עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מה זה ?!?!? האייסיי מראה כאילו שהוא מחובר אבל אין אף אחד באוןלין ... והרשימה שלי לא נימחקה או משהו ... אני רואה את כל הרשימה כלא מחוברת (יש לי המון אנשים ותמיד יש לפחות40 מחוברים) אז זה לא הגיוני עשיתי סריקה של וירוסים עם מקפי .... סריקה עם Ad-AWARE ועשיתי ריסטרט אך שום דבר לא עוזר ... ניסיתי להריץ גירסא אחרת של האייסייקיו ,וגם אותה תופעה האם זה אצל כולם ? משהו בשרתים של האייסיי ? או שזה רק אצלי ? מה לעשות ?????????????????? בתודה, עמית

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  2. Started by avidan28,

    אני מחפש תוכנה לניקוי זיכרון הראם יש לי את ה memturbo 4 אבל היא זז נורא לאט (הממשק שלה פשוט כבד מדי).מקודם עבדתי עם ה גרסא 3 שלה אבל עכשיו עם 3 גיגה צריך תוכנה יותר עדכנית. אשמח לקבל הצעות לפיתרון.

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  3. Started by nesber,

    אם אני רואה את הCONTACT אוןליין, סימן שאני נימצא בallow list שלו? אני שואל זאת כי יש לי כמה אנשים חדשים ברשימה שפשוט לא עונים(וגם לא לאימייל שלי...) אבל אני רואה אותם מתחברים מדי פעם. אם הם היו שמים אותי בblock list לא היתי רואה אותם בכלל מחוברים?

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  4. כשאני בא לצפות לדוגמא בסרטון באתר ynet אני לוחץ על פליי ומופיע לי מסך צבעוני בסרטון. ואת הקול שומעים. מה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  5. אני אישית משתמש בתוכנת eMule.0.48a.Razorback3.Next.Generation.v4.11. שהיא אחת הטובות אבל היא לא מורידה בקצב מי יודע מה . אני שומע מחברים אצלי בעבודה שטוענים שהם מורידים סרט שלם של 700 מגה בחבילת גלישה של 1.5 מגה בכמה שעות . יש דבר כזה ?

  6. Started by matan770,

    שלום... ההורדות שלי מראפשיארד איטיות בצהרייים-ערב. פחות מ-40KB לרוב,במקרה הטוב זה 40KB,במקרה הרע זה 15KB... ורק בבוקר הם ממש מהירות. פעם זה היה לי מהיר גם בצהריים-ערב.. למה רק לי זה ככה? ולמה שאני מוריד מאתר אחר מחו"ל אז זה יורד לי ממש מהר תמיד? אני חייב עזרה,אוליי משהו לי בסדר... וזה כבר הרבה זמן פעם ככה,פעם ככה... זה תמיד היה לי אבל תמיד זה קורה בשעות שונות... זה סיפור ארוך... אני כבר בדקתי וירוסים וכל השטויות האלה... אני כבר מכיר את הבעייה הזאת אבל זה נהייה ממש מוזר כאילו למה בבוקר ככה ובערב ככה.? זה לא רק מראפשיארד,זה מהרבה אתרים,אבל בו אני הכי משתמש. הנה קישור למי שרוצה לבדוק את המהירות אצלו: http://rapidshare.com/files/62037572/WWE.Smackdown.10.12.07.SDTV.XviD.VNM.p…

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  7. Started by [{AMD}],

    ניסיתי להפעיל משחק בוואלה אבל הוא אמר שיש בעיה בנגן של SHOCKWAVEחסר קובץ אז הסרתי את הנגן וכשניסיתי להתקין את החדש הוא לא נתן להוריד אותו מישהו יודע למה?????????.. :screwy:

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  8. Started by 114508534,

    הורדתי את התוכנה אימיול+ והייתי רוצה לדעת האם היא יותר טובה מהאימיול הרגיל

  9. יש לי WInXp. דרך שורת המשימות, סימנתי V, בתפריט סרגלי כלים, לצד הפקודה "סרגל שפה". מסיבה מסויימת, אעפ"י שמסומן V, ה- ICON של HE אן En (אשר מופיעים ליד השעון) - לא מוצגים. איך פותרים זאת?

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות
  10. שלום לכולם התקנתי וינדואוס אקס פי 64 ביט התקנתי את כל הדרייברים של הלוח אם אך את הדרייבר של הכרטיס קול לא ניתן להתקין משום שצריך איזשהו פאטצ' מהאתר של מיקרוסופט ואפילו יש לינק , הורדתי את הפטצ' המבוקש ולאחר סיום התקנתו הוא כותב הודעה שלא ניתן להתקין את הפטצ' משום שהגירסא היא יותר ישנה מהגירסא שכבר יש לי. לאחר מכן התברר שהלינק שהמוצע בדיסק דרייברים מתייחס ל sp 1 ואצלי מותקן sp 2 . האם באמת יש פאטצ' כזה ? אם כן בבקשה עיזרו לי למצוא אותו , כי אני לא הצלחתי . תודה

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  11. Started by omri_ro,

    יש לי את הגרסה הרשמית שלהם (לא איזה מוד) 0.47a ויש את החלון הקטן שמופיע מעל הTASK BAR (מצורפת תמונה) איפה מגדירים שלא יראה אותו? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  12. יש לי כעת BIT DEFENDER 9 PLUS PROFESSIONAL, גם את האנטי וירוס וגם את הפיירוואל, הבעיה זה שהוא כל הזמן עושה MINIMIZE למשחקים שלי, בתמיכה אמרו לי לכבות את העדכונים האוטומטים כל פעם שאני משחק, עכשיו השאלה שלי, זה ככה גם בKASPERKSY ? כי אני שוקל לעבור בעקבות זאת לאנטי וירוס KASPERSKY ופיירוואל KERIO ובכללי מה עדיף? BIT DEFENDER זכה לאנטי וירוס הכי טוב כאן: http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=anti+virus

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  13. מה אני צריך לעשות ע"מ לקבל רק הודעות חדשות (החל מהרגע שהגדרתי את Gmail לעבוד כ-pop) ולא הודעות שכבר נמצאות על שרתי Gmail לתוכנת האאוטלוק אקספרס שלי? תודה.

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  14. Started by idoyi,

    האימיול שלי הפסיק לחפש מה עושים??? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 649 צפיות
  15. Started by psxr,

    מרוב פרומים חשבונות דואר וכל מיני דברים נוספים כמות הסיסמאות שלי כבר לא נורמלית והפתקים כבר מזמן הפכו להיות מאוד לא יעילים ונוחים. על איזה תוכנה אתם ממליצים ?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  16. עדיף תוכנה חינמית אם יש. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  17. Started by Electric Boom,

    שלום, התהליך הנ"ל התחיל פתאום לטחון לי משאבים(מעל 500 מגה, והמעבד היה קבוע על 100%) אז עשיתי לו disable דרך ה-services agent (administrative tools ->services ( עכשיו הכל בסדר, המשאבים שוחררו אבל מן הסתם אני לא מקבל את ה"שירות" ואני לא יכול לצפות בטלוויזיה יש איזושהי דרך לתקן את הספרייה לתהליך הזה ספציפית?

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  18. Started by PhoenixBoy,

    יש לי מקלא IR שמתחבר לUSB של חברת SMARTCOM. רשום: USB A-IrDA Infrared Adapter. אני מחפש תוכנה אליו... דרך אגב הנה תמונה: ועוד שאלה.. אפשר להשתמש בזה עם שלט כדי לשלוט במחשב איתו?

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  19. אני לא מצליח לסדר את העברית ואם האנגלית כשאני צורב הוא משנה את השמות של התקיות או כל קובץ אחר למישהוא יש פיתרון בשבילי תודה לכולם

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  20. למישהו יש פתרון ? בתודה מראש

  21. Started by gshhar,

    איך אני מגדיר שהתוכנה תפתח תרגום של סרט מסויים אוטומטי ב-MV2Player?

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  22. אם היא מופיעה ב HIRENS זה אפילו עוד יותר טוב... תודה

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  23. הפיירוול לא נותן לעשות את השיתוף. איך אני מגדיר לו שיתן? יש לי שניים, אחד BitDefender ואחד ZA. איך אני מגדיר להם?

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  24. Started by mosfos,

    האם אפשר לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית חדשה שברצוני ליצור.(ב- word 2003) ניסיתי לבחור תבניות שונות לשיקופיות אך תמיד התבנית האחרונה היא זו שמופיעה בכל השיקופיות. האם יש דרך לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 649 צפיות

דיונים חדשים בפורומים