תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שבוע טוב לכולם יש תוכניות שנמצאות בהוספה הסרה של תוכניות ז"א שאתם נכנסים ללוח בקרה ומשם להוספה הסרה של תוכניות אז ככה: יש שם מלא תוכניות השאלה היא כזאת: האם ניתן לשנות את שם התוכניות? ז"א שאם שם התוכנית היא incredimai xe האם ניתן לשנות שם זה לשם אחר xxxxxx אם ניתן איך עושים את זה תודה לכולם ושבוע טוב ואחלה!
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת מה הפורט של המסינגר אני רוצה לפתוח אותו מישהו יודע?. תודה
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
איך אני עושה שיהיה לי כזה פייד? הכוונה שהשיר לא נגמר וכבר יש את ההתחלה של השיר אחריו.. אני זוכר שפעם הם הוסיפו את האפשרות הזאת.
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני מקבל את ההודעה הזאת: כל פעם שאני מדליק את הסרטון. כשאני לוחץ CLOSE הוא מפעיל אותו אבל בלי הסאונד... איך אני פותר את הבעיה הזאת? E:\New Folder\GTA4_trailer_11Mbps_2997HD\GTA4_trailer_11Mbps_2997HD.wmv::Raw Audio 0 ACM Wrapper::Output Media Type 0: -------------------------- Audio: PCM 48000Hz stereo 1536Kbps AM_MEDIA_TYPE: majortype: MEDIATYPE_Audio {73647561-0000-0010-8000-00AA00389B71} subtype: MEDIASUBTYPE_PCM {00000001-0000-0010-8000-00AA00389B71} formattype: FORMAT_WaveFormatEx {05589F81-C356-11CE-BF01-00AA0055595A} bFixedSizeSamples: 1 bTemporalCompression: 0 lSampleSize: 4 cbFormat: 18 WAVEFORMATEX: wFormatTag: 0x0001 nChannels: 2 nSamplesPerSec: 48000…
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
משתמש ב-FF3 1. אין לי אפשרות לצפות בוידיאו דרך אתר המציג וידיאו כמו באתרי חדשות. האם יש תוסף מיוחד שיאפשר לי זאת? 2.איך מגבים את כל הדברים החשובים ב-FF? (כולל מועדפים, סיסמאות, הגדרות, עידכונים, תוספות/הרחבות שכבר הותקנו) אני רוצה לפרמט. =========== איך מגבים הודעות באווטלוק אקספרס? אני מקבל רק שתי אפשרויות, גיבוי למיקרוסופט אווטלוק ואו אקסצ'יינג'.
-
- 4 תגובות
- 656 צפיות
-
-
כשאני מפעיל את המחשב לאחר שהכל עולה יוצאה לי הודעה כזאת מישהו יודעה מה לעשות בבקשה תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
הורדתי סרט בפורמט DVDR קיבלתי אותו כIMG ופתחתי אותו בדיימון טולס והוא עובד כמו שצריך אבל איך אני שם לו כתוביות?
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איזה מבין הגירסאות של התוכנה עובד הכי טוב עם וינדוס 7 (כי ניסיתי לעבוד עם הגירסה אקספרס והיא לא עבדה כל כך טוב ) בתודה מראש רזיאל
-
- 1 תגובה
- 832 צפיות
-
-
תמחקו לי את הדאבל פוסט בבקשה. מנהלים, אם הייתם חכמים הייתם יכולים לעשות שאפשר למחוק את ההודעה האחרונה שנכתבה בדיון מסויים על ידי הכותב שלה.
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-
-
שלום לכולם ! כל הפרקים במחשב שלי של חברים נדפקו ( אנחנו מדברים על עונה שמינית פלוס תשיעית פלוס עשירית ) . . . רואים את הוידאו כרגיל אבל השמע איטי בצורה מחרידה ... מה עושים ? נ.ב.1 : התקנתי לפני כמה שעות כמה תוכנות לקידוד סרטים ( וירטואל דאב /ג'י ספוט/ווב סאב/tmpgenc/sub2ss ) , אבל הסרתי אותן ובכול זאת הקבצים פגומים . נ.ב.2 : שאר הסרטים במחשב שלי עובדים כרגיל . תודה לכולם !!
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא מוצא בשום מקום תוכנה שתוכל לקודד לי AAC תקני . אם מישהו ראה , או מכיר תוכנה כזאת , אודה על יחוס לאתר או לשם של התוכנה . תודה יאבל
-
- 1 תגובה
- 773 צפיות
-
-
יש לי קובץ EXE שאני לא מצליח למחוק אותו זה קורה בגלל שהפקתי את ההורדה באמצע.. ניסתי את התוכנה unlocker ואת filedelete ואת השיטה עם קובץ הTXT שמחלפים קבצים ושום דבר לא עובד... שם הקובץ: MV2Player_06.010 וזה על שולחן העבודה. אוף חייב עזרה דחוף
-
- 8 תגובות
- 795 צפיות
-
-
יש לי מסמך שאני רוצה לסרוק אותו בעזרת תוכנת הסריקה של WIN 7 ולאחר מכן אני רוצה לערוך את המלל. איזה תוכנה תעזור לי לעשות את העבודה הזאת? (ושתרוץ על WIN 7) אם היא תדע לעבוד גם על PDF זה יהיה מצויין. וחשוב שלי שהיא תדע לעבוד עם עברית, אנגלית ורוסית. תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני משתמש ב- נורטון ANTISPAM ודיי מרוצה באופן כללי - אבל יש לי שאלה: האם יש דרך או תוכנה שבעזרתה ניתן למחוק את הדואר זבל כבר על השרת - מבלי שהוא ירד למחשב? ועוד משהו - כשנורטון מוצא וירוס בדואר הוא מקפיץ הודעה - ואומר שהוא מחק אותו. רציתי לשאול אם יש דרך לבטל את ההודעה הזאת - פשוט שימחק וישתוק...
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב כם התוכנה של-lg bridge שאני רוצה לעדכן תוכנה והמחשב כותב לי שהוא לא יכול לבדוק את גרסת התוכנה. המכשיר שלי הוא v10
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל קובץ מופיע בגוונים של ירוק וסגול בהיר, ניסיתי באפשרויות ולא מצאתי שום אפשרות שמאפשרת שימוש בכל הגוונים. למישהו יש מושג איך אני יוכל לצפות במסמכי PDF עם כל הצבעים?
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
הגיעו אלי אוזניות samsung hm3500 - http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2362684,00.asp הבעיה כמובן שWIN7 לא מזהה אותן לגמרי אני מנסה לזווג אותן עם המחשב - הוא מוצא אותן , ואז שמגיע זמן חיפוש הדרייבר - אופס אין דרייבר יש לציין שבלינוקס האוזניות פועלות מצוין - היישר מהקופסא בלי שום בעיות , התרשמתי מאוד לטובה אשמח לעזרה ,תודה רבה, אריה
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מתוך הידיעה לעתונות: "צוות הלוקליזציה העברית של דפדפן Mozilla פתח היום מערכת ויקי (wiki), מתוך כוונה ליצור במשך הזמן מאגר גדול של מאמרים בהם יוכלו להיעזר הן המשתמשים בדפדפני Mozilla ו-Firefox, ותוכנות אחרות מבית קרן Mozilla, והן מפתחי אתרים המעוניינים להתאים את אתריהם לתקנים. בנוסף, מיועדת המערכת לכלול מאמרים שיסייעו לכתוב הרחבות לדפדפנים, ערכות נושא, ואף לתקן בעיות בתוכנה ולשפר אותה." הוויקי החדש זמין בכתובת: http://wiki.mozilla.org.il/index.php תהנו!
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
הבנתי שיש תוכנה שמאפשרת לעשות פעולה זאת. למישהו יש מושג מה שמה?
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אני חייב לדעת איזה כפתור נכנס לאפשרות הזאת לSAFEMODE בGA-P53-DS3
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
היי התקנתי ESET לוינדוס 7 64 ביט לאחר שאני מתקין אותו המחשב קורס, העלתי אותו בsafe mode ועשיתי שחזור מערכת ואז המצב חזר לעצמו אבל אני מאוד רוצה להתקין את האנטי וירוס תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפעמים כן ולפעמים לא. מישהו יודע למה? בעבר שאלתי שאלה דומה ונתקלתי בכל מיני פתרונות כמו להתקין מחדש(ביצעתי) או לעבור לXP 64ביט(ממש לא). האם למישהו מוכרת הבעיה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 506 צפיות
-
-
אני מנסה ליצור לי גיבוי ל-DVD עם התוכנה הזו וניסיתי לפתוח את הסרט אבל זה מה שאני מקבל. אגב הורדתי גם את הסרט להארד דיסק שלי וגם שם זה לא נפתח. זו ההודעה שאני מקבל,מה הבעיה? אגב סרט אחר דווקא נפתח לי. מה יכול להיות שחסר לי? http://img78.photobucket.com/albums/v297/gshhar/fffghkfiihuikiugfukh.jpg
-
- 1 תגובה
- 711 צפיות
-
-
הסיסמה שהייתי בטוח שזאת הסיסמה שלי מסתבר שהיא לא ועכשיו אני לא זוכר את הסיסמה הנכונה יש משהו לעשות עם זה ? או שרק לפתוח חשבון חדש? בשיחזור סיסמה הם מבקשים אימייל אני לא זוכר איזה אימייל נתתי להם
-
- 4 תגובות
- 559 צפיות
-
-
לאקספלורר 6 בעברית מישהו יכול לתת לי קישור להורדה אני לא מוצא תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-


