עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by אנדי,

    אני מניח שהשאלה אותה אני מציג כאן, כבר נשאלה כאן בעבר, ובכל זאת בכמה חיפושים שערכתי (מילות מפתח - 'מדיה', 'הקלטה', 'streaming'..), לא נמצאו תוצאות. האם קיימת תוכנה המאפשרת להקליט לדיסק הקשיח מדיה זורמת? הכוונה היא לצליל מושמע מתחנות רדיו באמצעות נגן המדיה של חלונות. אם נושא זה נדון כאן לאחרונה, אנא הפנו אותי לשם. תודה

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  2. אני מחפש איזה משהו (אולי RSS כלשהו) אבל שאיך שיש איזה משהו חדש באתר טורנט מסויים אז תקפוץ לי תזכורת,לא שאני אצטרך לבדוק בעצמי אלא משהו שיקפוץ לי ויתפוס את צומת ליבי. יש משהו כזה ?

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  3. Started by IzikDude,

    יש לי את התוכנה VirtualDub והיא פעלה סבבה (עד עכשיו השתמשתי בקודק של Divx ) רציתי לשדרג ולהוסיף עוד כמה קודקים אז התקנתי K-Lite Codec Pack ועכשיו כל פעם שאני בא לעבוד עם סרט זה כותב לי שגיאה : מה לעשות ? תודה לעוזרים !!! :yelclap:

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  4. אז ככה זה המסך: http://www.lcdtv.co.il/zoom.php?ln=en&item_id=242&PHPSESSID=ef8c7f70133cdbe2d99f4fea2cb84400 אני רוצה תוכנה שאני יכל לשנות את הרזולוציה כשאני עובר למצב TV ויחזיר אוטומתית את הרזולוציה חזרה למצב הקודם כאשר אני חוזר למצב הקודם (אם יש דבר כזה)

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  5. Started by tal_levi1000,

    יש לי פיירוול של KERIO 4.1.3 ופתאום אתמול הוא שלח לי עדכון לפיירוול אז אשרתי ומאז התוכנה לא עולה שאני עושה ריסט אני רואה שהתוכנה לא עולה (ו סקיוריטי סנטר מודיע לי שהוא מכובה) אני בודק ב TASK MANAGER ואני רואה ש 99 אחוז מה CPU USAGE נמצא בKERIO והוא לא מעלה לי אותו הוא נשאר ככה שנה ולא קורה כלום המחשב אפילו נהיה יותר איטי (מן הסתם) ממה זה קרה? למישהוא עוד זה קרה? תודה לכולם טל

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  6. מישהו יודע איפה נמצאים הקבצים של כל הסימניות והתוספים? תודה.

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  7. Started by FIghterFX,

    טוב הורדת את הדריבר 158.22 ואני לא יודע איפה להתקין אותו בהתקנה הוא אוטומטית רוצה להתקין אותו ב C:\NVIDIA\Win2KXP\158.22 אבל כשה אני נכנס ל C אין לי ישר תיקיה של נוידיה ואיך אני מוחק את הדריבר הקודם? וזאת הפעם הראשונה שאני מתקין דריבר

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  8. כאשר אני רוצה להזיז או למחוק משהו מה( PROGREM FILES (xp , אני מקבל הודאת שגיאה "Access is Denied" Error Message ניסיתי את זה : http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Ben-us%3B810881&x=15&y=15 לא עזר אבל, יש למישהו הצעות?

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  9. Started by ofer_mat,

    משהו יודע אם התוכנה חופשית או שהיא נדפקה לי והיא רוצה רק ממני הרשמה?

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  10. Started by yaloner,

    שלום לכולם, נתקלתי בבעיה שלא נתקלתי בה עד כה ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי... במהלך ניסיון הרשמה לאתר מסחר מסוים (doba.com) דרך הקישור הבא: https://www.doba.com/join/75/signup1.html? מתקבל אצלי חלון שבמרכזו, איפה שאמור להיות טופס ההרשמה, יש ריבוע לבן ריק (צירפתי תמונה כדי שיהיה ברור). פניתי לתמיכה של האתר, מה שהם אמרו לי זה שאו שאני חוסם cookies או שזה נחסם ע"י antivirus או antispyware כלשהו. בינתיים ניסיתי להכנס דרך ie ודרך ff בארבעה מחשבים שונים שעליהם תוכנות שונות והגדרות שונות. בכולם יש את אותו חלון לבן. יש למישהו הצעה או פתרון ? ------------------ עריכה: גם אם אין לכם פתרון, אשמח שתכתבו לי אם הדף עולה לכם נורמלי או לא... תודה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  11. יש לי פיפוקס גירסא 1.5.0.4 כל פעם שאני עושה ריסט למחשב כל המועדפים נמחקים כל הסרגל כלים וההגדות.. יש למישהו פיתרון? תודה

    • 7 תגובות
    • 655 צפיות
  12. שלום לכל , עד לפני שהתקנתי ויסטה הייתה תמיד משתמש בתוכנה של deamon tool כדי להתקין קבצי iso וכ"ו עכשיו אני לא מצליח למצוא deamon tool שיעבוד כמו שצריך בויסטה 64 bit , מישהו יכול להגיד לי אם יש deamon tool שמתאים לויסטה 64 ? או יש תוכנות עדיפות שיעבדו אצלי על ויסטה 64? אם כן אז אילו? תודה.

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  13. בדפדפן מקסטון, הכל טוב ויפה עד שאני יוצא מאתר מסויים והדפדפן פשוט נתקע המון פעמים. אותו דבר בתוכנה כמו אימיול, בזמן עלייתה הוא טוען שעה ואחרי שנכנס נתקע. לא בדקתי או לא נתקלתי בעוד תוכנות ויישומים, פשוט שני אלה בקבע עושים לי צרות. רציתי לדעת ממה נובעת הבעיה, איך אפשר לבדוק או לתקן את זה? זה מעיק.

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  14. Started by idofr,

    ? ? בתודה עידו חג שמייח

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  15. שלום לכולם, יש לי IE 7 ווינדווס ויסטה אולטימייט... וכשאני נגיד נמצא באתר מסוים ויש לי כפתור הדפסה לדוגמה דף חשבון של בנק או משהו כזה אז כשאני לוחץ על ההדפסה בדף האינטרנט ולא בסרגל כלים למעלה אז האינטרנט אקספלורר נתקע והשגיאה היא זאת: APPCRASH. אם אני נגיד מדפיס באופיס או משהו אחר הכל עובד כמו שצריך!! זה דחוף!! מה לעשות???

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  16. אני משתגע ! בעבר ...(לפני קניית המחשב החדש) ראיתי תמיד סרט ב TV OUT ותמיד גררתי את התרגום שיופיע לי על החלק השחור של הסרט WIDE ככה שזה לא יפריע לי בסרק כי גם ככה שזה לא FULL SCREEN יש את החלק השחור כמובן שאפשר לנצלו לשים עליו את התרגום ! עכשיו הבעיה היא כזו ! אני לא יכול לגרור את התרגום אל השחור הוא נמצא רק בגבולי הסרט עצמו ! אם אני למשל בעבר לקחתי אותו למטה הוא פשוט עבר אל החלק השחור .... עכשיו התרגום פשוט "נבלע" בסרט ככל שמורידים במקום לעבור עוד למטה אל השחור .... עכשיו ב MV2PLAYER יש תרגום מובנה .....הבעיה ששם בכלל אני לא רואה את התרגום כאשר אני עובר למצב של TV OUT ! רק במחשב אני רואה אותו ! רק אני והבעיות המוזרות שלי ..... חייב עזרה דחוף ! (מכור לסרטים) ;D תודה... :…

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  17. Started by JohnnyBravo,

    הורדתי טקסט מסויים והכל יצא הפוך. אני משתמש בויסטה עם אופיס XP והיא משתמשת בXP, עם אופיס 2007 אז אני צריך להפוך שם הכול

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  18. Started by Mr.positive,

    שלום כל משחק שאני מתקין ומריץ הוא רושם שהוא לא מצליך למצוא את D3DX9_34.DLL מה הבעיה ? עריכה : לא משנה תודה זה הdirectx

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  19. Started by ורד2010,

    היי! אני מנסה לצרוב דיסק עם קבצי MP4, AVI ובין היתר גם MPG. צרבתי את הדיסק בתור VIDEO CD וזה נצרב רק יש בעיה אחת.. הקבצי MPG פועלים ללא קול..איך אני יכולה לשנות את סוג הקובץ או לגרום לקול לעבוד? או אולי ישנה תוכנה בסגנון הMOVIE MAKER שתומכת בקבצים מסוג MPG? תודה מראש..

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  20. אני אחרי פירמוט כי לא הצלחתי בשום דרך להיפטר מזה אך שאתה פותח את האקספלור נפתח כזה tool bar ועוד משהו וזה משנה לך כל פעם את דף הבית מה שלא ניסיתי לקפוץ 90 פעם על הריצפה לרוץ 5000 כלום כלום . אז אנשים ? אך אפשר להתקין את הדבר הזה שאני יכל לשנות שמות במסנגר מבלי הפרוסמות משהו כמו איסיקיו לייט תודה !

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  21. Started by md22,

    יש לי בעייה בצפייה בסרטים שמוצגים בדפדפן (Internet Explorer או Avant עם מדייה פלייר)לא חושב שזו בעייה של קוד. יש אתרים שאני מצליח להוריד את הסרט שאני לא רואה בדפדפן ובמדיה פלייר אני רואה את הסרט. אני עובד עם WINXP_SP2 תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  22. Started by mastercod,

    יש לי OFFICE 2003 אבל אין איות יעני מתי שאני כותב סתם (כמו: גדשגד דשגדשדגש) לא מופיע הקו האדום מתחתיו שזה אומר שזה לא נכון... אתם כבר מבינים אני חושב שצריך להוריד את הדבר הזה שזה מוסיף.... אני ניסיתי לחפש באתר MICROSFT ולא מאצי אולי אתם תוכלו לעזור לי למצוא

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  23. אני רוצה להוסיף לקליק הימני encoding יש מצב לעשות את זה ?

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  24. אז כמו שאמרתי נמאס מאינטרנט אקספלורר הורדתי פיירפוקס ורציתי לדעת מה כדאי לי להוריד לדפדפן.. מהיכן... ובכלל טיפים למי שיש למתחיל כמוני. תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  25. Started by orlupo,

    אמרו לי כבר מספר אנשים וגם הגיע אליי לינק לוירוס אשר מפיץ עצמו ע"י הכתובת: hometown.aol.com.au/miralafoto/foto.exe המשתמש אפילו לא יודע על כך שנשלחת מחשבונו הודעה שבה מופץ הלינק שהוא וירוס. עכשיו גם ישנו עוד לינק: www.tinyurl.com/89afj ליתר ביטחון תיזהרו. עריכה: הלינק השני זוהי מתיחה של דני (Chevy) אז אפשר להירגע.

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות

דיונים חדשים בפורומים