עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי סרטון שאני לא שומע בו סאונד, בדקתי עם G-Spot והיא אומרת שזה המקודד: dvi_adpcm (0x0011) Intel Corporation ושאין לי אותו. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי מקום להורדה. אשמח אם תוכלו לתת לי קישור להורדת המקודד או אם מישהו יכול לשלוח לי אותו או להעלות אותו לכאן (לא אמור לשקול הרבה). תודה רבה וערב שקט.

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  2. כמה שיותר מפורט אם אפשר. תודה רבה וחג שמח.

  3. Started by creed111,

    מותקן לי xp sp2 עם office2003(hebrew. עשיתי את כל העדכונים האפשרים מהאתר של מיקרוסופט. הבעיה היא שכשאני עובד עם מסמך וורד, הוא לא מדפיס בעברית. אחרי שאני לוחץ על הספייס-בר, פתאום כן אפשר להתחיל לכתוב בעברית. עם אנגלית אין את הבעיה הזו.

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  4. Started by niv0us,

    אני מחפש תוכנות אשר יעזרו לי לעבוד עם מערכת רמקולים 5.1 5400 של קריאטיב אם זה משנה איכשהו. התוכנות שאני מחפש הן תוכנה אשר תאפשר לי לשמוע בכל הרמקולים בכל זמן שארצה ולא רק כאשר אני אצפה בדי וי די אשר תומך ב5.1. שנית אני מחפש תוכנה אשר תגדיר את מיקום הרמקולים ביחס אלי ולפי זה תשנה את רמת הווליום. תודה

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  5. Started by st0m,

    שלום לכולם ... הורדתי את גירסת הבטא של אינטרנט אקספלורר 7 ואני רוצה למחוק אותה ולהתקין מחדש את גירסה 6 איך אני עושה את זה לעזאזל ?!?!?!?!?!?! תעזרו לי מהררררר תודה.

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  6. Started by revach,

    התקנתי תוכנה למצלמת logitech דגם quickCam Orbit ,גירסא 8,3,0 זו גירסא שמתאימה גם ל- pro 4000 , הכל עובד תקין, הבעיה היא שבמחשב יש משתמשים עם חשבון מוגבל וכאשר הם נכנסים למחשב מיד מופיע תפריט קטן שמודיע שאין גישה, כמו כן המצלמה חסומה מחשבון מוגבל, אפשר להפעיל את המצלמה רק מחשבון מנהל, מה עושים, איך משחררים את זה? יעקב

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  7. שלום רב, אני רוצה לגבות את כתובת המאייל שלי, ואת הדוא"ל שיש לי בתוכנת outlook express ולעבירם לתוכנת ofifice outlook במחשב אחר. איך אני מגבה את הדברים ומכניס אותם בלי בעיות. אני יודע שמאותו מחשב זה לא בעיה הוא עושה לבד. הבעיה היא בגלל שמדובר בשני מחשבים שונים. בתודה רבה, עמיר

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  8. הבאתי משחק שבעליה שלו מקפיץ מסך שאלה שאומר שהמשחק צריך לעבוד ברזולוציה של 480 על 600 ומשהו.. וללחוץ YES לאישור אחרי ה YES הוא עדיין לא עולה.. נכנסתי ל README ל FAQ ואמרו שאם נוצרת בעיה כזאת זה כנראה בגלל חוסר בדרייבר VESA יש לבן אדם גיפורס2 ודרייברים של נבידיה.. מה צריך לעשות ?

  9. Started by fireskill,

    שלום לפני איזה שבוע ה-nis התחיל לעשות בעיות אז החלפתי anti virus + Fire Wall בזה של AVG בנתיים ה-AVG לא עושה לי בעיות חוץ מזה שאני צריך לעשות אישור לכל דבר שאני פותח בפעם הראשונה אבל, זה בסדר, זה רק פעם אחת מה שכן ראיתי שהמון אנשים ממיליצם על התוכנה BitDefender כ-anti virus איך התוכנה הזאת? עם כדי לי להחליף את זה ב-.AVG? דעות כנות בבקשה

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  10. Started by nazgull,

    שלום לכולם ! כשאני מוריד ב azureous לפעמים זה מוריד מהר אבל בדרך כלל פחות מ-10 קילובייט התקנתי את utorrent וגם שם מוריד לי מאוד לאט מה גם שאין מצב שלהורדה אין מקורות כי זה טורנט פרטי חשבתי אולי נורטון 07 חוסם או ווינדוס פיירוואל כיביתי את שניהם ולא ממש מראה על שינוי כולשהוא

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  11. Started by maverick,

    ניסיתי להפעיל את התוכנה. היא נפתחת אך כאשר אני לוחץ על לחצן browse הוא פשוט נתקע. קרה למישהו? יש פיתרון? ניסיתי להוריד עוד הפעם את התוכנה אך הבעיה חוזרת.

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  12. Started by sausage,

    היי, אני מחפש תוכנה אשר מציגה את רוחב הפס (uploadו-download) של כל פרוסס במחשב. כמו הtask manager -> processes, אבל עם עמודה של רוחב פס (כלומר מהירות ולא כמות תעבורה). אני מכיר את הנט לימיטר אבל אני מחפש משהו פשוט הרבה יותר.

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  13. Started by ag43,

    יש אפשרות להגדיר שבשורת הכתובת של הFF יהיה כתוב רק באנגלית?

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  14. Started by 888,

    משהו מכיר את התוכנה NeoTrace?

    • 1 תגובה
    • 647 צפיות
  15. Started by Vindicator,

    איך אני מגדיר בפיירפוקס שכל הורדה שאני מבצע תהייה דרך DAP? תודה

  16. Started by kobibo,

    אני מחפש תוכנה שתוכל לכבות לי את המסך בזמן נתון שאבחר , כמו שיש את האופציה ב WIN98 וב- WIN2000\XP . תודה

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  17. Started by Mamimo,

    תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  18. המכשיר שלי לא תומך ב-JPG אבל אני יודע שיש תוכנות שממירות את התמונות לפורמט אחר. מכירים משהו טוב?

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  19. הייי תגידו איך אני יכול להקליט LIVE את מה שאני רואה למשל ב BLOG של TAPUZ או אתרים כמו U TUBE וכל זה ? גם כאשר לפעמים זה משתמש ב JAVA ...

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  20. קודם כל אני רוצה להמליץ על GIMP (התוכנה חינמית לגמרי) אני התחלתי לישתמש קצת בגירסה 2.2 ואני חיב להגיד שהתוכנה טובה ומהירה אומנם לוקח זמן ליתרגל כי יש הבדלים מהממשק של פוטושופ אבל לפי דעתי למי שאוהב תנושא חיב לנסות תתוכנה חוץ מיזה לפי מה שהבנתי יש תוספים לתוכנה אז אני רוצה לדעת איזה תוספים מומלצים? ואיך מתקינים אותם ? תיתנו גם לינקים בבקשה וקבלו תלינק של GIMP - http://www.gimp.org/ ותמונה אחת מהאתר של התוכנה- (מיצתער על הגודל) דרך אגב יש כמה גירסאות לכל מיני מערכות הפעלה ועם קובץ התקנה ובלי אז תורידו את מה שטוב לכם

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  21. Started by semi-t,

    עבור הפלאפון שלי.. מישהו מכיר תוכנה חינמית ופשוטה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  22. Started by nehmia,

    ???

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  23. Started by esaly,

    היי! מישהו יודע האם וכיצד ניתן ליצור קובץ הגדרות של התאנטיוירוס NOD32? בקספרסקי אין בעיה לעשות את זה...וככה ניתן להתקין על כמה מחשבים ללא להגדיר כל אחד ספציפית... תודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  24. Started by Trol,

    שלום לכולם, אני חדש! יש לי בעיה שמרגיזה אותי מאוד! קובץ מרגיז שלא רוצה להמחק, ניסתי להכנס במצב בטוח ולמחוק אותו אבל זה לא עובד, ניסתי ליצור קובץ טקסט אם אותו השם של הקובץ ולאחר מכן לשנות את הסיומת לזו של הקובץ ולהחליף אותו, אבל גם זה לא עובד =\ הינה תמונה של הקובץ: http://img393.imageshack.us/img393/7080/117ve.jpg בבקשה תעזרו לי אם זה לא שייך לפה אני מצטער. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  25. Started by tal,

    היי כולם יש לי מספר איסיקו כבר המון שנים...רק 6 ספרות..#196367 מסתבר שהשבוע מישהו פיצח את הקוד והשתלט לי על החשבון הוא החליף סיסמא, שינה את כל הנתונים..פשוט הרס לי הכל ניסיתי לשחזר את הקוד ע"י שליחת הקוד לאימייל, אבל האתר הדפוק שלהם לא מזהה את האימייל שלי מה בכל זאת אפשר לעשות ? תודה (ואל תתנו לי עצות כגון: תקנה מספר חדש בEBAY )

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות

דיונים חדשים בפורומים