עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by thebenjamin,

    אני מנסה להגדיל את הכתוביות וזה לא משנה אם פעם אחת המרתי והגודל של הכתוביות היה 30 ופעם אחרת המרתי והגודל היה 40 זה מראה לי את הכתוביות באותו גודל... (אני ממיר ואז משתמש בנרו לצור קובץ ISO מהפלט של התוכנה שהוא AUDIO_TS וVIDEO_TS ואז מריץ את זה עם דמון טולס)

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  2. Started by omri_ro,

    אני כרגע עובד מתוך מחשב ווירטואלי שהתקנתי לצורך בדיקת FF3 וכל מיני שטויות נוספות שאני עושה עליו. שאלתי היא אם יש איזושהיא דרך לעבור בין המחשבים ע"י מקש קיצור, אני לא מתכוון לALT+ENTER שעובר בין המצבים מסך מלא/חלון אלא שזה יתפקד כמו KVM.

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  3. Started by davidz85,

    היי, יש לי בעייה שפתאום הופיעה בIE7. הרי בדרך כלל שלוחצים קליק אחד שמאלי בעכבר על לינק של הורדה של משהו, זה מציע לעשות SAVE AS, אצלי פתאום האופציה הזאת נעלמה, וכשאני לוחץ על לינק זה ישר שומר את הקובץ לספרייה זמנית ואני לא רוצה שזה יהיה ככה, אני מעוניין לחזור למצב הרגיל. ניסיתי לעשות שיחזור הגדרות של האקספלורר, למחוק קבצים זמניים הכל הכל גם דברים שלא קשורים ממש - וזה לא עזר. למישהו יש פיתרון להציע? (אגב, בבקשה בלי הצעות לעבור לפיירפוקס או דפדפנים אחרים . תודה.

    • 8 תגובות
    • 646 צפיות
  4. הם עובדות בסדר, אם כי איטי בחלון, אבל אחרי לחיצה על ALT+SHIFT הם נתקעות. מישהו יכול לעזור? בתודה מראש.

  5. ב OUTLOOK יש לי BLOCK SENDER איך אני עושה את זה ב GMAIL ?

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  6. אתם רואים רשום לי במאוור השני rpm 0

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  7. Started by avihneo,

    היי אולי אתם מכירים תוכנה שעוזרת לשפר את האיכות של הסרט ... ?

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  8. Started by yoss-E,

    יש אתרים שלא תומכים כנראה או שאני צריך להתקין תוספים וכו', פשוט האתר נטען ואני לא רואה אותו במלואו כאילו חסר משהו שלא תומך באתר. תמונה: http://img150.imageshack.us/img150/2153/flashke6.jpg *אצלי הפיירפוקס בגרסא האחרונה שלהם ובעברית.

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  9. קיבלתי מי חבר כרטיס טלויזיה שהוא לא יודע איפה הדריבר שלו יש עלו מדבקה שכתוב ככה m205 pro

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  10. Started by kobipk,

    שלום רציתי לדעת בבקשה באיזה תוכנה ניתן ליצצר תבנית פלאש לתמונה שאני לוחץ על התמונה בעיקרון לינק כזה עם תמונה קישור למה שאני מתכוון http://img301.imageshack.us/i/94081078.jpg/ תודה

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  11. Started by FlipM0de,

    לפי מה שהבנתי השילוב של Splinter Cell ו Daemon Tools מותקנים יחד יכולים לגרום לכונני ה CD להפסיק לפעול..רק שאצלי המשחק חוקי ב100%. יש איזה פאטץ' שמתקן את העניין??

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  12. Started by Armageddon1,

    Sound Recorder משהו חינמי כזה לא כבד .... תודה!

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  13. שלום לכולם!! יש לי טיפה בעיה על הסאונד במחשב....האקווליזר של REALplayer לא ממש עובד ודי נמאס לי להתאים אקווליזר של כל תוכנה כל פעם מחדש... רציתי לדעת אם יש תוכנה שאני יכול לשלוט בעזרתה על כל הסאונד שהמחשב מוציא(יש לי כרטיס קול מובנה) חיפשתי קצת ולא ממש מצאתי. תודה (אם זה לא הפורום הנכון נא להעביר)

    • 6 תגובות
    • 646 צפיות
  14. שלום רב, הורדתי משחקים ל- Dream Cast שזה מכשיר כמו פלסטיישן, וחלק מהמשחקים ירדו לי בקובץ cdi ואני לא יודע איך צורבים אותם. אפשר לדעת איך להמיר לקובץ image כי יותר נוח לצרוב בנרו... תודה לכולם...

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  15. יש לי רשת פשוטה עם קבל מוצלב שתי כרטיסי רשת מחוברים מחשב למחשב אני רוצה להעביר קבצים בין המחשבים בדרך פשוטה ונוח סרטים וכדומה...ואני לא ידוע איך אני יעשה א תזה עשיתי בהתחלה באיסיקו אבל זה לא נוחחחח !

    • 7 תגובות
    • 646 צפיות
  16. Started by איתמר,

    שלום אני פרמטתי את המשחב שלי אבל פרמטמתי אותו במחשב אחר(לקחתי רק את הארד דיסק וחיברתי למחשב אחר)אחרי הפרמטו המחשב עלה אז לקחתי את הארד דיסק למחשב שלי ושם הוא לא עלה הוא כותב dmi pool data success משהו כזה מתחיל להעביר כמה קווים ועושה ריסט וגם הארד דיסק של המחשב ששם פירמטתי את הארד דיסק שלי גם כן לא עולה הווינדוס שם הוא מגיע מעביר איזה 7 שניות את הקווים הכחולים האלה ואז גם כן עושה ריסט אם אפשר עזרה בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  17. שלום לכולם, אני עובד עם Windows XP SP3 יש לי לוח אם של GIGABYTE ועליו REALTEK ALC883 אני מצליח לשמוע 5.1 דרך כל התוכנות (winamp, wmp, VLC player,last.fm player, וכו') אך כאשר גולש באתרים דרך כל דפדפן, פירפוקס, אקספלורר וכו' אני שומע אך ורק סטריאו. אני מבין שזה אמור להיות תקין, והסאונד המגיע הוא סטריאו, אבל אפילו תוכנה פשוטה כמו הנגן של לאסט מנגנת בסראונד. מישהו יודע איך לגרום לדפדפן לעשות זאת גם כן? אני מניח שזה עובר קודקים כלשיהם או משהו כזה..

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  18. מה הכי מומלץ? כי AD-AWARE לא עובד אצלי אני על ויסטה 64 והוא ניתקע =/

  19. Started by icebreak,

    וכמובן יש לו עותק של IE7 כבר... http://weblogs.asp.net/jgalloway/archive/2005/08/12/422335.aspx

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  20. Started by ccc,

    קראתי ביקורות באינטרנט וראיתי שאלה שלושת התוכנות הפשוטות המובילות: Sony Vegas 9 Cyberlink PowerDirector 7 Pinnacle Studio אני מחפש לחתוך,לשים טייטלים, אפקטים בסיסיים של תצוגה, אפקטים מתקדמים של תיקון תצוגה, הכנסת קבצי MP3 וכו' והכל בממשק אינטאטיבי ומהיר, אני יכול ללמוד כל ממשק אפילו אם הוא מסובך, העיקר שהוא יהיה חכם ומהיר ולא מטופש (כמו ווינדוס VS מק OS), שה"פשטות" לא תבוא על חשבון פונקציות שאני עלול לרצות כשמשתמש ביתי. בווינדוס צריך להכנס לאמ אמא של המחשב כדי לבצע פעולה פשוטה ובמק זה בד"כ לחיצה או שתיים,למרות שהמק מאוד חכם גם. תודה !

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  21. Started by Vatos-Locos,

    ממה שראיתי NOD לדוגמא סורק קובץ EXE כלשהו, בעוד הKASPERSKY סורק את אותו קובץ הרבה יותר זמן, אבל סורק כל קובץ בתוך ה EXE. הNOD סורק מהר מאוד את המערכת, לא כולל קבצי MP3 ותמונות, מבצע סריקה מלאה כל הזמן ועד כמה שהבנתי אין צורך לבצע סריקה ידנית מעבר לזה, בעוד הKASPERSKY סורק רק פעם בשבוע וסורק תיקיות\קבצים ספציפיים בזמן שאני מוריד\צופה בהם. מה בעצם ההבדלים בסוגי הסריקה, זה אומר שהקספרסקי ימצא יותר טוב וירוסים מהNOD? זה אומר שה NOD יותר "מוגן" מהקספרסקי?! עוד דבר דיי מעיק זה שהקספרסקי זורק לי הודעות בזמן הסריקה, כמו לדוגמא על ה exe בהתקנה של adaware, ואומר לי שלא ניתן לסרוק את קבצי ה bmp בגלל שהם מוגנים בסיסמא, ונותן לי אפשרות להקליד את הסיסמא... מה לאזעזל זה אומר? תודה

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  22. Started by prigat_a,

    מדובר על הוירוס ששולח לך קובץ זיפ או ראר אני לא זוכר, וכתוב Wanta see my new picture before i post e ומשפטים דומים יש איזה משהו שיכול למחוק מחשב שכבר נגוע? תודה

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  23. Started by sergey_k,

    ראיתי שאפשר להגביר את מהירות המאווררים עם זה כדה זה יכול לישרוף אותם או לעשות קצר במיקרה של הגזמה??????????

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  24. Started by idan1836,

    אני מחפש תוכנה שתהפוך לי תמונה רגילה לתמונת תווים אבל בצבע של התמונה ולא שחור לבן כמו פה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  25. מחפש תוכנה כמו סקייפ רק שתומכת במעבד SAMSUNG32442 זה מעבד למחשבי כף יד... אני צריך שהיא תתמוך בIPAQRX5915, כאשר יהיה אפשר לעשות איתה שיחות לטלפון, בעלות כמו סקייפ...

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות

דיונים חדשים בפורומים