עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש שם של תוכנה שאפשר לעשות בה הדמיה לבניינים ומבנים וזה רץ בסרטון כזה ועובר מסביב לבניינים ובפנים. איך קוראים לתוכנה הזו ? תודה.

  2. שלום אני רוצה לפרמט את המחשב אבל אין לי בכלל את הדרייברים של הלוח אם ושל כלום האם יש תוכנה שמעבירה את כל הדרייברים לדיסק? תודה לכל העוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  3. Started by chmmr,

    כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת כל הצבעים נראים מעוותים. יש לציין שבכל תוכנה אחרת התמונה הנ"ל נראה עם צבעים רגילים והיא מוצגת בלי סינון בפילטרים וכו'. אם אני שומר את התמונה ופותח אותה בתוכנה אחרת שוב רואים אותה טוב הבעיה היא רק ב Photoshop תודה מראש על העזרה. עריכה : OK פתרתי את הבעיה, אני יודע שלא אוהבים לדבר על זה באתר הזה אבל הבעיה היתה CRACK לא מתאים.

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  4. Started by The Dom,

    האתר נותן לי את האותיות בהיפוך ואין ENCODING כמו ב IE7

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  5. Started by oshoman,

    המחשב שלי לא עולה מהc האם זה אפשרי להתקין מערכת הפעלה על דיסק נוספ ואז אולי אני אוכל לגבות את המידע שלי במקרה שאני אצטרך לפרמט?‏ תודה על העזרה

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  6. Started by בזיק,

    חלון החיפוש (זה שמימין לחלון הכתובות) הפסיק להגיב. מנועי החיפוש נעלמו ממנו אם אני מנסה להוסיף מנועים דרך אפשרות הadd engines אז זה לא מצליח ואני נשאר עם חלון חיפוש ללא מנועי חיפוש מה לעשות?

  7. Started by bareden1,

    שלום , נעלמה לי האפשרות של שמירת סיסמא קבועה למשל כניסה לאינטרנט והייתי מבקש עזרתכם בפתרון הבעיה תודה

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  8. Started by rafiei,

    שלום. אני משתמש בתוכנת PINNACLE 9 אשר הבנתי שמקבלת סרטוני AVI בקצב של 25000FPS בלבד. במצלמה הדיגיטלית שלי צילמתי סרטונים ב NTSC בקצב של 29 או 15FPS .לא זוכר, אך בכל מקרה הוא לא מקבל את הסרטונים האלו. מישהו יודע כיצד אני יכול לבצע את ההמרה כך שתתאים לתוכנה? או שאולי ניתן לשנות בתוכנה מ PAL ל NTSC ? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  9. Started by benor,

    אני כרגע משתמש באמולטור ePSXe האמולטור מצויין אבל אפשר לשחק בו רק לשתי שחקנים 1.האם אתם מכירים אמולטור אחר שאפשר לשחק בו עם ארבעה שחקנים? 2. האם אתם מכירים אמולטור יותר טוב מה ePSXe? תודה. בן-אור

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  10. Started by maor6,

    שלום אני מחפש המלצה על תוכנה שתשנה לי את הIP כל שניה או כל דקה כי אני מוריד מאתרים שהם לא נותנים לי להוריד כל פעם הם חוסמים אותי ל15 דק' לכל הורדה אם אני ימצא תוכנה שתשנה לי את הIP אז אני יכול להוריד בכיף כל דבר בלי להמתין דוגמה כמו אתר רפידשאר תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  11. Started by yossi_gr,

    היי שלום מה קורה? יש לי שאלה כללית שבטוח מישהו יודע מה התושבה או שיוכלו להפנות אותי כמו שכולם מכירים אפשר להתקשר מה skype לכל טלפון בארץ וזה ממש מגניב אבל אם אני רוצה להתקשר מטלפון קווי רגיל של בזק לskype האם זה אפשרי? או שאני חייב לקנות מכשיר מתאם?

  12. 1 אני צריך לדעת איך אני מכניס פונק' ומקבל את הגרף שלה (אפשר גם קיצון ואסימפטוטות ?ואם כן אז איך) 2 איך אני מחשב גבולות

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  13. שלום לכם! עד עכשיו בדקתי את הטמפ' של הכרטיס מסך דרך האפשרויות של NVIDIA וגיליתי שזה 66 מעלות, עוד כמה אנשים אמרו לי שהאפשרויות האלה לא אמינות - אז אני צריך אותכם שתתנו לי תוכנה טובה ואמינה לבדיקת הטמפ' בכרטיס מסך תודה

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  14. Started by payback,

    http://www.opera.com/download/get.pl?id=28548&thanks=true⊂=true דפדפן פשוט מהיר...והפעם כנראה בלי בעיות עם השפה העברית.

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  15. כל פעם קופץ לי אחרי הדלקה וכיבוי של המחשב ורושם לי כונן A פתוח במארז אין כונן כזה אבל במחשב שלי הוא כן מופיע רשום הכונן לא מוכן לשימוש יתן כי הדלתות פתוחות אני לא יודע מה לעשות http://www.siz.co.il/my.php?i=jyzynwu2yfz2.jpg

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  16. Started by emailaya,

    היי גירסה 2 בטא של תוכנת הדואר emailaya שוחררה המטרה היא שב 1.5.2006 (בדיוק שנה לאחר שיחרור גירסה 1.0.0) להוציא את גירסה 2.0.0 התוכנה כוללת ה-מ-ו-ן דברים חדשים ולכן אשמח אם עוד אנשים יקחו חלק בבדיקה מדובר בגירסה עובדת ויציבה אני בטוח שיהיו בעיות והמטרה היא כמובן לגלות את כולן או לפחות את רובן (ואולי גם למצא רעיונות לשיפור לגירסאות הבאות) מדובר בתוכנה חינמית בגירסה עברית וגירסה אנגלית רשימת שינויים לגירסה החדשה ניתן לראות פה: http://forum.emailaya.co.il/viewtopic.php?t=3 מכיוון שמדובר בבטא לא ניתן עדיין להורידה מאתר התוכנה מי שמעוניין, בבקשה לשלוח מייל ל support@emailaya.co.il ואני אשלח חזרה את קובץ התוכנה (אין צורך בהתקנה כלשהי) מומלץ לציין עם איזו גירסה (עב…

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  17. תודה רבה

  18. שלום לכולם אני אשטף אתכם בבבעיה שיש לי כבר המון זמן.. ווירוסים! אני מנייד המון קבצים בעזרת הדיסק און קי שלי בין שרתים שונים והמון מחשבים וכל הזמן אני נפגע מווירוסים קבועים. אני מחפש תוכנה שברגע שאני מחבר את הדיסק און קיי שלי היא תבדוק אותו ותמחק את הווירוס שעליו וכמובן שתבדוק בשבילי את ההארד דיסק כאשר אני ארצה. שמעתי את תוכנת הNOD אבל אני משם מה לא מקבל ממנה שום פידבק כאשר אני מחבר גיסק און קיי שאני יודע שיש בו ווירוסים. תודה רבה לעוזרים!!

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  19. Started by alex15,

    יש לי סרט שהוא 699 MB שהוא AVI . אבל אני צריך לעשות אותו בפורמט DVD 4 GB . אצלי קורא רק DVD . אז איזו תוכנה תעשה את העבודה ?

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  20. שלום, קיימת להקה שאני מאוד אוהב, Havia, ורציתי לדעת עם קיימת תוכנה (שם בלבד יספיק) שאני יכול לצור Remix לשירים שלהם? תודה מראש.

  21. Started by shai11,

    משהו יכול לתת לי המלצה לתוכנה להמהרת וידיו אני רוצה להמיר קבצי וידיאו מכל הפורמטים לפורמט MP4 תודה

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  22. Started by ForresT,

    כול קובץ שאני מנסה לפתוח בפורמט ווינזיפ אני לא מצליח! הוא אומר לי משהו על cab format מישהו יודע מה הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 656 צפיות
  23. השאלה בכותרת אני רק לא זוכר איך אני עושה את זה... פשוט לא מוצא את זה בהגדרות

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  24. Started by rotman,

    שלום לכולם , הורדתי קובץ מסוג ape שאמור להיות קובץ של מוסיקה כלשהו. הקובץ גם הגיע עם קובץ cue ... מישהו יודע איך פותחים את הסוג הזה של הקובץ? תודה

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות

דיונים חדשים בפורומים