עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Lancer,

    האם מישהו יכול להמליץ על תוכנה טובה לניקוי דואר זבל? תודה.

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  2. אני רוצה לשאול כאן שאלה לגבי תפעול של אימיול, ולא לדבר על תכנים לא חוקיים. אז ככה, הורדתי מאימיול קובץ מסויים ובטעות דרסתי אותו. עכשיו, עשיתי באימיול חיפוש מחדש ומצאתי את הקובץ הזה שוב, אבל הוא מסומן באדום ואני לא יכול להוריד אותו שוב. איך אני יכול להוריד את הקובץ מחדש (אני לא רוצה למחוק את הזיכרון שלו לגבי כל הדברים הקודמים שהורדתי)?

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  3. Started by freee,

    שלום, אני מחפש תוכנה שנגיד אני מגדיר לה לעשות משהו והיא עושה נגיד שתפתח את הפורום הזה ותיכנס לפורום הזה ותפתח הודעה! או כול פעולה שונה בלחיצה על נגיד t8 סתם לדוגמא. מישהו מכיר תוכנה כזו? תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  4. Started by Maxx,

    היכן נשמרות הסיסמאות ב-ICQLite 5.1? תודה.

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  5. Started by davids32,

    שלום! האקספלורר שלי (גרסא 6) לא מציג רקעים וצבעים. בנוסף הפונטים גדולים מידי. הבעיה הזאת חוזרת בכל אתר. החזרתי את ההגדגות לברירת המחדל (default), אפילו ניסיתי את גרסא 7 בטא (הבעיה חזרה גם בגרסא 7) ואח"כ מחקתי וחזרתי לגרסא 6. הציעו לי לבדוק שאין שום סימונים בלשונית "נגישות" (Accessibility) באפשרויות. בדקתי - אין שום סימונים. הוספתי תמונה להמחשה + תמונה מפיירפוקס כדי להראות איך האתר אמור להיראות.. תודה לעוזרים! [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 649 צפיות
  6. Started by nore0,

    על פי מה בודקים את האיכות בקבצי MP3 קצב סיביות ?

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  7. לידידה שלי הייתה בעיה במצלמה שהיא לא הייתה יכולה להשתמש בה בכלל, אז הפעלנו סיוע מרחוק ועזרתי לה להוריד תדרייבר ולהתקין.. קיצר סיימנו להתקין, הפעלנו תמחשב מחדש.. בודקים אם יש תמונה וואללה יש, אני מתכוון בתוכנה של המצלמה.. אבל כשהיא מנסה להפעיל את המצלמה דרך המסנג'ר (שיחת וידאו) רואים פשוט מסך כחול, הכל כחול, ואין תמונה אין כלום.. ניסיתי לשחק עם ההגדרות של המצלמה שלה אבל כלום.. זה הטריף אותי, יש למישהו מושג?

    • 8 תגובות
    • 649 צפיות
  8. Started by yousux,

    uTorrent 1.8.1 http://www.utorrent.com/download.php Opera 9.6 http://www.opera.com/ OpenOffice 3.0 http://www.openoffice.org/ Winrar 3.80 http://www.rarlab.com/download.htm

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  9. Started by Dark Respect,

    המחשב שלי נתקף בספייווארים משוגעים בימים האחרונים אז הרצתי HIJACKTHIS כמו שממליצים פה אבל אני לא יודע מה למחוק , בבקשה תעזרו לי. הנה הלוג פייל: עריכה: מחקתי כמה דברים הנה הלוג המחודש: Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 20:16:00, on 23/01/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Pro…

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  10. Started by Yaron-Cohen,

    הוא מודיע לי שאני מקבל אימייל...אבל איך אני קורא אותו??..איפה הוא בכלל נמצא...מצורפת תמונה... [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  11. אני לא מצליח להפעיל את התוכנה. ברגע שאני מנסה להפעיל אותה אני מקבל את הודעת השגיאה (בתמונה המצורפת) ונסגר החלון. [attachment deleted by admin]

  12. Started by ccc,

    משום מה הם עשו את הכל מסובך באופיס הזה, כאילו בכוונה ממש.. ב אקספרס OUTLOOK שיניתי את ה STORE FOLDER בשנייה, אבל פה הסתבכתי כבר.. מישהו יודע איך ?

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  13. Started by lllb,

    הורדתי וישבתי על הנושא המון זמן אני מקבל הודעה לגבי ה ROXY מישהו הצליח לדבר?

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  14. Started by ShayN,

    יש לי שני מחשבים.. אחד נייח ואחד נייד בנייח יש לי XP ובנייד VISTA ... שניהם בעברית. ערכתי סרט בwindows movie maker בנייח וכשהעברתי את הפרוייקט לנייד אז השתנה הצד של הכתב... כל מה שהיה כתוב בצד ימין עבר לצד שמאל.. הכל נמצא בצד שמאל בנייד, אפילו הכיוון של העוצמה בתוכנה הוא הפוך... אני צריך להחזיר את הכל לצד ימין. הנה דוגמא: http://img12.imageshack.us/img12/183/53500817.jpg השורה הכחולה אמורה להיות בצד ימין... בתמונה זה בצד שמאל בVISTA בנייד וזה לא טוב... אני צריך שזה יהיה בצד ימין כמו בXP בנייח... אשמח לקבל עזרה כי זה ממש דחוף לי לעכשיו...

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  15. היי האם למישהו יש מושג כיצד ניתן להסתיר את איקון התוכנה/הסרביס של תוכנת VNC ? וכמובן שהתוכנה תמשיך להיות פעילה. תודה

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  16. Started by daniel0089,

    היי, זה דיי דחוף. 1) איך אני יכול להגדיר באוטלוק שהשפת כתיבה (ברירת מחדל) תיהיה אנגלית ואני לא אצטרך לשנות כל פעם? 2) למה יש בעיות בכתיבה באנגלית לתוכנה? (נגיד אני רוצה לשים bullets אז זה עושה כאילו אני כותב בעברית וזה עושה בלאגן שלם..) 3) אם אני אעדכן את האוטלוק, האימייל וכל ההגדרות נשמרות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  17. מחפש את הגירסה הכי אחרונה של Windows Media Player 11 להורדה ישירה

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  18. Started by iyehuda,

    שתופסת תמונה אבל בגודל שאני מחליט על הדסטופ

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  19. Started by Gremlin,

    הי. אני מחפש נואשות crack או patch ,לתוכנת... net detective 8.0 ניסיתי כל מיני סיריאלס,אך הם לא יעילים.(חיפשתי באסטלויסטה וכו'). אני מיואש ... ???

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  20. Started by RX7,

    מה עדיף? מבחינת משקל על המחשב.. האם זה משמעותי? אישית אני חובב מושבע של אקספלורר..ניסתי כמה פעמים פיירפוקס - לא הסתדרתי וחזרתי למיקרוסופט השאלה שלי אם אני ארגיש הבדל בין הדפדפנים בכובד על המחשב?.. תעזרו תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  21. Started by K0sTa,

    אני מחפש תוכנה שאפשר באזרתה להקליט קול תוך כדי שאתה צופה בסירטון לדוגמא לקחת את הסירטון למחוק ממנו את הקול שלו ולהקליט קול חדש תוך כדי שרואים את הסירטון יש תוכנה כזאת ?

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  22. Started by _idank_,

    התקנתי דפדפן של FireFox. הוא ביקש ממני להתקין איזשהו PLUG IN. אישרתי את ההתקנה ומאז אני לא יכול לראות סרטוני וידאו ב-Explorer וגם ב-FireFox. הסרתי את ה-FireFox אך הבעיה לא נפתרה. מבקש את עזרכתם דחוף. תודה מראש עידן

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  23. Started by Catalize,

    ולהוספת תמונה לאלבום בשביל הנגן שיראה את התמונה, בתודה, יאן.

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  24. אהלן, אשמח להמלצות על תוכנות קלילות שירוצו בכיף על הנטבוק שלי(ASUS 1000HE) ולא יכבידו יותר מידי. נגן מוזיקה נגן סרטים אנטי וירוס כיווץ ופריסה מנהל קבצים(כמו TOTAL COMMANDER - יכול להיות שהוא המתאים ביותר?) אם למישהו יש רעיונות לתכונות שלא רשמתי כאן, אשמח. תודה.

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  25. Started by MeTaLhAmMeR,

    רוצה את ההמלצה שלכם לתוכנה כזאת, אבל לא של DR DIVX

דיונים חדשים בפורומים