עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by holly man,

    שבוע טוב לכולם יש תוכניות שנמצאות בהוספה הסרה של תוכניות ז"א שאתם נכנסים ללוח בקרה ומשם להוספה הסרה של תוכניות אז ככה: יש שם מלא תוכניות השאלה היא כזאת: האם ניתן לשנות את שם התוכניות? ז"א שאם שם התוכנית היא incredimai xe האם ניתן לשנות שם זה לשם אחר xxxxxx אם ניתן איך עושים את זה תודה לכולם ושבוע טוב ואחלה!

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  2. Started by the king2006,

    אני רוצה לדעת מה הפורט של המסינגר אני רוצה לפתוח אותו מישהו יודע?. תודה

  3. Started by redead,

    איך אני עושה שיהיה לי כזה פייד? הכוונה שהשיר לא נגמר וכבר יש את ההתחלה של השיר אחריו.. אני זוכר שפעם הם הוסיפו את האפשרות הזאת.

    • 3 תגובות
    • 693 צפיות
  4. אני מקבל את ההודעה הזאת: כל פעם שאני מדליק את הסרטון. כשאני לוחץ CLOSE הוא מפעיל אותו אבל בלי הסאונד... איך אני פותר את הבעיה הזאת? E:\New Folder\GTA4_trailer_11Mbps_2997HD\GTA4_trailer_11Mbps_2997HD.wmv::Raw Audio 0 ACM Wrapper::Output Media Type 0: -------------------------- Audio: PCM 48000Hz stereo 1536Kbps AM_MEDIA_TYPE: majortype: MEDIATYPE_Audio {73647561-0000-0010-8000-00AA00389B71} subtype: MEDIASUBTYPE_PCM {00000001-0000-0010-8000-00AA00389B71} formattype: FORMAT_WaveFormatEx {05589F81-C356-11CE-BF01-00AA0055595A} bFixedSizeSamples: 1 bTemporalCompression: 0 lSampleSize: 4 cbFormat: 18 WAVEFORMATEX: wFormatTag: 0x0001 nChannels: 2 nSamplesPerSec: 48000…

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  5. משתמש ב-FF3 1. אין לי אפשרות לצפות בוידיאו דרך אתר המציג וידיאו כמו באתרי חדשות. האם יש תוסף מיוחד שיאפשר לי זאת? 2.איך מגבים את כל הדברים החשובים ב-FF? (כולל מועדפים, סיסמאות, הגדרות, עידכונים, תוספות/הרחבות שכבר הותקנו) אני רוצה לפרמט. =========== איך מגבים הודעות באווטלוק אקספרס? אני מקבל רק שתי אפשרויות, גיבוי למיקרוסופט אווטלוק ואו אקסצ'יינג'.

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  6. Started by horacio,

    כשאני מפעיל את המחשב לאחר שהכל עולה יוצאה לי הודעה כזאת מישהו יודעה מה לעשות בבקשה תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  7. Started by tamos,

    הורדתי סרט בפורמט DVDR קיבלתי אותו כIMG ופתחתי אותו בדיימון טולס והוא עובד כמו שצריך אבל איך אני שם לו כתוביות?

  8. Started by RAZIEL98,

    שלום רציתי לדעת איזה מבין הגירסאות של התוכנה עובד הכי טוב עם וינדוס 7 (כי ניסיתי לעבוד עם הגירסה אקספרס והיא לא עבדה כל כך טוב ) בתודה מראש רזיאל

    • 1 תגובה
    • 832 צפיות
  9. Started by משיקומי,

    תמחקו לי את הדאבל פוסט בבקשה. מנהלים, אם הייתם חכמים הייתם יכולים לעשות שאפשר למחוק את ההודעה האחרונה שנכתבה בדיון מסויים על ידי הכותב שלה.

  10. Started by Mishmish,

    שלום לכולם ! כל הפרקים במחשב שלי של חברים נדפקו ( אנחנו מדברים על עונה שמינית פלוס תשיעית פלוס עשירית ) . . . רואים את הוידאו כרגיל אבל השמע איטי בצורה מחרידה ... מה עושים ? נ.ב.1 : התקנתי לפני כמה שעות כמה תוכנות לקידוד סרטים ( וירטואל דאב /ג'י ספוט/ווב סאב/tmpgenc/sub2ss ) , אבל הסרתי אותן ובכול זאת הקבצים פגומים . נ.ב.2 : שאר הסרטים במחשב שלי עובדים כרגיל . תודה לכולם !!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by 1immortal,

    אני לא מוצא בשום מקום תוכנה שתוכל לקודד לי AAC תקני . אם מישהו ראה , או מכיר תוכנה כזאת , אודה על יחוס לאתר או לשם של התוכנה . תודה יאבל

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  12. Started by Nevo,

    יש לי קובץ EXE שאני לא מצליח למחוק אותו זה קורה בגלל שהפקתי את ההורדה באמצע.. ניסתי את התוכנה unlocker ואת filedelete ואת השיטה עם קובץ הTXT שמחלפים קבצים ושום דבר לא עובד... שם הקובץ: MV2Player_06.010 וזה על שולחן העבודה. אוף חייב עזרה דחוף

    • 8 תגובות
    • 795 צפיות
  13. יש לי מסמך שאני רוצה לסרוק אותו בעזרת תוכנת הסריקה של WIN 7 ולאחר מכן אני רוצה לערוך את המלל. איזה תוכנה תעזור לי לעשות את העבודה הזאת? (ושתרוץ על WIN 7) אם היא תדע לעבוד גם על PDF זה יהיה מצויין. וחשוב שלי שהיא תדע לעבוד עם עברית, אנגלית ורוסית. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  14. Started by tomer_et,

    אני משתמש ב- נורטון ANTISPAM ודיי מרוצה באופן כללי - אבל יש לי שאלה: האם יש דרך או תוכנה שבעזרתה ניתן למחוק את הדואר זבל כבר על השרת - מבלי שהוא ירד למחשב? ועוד משהו - כשנורטון מוצא וירוס בדואר הוא מקפיץ הודעה - ואומר שהוא מחק אותו. רציתי לשאול אם יש דרך לבטל את ההודעה הזאת - פשוט שימחק וישתוק...

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  15. יש לי בעיה במחשב כם התוכנה של-lg bridge שאני רוצה לעדכן תוכנה והמחשב כותב לי שהוא לא יכול לבדוק את גרסת התוכנה. המכשיר שלי הוא v10

  16. כל קובץ מופיע בגוונים של ירוק וסגול בהיר, ניסיתי באפשרויות ולא מצאתי שום אפשרות שמאפשרת שימוש בכל הגוונים. למישהו יש מושג איך אני יוכל לצפות במסמכי PDF עם כל הצבעים?

    • 1 תגובה
    • 849 צפיות
  17. Started by hellfire03,

    הגיעו אלי אוזניות samsung hm3500 - http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2362684,00.asp הבעיה כמובן שWIN7 לא מזהה אותן לגמרי אני מנסה לזווג אותן עם המחשב - הוא מוצא אותן , ואז שמגיע זמן חיפוש הדרייבר - אופס אין דרייבר יש לציין שבלינוקס האוזניות פועלות מצוין - היישר מהקופסא בלי שום בעיות , התרשמתי מאוד לטובה אשמח לעזרה ,תודה רבה, אריה

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by Mano,

    מתוך הידיעה לעתונות: "צוות הלוקליזציה העברית של דפדפן Mozilla פתח היום מערכת ויקי (wiki), מתוך כוונה ליצור במשך הזמן מאגר גדול של מאמרים בהם יוכלו להיעזר הן המשתמשים בדפדפני Mozilla ו-Firefox, ותוכנות אחרות מבית קרן Mozilla, והן מפתחי אתרים המעוניינים להתאים את אתריהם לתקנים. בנוסף, מיועדת המערכת לכלול מאמרים שיסייעו לכתוב הרחבות לדפדפנים, ערכות נושא, ואף לתקן בעיות בתוכנה ולשפר אותה." הוויקי החדש זמין בכתובת: http://wiki.mozilla.org.il/index.php תהנו!

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  19. Started by Gosha,

    הבנתי שיש תוכנה שמאפשרת לעשות פעולה זאת. למישהו יש מושג מה שמה?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  20. Started by Ronll,

    אני חייב לדעת איזה כפתור נכנס לאפשרות הזאת לSAFEMODE בGA-P53-DS3

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  21. Started by elior021,

    היי התקנתי ESET לוינדוס 7 64 ביט לאחר שאני מתקין אותו המחשב קורס, העלתי אותו בsafe mode ועשיתי שחזור מערכת ואז המצב חזר לעצמו אבל אני מאוד רוצה להתקין את האנטי וירוס תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by chenrp,

    לפעמים כן ולפעמים לא. מישהו יודע למה? בעבר שאלתי שאלה דומה ונתקלתי בכל מיני פתרונות כמו להתקין מחדש(ביצעתי) או לעבור לXP 64ביט(ממש לא). האם למישהו מוכרת הבעיה? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 506 צפיות
  23. אני מנסה ליצור לי גיבוי ל-DVD עם התוכנה הזו וניסיתי לפתוח את הסרט אבל זה מה שאני מקבל. אגב הורדתי גם את הסרט להארד דיסק שלי וגם שם זה לא נפתח. זו ההודעה שאני מקבל,מה הבעיה? אגב סרט אחר דווקא נפתח לי. מה יכול להיות שחסר לי? http://img78.photobucket.com/albums/v297/gshhar/fffghkfiihuikiugfukh.jpg

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  24. Started by GUNZ,

    הסיסמה שהייתי בטוח שזאת הסיסמה שלי מסתבר שהיא לא ועכשיו אני לא זוכר את הסיסמה הנכונה יש משהו לעשות עם זה ? או שרק לפתוח חשבון חדש? בשיחזור סיסמה הם מבקשים אימייל אני לא זוכר איזה אימייל נתתי להם

    • 4 תגובות
    • 559 צפיות
  25. Started by aviram20,

    לאקספלורר 6 בעברית מישהו יכול לתת לי קישור להורדה אני לא מוצא תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 760 צפיות

דיונים חדשים בפורומים