תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי האם זה אפשרי לעשות גיבוי אוניברסלי כלומר להעביר את הגיבוי ממחשב אחד לאחר למרות החומרה השונה? זה בהחלט יחסוך לי הרבה זמן אם זה אפשרי
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
מחפש תוכנה קלת שימוש לבניית\הקלטת פקודת מאקרו בסביבת ווינדוס.... תודה [br]פורסם בתאריך: 07 מאי 2007, 15:49:26 מישהו?
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת איך אני מגדיר שהתרגום המובנה יהיה מחוץ לסרט ? (ברקע השחור) אני משתמש בתוכנה הזאת VirtualDubMod תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
היי אני מתכנן מודינג ואני צריך תוכנה שאוכל לסרטט איתה מידות את המחשב מיקום של מאוורים אורות וכדומה...
-
מחפש שם של תוכנה שאפשר לעשות בה הדמיה לבניינים ומבנים וזה רץ בסרטון כזה ועובר מסביב לבניינים ובפנים. איך קוראים לתוכנה הזו ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת כל הצבעים נראים מעוותים. יש לציין שבכל תוכנה אחרת התמונה הנ"ל נראה עם צבעים רגילים והיא מוצגת בלי סינון בפילטרים וכו'. אם אני שומר את התמונה ופותח אותה בתוכנה אחרת שוב רואים אותה טוב הבעיה היא רק ב Photoshop תודה מראש על העזרה. עריכה : OK פתרתי את הבעיה, אני יודע שלא אוהבים לדבר על זה באתר הזה אבל הבעיה היתה CRACK לא מתאים.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
האתר נותן לי את האותיות בהיפוך ואין ENCODING כמו ב IE7
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
המחשב שלי לא עולה מהc האם זה אפשרי להתקין מערכת הפעלה על דיסק נוספ ואז אולי אני אוכל לגבות את המידע שלי במקרה שאני אצטרך לפרמט? תודה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
חלון החיפוש (זה שמימין לחלון הכתובות) הפסיק להגיב. מנועי החיפוש נעלמו ממנו אם אני מנסה להוסיף מנועים דרך אפשרות הadd engines אז זה לא מצליח ואני נשאר עם חלון חיפוש ללא מנועי חיפוש מה לעשות?
-
- 8 תגובות
- 656 צפיות
-
-
יש לי סרט hd של 9 ג'יגה הקובץ הוא mkv ואני רוצה לקווץ אותו ל xvid,יש דרך לעשות זאת?ניסיתי עם total video converter אבל לוקח לו שנים לעשות את זה יש תוכנה אחרת?
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
-
שלום , נעלמה לי האפשרות של שמירת סיסמא קבועה למשל כניסה לאינטרנט והייתי מבקש עזרתכם בפתרון הבעיה תודה
-
- 4 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש בתוכנת PINNACLE 9 אשר הבנתי שמקבלת סרטוני AVI בקצב של 25000FPS בלבד. במצלמה הדיגיטלית שלי צילמתי סרטונים ב NTSC בקצב של 29 או 15FPS .לא זוכר, אך בכל מקרה הוא לא מקבל את הסרטונים האלו. מישהו יודע כיצד אני יכול לבצע את ההמרה כך שתתאים לתוכנה? או שאולי ניתן לשנות בתוכנה מ PAL ל NTSC ? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
אני כרגע משתמש באמולטור ePSXe האמולטור מצויין אבל אפשר לשחק בו רק לשתי שחקנים 1.האם אתם מכירים אמולטור אחר שאפשר לשחק בו עם ארבעה שחקנים? 2. האם אתם מכירים אמולטור יותר טוב מה ePSXe? תודה. בן-אור
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום אני מחפש המלצה על תוכנה שתשנה לי את הIP כל שניה או כל דקה כי אני מוריד מאתרים שהם לא נותנים לי להוריד כל פעם הם חוסמים אותי ל15 דק' לכל הורדה אם אני ימצא תוכנה שתשנה לי את הIP אז אני יכול להוריד בכיף כל דבר בלי להמתין דוגמה כמו אתר רפידשאר תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
היי שלום מה קורה? יש לי שאלה כללית שבטוח מישהו יודע מה התושבה או שיוכלו להפנות אותי כמו שכולם מכירים אפשר להתקשר מה skype לכל טלפון בארץ וזה ממש מגניב אבל אם אני רוצה להתקשר מטלפון קווי רגיל של בזק לskype האם זה אפשרי? או שאני חייב לקנות מכשיר מתאם?
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
1 אני צריך לדעת איך אני מכניס פונק' ומקבל את הגרף שלה (אפשר גם קיצון ואסימפטוטות ?ואם כן אז איך) 2 איך אני מחשב גבולות
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום לכם! עד עכשיו בדקתי את הטמפ' של הכרטיס מסך דרך האפשרויות של NVIDIA וגיליתי שזה 66 מעלות, עוד כמה אנשים אמרו לי שהאפשרויות האלה לא אמינות - אז אני צריך אותכם שתתנו לי תוכנה טובה ואמינה לבדיקת הטמפ' בכרטיס מסך תודה
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
http://www.opera.com/download/get.pl?id=28548&thanks=true⊂=true דפדפן פשוט מהיר...והפעם כנראה בלי בעיות עם השפה העברית.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
כל פעם קופץ לי אחרי הדלקה וכיבוי של המחשב ורושם לי כונן A פתוח במארז אין כונן כזה אבל במחשב שלי הוא כן מופיע רשום הכונן לא מוכן לשימוש יתן כי הדלתות פתוחות אני לא יודע מה לעשות http://www.siz.co.il/my.php?i=jyzynwu2yfz2.jpg
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
היי גירסה 2 בטא של תוכנת הדואר emailaya שוחררה המטרה היא שב 1.5.2006 (בדיוק שנה לאחר שיחרור גירסה 1.0.0) להוציא את גירסה 2.0.0 התוכנה כוללת ה-מ-ו-ן דברים חדשים ולכן אשמח אם עוד אנשים יקחו חלק בבדיקה מדובר בגירסה עובדת ויציבה אני בטוח שיהיו בעיות והמטרה היא כמובן לגלות את כולן או לפחות את רובן (ואולי גם למצא רעיונות לשיפור לגירסאות הבאות) מדובר בתוכנה חינמית בגירסה עברית וגירסה אנגלית רשימת שינויים לגירסה החדשה ניתן לראות פה: http://forum.emailaya.co.il/viewtopic.php?t=3 מכיוון שמדובר בבטא לא ניתן עדיין להורידה מאתר התוכנה מי שמעוניין, בבקשה לשלוח מייל ל support@emailaya.co.il ואני אשלח חזרה את קובץ התוכנה (אין צורך בהתקנה כלשהי) מומלץ לציין עם איזו גירסה (עב…
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני אשטף אתכם בבבעיה שיש לי כבר המון זמן.. ווירוסים! אני מנייד המון קבצים בעזרת הדיסק און קי שלי בין שרתים שונים והמון מחשבים וכל הזמן אני נפגע מווירוסים קבועים. אני מחפש תוכנה שברגע שאני מחבר את הדיסק און קיי שלי היא תבדוק אותו ותמחק את הווירוס שעליו וכמובן שתבדוק בשבילי את ההארד דיסק כאשר אני ארצה. שמעתי את תוכנת הNOD אבל אני משם מה לא מקבל ממנה שום פידבק כאשר אני מחבר גיסק און קיי שאני יודע שיש בו ווירוסים. תודה רבה לעוזרים!!
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-


