תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני לא מצליח לנגן את הקובץ הזה. ניסיתי עם הנגן vlc אבל אז התוכנה לקוחת 100 אחוז מהמעבד. הורדתי את הקודק http://www.free-codecs.com/download/Lazy_Man_MKV.htm אבל עדין הנגנים האחרים (media player\winamp) לא מצליחים לנגן את הקובץ יש לכם מושג איך להריץ את הקובץ ווידאו הזה? (ובלי שהוא יקח 100 אחוז מהמעבד :-\)
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
-
היי כולם ניסיתי להתקין השני מחשבים תוכנות צריבה פורטבליות על מחשב אחד רץ xp home (ולפחות כרגע מותקנת .net) על השני רץ 7 (כרגע 32) ובינתתים לא מתוקנת הסביבה (ייתכן ובהמך, לא כעת) ניסיתי להריץ על שתי המערכות את ה- infraRecorderPortable (שהורדתי מכאןhttp://portableapps.com/apps/utilities/infrarecorder_portable) למרות שעושה רושם שמדובר בתוכנה חביבה, משום מה במקרים לא מעטים היא נתקעה לי אפשהו בתחילת הצריבה (גם CD, תמיד DVD) כאשר היא עשתה זאת ב- XP (שכרגע גם כך ייתכן ויש בעיות מסויימות עם הצורבים שלו - דיון בנושא בפורום) הדיסק זוהה אחר מכן כצרוב ולא בר שימוש. ניסיתי להריץ אץ אותה תוכנה (פורטבילית כאמור) במערכת עליה מותקנת ה- 7, גם שם היא נתקעה אולם שם עשה רושם שהדיסק אינו צרוב.…
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
קניתי אייפוד חדש. עכשיו שמתי אצל חבר שירים דרך האייטונס שלו. באתי הביתה, רציתי לשים שירים משלי וזה מה שזה כותב לי: איך אני מבטל את זה כדי שאני אוכל רק להוסיף דברים מאצלי בלי למחוק את כל מה שקיים כבר באייפוד? כי אחרי שמופיעה ההודעה הזאת, ואני לוחץ על NO, זה מראה לי כאילו האייפוד לא מחובר בכלל. אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
יש ל רשימת אנשים בCONTACTS והכנסתי את תאריך היום הולדת של כולם. עכשיו, הבעיה היא שבלוח שנה רשום לי רק שיש להם יום הולדת ולא יום הולדת כמה כלומר: רשום לי שיש לבחור X היום יום הולדת אבל לא רשום שיש היום לבחור X יום הולדת, נגיד, 25. מישהו יודע אם קיימת האפשרות הזו בכלל?
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
חבר שלח לי לינק לסרט ושם כתוב שזה KVCD מה זה? ומה ההבדל?
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום רב . יש לי מערכת הפעלה וינדוס איקס-פי פרו במחשב. ואני לאחרונה התקנתי במחשב תוכנת QTEXT.8 מעבד תמלילים עברי שהיתה ברשותי משנת 1998, מאחר ורציתי להדפיס עבודה שיש לי מהתוכנה והוסיף בה כמה משפטים, בתוכנה קיימים בה מספר גופנים TT עבריים מובנים שעובדים יפה, אבל בעבודה עם גופנים אחרים עבריים TT הכתיבה נהפכת משמאל לימין, למשל: [glow=red,2,300]שלמה[/glow] הופך [glow=red,2,300]המלש[/glow] בדקתי בהגדרת שפה בלוח הבקרה שום דבר לא השתנה. דרך אגב: בוינדוס 98 שהיה לי עבדו יפה מאד כל הגופנים בכל השפות. בבקשה איך לתקן את הבעיה תודה.
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
כשהוינדוס עולה, המסך לכמה שניות הופך לעפור וסתם רצים כמה צבעים... וגם בפאנל בקרה השליטה בעוצמת המאוורר לא ניתנת לשינוי... (זה לא חשוב, אני רק אומר..) מה לעשות ? ויש רשימה של מה שזה משפר ( FPS במשחקים) אז השיפור הזה זה רק ב VISTA או גם ב XP ?
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש תוכנה שעובדת בשיטה של NetLimiter , רק לסאונד. כלומר שאני אוכל לסמן בה שלא תשמיע צלילים מה-WinAMP ומהאינטרנט למשל... כמו שב-NetLimiter אפשר לסמן ולהגביל רוחב פס לכל תוכנה ותוכנה.
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כבר הרבה מאוד זמן דרייבר לכרטיס טלוויזיה שלי ואני לא מוצא אם מישהו יכול בבקשה להביא לי תודה
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול לתת לי המלצה לאנטי-ווירוס טוב אשר תומך בווינדוס 64 ביט? תודה מראש
-
יש לי את התוכנה VirtualDub והיא פעלה סבבה (עד עכשיו השתמשתי בקודק של Divx ) רציתי לשדרג ולהוסיף עוד כמה קודקים אז התקנתי K-Lite Codec Pack ועכשיו כל פעם שאני בא לעבוד עם סרט זה כותב לי שגיאה : מה לעשות ? תודה לעוזרים !!! :yelclap:
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום, יש לי לפטופ HP עם כונן DVD לא תקין. רציתי לדעת אם יש אפשרות להתקנה של מערכת הפעלה על המחשב ללא כונן DVD? כלומר באמצעות כונן נייד? יש לי כונן נייד USB? אם כן איך אני שופך את הדיסק על הכונן שיהיה BOOTABLE? תודה.
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
כל פעם שאני מנסה לראות סרטון QT באינטרנט פיירפוקס מחליט שנמאס לו וקורס. בעבר היה מספיק שבהגדרות של QT הגדרתי לו שלא ישתמש בDIRECT X (שמתי על SAFE MODE(GDI ONLY) ) נראה שעכשיו גם זה לא מספיק... פיירפוקס עדיין קורס. יש משהו שאפשר לעשות עם זה, או שאני צריך לחכות שאפל יוציאו גרסה חדשה של QT?
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
המחשב מודיע לי את זה כשאני רוצה לשנות הגדרות עם מאפייני מערכת ועוד כל מיני. ניסיתי להעתיק לתיקיית SYSTEM32 את הקובץ אבל הוא לא נותן לי, הוא מודיע שהוא מוגן מפני כתיבה או משהו כזה. מותקנת על המחשב מערכת XP אנטי וירוס של מקאפי ופיירוול של נבידיה. אני יודע שזה גרוע, זה לא מחשב שלי ואי אפשר להסיר בגלל התקלה הזו. בדקתי עם נוד מעדוכן והוא לא מצא וירוס...
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
איך ניתן למצוא בתיקיה של קבצי word, קובץ או קבצים המכילים מחרוזת מסוימת?
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
-
אחרי שבועיים בצבא, חוזר למחשב מנסה להפעיל אימיול וכשאני עושה חיפוש הוא אומר לי בתיבת החיפוש שהקלינט שלי יותר מדי ישן ואני צריך להחליף/לעדכן אותו, אין לי מושג איך ומה אני עושה, ואם זה כלול בלהחליף לאימיול חדש כי אני משתמש ב 4.2 שהוא לדעתי יותר טוב לפחות אצלי במחשב... מה עושים פה? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום! כאשר אני מקטין גודל תמונה,יש מצב לראות אותה בגודל שהוקטן על -ידי? פשוט,הקטנתי תמונה לגודל תמונת פספורט ,אני רואה אותה גדולה יותר מהמימדים שהגדרתי. המון תודה!
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
כמו שיש את התוכנה SCREEN PRINT שעושה תמונות של הדסקטופ? אז אני מחפש תוכנה שתקליט חלון בסרטון... (לדוגמא אם אני מדבר במצלמה, אז שתקליט מה שרואים מישהו יכול לעזור? (שתהיה חינמית) איזו תוכנה ואם אפשר לינק להורדה. תודה
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
ראיתי שיש באימיול אבל זה איטי רצח ממש איטי אז אם מישהו יכול להשיג לי את זה WINDOWS XP SP 2 כולל הכל וכו... זה שוקל 500 עד 600 מגה. תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
טוב חברה הייתה לי בעיה רצינית במחשב וקניתי הארדיסק חדש וסידרתי הכל עכשיו הבעיה היא שאני לא מוצא את כל הfavs שלי וגם את הלינקים על הaddress bar זה אמור להיות בפרופיל בתוך הפיירפוקס אבל זה לא שם אולי בגלל שאני משתמש בזה זמן רב אז פעם היה להם תיקיה אחרת אבל אני פשוט לא מוצא...יכול להיות שנעלם? תודה על העזרה משה
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני מתלבט בין קניה של ה - 7600GS עם הקירור הפסיבי של לידטק מפלונטר ב737 ש'ח (כמו שהמליצו כאן) ובין אותו כרטיס של אסוס שכולל אפשרות לכידת מסך למשחקים ועוד כמה תוספות - 950 ש'ח בKSP. בקיצור השאלה שלי היא כמה תעלה לי האפשרות של לכידת מסך בנפרד, האם היא מבוססת על חומרה או תוכנה, ואם פתרון כזה (אם יש בכלל) יכול להתאים גם כדי ללכוד זרימת וידאו באיכות גבוהה. תודה מראש ותודה על התשובות הקודמות
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
צילמתי סרטון בפלאפון, ומשום מה במחשב הוא יצא כשהוא בהטייה של 90 מעלות לצד שמאל. אשמח להמלצה על תוכנה שתתקן זאת, ושתאפשר להצמיד קובץ קול לסרטון. תודה
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-


