תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
רץ לי כל הזמן בביוס אחרי הטעינה של הויסטה (64) OODBS משו כזה שהוא עושה SKIP על AUTO CHECK מה זה ? זה התחיל להופיע מזמן ..
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור גיבוי של המערכת הפעלה +דרייברים+תוכנות+הגדרות (אם הבנתי נכון זה נקרא IMAGE) אבל שלא יכלול את הקבצים- תמונות,שירים,וידאו,מסמכים וכו'. אם הבנתי נכון, גיבוי כזה אמור להיכנס בדיסק CD ואז אני רוצה שאם חס וחלילה המחשב ידבק בוירוס או משהו כזה- אני פשוט אכניס את הדיסק למחשב,אגדיר בBIOS בFIRST BOOT DEVICE את הCDROM ואז זה כבר יתקין לי את המערכת הפעלה+תוכנות+דרייברים+הגדרות. הדבר השני שאני רוצה לגבות הוא את הקבצים-תמונות,שירים,וידאו,מסמכים וכו'. (הבנתי שכדאי להפריד בין 2 הגיבויים ולא לגבות את שניהם יחד). הגיבוי הזה אמור לשקול הרבה לפי מה שהבנתי, אז אני רוצה שהוא ישמר על ההארד דיסק החיצוני שלי. כמו כן, אני רוצה שהוא יהיה גיבוי מתעדכן, כלומר כל קובץ שנוסף במחשב או השתנ…
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
מישהו יכול בבקשה לגיד לי מה למחוק ? Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA) Scan saved at 21:26:17, on 03/05/2007 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) Boot mode: Normal Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe C:\Program File…
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
אשמח לקבל שם של תוכנה שעושה את כל הפעולות הכרוכות לתחזוקת/ניקוי המחשב , אם אין אחת כזאת אז לפחות שתיים,שלוש תוכנות שמשלימות את כל הפעולות הנזקקות לעבודה חלקה,מהירה ותקינה של המחשב. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אהלן אין את הלוח ברשימה [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מחפש מדריך לעריכת תמונות בphotoshop עדיף בעיברית אם יש ועדיף לגירסה האחרונה אם יש מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
התקנתי בבוקר CRYSIS וCOD החדש ושיחקתי בCRYSIS ולא היה לי שום בעיה ואחרי זה שיחקתי בCALL OF DUTY וגם לא הייתה שום בעיה ואחרי כמה שעות ניסיתי שוב להכנס לCOD ופתאום ראיתי את התפריט של המשחק בצבעים מוזרים מאוד, הכל אפור ואי אפשר להבין שום דבר. ואחרי כמה שניות זה זרק אותי לווינדאוס והיה לי ''התוכנה ביצעה פעולה לא חוקית'' אחרי זה כל משחק שניסיתי לפתוח ישר קיבלתי ''התוכנה ביצעה פעולה לא חוקית'' גם CRYSIS גם COD גם FAR CRY 2 עשיתי ריסטרט ולא עזר אפילו עשיתי שחזור מערכת להיום בבוקר שהכל עבד, וזה גם לא עזר.[br]פורסם בתאריך: 8.11.2008 בשעה 19:26:09 זה מה שאני רואה בCRYSIShttp://img89.imageshack.us/my.php?image=crysistd7.jpg
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
יש תוכנה שאפשר "להכניס"איתה שירים לneed for speed -most wanted אני רוצה לשמוע שירים משלי במשחק חחח
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש דרך לגרום ליוטורנט (או לכל תוכנה אחרת) לפעול, אבל שלא יהיה לכך תיעוד בsystem tray או בtoolbar. יש למישהו עצה? בין אם זה תוכנה חיצונית או דרך ביוטורנט עצמו. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אני משתמש בפוטו שופ 8 עם תמיכה בשפות מזרח תיכוניות .היום בזמן עריכת מסמך גיליתי שאין לי פונטים של "גוטמאן" בפוטושופ וזה בידיוק מה שאני צריך . ניסיתי לחפש איפה אני יכול להוסיף פונטים אבל לא מצאתי , בבקשה תעזרו לי ........ תודה
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
היייי לכולם שבת שלום אז הבעיה היא כזאת עשיתי חומר בפוטושופ וכשהכנסתי אותו הוא יצא בהיר מידי ואין לי מושג איך אני הופך אותו לכהה יותר (דרך המקס ולא דרך הפוטושופ...) אם מישו בבקשה יכול לעזור לי....
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
בקשה לתוכנת שיחזור קבצים שנמחקו מפרמוט מחשב תודה.
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני מעונין בתוכנה שאפר לדבר לפחות 4 אנשים במיקרופון ביחד כאילו שיחת ועידה אודה לכם עים תימצאו לי את התוכנה הזאת גיא .
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
זאת תוכנה שמגיעה עם הדיסק ללוח אם של ASUS.. ושיחקתי שם בהגדרות, יעני עשיתי שם על מצב AUTO, או MAX SAVING POVER וכו'.. אבל מאז היו לי המון המון ריסטים במחשב.. ללא זמן קבוע.. אני לא יודע, חושש אולי שיניתי מתחים או משהו.. איך אני יכול לדעת מה המתח הנורמלי שאמור להיות? והאם יש אפשרות להחזיר את הכל לברירת מחדל? מישהו מכיר את התוכנה הזאת ונתקל במקרה דומה? תודה מראש!!!! [=
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום לכולם באמצע התקנת הדרייברים של אומגה יש אפשרות לבחור בין FASTWRITE ON ל FASTWRITE OFF, מה ההבדל ומה זה עושה? הגירסה של הדרייברים הם 3.8.252 האם זהו הדרייבר הכי חדש? או שיש יותר מומלץ?
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום שלשום רכשתי סופסוף אנטיוירוס כמו שצריך, את ZONEALARM, אחת התוכניות היחידות החוקיות שיש לי במחשב :-). בכל אופן, כאשר אני מנסה להתחבר ממחשב אחר אל המחשב שלי דרך PCAnywhere הוא מצליח להתחבר אבל לא מראה תמונה ולא מצליח להעביר כלום... השאלה שלי איך אני מקנפג את הפיירוול ככה שכל תקשורת שקשורה בתוכנה הן נכנסת והן יוצאת תאושר אוטומטית... לא מצאתי את ההגדרה הזאת... תודה מראש, מקווה שלא טעיתי בפורום :-) חן
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם כרטיס מסך X300 לא חזק במיוחד וגם אני לא מיתכוון להישתדרג.. השאלה היא: כאשר אני מכבה את הLCD כשהמחשב עדיין דלוק ובא להשתמש בו לאחר כמה שעות אני מזיז את העכבר והמסך לא נידלק אני נאלץ לעשות ריסט למשב כדי לחזור להשתמש בו.... מה שניסיתי זה: 1, הגדרות צריכת חשמל - בכל המצבים, שמתי: לא לכבות כלום 2, שומר מסך כבוי 3, הגדרות כ.מסך ב- ATI CATALIST לדעתי תקינות 4, המחשב מחובר עם כבל DVI TO HD
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
הפיירוול keiro ממש מצויין אני מרוצה ממנו רק שיש לי איתו בעיה אחת קטנה... הוא מונע ממני להריץ תוכנה קטנה בלי תשאול אני יכול לראות אותה רצה ב task manager אבל אני לא יכול להתמש בה... כשאני סוגר את הפיירוול.. חלון התוכנה מופיע... ניסיתי לשחק עם כל האפשרויות ופשוט לא הצלחתי להתגבר על זה... למשהו יש מושג ?
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אז ככה חיברתי ב USB מדפסת HP feskjet 3650 מערכת הפעלה Vista 64bit ultimate הווינדוס מזהה אותה לבד ומוריד את הדרייבר המתאים אבל מתי הוא מנסה להתקין הוא נתקל בבעיה: http://img215.imageshack.us/img215/9094/printkn4.jpg נכנסתי לאתר החברה HP לחפש אולי דרייבר אחר אבל שם כתוב להשתמש בדרייבר שיש בויסטה עצמה ואין דרייבר חלופי. מה אפשר לעשות? תודה
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
זה מחשב חדש. שאני גולש בו דרך נתב של אדימקס. הפכתי ל DISABLE ן את הפיירוול שלי של מקאפיי ואת את הפיירול של הנתב.\ למישהו יש רעיונות?
-
- 6 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום!!! האם כשאני מחליף לקבצים באמיול את השם זה משפיע על ההורדה..? ז"א האם האמיול יפסיק לזהות אותם או שהאימיול הולך לפי מעיין מספר סידורי ולא חשוב לו איך יקרא השם של הקובץ... תודה!!!
-
- 8 תגובות
- 651 צפיות
-
-
יש לי כל הזמן בעיה , הוינדוס כבה ומופיע לי מסך כחול (קוראים לזה אני חושב BSOD?) בקיצור, הבעיה שמופיעה שם מדברת על הקובץ של ה Http.sys.. עשיתי מספר שינויים במחשב בזמן האחרון, התקנתי אנטי וירוס ופיירוול של קספרסקי.. התקנתי Registry Mechanic והתקנתי Diskeeper.. הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שאולי גרם לבעייה זה בדיסקיפר שביקשו שם לשנות את ה MFT למשהו יותר גבוה, ביקשו 124 מגה ושיניתי ל500.. אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם
-
- 6 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אהלן אנשים. יש לי אי סי קיו 2003 a ואני הייתי מבסוט ממנו עד השמיים, עד לפני שבוע ככה שהוא פשוט עבד רק חצי דקה ואז נתן הודעת שגיאה וקרס, והתופעה לא מפסיקה. הנה ההודעת שגיאה: מחכה לתשובה ממכם, תודה.
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
באתי להתקין את ה-theme הזה : http://miranda-im.org/download/details.php?action=viewfile&id=1850 היה לי את מה שהם ביקשו, IEView ו-TabSRMM אבל אחרי שהתקנתי (כמו שכתוב ב-readme, לא מסובך מדי) זה אפילו לא היה קרוב כמו ל-Screenshot שהם פירסמו http://miranda-im.org/download/files/screenshot/84-1-1109745935-satin.png איך פותרים את זה?
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
אהלן, מאחר ומסתבר שבעזרת תוכנה קטנה ניתן בפשטות ובקלות לשחזר היסטוריית מחיקות וקבצים/מידע שנמחק בשיטה הרגילה - אני מחפש תוכנה (כמה שיותר קטנה, קלה, פשוטה ויעילה) שמוחקת קבצים מדיסקים והתקנים שונים לצמיתות. אשמח לשמוע המלצות, בעיקר מניסיון. תודה
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-


