עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מי שיודע ומי שלא ניתן לפרוץ ממש בקלות לשרתי IIS, אלא אם כן מתקינים את העדכונים לסוגיהם. חיפשתי אצל מיקרוסופט ולא מצאתי... מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול להוריד את העדכונים? אני ממש לא רוצה שמישהו יפתח אצלי פאב ויעלה לי דברים. הIIS מותקן על חלונות XP. אז.. תודה. MOOMOO

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  2. IEXPLORE caused an invalid page fault in module KERNEL32.DLL at 017f:bff7b9a6. Registers: EAX=00000000 CS=017f EIP=bff7b9a6 EFLGS=00000202 EBX=70200000 SS=0187 ESP=0064dff8 EBP=0064e008 ECX=8192c4e4 DS=0187 ESI=7803a130 FS=3f7f EDX=00420000 ES=0187 EDI=00000000 GS=3f6e Bytes at CS:EIP: ff 76 04 e8 13 89 ff ff 5e c2 04 00 56 8b 74 24 Stack dump: 7803a05c 78001075 7803a130 702019a0 0064e070 78001fcb 0000000d 780027c8 00000000 702019a0 70222edf 702299ef 7027816c 70278168 70222eb6 702299ef

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. יש לי בעיה עם דרייבר של מדפסת HP 4255 לווינדוס XP 64 ביט

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  4. מישהו יודע מה הכתובת של האתר של סיגל בוכמן, הדרכה של HTML ובניית אתרים?

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. Started by KOBRA CHOPER,

    מישהו יודע מה זה CTFMON.EXE?

    • 2 תגובות
    • 2.6k צפיות
  6. Note: OS - WIN XP Pro

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  7. Started by uriya,

    לכל מען דבעי........ עשיתי ניתוח של קבצי dmp אצלי במחשב וכולם הראו את אותו הדבר............... Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 100000D1, {2c, 2, 0, f68754c8} ***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis. Unable to load image NVSNPU.SYS, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for NVSNPU.SYS *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for NVSNPU.SYS *** WARNING: Unable to verify timestamp for NVNRM.SYS *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for NVNRM.SYS Probably caused by : NVSNPU.SYS ( NVSNPU+134c8 ) מה זה אומר??, במה יש לי בעיה ומה אני צריך לפתור??? בבקשה עי…

    • 6 תגובות
    • 791 צפיות
  8. Started by ccclll001,

    מה המצב אנשים?? :smoke: יש לי את הפורט הזה פתוח במחשב ואין לי מושג מה זה.. משהו יודע???

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  9. Started by tomer_et,

    לא יודע בדיוק איך התוכנה הזאת הגיע אלי אבל ראיתי שיש לי על המחשב את תוכנת AudioCatalyst. משהו יודע מה היא עושה ולמה היא קשורה והכי חשוב... איך מעיפים אותה מהמחשב??? כשאני מנסה להסיר אותה בדרך הרגילה אני מקבל הודעה שאומרת: could not open install.log מה עושים.

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  10. אמרו שיהיו תוצאות במהלך חודש יוני אם אני לא טועה וכבר יולי : ) יש למישהו שמץ? תודה

    • 3 תגובות
    • 831 צפיות
  11. Started by Eviljelly,

    ניסיתי להתקין אנטי וירוס והוא מחזיר לי שגיאה שהקובץ בשימוש ...

    • 0 תגובות
    • 771 צפיות
  12. Started by shimon956,

    שלום לכולם רציתי לשאול אם מישהו יודע על תוכנת Borland Delphi מהי ומה עושים איתה

    • 3 תגובות
    • 839 צפיות
  13. אהלן ראיתי לא מזמן את הפתיח החדש של האח הגדול http://www.facebook.com/video/video.php?v=1254281293594 יש למישו מושג מי עיצב את זה?? זה איזה שהוא סטודיו?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    השאלה בכותרת תודה-גיל

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  15. תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. הצלחתי לפתוח אותו עם הnotepad אבל האם מישהו יודע מה התוכנה המקורית של קבצים מסוג זה?

    • 1 תגובה
    • 988 צפיות
  17. איפה התקיה בה נשמרים הםקסים היוצאים בפקב האינטגרלי שמגיע עם XP תודה, אפילו אם אף 1 לא יודע...

    • 6 תגובות
    • 634 צפיות
  18. אני יודה למי שיביא לי לינק

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  19. ואם אפשר אז גם להפוך לשחור לבן... http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=0YVG2848MWG6Y0NM9FAB46SGHV

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  20. אני גרגע משתמש בנורטון ובmcafee שניהם משגעים אותי ולא יעילים כלל וגם מעמיסים על המערכת! מישהו אולי יכול להמליץ לי בבקשה על אחד חינמי וטוב?? תודה רבה מראש!

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  21. 1 אם אני מנוי פרימיום כמה אני יכול להוריד בחודש ? 2 מה זה בדיוק TrafficShare ?

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות
  22. מישהו יכול לארגן לי את התכונה Soulseek על לינק תודה לכול העוזרים

    • 9 תגובות
    • 884 צפיות

דיונים חדשים בפורומים