תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, בתור סטודנט להנדסה אני משתמש המון במטלאב. השאלה היא האם יש גרסא של התוכנה שתומכת בעיבוד ב-64bit ואיזה גרסא זו. מור
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, כשאני מנסה להתחילה תקנה קופצת הודעה ששואלת אם אני צריך גרסאת 64 ביט או 32 ביט, איך אני מברר איזה גרסאת EXCHANGE 2007 יש לי ?
-
- 5 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אז ככה המחשב עולה והכל עושה תצלילים של המערכת הפעלה והכל אבל אז משתתק אין קול ובמדיה פלייר הוא רושם שיש בעייה .. נכנסתי להגדרות צילילם לא מופיעה שם בחירה של התקן . הבעייה חוזרת על עצמה גם כאשר אני מחבר כרטיס חיצוני ומתקין דרייברים, הוא עולה עושה תצליל של המחשב שעולה ואחר כך משתתק ומראה אותה בעייה.. אין לי מושג איפה לעשים את זה אפשר בבקשה להעביר את זה עם לא קשור לפה לפורום המתאים תודה מראש AMIT_R
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
(בטח יש אותו למי שיש גוגל ארט') תודה מראשש
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
nvidia 6800GT שאני לא מצליח להתקין את הדרייבר המקורי כי יש לי 64 ביט תודה לעל מי שעוזר
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני לא יודעת אם אני בפורום הנכון אבל זה היה נראה לי הכי קרוב לבעיה שלי. אני מנסה לראות סידרה בBS PLAYER ואני גוררת אליה כתוביות בעברית. הבעיה היא שהם מופיעות כג'יבריש. בדקתי את כל הכתוביות שהורדתי וכולן בג'יבריש. מה עושים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
שלום רב . יש לי בעיה במחשב, לאחר התקנה מחדש. כל נסיון להשתמש ב + שבצד ימין פותח על המסך סרגל volume המאפשר להגביר את עוצמת הקול ברמקולים בעזרת המקלדת. זה מאוד מפריע בעיקר בעבודה באקסל. בעבר סילקתי את זה אך אינני זוכר איך אולי מישהו יודע איך לעשות זאת. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אחרי בערך 10 דקות של משחק אני מקבל את ההודעה הבאה: http://img110.imageshack.us/img110/3840/gamecrash0jf.jpg ואז המשחק נסגר. אם למישהו יש פיתרון
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
1) כשאני פותח את רשימת ה- bookmarks, בוחר אחד ואז לוחץ open in a new tab, כל הרשימה נסגרת לי. יש דרך שהיא תשאר פתוחה? 2) ניסיתי להשתמש בתוסף GMail Manager, אבל בגלל שאני משתמש ב- master password, כל פעם שאני פותח את פיירפוקס, הוא מבקש ססמא לג'ימייל. בכלל, יש איזושהי דרך לבטל את בקשת ה- master password בכל פעם שהשלמת ססמאות אוטומטית נדרשת? תודה
-
- 5 תגובות
- 646 צפיות
-
-
הי אני תרגמתי מסמך בעזרת google translate מאנגלית לעברית מה שקורה זה שאם אני מדפיס זה מדפיס רק את העמוד הראשון לכן ניסיתי שיטה אחרת לעתיק את כל מה שתרגם לוורד אבל בהדפסה מופיע גם המילים באנגלית וגם התרגום שלהם בעברית הצעות בבקשה?
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
יש לי את הDIVX CODEC החדש ביותר עם DIVX PLAYER 2.6. העניין הוא שאחרי שאני סוגר אתו, אני עדיין רואה אותו בPROCESSES. (תופס 18MB RAM) והכי חמור, זה שאם אני מפעיל את התוכנה מספר פעמים (פותח, סוגר, ופותח שוב) אז הוא יופיע בPROCESSES כמה פעמים. (לפי מספר הפעמים שפתחתי אותו) אני לא מצליח בשום צורה לגרום לו להיסגר מלבד RESET. סתם מציק וגורם לי לחשוב פעמיים לפני שאני מריץ אותו. רעיונות? זה אולי קורה לעוד מישהו? אני מריץ XP SP2 עם כל העידכונים האחרונים.
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
קיבלתי מחול מצגת power point ואני צריך לתרגם אותה לעברית לצרכי עבודה כשאני רואה את הקובץ בעזרת power point viewer הכל הולך חלק כשאני מנסה לפתוח את הקובץ בעזרת power point 2003 (חוקי כמובן) אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת pwoer point cant read c:\blabla\bla.pps הבנתי שהקובץ נעול על מנת שלא יוכלו לערוך אותו אין לי כוח לעשות את כל המצגת מחדש ואני בסך הכל צריך לתרגם אותה לעברית בלי לשנוות בה כלום אין דרך לערוך את הקובץ? אני אאלץ לעשות הכל מהתחלה??
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
אני פשוט לא מצליח ולא יודע איך לשנות דברים למרות שיש לי המון תוכנות אבל אני לא מצליח להבין איך סדר הדברים מתבצע באתר ואיך לשנות בעיקר בגלל הפלאש הארור הזה! www.gaash1.co.il אם מישהו מבין בבקשה תשימו לינק טוב או תעזרו, תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום חברים יקרים וחברי הצוות הנהדר ! אני שומר קבצים ומסמכים בתקיה גדולה המאוחסנת בכונן נפרד ,כונן E , אם אני מוריד נניח קובץ מסמך או כל שטות אני דואג לאחסן בתקיה x בכונן E . מאחר ואני עובד הרבה עם האינטרנט. לאחרונה ניסיתי לפתוח תקיה זו (גודלה 1.9 גיגה מלא) ואז הופיע הודעה : " EXPLORER.EXE נתקל בבעיה ועליו להיסגר . אנו מתנצלים על אי נוחות." וכאשר סגרתי תהודעה התוכניות כולם נסגרו ולרגע לא רואים שום איקון על המסך מעין קריסה כאילו סגרתי מתוך אילוץ את התקיה .ולכן ביצעתי בדיקת מאוורים,סריקת וירוסים במצב בטוח עם נורטון 2005 (יש לי אקספי פרו sp2),סריקת ad-aware גם כן,שיחזור מערכת וקבלתי לא בוצעו שינויים לאחרונה,בדיקת כוננים c ו-e עם western digital ז"א diagnostics של יצרנית הכוננ…
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה ממכם בקשר לוידאו באינטרנט טוב אז ככה נגיד שיש איזה וידאו באינטרנט ואי אפשר להוריד הוא למחשב אז אולי יש איזה תוכנה קישור משהוא בשביל שאני יוריד את הוידאו למחשב?? תודה מראשש לעוזרים..!
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שאני רוצה לראות סרט או לשמוע מוסיקה הכול עובד אבל שאני נכנס ליוטיוב אני לא שומע כלום
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
איזה עוד תוכנה לשינויי מהירות המאוורר יש חוץ מ Speed Fan???
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
1. תוכנה שתכבה את המחשב בצורה מסודרת עם טיימר או בשעה מסויימת 2. תוכנה שמסירה תוכנות לא דרך ההסרה של הווינדוס אלא בעצמה עדיף שהיו חינמיות תודה
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
הודעה זו נמחקה ע"י dddd01 סיבה: לא ידעתי שאסור סליחה...בבקשה תמחקו הודעה זו
-
- 2 תגובות
- 646 צפיות
-
-
לכל בעלי ה - Gamepad למינהם, האם ניתקלתם בפרופיילר בעל קהילה שמציעה מגוון רחב של פרופילים למשחקים? למי שלא מבין על מה אני מדבר, יש תוכנות שיכולות להמיר מקשים במקלדת לכפתורים בשלט, ואם אני רוצה לשחק משחק מסויים במקום להגדיר את המקשים לכל משחק אני יכול להוריד פרופיל מוכן, לדוגמא ל Splinter Cell , שבו הוגדרו כבר כל המקשים לפי משחק המקור ולהתחיל לשחק. הבעיה היא שהתוכנה היחידה שראיתי במציעה מגוון רחב של משחקים היא Pinnacle Game Profiler אבל היא לא חינמית (גם לא במיול) יש את הפרופיילר של Logitech שמגיע עם הדרייברים אבל לא מצאתי משחקים חדשים בשבילו. אשמח לשמוע המלצות. תודה
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
טוב יש לי AUZARUS 2.02 והורדתי את כל התוספות אבל זה עדיין לא עולה לי מעל 30K ........ אני מוריד טורנט טוב עם הרבה SEEDS והמהירות לא עולה.... יש לי 1.5 CABLE ומודם של MOTOROLA SURFBOARD איך אני מעלה את מהירות ההורדה??
-
- 6 תגובות
- 646 צפיות
-
-
חבר שלי קצת התבלגן עם איחוד מחיצות. הווינדוס מסרב לעלות, אבל כשהוא מנסה את ההארדיסק במחשב אחר, הוא יכול לגשת לקבצים., הבעייה שהתיקייה שאמורה להכיל את הקבצים שאוחדו מהמחיצה השנייה לא נגישה עקב הפעולה שלא הושלמה. השאלה היא אם מישהו מכיר ויכול להמליץ על איזה תוכנה טובה לחילוץ הקבצים הללו, שנמצאים פיזית על ההארדיסק? תוכנה כמו FILE SACAVENGER למשל. תודה
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום ותודה מראש לעוזרים. הייתה לי תיקיה במחשב עם חומרים מאוד מאוד חשובים לי , שאין לי מושג איך אבל נעלמו. סביר להניח שהם נמחקו. ניסיתי לשחזר את התיקיה בעזרת תוכנה שהכרתי, אבל לצערי היא לא מצאה את רוב הקבצים. האם אתם מכירים תוכנות שאפשר לשחזר איתם קבצים והם טובות? אני מוכן לשלם אפילו עבור רישיון לתוכנה טובה, הקבצים ממש חשובים לי. תודה ויום טוב
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
כל פעם באתרי Flash עולה לי ההודעה שהוא לא מותקן http://img135.imageshack.us/img135/1783/amacromedia5ff.jpg נכנסתי לאתר של Macromedia כתוב לי שה-media Flash Player מותקנת אני נכנס לאתרים וכתוב שהוא לא מותקן אני משתגע הדבר היחיד שהותקן זה הסרגל של yahoo http://img103.imageshack.us/img103/1261/macromedia6fq.jpg מישהו יודע מה הבעיה
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
מחקתי את הספרייה שלו, ניקיתי REG (עם תוכנת נקיון) ועדיין, תמיד חוזר לאותו דבר אני עושה את זה כי יש לי כמה בעיות איתו
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
-


