תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני לרוב מתנסח בצורה הרבה יותר מליצית, אבל נושא מאוד מאוד מאוד דחוף ובעייתי.... נמחק מCDKEY שברשותי מידע..... עכשיו, לאחר מכן נוסף עוד מידע, אבל לא כזה שממלא את כולו. אני חייב תוכנת שיחזור, כזו שתתאים גם לCDKEY, והכי טובה שאתם מכירים.... בבקשה, זה בדמי, ואני חייב את זה מהר! תודה מכל הלב, גבריאל.
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני מנסה לצרוב קובץ דיסק עם נרו, אבל אני לא מצליח אפילו להגיע לחלון של הבחירה בפעולה הזאת. נרו נתקע איך שאני מדליק את הSTART-SMART. ניסיתי להפעיל את BURNING ROM, אבל גם הוא נתקע אחרי שאני מכבה אותו דרך מנהל משימות אני מקבל הודעת שלח אל תשלח: עריכה ניסיתי לצרוב עם אלכוהול 120 (גרסת הטריאל האחרונה והמעודכנת ביותר), אבל גם כאן, לא צורב!!! :bash: הוא נתקע על 0% ואחרי כמה שניות נותן לי הודעה שהוא לא הצליח לצרוב לוג של אלכוהול מצורף למטה עריכה 2 הבעיה של נרו נפתרה אחרי מחיקה של VMWARE, הבעיה של אלכוהול עדיין קיימת [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
כנראה שיש לי בעיה בדיסק הקשיח מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה שמוצאת שגיאות בדיסק? (אבל לא של ווינדוס)
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
כשאני משתמש בגלגלת של העכבר להעביר תמונות עוברות לי כמה תמונות בפעם אחת..איך אני מתקן את זה דרך ההגדרות של התוכנה? (אל תשלחו אותי להגדרות של העכבר שאני ישנה שם כמה שורות זה מעביר בפעם כי זא זה יפגע לי גם בדסרים אחרים)
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני צריך לדעת מאיפה "לשאוב" דרייברים בשביל הSATA שלי, מהדרייברים האלו: (הראשונים בעמוד). כשאני אומר "דרייברים", אני מתכוון בשביל הדיסק שצריך בהתקנת הווינדוס...... בתודה, גבריאל. המשרשר צודק, התנצלותי..... אכן לא צירפתי קישור: http://www.seagate.com/cda/products/discsales/marketing/detail/1,1081,722,00.html ומה לא ענייני בכותרת?
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
יש לי כרגע את התוכנה moblie edit 1.97 התוכנה היתה מעלה קבצים לפלאפון בלי בעיה עד שיום אחד היא לא רוצה יותר להעלות קבצים הכל עובד חוץ מהאפשרות הזאת יש לי כרגע מוטורולה C380 אם מישהו יודע איך לסדר את זה או שיש תוכנה טובה יותר שמתאימה לפלאפון שלי שלא יתבייש לספר לי תודה מראש לעונים
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המדיה פלייר גירסה 11, שידרגתי לאחרונה אותו מגירסה 9 ל 11 והכל עבד כמו שצריך ופתאום היום הוא נפתח בצורה ממוזערת וא"א להגדיל אותו ולא רואים כלום (גם לא הודעת שגיאה) אשמח לתגובות נ.ב: זה רק בגירסה 11 כי כשאני חוזר ל 9 הכל עובד כמו שצריך.
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
רכשתי אנטי וירוס התקנתי עידכנתי וירוסים דרך התוכנה אך פתאום כשאני מנסה להפעיל את התוכנה היא כאילו נופלת ואני לא מצליח להעלות אותה ניסיתי להסיר ולעדכן מחדש אבל הבעייה חוזרת על עצמה מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
שאני פותח אותה ולוחץ על בדיקה זה עושה שגיאה כזאת: http://img367.imageshack.us/img367/851/ssdddsse9.jpg
-
- 6 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה קשה עם Illustrator CS3 שמותקן על MAC OS X 10.5. בשניה שאני לוחץ על command+print או דרך File>print זה לא ממש משנה מאיפה... כל ניסיון להדפסה התוכנה נסגרת אוטומטית עצמאית. אני כבר חודש שלם מחפש באינטרנט פתרון ולא מצאתי שום דבר שיעזור.(למרות שראיתי המון בעיות דומות מאוד בהרבה פורומים) חשוב לציין שאם צריך לעשות עדכונים כדי למנוע את התופעה הזו אז זאת בעיה כי גם לעדכן אתהתוכנה אני לא יכול מסיבה לא ברורה. התוכנה כבר הוסרה והותקנה מחדש,אך זה לא עזר. אשמח אם מישהו נתקל/יודע מה הבעיה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אם מישהו מכיר או יודע, אשמח להמלצה... תודה לעוזרים מראש
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
מישו יודע איך אני יעשה את זה לסאונד AC3 ? עשיתי חיפוש אין תשובה לזה.
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
הי לכולם, כשאני מנסה לפתוח אתר אינטרנט מסוים, מתקבלת ההודעה שבקובץ המצורף. יש לי vista האם תוכלו בבקשה לומר לי מה אני צריכה לעשות כדי לאפשר את עליית האתר? תודה, מיכל [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
הורדתי כמה סרטים בפורמט XVID עם תרגום מובנה... כל סרט, או יותר נכון סרטון, שוקל 350 MB... רציתי לדעת עם בעזרת תוכנת שממירה לפורמט DVD [כגון WINAVI] אני אוכל לצרוב את כל 4 הסרטים שהורדתי על דיסק אחד של DVD... לא רוצה VCD וכו' אלא רק DVD... האם זה אפשרי??? תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
יש אפשרות פשוטה יחסית לשלוט על הרצת JAVA SCRIPT ספציפי בדפים שונים? כלומר: אני נמצא בדף מסויים ויש בו הרבה JS אבל אני רוצה יכולת להריץ (אם ככה קוראים לזה בJS) רק חלקים ספציפים (מבחנתי הם קשורים לרכיבים מסויימים בדף) העניין הספציפי שאני מחפש כרגע זה לעצור גילגול של ידיעות באתרים מסוימיים (כמו באתר פה, בצד שמאל למעלה ב"חדשות מחשבים") אבל אני מניח שיהיה לי שימושים רחבים יותר אם הייתה לי האופציה תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום לכולם, התעוררתי הבוקר לגלות שכרטיס הקול החליט להפסיק לעבוד , מציג הודעת שגיאה על הדרייברים או משהו בסגנון .. בדקתי בEVEREST בקשר לכרטיס קול וזה מה שיצא הורדתי דרייברים מהאתר של ה SiS האלה, אך אני לא מצליח להתקין אותו אשמח לעזרה, תודה :'(
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה הזאת המון זמן אבל מעולם לא הבנתי איך משתמשים בא? תודה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
http://www.disc-tools.com/download/daemon תודה!
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
יש לי תוכנה ghost 10 . נסיתי לעלות בדוס ולעשות ghost. ומשהו מוזר אני רואה בגודל 2 דיסקטים קשיחים אחד בגודל 80GB והשני דיסק קשיח 160GB. נסיתי לעתיק בדוס ghost רואים דיסק קשיח 160GB מראה גודל קטן מאוד בגודל 152GB למה אני רואה גודל קטן,איפה הגודל מלא בדוייק ב- 160GB? לחבר שלי יש לו דיסק קשיח 320GB ועשה אותו דבר כמו שכתבתי למעלה. וראה שבדוס GHOST רואים גודל 320GB ויצא קטן מאוד 300GB . איפה השאר 20GB?. צריך להיות דיסק קשיח גדול ומלא שיראה גודל 320GB מדוייק. מה עושים,האם יש גירסה יותר חדשה ghost בדוס שמראה גודל דיסק קשיח בגודל מלא ומדוייק? אם יש דבר כזה מה הגירסה של ghost בדוס? מיכאל
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
שלום.. יש לי בעייה ב word כשאני מנסה להכניס אותיות בין המילים אז זה מוכר לי את האות שמלפניה למשל אם אני רושם חול במקום חתול ושכחתי לשים את ה-ת' ואני מנסה לשים את זה זה מוחק את הו' במקום להוסיף.. זה מוחק את הו' ושם ת.. בבקשה אני באמצע הכנת עבודה למחר וזה תוקע אותי
-
- 5 תגובות
- 653 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 14:58:28, on 17/07/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\sy…
-
- 6 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני משתמש בפיירפוקס, גרסה 1.5.0.7. מדי פעם, כשאני רושם הודעות בפורמים ומנסה ללחוץ על המקש ' במקלדת (איפה שהגרשיים, רק בשפה האנגלית), יוצא בתחתית החלון סרגל מעצבן, שלא נותן לי להקליד את הסימן ' בהודעה, אלא בתוך הסרגל. אי אפשר לעשות העתק/הדבר לסימן שנרשם בתוך הסרגל, אז בעצם מדי פעם אני בכלל לא יכול להשתמש בצורה תקינה בסימן הזה! צירפתי תמונה לסרגל שמופיע. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 653 צפיות
-
-
טוב, קיבלתי מחשב חדש ואני רוצה לצרוב קבצי ISO Cue Bin וזה לא נותן לי! כל פעם שאני אומר לו דרך ה: Copy And Backup ---> Burn Image To Disk לצרוב קובץ Cue מסויים שה BIN שלו באותה תיקייה אפילו, זה אומר: "Cannot Open The File C:\ Blablablabla\moreblablabla.bin" באדום ואז עוד הודעה בצהוב: An eror accurd while loading the cue sheet file" c:\blablablabla\blablabala.cue (line 1) " וזה קורה לכל קובץ לא משנה איזה! תוכנות אחרות כמו ISO buster אין בעיה... אבל אני רוצה לצרוב את זה... מישהו יכול לעזור לי? אוליי אני צריך לשנות משהו בהגדרות של Nero או משהו... תודה.
-
- 6 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום. זה קורה לי בעיקר בתוכנות לצפיה בתמונות. במערכת יש את כל השפות ולה אין בעיה עם הקבצים, למשל ל-Windows picture and fax viewer אין בעיה לפתוח הכל. אולי אפשר איכשהו לגרום לתוכנה להעזר בוינדוס בשביל זה?
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
הרבה פעמים אני נדרש לעזור לאנשים מרחוק ואני עושה שימוש בתוכנות ניהול מרחוק כמו VNC או RADMIN. הבעיה היא שישנם דברים שאני לא מצליח לראות מרחוק. למשל את תוכנת NASA WORLD WIND או משחק שח או סרט שמתנגן או כל דבר שאינו סטנדרטי. כלומר ישנם דברים שתוכנות אלו לא מסוגלות לקלוט ולשלוח למחשב המרוחק. אולי זה קשור לדרייברים מיוחדים או ל OVERLAY או DIRECTX או השד יודע מה. האדם שזקוק לעזרה מפעיל תוכנה מסוימת ואני לא יכול לראות אותה ולעזור לו. האם ידוע לכם ואולי מנסיון על תוכנה לניהול מרחוק שקולטת ומעבירה אחד לאחד את כל מה שרואים במחשב המרוחק ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-


