו ש VIRTUAL DAB עושה מקבצי MPG WMV.......) מישהו ??...
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
המחשב הוא פנטיום 3 עם 192 זיכרון פנימי, יש להתחשב בעובדות כי נורטון לא בא בחשבון במקרה כזה.
-
- 10 תגובות
- 914 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איזה תוכנות דיאגנוזה לחומרה יש וגם לגבי תוכנת MEMTEST86 רציתי להוריד ולבדוק אבל באתר שלהם יש הרבה אפשרויות לכל מיני סוגים מה מומלץ לבחור שם?
-
- 3 תגובות
- 786 צפיות
-
-
אני יודע שזה שאלה קצת דפוק... יש לי את הגירסה הכי חדשה (5) ואני מעוניין שזה יציג לי את הטמפרטורה של הלוח וכו בשורות המשימות (למטה מצד ימין) והוא מציג לי רק את הטמפרטורה של המעבד והלוח (הלוח לא קבוע) ושאני מנסה לשנות את זה מהווינדוס הוא עדין מסתיר לי אותו אחרה כמה זמן ורק הטמפרטורה של המעבד נשארת יש אפשרות לעשות את זה דרך התוכנה עצמה??
-
- 4 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום אנשים אולי מישהו מכיר תוכנה שמפצלת קובץ MP3 אחד גדול (שמחובר במיקס רציף) לשירים נפרדים? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-


