עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היה לי את התוכנה מבית נורטון . והיא עשתה לי פלאים במחשב עכשיו שהרצתי אחוי לכל הארדיסק אני רוצה לעשות עוד פעם אבל אין לי נורטון מאיפה אפשר להורידתוכנה אחרת שעושה איכוי דיסק ומאיצה ???? דרך ה windwos זה סתם תודה .

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  2. אחרי שהתקנתי את האנטי וירוס החדש כדי לנסות אותו והסרתי את ה SYSTEMWORKS ועשיתי ריסט למחשב כשאני פותח את האינרנט אקפלורר אני מקבל הודעת שגיאה כמו בתמונה. יש לכם מושג מה לעשות? :'( עריכה: וההודעה כל הזמן קיימת,כאילו אי אפשר לגלוש, מאשרים וזה חוזר מאשרים וזה חוזר. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  3. ??? (אם זה חשוב אז יש לי מדיה פליר 10)

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  4. יש תוכנה שבודקת את המעלות של המעבד במעמץ? תודה

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  5. שלום, אני מחפש תוכנה שתעשה לי יציאת COM וירטואלית מהתקן USB אני רוצה לחבר התקן USB ושהמחשב יוכל להתייחס אליו כמכשיר שמחובר ביציאת COM כלשהי יש כזה דבר? תודה

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  6. Started by Evil_Mind,

    האם ישנה תוכנה פשוטה לסידור וקיטלוג תמונות והפיכתם למצגת נוחה לצפייה בטלוויזיה\מחשב? המטרה היא לסרוק תמונות נבחרות מאלבומי התמונות ה"מוחשיות" שלי ולצרוב את הכל על דיסק(ים) כמו כן, מה הרזולוציה והאיכות המומלצים לסריקת תמונות ? תודה!

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  7. Started by ben007,

    שלומות, מאז שהתקנתי את הגרסא החדשה (1.5.0.2) השועל לא מקבל ENTER בשורת הכתובת, ורק בשורת הכתובת. הכוונה שבכל מקום אחר הפקודה נקלטת, אפילו בגוגל-באר, ורק בשורת הכתובת ( או שזה נקרא בשועל navigation bar ) לא קורה כלום.. אני צריך ללחוץ עם העכבר על GO בשביל שזה יקלט יש למשהו פתרון? תודה ויומטוב.

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  8. שלום רב. רכשתי מחשב חדש ובטעות התקנתי את הXP פעמיים על הדיסק הקשיח (אני יודע שעשיתי שם טעות מפגרת ) כרגע המצב הוא כזה: כשאני מאתחל את המחשב מופיע לי תפריט עוד לפני שהחלונות עולה: 1 XP מותקן ועובד 2. XP SETUP ואני לא מצליח להיפטר ממנו על ידי דיסק הההתקנה או אפילו למחוק את הכול ולהתקין מחדש יש עצות רעיונות איך לצאת מהמצב בעגום הזה? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  9. Started by liav12,

    יש לי בעיה עם הפורטים, בנוסף לכך שהאימיול עובד לאט כל פעם שאני מעלה אותו הוא אומר את המשפטים הבאים ביומן השרת: 09/07/2006 00:43:51: נכשל בפתיחת פורט 5662 (TCP) בפיירוול הפנימי של WinXP עבור ההפעלה הנוכחית של אימיול 09/07/2006 00:43:51: נכשל בפתיחת פורט 5672 (UDP) בפיירוול הפנימי של WinXP עבור ההפעלה הנוכחית של אימיול אין לי מושג איך לפתור את זה, הקטע הוא שאני גם לא משתמש בפיירוואל במחשב הנ"ל, כך שאין לי פתרון לכך, מישהו יודע איך לפתור את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  10. nvidia 6800GT שאני לא מצליח להתקין את הדרייבר המקורי כי יש לי 64 ביט תודה לעל מי שעוזר

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  11. Started by noodle,

    יש לי דפדפן IE 7 גם כאשר אני מסמן "זכור את הפרטים" בכל מיני פורומים או למשל דוא"ל הדפדפן לא זוכר את הפרטים. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  12. שלום, קרתה לי בעיה שלא ראיתי מעולם. אשמח לעזרה... בלפטופ שלי מותקנים פיירפוקס וIE8 ופתאום, החל מאתמול, רק ה-IE8 לא מאפשר לי לבצע חיפוש בגוגל כאשר מנסים לחפש בגוגל ולוחצים ENTER זה לא מחפש, אלא פיתח חלון המבקש ממני להוריד קובץ (האפשרויות הן: find search cancel) כשאני לוחצת על FIND זה פותח איזה דף (מצרפת תמונה של התוכן שלו) אגב, כשזה פותח את דף הבית של גוגל למטה רשום DONE BUT WITH ERRORS ON PAGE ואם אני לוחצת לפרטים אז רשום: Message: Invalid argument. Line: 40 Char: 92 Code: 0 URI: http://www.google.co.il/extern_ _js/f/CgJpdxICaWwrMAo4QUAdLCswD DjgJLCswEzgFLCswFjgQLCswFzgELCs swGDgELCswJTjJiAEsKzAmOAUsKzAnO OAIs/yI5tBQIlF6c.js מה יכול לגרום לבעיה הזו? תודה מר…

  13. Started by Rio_911,

    אני מחובר לרשת וגם המחשב שאיתו אני רוצה לתקשר מחובר לרשת אחרת. במצב רגיל פשוט שמים את האייפי, כאן האיי פי נותן גישה לראוטר ולא למחשב הספציפי ברשת... אז איך אפשר לעשות שיחה בין שני מחשבים בשתי רשתות נפרדות? תודה

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  14. לאח שלי יש נורטון (מה לעשות אני מנסה לשכנע אותו לעבור לקספרסקי אבל הוא לא רוצה....), ובמנהל המשימות של החלונות (2000), כתוב שהנורטון צורך רק 1.2 מגה בייט....אצלי, כתוב שקספרסקי צורך 860 קיי....זה בכלל יכול להיות? תמיד חשבתי שהאנטי-וירוסים צורכים כמות רבה יותר של זיכרון....אז איך יכול להיות שנורטון צורך רק 1 מגה?

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  15. Started by dor18,

    שאני רוצה נגיד לשנות את התמונה שבאייסקיו מופיע לי השגיעה בתמונה המצורפת , זה מופיע בעוד כמה מקומות ואין לי מושג מה הבעיה .. אשמח אם תוכלו לעזור [attachment deleted by admin]

  16. Started by Oranili,

    שלום לכולם , כאשר מזמינים אותי לועידה של 20 אנשי ם הסמן של העכבר כל הזמן חושב והמקלדת נתקעת ... בשיחה לא יודע למה , לא נראה לי שאצל אחרים זה קורה.. ואין לי כלום ברקע שמעמיס... מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  17. Started by moshen1169,

    אני נכנס לאתרים כמו טורנטליץ' ומתי שאני רוצה log in אז הוא לא נכנס הוא פשוט כותב לי תפעיל קוקי והפעלתי קוקי וגם ביטלתי חוסם פרסומות מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  18. Started by yarivot26,

    אני מחפש תוכנה שאני יוכל להדפיס תמונה (אחרי שהגדלתי אותה) בכמה דפים של A4 שייצרו רצף של התמונה כאשר יחברו אותה.

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  19. Started by Y.k,

    טוב אז ככה .. לפי איזה שבוע פירמטתי את המחשב, ועכשיו המקלדת מולטימדיה לא עובדת יותר עם הוינאמפ .. עכשיו אני יודע שזה עובד כי הצלחתי לעשות את זה פעם שזה יעבוד .. אבל אין לי מושג איך עשיתי את זה :-\ אז למי שיש מושג שיסביר לי מה עושים למה אני מתחרפן ! (ד"א זה מקלדת מולטימדיה של מיקרוסופט וכשאני לוחץ על הלחצן של המדיה זה אכן פותח לי את הוינאמפ אבל לא מתפקד עם הניווט) תודה לעוזרים !

  20. שלום לכולם, לא מזמן יצרתי במחשב החדש שלי קובץ GHOST במחשב שלי קיים WINDOWS XP, כשרציתי להעלות את קובץ הGHOST במחשב אחר שנמצא אצלי כל התוכן שיש בקובץ הועתק אלא שהWINDOWS לא עלה. אני יודע שהבעיה הזאת קיימת בXP. ממה שהבנתי בזמן יצירת קובץ הGHOST הקובץ קורא את בקר הIDE ויכול בחזרה להיפתח רק אליו ולא למחשב אחר, שוב פעם זה בXP במערכות ההפעלה הקודמות הם עולים עם הGHOST על מחשב אחר ומזהים את הדרייברים שלו. האם יש פתרון לדבר שאני עם קובץ GHOST אוכל להתקין בכמה מחשבים? מדובר על XP אופיס אנטי וירוס וכד' תודה מראש לכל מי שיכול לעזור!

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  21. Started by dima_ga,

    שלום אני רוצה לעשות סרטון על מסע שעשינו. אני החלטתי לעשות אותו בMOVIE MAKER כי אני מכיר אותו מפעמים קודמות. הסרטון הולך ככה: כמה תמונות, קטע וידאו, כמה תמונות, קטע וידאו. עכשיו אני רוצה לשים מוזיקת רקע אבל אני לא רוצה שהיא תהיה בזמן הקטעים אלא רק בזמן התמונות. יש דרך לעשות את זה בתוכנה הזאת או אי אפשר? אם אי אפשר אז איך אני יכול לעשות את זה? אני מתכוון שהקטע וידאו יהיה כמו PAUSE בשביל השיר ולאחר שהקטע יסתייים ימשיך השיר מאיפה שהפסיק תודה

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  22. Started by orninyo,

    שלום אני מחפש תוכנה שהיא מעין סרגל (או אפילו סתם קו ישר) שתמיד נמצא on top גם כאשר אני נכנס למשחק. שמאפשר להזיז את הקו ואת הזוית שלו לרוחב המסך לצורך חישוב של מרחק בין אובייקטים במשחק. מישהו מכיר ?

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  23. Started by EyalRDT,

    משום מה כל פעם שיהיה רשום משהו באנגלית או עם מספרים הפונטים האלו יהפכו לבולטים. הנה דוגמא. למישהו יש פיתרון? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  24. Started by Interl-Conore,

    התקנתי אותו אכשיו איך אני יודע שהוא מגן על ה CONNECTIONS שלי?? כי אני לא רואה שהם מסומנים במנעול..... הורדתי את WINDOWS FIREWALL

  25. אם אני קונה את הפלאש 8 פרו לכמה יוזרים אני יכול להתקין אותו? או שזה רק למחשב אחד?

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות

דיונים חדשים בפורומים