תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בחלק מהסרטים שהם בפורמט mpeg Media Player מראה לי כאילו הסרט הוא 0.30 דקות אבל הוא בעצם 5 וכאשר הוא מגיע ל 0.30 הוא ממשיך להראות את הסרט אבל מראה בשורת הזמן שהוא בעצם נגמר. יש לי את הגירסה האחרונה ביותר של media player. וכאשר ניסיתי להפעיל את אותו סרט ב power dvd זה היה בסדר גמור. למישהו מוכר הבעיה ? ואיך ניתן להסיר את Media Player (אולי התקנה מחדש תפתור את העניין) ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 748 צפיות
-
-
התוכנה בבילון לא מתרגמת לי מילים בקבצי PDF בעבר זה כן היה מתרגם לי אני לא יודע מה קרה
-
- 3 תגובות
- 676 צפיות
-
-
אני משתמש בפוטושופ גרסא CS2 וכשאני כותב בעברית הכתב יוצא הפוך כלומר:"תירבע" איך ניתן לפתור תקלה כזו?
-
- 2 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
Hi, I need a laptop for school because I have serious organization problems, and I need to know something about Word 2007: How do I add a page in the middle of 2 pages? For example, if I have a History binder (klaser) and I need to add a page in the middle of 2 already full pages, how do I do it? *Soon this post will be translated to Hebrew, I just don't have Hebrew installed onto this PC at the moment.
-
- 3 תגובות
- 877 צפיות
-
-
http://img213.imageshack.us/img213/7910/icqms3.jpg
-
- 0 תגובות
- 518 צפיות
-
-
שלום לכל מי שיכול לעזור כאן ... אני צריך להכין דיסקט עם הדריבר SERIAL ATA על פלופי 1.44 הלוח אם הוא של ASUS מדגם P4S800D-X עם ציפסט של SIS 964 \ SIS 655 FX אשמח אם מישהו יוכל לעזור תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
היי , התקנתי את הווינודס החדש , הכל פועל מצויין , חוץ מתוכנת ה Download Accelerator שהשתמשתי בה בשנים האחרונות. דיי באסה . בכל זאת , אני חייב תוכנה אחרת להורדת קבצים , רצוי תוכנה מהסוג האלה שמתחברות לשרת כמה פעמים , ומחלקות את הקובץ כמו שבעצם dap עושה. יש לי קבצים דיי גדולים להוריד לפעמים מאתרים , וההורדה של ה ווינודס נתקעת איפה שהו באמצע , ואי אפשר לעצור אותה ולהמשיך. תודה אנשים :-*
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש לעשות משהו על מנת שכשאני ממזער את היוטורנט אז הסמל שלו בפינה יהיה שקוף ולא הסמל הירוק שיהיה פשוט בלתי נראה. איך עושים את זה ? (ולמי ששואל מה הסיבה זה כי אחותי כל הזמן סוגרת לי תתוכנה ואין לי כוח לריב איתה*).
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שבת שלום מאחר ופירמטתי את המחשב והתקנתי מחדש את win xp, אני מקבל הצעות להרבה עדכונים ל-internet explorer והשאלה אם זה נחוץ אם אני משתמש ב-google chrome. תודה
-
- 9 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני חדש פה אז אני מקווה שזה המקום לבקש עזרה בעניין אני עורך עם פרמייר פרו ואני מחפש אתר או קובץ תמיכה בעברית יש כל מיני אופציות שאני לא מצליח למצוא להן קיצורים , כמו אייך לסמן את הסימון לאיזור לרנדר . אשמח אם מישהו יעזור בעניין פה , אן למייל, d_j_ofir@walla.co.il תודה אופיר-באר שבע
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש לי x1900 בעיקרון כשאני מפעיל משחקים הוא פועל מצויין כנ"ל בdmark וכו'.. אבל כשאני רוצה לראות סרטים אני רואה מן תמונה צבעונית כזאת...בצבע ירוק ואדום כזה..הורדתי מיליון קודקים וכו'... למישהו יש מושג מה הסיבה?
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
כאשר אני רוצה לכתוב מייל עם עורך WORD מופעל הוא נותן לי את ההודעה הבאה : טופס זה מחייב שימוש ב-wotd כעורך האלקטרוני שלך, אך היישום WORD אינו פנוי או אינו נמצא. הטופס יפתח בעורך של OUTLOOK" . הWORD זמין, ניסיתי להתקין מחדש. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 611 צפיות
-
-
שלום בוינדוס אפשר להגדיר שכאשר סוגרים את המחשב ואח"כ פותחים אותו שוב, או שעושים ריסטארט, אותם החלונות שהיו פתוחים לפני שסגרתם את המחשב, יפתחו שוב אוטומטית אני הייתי רוצה לדעת אם יש דרך לעשות את אותו הדבר עם תוכנות, או לפחות קבצי טקסט פתוחים? ועוד שאלה שלא תלויה בשאלה הקודמת, אם אתם מכירים תוכנה שאפשר לפתוח בה יותר מקובץ טקסט אחד בבת אחת, ורצוי גם קבצי ?DOC
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לעשות אותה כהה יותר או בהירה יותר. תודה.
-
- 3 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
איך להגן על המחשב בצורה האופטימלית עד כמה שאפשר ,שלא תעמיס על המחשב ובחינם** ?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני שוקל לעבור לאופיס 2007, האם ידוע למישהו מה הם הדרישות של תוכנה זו מהמחשב על מנת שתעבוד כמו שצריך?
-
- 5 תגובות
- 628 צפיות
-
-
ביצעתי פרמוט לדיסק הקשיח לאחרונה, ולאחר התקנת הווינדוס מחדש הורדתי את הגירסה האחרונה של Jdownloader. כעת כשאני מוריד קבצים לפעמים, ההורדה של הקובץ נפסקת באמצע ומתקבלת הודעה השגיאה: Jdownloader doesn't have permissions to write to disk או משהו בסגנון. למישהו יש מושג מדוע אני נתקל בשגיאה זו? האם ייתכן ומדובר בתקלה בדיסק הקשיח?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי חיפוש קטן בפורום וראיתי באמת איך בודקים איזה גרסא יש לי התחל,הפעלה,dxdiag) יש לי גירסא 9C..זו הגרסא החדשה ביותר? והשאלה הכי חשובה..ראיתי שיש דיירקטX כזה גם למוזיקה וגם לוידאו..מזה בדיוק..מזה עושה בכלל למה זה חשוב?
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
-
היי אנשים יש לי בעיה, אני מנסה להפעיל תכנות ומשחקים ישנים שלא עובדים על VISTA, אומרים שהפיתרון הוא COMPATIBILITY, ולא בעיה כי זה פתר לי הרבה בעיות בעבר, אבל מה עכשיו כשאני לוחץ על קובץ EXE, יש שם רק General | Security | Details | Previous Versions אין COMPATIBILITY :ם למה זה? יש דרך להחזיר את הTAB? או תכנה שתעשה את זה במקום? תודה!
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
אני מקבל את ההודעה הזו: .
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום כאשר אני מוריד קובץ ווידאו באימיול ומנסה לעשות לו "תצגוה מקדימה" נפתחת לי תוכנת הסרטים MV2PLAYER אך פשוט לא מראה שום סרט. מה הבעיה? תודה
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
יש לי סרט DVD והקובץ הראשי דפוק אז הוא לא פותח את התפריט הראשי ואני לא יכול לבחור כתוביות בעברית דרך הסרט עצמו אין לי גישה לזה לא עם power dvd 7 ולא עם VLC אני יודע שיש כתוביות בעברית בוודאות תודה למי שקרה/א את השאלא/ה
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש תוכנה שתשב ברקע ותקפיץ התראה בצורה קולית ו או\וויזואלית בפסקי זמן קבועים, למשל ב: 18:27 18:57 19:27 19:57 וכו' (אם יש תוסף כזה לפיירפוקס אז עוד יותר טוב)
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-


