עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by IlanF,

    איפה אני יכול למצוא אפקטים שאפשר להוסיף לתוכנה? ראיתי פעם קישור להורדה של אפקט איזשהו מהמאק, אבל חוץ מהאפקט הזה לא מצאתי יותר כלום. חיפוש בגוגל מוצא לי רק קישורים להורדה של התוכנה

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  2. שלום, אני רוצה להחליף אנטיוירוס אבל כל פעם שאני מסיר את נוד32 מפסיקים לעבוד לי דברים באינטרנט כמו אימיול, מקסטון וגם אנטיוירוס AVG שאני מתקין אחרי ההסרה של נוד32.. רק האינטרנט אקספלורר ממשיך לעבוד.. ואם אני מחזיר את הנוד 32 הכל חוזר לעבוד. מישהו יודע איך אפשר להסיר את הנוד32 בלי שכל מיני דברים יפסיקו לעבוד? תודה.

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  3. איך אני גורם למצב כזה שאני יוכל לראות גם במסך של המחשב וגם במסך טלויזיה????? אני חייב לדעת כי יש לי בעיה.מתי שאני מעביר לטלויזיה אז אני צריך ללכץלטלויזה כי היא מרוחקת מהמחשב.לראות מה אני רותה לשנות ואז לחזור שובלמחשב ולכוון עם העכבר ואחים שלי מכוונים אותי לאן אני צריך ללכת עם העכבר בגלל שאני לא רואה את זה במסך מחשב. עוד שאלה קטנה:שאני מעביר ממסך מחשב למסך טלויזיה.איך אני מחזירלמצב של מסךמחשב????אני מחכה עד שזה יחזור לבד חחחחחחחחחחחחח.. כי אני לא יודע איך מעבירים בחזרה.

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  4. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם לפני כמה ימים ביקשתי פה עזרה לשינוי גודל של לוגו: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=228560.0 עודד אכן עזר לי אבל שאני מדפיס את זה עדיין זה יוצא לא ברור.. המטרה שלי זה פשוט לעשות שלט קטן בגודל דף A4 ולתלות בכניסה למשרד... לחברה קוראים menu media אז אם מישהו יכול להכין לי בבקשה שלט שיהיה פשוט אבל גם יפה (משהו בסגנון של הלוגוו)שיהיה אפשר להדפיס למסגר לתלות בדלת בכניסה..רצוי שיהיה בצבעים כתום ואדום ... המון המון תודה לעוזרים..

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  5. Started by Xilver,

    כשאני לוחץ על עידכון זה מראה שאני צריך להתחבר לשרת. בSetup רשמתי שם משתמש וסיסמא, אבל כשאני מתחבר זה מראה לי שזה שגוי. למה?

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  6. Started by the kooks,

    שלום אני משתמש בFF כבר זמן רב ועוד לא נתקלתי בדבר שכזה אני כרגיל נכנס לEMAIL שלי בWALLA רושם כתובת+נושא ועוד טקסט או מצרף קובץ ולא משנה מה אני עושה הקובץ לא נשלח יש לציין שאין ERROR אלא פשוט מעיין קו אדום כזה ליד הכתובת.. אני התקנתי את הFIREFOX כבר פעמים ו(כל פעם מחקתי והתקנתי מחדש) ועדיין לא הצלחתי לשלוח מייל וגם כך היה באימייל של אחי בNANA.. צירפתי תמונה בתיקוה שמישהו יפתור את הבעיה כאשר אני משתמש בIE כדי לשלוח אימיליים וגולש בFF.. תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 655 צפיות
  7. שלום, התקנתי אקספלורר 8, הוא ביקש איתחול, איתחלתי, אחרי זה כל הדפדפנים עושים לי כאילו הדף לא קיים, כולל פיירפוקס, כולל כרום, הכל עושה לי כאילו אין לי אינטרנט, אבל הוא עובד, לא השתנה כלום, הכל מחובר, ואפילו REMOTE DESKTOP עובד... מה לעשות? מחקתי את IE8, עדיין הבעיה נמשכת, מחקתי איזה עידכון שהיה של אקספלורר, עדיין לא עובד... אני לא יודע מה לעשות... תעזרו לי.... :-[

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  8. Started by bykeking,

    אני מקבל כמויות מטורפות של ספאם ... רובם עוברים על החוק ולא מאפשרים הסרה מהרשימה שלהם. עד לא מזמן הייתי עם נורטון שכולל ספאם פילטר מצויין. אחרי שעברתי לקספרסקי, כבר אין לי פילטר וזה משגע אותי. אז ככה, אני מחפש פילטר חינמי וטוב שיעבוד עם אווטלוק אקספרס. יש המלצות? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  9. כשאני נכנס להכין דיסק אמ פי 3 אז אני גורר את השיר לתוכנה וזה מה שהוא מוציא לי: הצורב תקין אני מצליח לצרוב בפורמטים אחרים וכאלה..

    • 6 תגובות
    • 655 צפיות
  10. Started by ofir667,

    נעלמה לי שורת הכתובת באינטרנט (איפה שרושמים את האתרים), לחצתי מקש ימני ורשום שהיא מופעלת אבל היא לא נמצאת.. מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  11. Started by eliaz_b,

    התיקייה של הדאר שלי? דהיינו יש לי XP פרופשונל באנגלית..... ונניח אני לא רוצה להעביר את כול הדאר שלי והתיקיות שלו (המישניות שפתחתי וגם דאר יוצא וכו') למיקרוסופט אופיס האוטלוק..... (יעני ליצא לשם את כול הדאר) ואז מישם לעשות גיבוי לקובץ (.PST ) ! אני צריך לדעת את המיקום של התיקיייה שבא נישמרים הדאר שלי הניכנס היוצא וכו' בווינדוס בבקשה. דהיינו גש לתיקיה ווינדוס ושם ל-..... בלה בלה בלה... תודה מראש לעוזרים!! ושוב אני מזכיר אני צריך את התיקיה של Outlook Express 6 ! לגבי רשימת הכתובות עם זה יסתדרתי כבר!! ושוב תודה מראש לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  12. Started by Orpaz,

    הנוד לא פעל. ניסיתי להפעיל אותו דרך הסמל שלו אך זה עשה איזה ERORR משהו. הלכתי לתיקיה ניסיתי למחוק את הESET לא הצליח למחוק הכל, הלכתי להסרת תוכנות דרך לוח הבקרה, הסרתי את הESET אך עדיין נשארו הקבצים הבאים שלא ניתן למחוק: http://i44.tinypic.com/2567d6s.jpg לאחר מכן ניסיתי להתקין ונתקלתי בשגיאה הבאה: http://i42.tinypic.com/262l0jp.jpg אם אני עושה RETRY זה פשוט אותו הדבר ואם אני עושה IGONE זה נותן שגיאה באותה תבנית רק עם שינוי קל של מילים (אם שוב IGNORE אז שוב אותה שגיאה ממקודם). ניסיתי להוריד את התוכנה UNLOCKER כדי שתוריד את ההגנה מהתיקיה כדי שיהיה ניתן למחוק, התוכנה אומרת שאין הגנה לתיקיה ובכל זאת אי אפשר למחוק. מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  13. אני משתמש בתוכנת Nuendo 3 תוכנה מקבילה לקיובייס של סטיינברג והתקנתי בעבר כמה פלאגאינים של בנתיב מסויים (i) נתיב שכבר לא קיים היה של כונן קשיח חיצוני שהוחלף וקיבל את נתיב J מאחר ובתוכנה הנתיב שעליו מופיעים הפלאגאינים הוא נתיב (i) אני לא יכול להשתמש בהם. אני גם לא יכול להעביר את תיקיית Cakewalk למקום אחר כי הנתיב (i) כבר לא קיים חיפשתי בתוכנת נואנדו אפשרות לשנות את נתיב הפלאגאינים ולא מצאתי. אני רואה את הנתיב אך אין שם אפשרות עריכה (תמונה 1) מישהו יוכל לכוון אותי איך אני מחליף לפלאגאינים/תוכנה את הנתיב? ניסיתי גם להתקין מחדש (דיסק מקורי-תוכנה חוקית) ולגרוס את הקודם אך לא ניתן משום שבהתקנה מזוהה אצלי ההתקנה הקודמת (שאותה גם לא ניתן להסיר) תמונה 2

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  14. שלום אני רוצה לפרמט את המחשב אבל אין לי בכלל את הדרייברים של הלוח אם ושל כלום האם יש תוכנה שמעבירה את כל הדרייברים לדיסק? תודה לכל העוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  15. Started by bigdady,

    יש לי קובץ ape ואני לא מצליח לפתוח אותו. אם משהו יודע איזו תוכנה פותחת אותו ?

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  16. Started by magafaim,

    אני מנסה לחלץ קובץ גדול ובאמצע זה מפסיק בגלל ההודעה הזאת: מישהו ידוע איך אני מחלץ את הקובץ? תודה

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  17. Started by ori-silver,

    יש לי סרט hd של 9 ג'יגה הקובץ הוא mkv ואני רוצה לקווץ אותו ל xvid,יש דרך לעשות זאת?ניסיתי עם total video converter אבל לוקח לו שנים לעשות את זה יש תוכנה אחרת?

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  18. Started by IG,

    אהלן. הNERO שבא עם הצורב שלי עושה לי בעיות ואני מחפש גירסה חינמית (אם אפשר) של נירו, או תוכנה אחרת, ורצוי שתהייה קלילה (בemule ראיתי גירסאות של נירו ששוקלות 700 ו900MB :s05: לא הורדתי... רק רציתי לראות מה יש והחיפוש שם יותר יעיל מגוגל ;D) תודה

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  19. איך אני צורב משחק חינמי לXBOX ? בדיוק כמו ל PS2 ?

    • 0 תגובות
    • 655 צפיות
  20. בעיה מוזרה באימיול: פתחתי את הפורטים בראוטר (wrt54GL Tomato) והאימיול מאושר ע"י הפיירוול. כשאני פותח את האימיול השרתים כותבים לי שאין תשובה מהפורט שלי. בעזרת ההגדרות באימיול בדקתי האם הפורטים שהגדרתי פתוחים (הבדיקה נעשית באתר של התוכנה) ואכן הפורטים פתוחים. איפה יכולה להיות הבעיה? אגב, הטורנט עובד מצוין למרות שהוא נמצא על פורט שלא פתחתי.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  21. באקספלורר 7 יש את האפשרות הזאת, איך אני מתפעל את זה ב-8?[br]פורסם בתאריך: 13.04.2009 בשעה 21:12:07 מישהו יודע? זה די דחוף לי. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 655 צפיות
  22. Started by DarkTesticle,

    דבר ראשון, איני מוריד בתוכנות השיתוף שום דבר לא חוקי, בשיא הכנות. דבר שני, לאחרונה הSoulSeek שלי פועל במהירויות מחפירות, יש לי אינטרנט מגה וחצי, יש גם ראוטר (דאגתי לפתוח את הפורטים הדרושים למען הסולסיק). לעיתים קרובות קורה שההורדות פועלות במהירויות אפסיות, ואז לפתע קופצות למהירויות מעולות (15 - 40) לכמה זמן (מועט מאד) ושוב יורדות לסביבות האפס - אחד. לעומת זאת האי מיול לא במצב כזה גרוע, אם הקובץ פופולרי מספיק, המקסימום אליו אוכל להגיע הינו 8 (בהשוואה עם ה0 - 1 של הסול) לפני כמה זמן זה לא היה כך והייתי רוצה לדעת ממה זה נובע ואיך אפשר לפתור את זה. תודה מראש.

  23. Started by NiTRo37,

    אשמח אם מישהו יעזור ;D

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  24. Started by benamos1,

    פירמטתי את המחשב לא מזמן והתקנתי מדייה פלייר 10 (בעברית) עכשיו אחרי שאני סוגר אותו ומסיים להשתמש בו הוא נזכר שיש איזשהיא שגיאה.... מה הוא אומר בעצם?

    • 5 תגובות
    • 655 צפיות
  25. Started by davidcohen,

    היי אנשים, אני לא מצליח לעבור מאנגלית לעברית ולהיפך דרך מקשי הקיצור ALT SHIFT באקספלורר 7. בתוכנות אחרות כמו WORD אני מצליח לעבור ללא בעיה. מישהו יודע איך פותרים את הבעיה ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות

דיונים חדשים בפורומים