עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by CraZyStyLe,

    אני מחבר אך אני רואה בטלויזיה את המסך בשחור לבן.. כיצד לסדר ?

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות
  2. יש אופציה כזאת שמובנת במסנג'ר או שדרושה תוכנה נוספת לשם כך ?

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  3. שלום לכולם.! היה לי XP על Lenovo 3000 n100 והכל פעל נהדר. התקנתי ויסטה ופתאום הקול לא עובד והמצלמה המובנת לא מזוהה.. הורדתי מהאתר של לנובו את הדרייברים וזה עדיין לא עובד, המצב הוא כזה שזה מראה כאילו הכל תקין והדרייברים מותקנים היטב ורואים במיקסר את הסאונד עולה ויורד אבל אין בפעול קול מהרמקולים.. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות
  4. יש לי מבחן ביום ראשון במחשבים ישמח עם תוכלו לענות לי על כמה שאלות 1-א איך יוצרים ספריה בכונן c הנקראת w98f 2-ב העתק את קובצי התקנה של מערכת windows98 לספרייה זו 3-גמה הכוונה צור גיבוי לרגיסטרי ושמור בספרייה מיוחדת אשר תיצור עבורה במיקום הבא x:\documents and settings\ backup registry 4 מה הכוונה צור נקודת שיחזור מערכת בשם גיבוי טכנאים 5 מה הכוונה הגדל זיכרון וירטואלי ל1000 מגבייט ערך תחלתי 2000 מגבייט ערך סופי של מחיצה שלא מחילה את מערכת ההפעלה 6-התקן אמיול ופתח פורט של התוכנה פיירול חברים יקרים ישמח עם תוכלו לענות לי על השאלות האלה ודבר נוסף איזה דיסק הייתם ממיליצים לי להכין לקראת הבחינה? הכוונה אם איזה תוכנות ישמח לקבל פירוט מלא תודה מראש eliran23

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  5. עד היום תמיד השתמשתי ב BSPLAYER לצפיה בסרטים וVLC לכל מקרה ולמוסיקה WMP11. אני רוצה לעבור לעבוד רק עם WMP11 ו VLC כגיבוי. הבעיה של WMP11 יש חסרון בכל הנוגע לשליטה בסרטים מהמקלדת. דברים בסיסים כמו למטה למלה משה את הווליום ימינה שמאלה מקפיץ את הסרט והמקשים Z,X,C,V,B משמשים להקפצה עצירה וכו... של הסרטון - או בקיצר מה שיש ב BSPLAYER. יש איזה תוסף או משהו שיכול לגרום לWMP11 להגיב באותה צורה? הכי קרוב שמצאתי זה קישור בנעוץ לשידרוג קטן ל MEDIA CENTER http://damienbt.free.fr/index.php

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  6. Started by sivanxyz,

    אני לא מצליח לגלוש בIE - בכרום אין שום בעיה (חוץ מאתרים שלא מוצגים טוב...) גם לא אחרי שהתקנתי IE8 גם לא בלי ADDONS גם לא בלי סקריפט הפרוקסי וגם לא אחרי שעשיתי RESET להגדרות משתמש תחת Internet options/advanced מה עושים? תודה למשיבים משתמש ב: win XP SP3 [אנגלית] pentium D 820 1Gb

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  7. Started by ofeky1,

    תמיד שאני מנסה להיכנס אני נתקע במסך הזה: משהו יודע מה צריך לעשות? ניסיתי למחור את הפלש פלייר ולהתקין שוב\לאפס את הדפדפן\לנקות קוקי ואת כל החרטות האלה וכלום לא עזר...

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  8. Started by Blue Omega,

    מישהו יודע אם יש איזה שהוא Plug-in לנגן Sonique שיאפשר תמיכה בעברית ?

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  9. Started by evy,

    אני צריך תוכנה שתראה לי את קצב ההעלאה,קצב ההורדה בזמן שוטף .תוכנה שאולי גם תוכל להגביל קצב העלאה \הורדה של תוכנות מסויימות,או של הראוטר

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  10. Started by ButtholeSurfer,

    בזמן האחרון שמתי לב שמידי פעם המחשב עושה ריסט מעצמו , קרו לי 2 מקרים היום שהמחשב סתם עשה ריסט מעצמו. אני משתמש באקס פי סרביס פאק 2 , חומות האש של הסרביס לא מופעלת כי אני משתמש ב בחומת אש של kerio גרסה 2.1.4 ומשתמש באנטי וירוס נורטון 6 האם כל זה לא מספיק כדי להגן על המחשב שלי ? לא נראה לי שזה עוזר , כי בסוף כל יום , כשאני מריץ את ה ad aware אני מוצא לפחות 5 או 6 תוצאות בצבע אדום.. האם הגרסה של הקריו לא טובה ? פשוט שניסיתי להשתמש בגרסאות אחרות של התוכנה , הם גרמו למחשב שלי להתקע עם מסך כחול ולאבד זכרון dump. יכול להיות שיש לי torjan במחשב ? ובגלל זה יש את הבעיות של האתחול ? ועוד משהו ,אני גולש עכשיו בלי חייגן. וכשגלשתי עם חייגן לא קרה לי אף פעם מקרה כזה , וכמעט אף פעם לא ה…

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  11. Started by IG,

    נדפק לי הקובץ cw3220mt.dll ועכשו אני לא יכול להריץ את רוב התוכנות שלי ... תשלחו לי בבקשה עותק למייל igal_galper@walla.co.il. תודה. (למי שמתכוון לכתוב הערות בנוסח שכולל את GOOGLE, אז זה לא עוזר, חיפשתי.)

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  12. Started by אברהם2,

    שלום יש לי כרטיס מסך ati 9600 ניסיתי לשדרג את מערכת ההפעלה מ-sp1 ל-sp2 ובכל פעם התהליך נתקע במהלך ההתקנה כאשר המחשב פשוט קופא על מסך הפתיחה של וינדוס. אמרו לי שאולי זה נובע בכרטיס המסך שלי שאינו תואם את הגירסא. האם זה נכון? אם כן, האם החלפה שלו תפתור את הבעיה? או שאז אני עלול לגלות שרכיבי חומרה נוספים לא מתאימים? תודה רבה ושבת שלום אבי

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  13. Started by eyals,

    שלום כאשר אני מדפיס בצורה דו-צדדית ידנית מתווסף לו דף הסבר להדפסה, חץ גדול המסביר לי כיצד להכניס חזרה את הדפים למדפסת לשם הדפסה על הצד השני. אני רוצה לבטל את הדף הזה (אחרי שנה בערך אתה כבר מבין את העניין), ואני לא מוצא שום הגדרה כזו בדרייבר. המדפסת הינה Lexmark E232 מותקנת על Windows Vista. לדעתי דף זה מגיע מתוך ה-Windows שכן זה אותו דף בדיוק גם בהדפסה דרך הדרייבר של מיקרוסופט וגם דרך הדרייבר של לקסמארק. מישהו יודע איפה אפשר לבטל את הדף הזה?

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  14. שלום, הייתי רוצה לעקוב אחר הפעילות הכספית שלי, לרשום מהיכן כסף בא ולאן כסף הולך. אני סה"כ משתמש ביתי, כסף בא וכסף הולך..... לא איזה חברה, לכן אני מחפש משהו קטן ונוח, לא כמו התוכנה של מייקרוסופט... שזה לחברות. תודה לכם

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  15. Started by wooper,

    היי אני מחפש תוכנה שלא מאפשרת מחיקת קבצים ספציפיים אלא אם אני יכניס סיסמא תודה

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  16. אני לרוב מתנסח בצורה הרבה יותר מליצית, אבל נושא מאוד מאוד מאוד דחוף ובעייתי.... נמחק מCDKEY שברשותי מידע..... עכשיו, לאחר מכן נוסף עוד מידע, אבל לא כזה שממלא את כולו. אני חייב תוכנת שיחזור, כזו שתתאים גם לCDKEY, והכי טובה שאתם מכירים.... בבקשה, זה בדמי, ואני חייב את זה מהר! תודה מכל הלב, גבריאל.

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  17. כל פעם שאני פותח את האינטרנט אקספלורר אני מספיק לגלוש שתי דקות עד שמופיעה שגיאה של SEND\DON'T SEND... זה ממש חריף, לא איזה בעיה של פעם ב... מה אני יכול לעשות כדי לפתור אותה? ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש, לא עוזר... המפרט מצויין ליד האוטאר. בתודה מראש, תומר

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  18. יש דרך לעשות זאת?? יש לי את האמולטור Epsxe עם נגיד אני רוצה לשחק Crash Bash באינטרנט עם מישהו אז איך אני עושה את זה?<

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  19. Started by emperor,

    שלום לכולם!! לפני כחודש הורדתי את גירסת הניסיון האחרונה של alcohol 120. לפני כיומיים תקופת הניסיון נגמרה. אני רוצה להמשיך להשתמש בה ולהכניס את הKEY, אבל התוכנה לא נותנת לי בכלל אפשרות. בכל פעם שאני נכנס אליה היא פשוט מודיעה לי שתקופת הניסיון נגמרה ואני צריך לרכוש אותה וזהו אין מקום להזין את הKEY. ניסיתי לעשות UNINSTAL ולהתקין מחדש בעבר זה עבד לי אבל עכשיו כבר לא? אאיך ניתן למחוק את הקובץ שהוא התקין ברגיסטרי של תקופת הניסיון? מה לעשות ??

  20. הייתי מרבה לצפות בכתבות באתרים כמו ONE YNET וכו'. אבל היום שניסיתי ללחוץ על צפייה משום מה בכל האתרים היה קול אבל לא הייתה תמונה! אין לי שו מושג למה זה קרה... אני מאוד אשמח אם מישהו יעזור ויגיד לי למה קשורה הבעיה הזאת.... אגב הבעיה קוראת גם באקספלורר וגם בפירפוקס...

  21. Started by eranby1,

    שלום כבר כמה ימים יש לי בעיה שבשורת הכתובת בדפדפן (explorer 6) לפני הכתובת אמור להיות ה E הכחולה שזה הסמל של ה explorer אז הוא נמחק לי ובמקום זה יש לי את האייקון שכאילו לא יודע עם איזה תוכנה לפתוח (מכירים את האייקון הזה) בנוסף אני לא מצליח לפתוח קישורים למשל מתוך המייל (אם אני מעתיק ומדביק ) אז זה כן מצליח אבל לא ניתן ללחוץ על הקישור ניסיתי להסיר את הדפדפן אבל לא מצאתי אותו ב "add remove" ניסיתי להתקין מחדש את הדפדפן מתוך "add windows components" ומה שקרה לי לאחר האיתחול שנעלם לי ה outlook express שאיתו אני עובד. ועכשיו אני נראה בערך ככה... בבקשה עזרה.

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  22. Started by J.allmighty,

    לא משנה באיזה אתר אני נכנס ה BACK לא פעיל משהוא מבין מה קורה כאן ? לדוגמא: תמונה... [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  23. Started by yahalom,

    יש לי בעיה עם ה MSN Messenger 7.5 שלי אני מקבל שוב ושוב את בעית ההתחברות 81000306 ואחרי כמה ניסיונות הוא מתחבר בהצלחה ונופל שוב בשלב מסויים ... השמח מאוד לשמוע פתרון

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  24. Started by harel_22,

    מהי הגרסא החדשה ביותר של NOD32 1. WIN 98 2.WIN XP תודה מראש לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  25. לשמור אותם בפורמט pps ???

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות

דיונים חדשים בפורומים