תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אממ מישהו פה יכול לאמר לי איזה מקודד דריך בשביל קבצי mpeg כי כל קובץ שאני מוריד לא עובד (יש סדרות אנימה להורדה ,כן כן יש גם הורדות חוקיות!!!) תודה רבה... נ.ב בגלל שהסדרה נגמרה שמו אותה באינטרנט... ??? ??? ???
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
בבקשה אני חייב את העזרה שלכם בדחיפות אני לא יודע מה לעשות כבר. הינה הסיפור שלי : לפני יומיים התקנתי כל מיני תוכנות שמנקות את המחשב ואז החלטתי לעשות גם סריקת דיסק מחוץ לוינדאוז ומאז הכול השתבש לגמרי! בסריקה שלפני שהוינדאוז מתחיל פתאום זה אומר שזה מתקן קוצה $DIH או לפעמין HDI$ [או משהו כזה]לID XXXX בקובץ 9 או קובץ 9 לא כ"כ זוכר. וככה את זה זה מתחיל כזה להריץ מספרים מ1 עד אין סוף איפה ששמתי את ה XXXX. כשלחצתי על מקש כלשהו לפני שהבדיקה החלה קפץ לי מסך כחול עם ג'רביש ומה שהצלחתי להבין זה HIVE ותקיית סיסטם32 ועוד כמה... ניסיתי על מצב בטוח, אותו דבר! עשיתי חושבים ומכיוון שלא יכולתי להכנס לוינדאוז שלי החלטתי להתקין עוד אחד בארד דיסק שיושב בארון ולהכנס דרכו לארד דיסק שלי ולנסות ל…
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום... טוב..אממ אתמול שיחקתי אנביאיי ברשת עם חבר , פתאום זה סגר לי את המשחק היה רשום שיש בעיה עם איזה קובץ cdx.* ב my document/nba live 2004/database/mpdata אחרי זה נכנסתי ל"מיקומי רשת" וראיתי שנפתח לי שם פאב של רוטר ...מחקתי אותו פתחתי את הפיירוול zone alarm וזה מקפיץ לי כל שניה הזהרה שרשום בה אייפי מסוים ו netBios name מה אני עוד צריך לעשות? *בדקתי גם ב trojan remover אם מישהו יכול לעזור לי אז באמת תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 648 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:51:43, on 30/05/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Winamp\winamp.exe C:\Program Files\winbond\Hardware Doctor\Hwdoctor.exe C:\Program Files\ICQLite\IC…
-
- 7 תגובות
- 648 צפיות
-
-
בלחיצה על BOOKMARKS בFF נפתח הטור של הלינקים - איך עושים אותו רחב יותר ע"מ שיופיע יותר טקסט?
-
- 0 תגובות
- 648 צפיות
-
-
אהלן לכולם, סימנתי בטעות פה באתר משהו, מה שגרם לכך שעכשיו נעלמה התמונה של הבורג, שאהבתי. עכשיו, שמתי לב שמכיוון שפעם השתמשתי בתמונה של הבורג גם למסנג'ר, היא עדיין שם, ומופיעה תחת "אפשרויות->תמונת תצוגה". השאלה היא - אתם יודעים אולי איך אני יכול להוציא אותה לקובץ תמונה ולשמור אותה? הקשיח שעליו היא הייתה מת, ואני מחפש נואשות איך לשחזר אותה. אשמח לעזרה
-
- 7 תגובות
- 648 צפיות
-
-
העברתי את ההארד דיסק מהמחשב הישן לחדש ואני רוצה להעביר את ההודעות הישנות ואת רשימת אנשי הקשר לOUT LOOK במחשב החדש , איפה אני יכול למצוא את הקבצים האלו .
-
- 4 תגובות
- 648 צפיות
-
-
ניסיתי עכשיו להתחבר לאיסיקיו עם הסיסמא שלי, ופתאום אני לא מצליח, כאילו מישהו שינה לי את הסיסמא. אולי יש איזו בעיה בשרתים של החברה עכשיו בDATABASE שלהם? מישהו נתקל במשהו דומה בשעות האחרונות? תודה.
-
- 2 תגובות
- 648 צפיות
-
-
לא משנה, הסתדרתי לבד.. תודה בכל מקרה...
-
- 0 תגובות
- 648 צפיות
-
-
שלום לכל העוזרים ב- Internet Explorer 7 הייתה לי בעיה עם תוכן Fash שלא הצלחתי לפתור... שדרגתי ל- Explorer 8 ועכשיו יש לי בעיה אחרת, אם אני פותח Tab חדש הוא נתקע לי, ואחרי דקה בערך פותח חלון חדש עם אותה הכתובת שאמורה הייתה להיפתח עם ה- Tab... כל Tab חדש שנפתח נתקע על מצב Connecting ואי אפשר לסגור אותו בשום צורה (Close Tab/Close Other Tabs). * ה- Tab הראשי נשאר עובד כרגיל חוץ מהטאבים שניסיתי לפתוח... אם אני סוגר אותו אז כל ה- Explorer נתקע וצריך לסגור ידנית מה- Task Manager... קורה גם אם אני פותח Tab חדש סתם... מישהו מכיר ? ??? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 648 צפיות
-
-
מנסה לפתוח קובץ והמחשב מוציא הודעה "שאין אפשרות למערכת הקבצים שהיא לא NTFS לפתוח מיכוון שהקובץ מעל 4 GB" הבעיה היא שיש לי NTFS וזה לא מחלץ מה אפשר לעשות כדי לפתור את זה ???
-
- 8 תגובות
- 648 צפיות
-
-
עבור הפלאפון שלי.. מישהו מכיר תוכנה חינמית ופשוטה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי מערכת רמקולים 5.1, רציתי לדעת אם אני צריך לעשות משהוא בתוכנות כמו WINAMP BSPLAYER (וכל תוכנות השמע והוידיאו) כדי שהן יעבדו לפי הרמקולים? (זה גם כולל משחקים שזה לא ממש קשור לפה אבל בכל מקרה אני מזכיר את זה) דבר נוסף: הורדתי "פלאגין" ל WINAMP שניקרא ASIO_output_Plugin צריך לבחור בו איזה דרייבר. כשאני לוחץ על הרשימה לא מופיעה לי שום דרייבר, מה עושים כדי שהוא יופיעה?
-
- 8 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום! יש לי שני מחשבים בבית, אחד שלי p4, והשני של שאר המשפחה p3. ברשותי אינטרנט 750 אשר מחובר אצל המחשב שלי, ודרך כבל רשת המחשב השני בבית מתחבר אלי ולאינטרנט. אני משתמש בתכנה : zonealarm firewall , ולפני שפירמטתי את המחשב, זה עבד ככה שגם עם הfirewall עובד החשב השני נכנס לאינטרנט כרגיל. אך עכשיו התקנתי הכל מחדש ואני לא זוכר אילו הגדרות צריך לשנות בשביל לאפשר זאת, אם הfirewall פועל עכשיו המחשב השני לא נכנס לאינטרנט, וברגע שאני מכבה אותו הוא כן... מה אתם אומרים? תודה!
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אפשר בבקשה תוכנות שיעזור לי לכייל את המסך בצורה טובה? המסך שלי הוא ViewSonic VX2240W. תודה, אור.
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
פרויקט "מוזילה ישראל" הכריז על חבילת שפה חדשה, שמתרגמת את שפת הממשק של הדפדפן החופשי לעברית וניתנת להורדה מאתר האינטרנט של הפרויקט. לכתבה
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום חברים. ההרד דיסק שלי הפך לוירטואלי אחרי מתקפת וירוסים.(אם אני לוחץ מאפיינים על C או D אני רואה שיש שטח תפוס ).זה אומר שנעלמו כל האייקונים משולחן העבודה נמחקו כל התפריט של התחל וכל מה שיש בכל התכניות.האווסט שלי גילה 3 קבצים שמחקתי אותם,סרקתי את המחשב ע"י BITDIFENDER ב ONLINE לא נמצאו וירוסים וגם נורטון לא מצא וירוס,כמו כן ביצעתי סריקה ע"י Malwarebytes התוכנה מצאה מזיקים והסירה אותם.נכון לעכשיו אין וירוסים במחשב אבל אני לא יכול להכנס לתקיות ולא יכול לראות קבצים .ב SAFEMODE אני כן רואה את הקבצים.איך אני גורם למחשב להחזיר הכל לקדמותו? ועוד דבר אין גם אפשרות לעשות שיחזור מערכת כי כל התאריכים לשחזור נעלמו .מדובר על ווינדוס XP תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
עד עכשיו כשהייתי לוחץ על הלינק אז היה נפתח חלון חדש של ג'ימייל. פתאום זה פסק והתחיל להיפתח חלונות של וורד. התקנתי מחדש את ג'ימייל נוטיפייר וזה הסתדר ליום-יומיים אבל שוב פעם נפתח לי דווקא וורד. מה אפשר לעשות??
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
יש לי אופיס 2003 במחשב השולחני שלי ( עם מערכת XP) ויש לי ווידוס לייב במחשב הנייד שכולל ויסטה הום פרימיום האם אפשר לסנכרן את היומנים באיזו שהיא צורה האם יש לכם רעיון אחר(שאינו גוגל - כי זה לא עובד לי הסינכרון גוגל החדש הזה) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 647 צפיות
-
-
היי רק באתר hwzone אני מקבל את ההודעה הזו http://img403.imageshack.us/img403/5492/20240721uz9.jpg תודה
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב חדש ואני רוצה להוריד חבילת קודקים אחת שכוללת את כל הקודקים שקיימים (אם יש כזה דבר...) ערכת הקודקים מהאתר של DIVX תענה לי על בקשתי? תודה
-
- 5 תגובות
- 647 צפיות
-
-
"קניתי" ;D את התוכנה ולא בטוח אם עלי להתקין אותה.... כי כמו בהרבה דברים חדש לא בהכרך יותר טוב... אז בבקשה שתפו אותי עם מחשבותיכם בנושא.......... תודה לעוזרים. עריכה: כן חחחח.... ;D ;D ;D
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
שלום כולם ממליצים לצרוב סרט DVD לנגןDVD בעזרת nerovision express אז עדכנתי ויש לי את זה אני נכנס ואין לי לעשות דיסק DVD ויש לי צורב DVD יש לי Make cd ו make sllide show ועוד שני אפשרויות לא חשובות מה אני עושה? אני רוצה להצמיד תרגום להכין תפריט וכו'
-
- 6 תגובות
- 647 צפיות
-
-
אני כרגע מפנה מקום מהמחשב שלי ורציתי לגבות מספר סרטים..... אז היה לי סרט בגודל 715,000 KB מה שאומר פחות מ700 מגה. השתמשתי בNERO BURNING ROM 5 על צריבה של DATA עכשיו שהתחלתי את הצריבה הופיעה לי הודעה שאין מקום אם אני רוצה FINALIZE (משהו כזה). אישרתי את ההודעה הצריבה הסתיימה ואני לא מצליח לראות את הסרט מהדיסק. מה אני צריך לעשות כי אני לא מבין למה הוא אומר שאין מקום בדיסק...
-
- 5 תגובות
- 647 צפיות
-
-
בבקשה BIOS motherboard is p4p800e deluxe cpu Intel Pentium 4, 3200 MHz
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-


