תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי חבר'ה! יש לי בעיה במחשב שאני לא יודע איך לפתור אותה. כל הזמן שאני בא להפעיל משחק זה ישר מקבל הודעת שגיאה...(של הXP) אני לא מבין למה אני לא מצליח להפעיל משחקים במחשב ומה הבעיה פה בכלל?.. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
האם מישהוא יכול לעזור לי לפתור את הבעיה שבתמונה? אמרו לי שאני צריך להתקין דרייבר של כרטיס הרשת בכדי להעלים את סימן השאלה. התקנתי את כל הדרייברים שנמצאים על הדיסק שקיבלתי בזמנו עם המחשב אך הסימן שאלה הצהוב עדיין מופיע. לוח האם שלי הוא FOXCONN S775 661 FX7MF-S VGA+AGP+L
-
- 9 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש שנים באנשי הקשר של גוגל בכדי לשמור את אנשי הקשר שלי ולסנכרן אותם לטלפון הנייד. בחודש האחרון שמתי לב ל -3 בעיות מרגיזות שפתאום הופיעו: 1. שאני בוחר תמונה לאיש קשר באיכות טובה ומעלה אותה לפרופיל של איש הקשר, אז בכמה ימים ראשונים התמונה נראית באיכות כמו המקור שהעלתי. אחרי כמה ימים התמונה נהיית מטושטשת באיכות ירודה. וזה לא קורה בכל אנשי הקשר , זה קורה באנשי קשר רנדומליים . 2. שאני עורך פרטים של אנשי קשר (למשל, מקום עבודה ותפקיד) אז אחרי השמירה הוא שומר את המידע לכמה ימים ואז כל המידע שעדכנתי באיש קשר נעלם ואני צריך שוב להוסיף את המידע ואז אחרי כמה ימים זה שוב נמחק וככה זה חוזר על עצמו... וגם לא בכל אנשי קשר אלא רק במסוימים ו…
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום, התקשתי לתמיכה של WOWNET והם אמרו שהם לא תומכים בפיירואל מצד שלישי אז ישר חשבתי עליכם... יש לי נתק של 2WIRE והבעיה היא שהפיירואל חוסם את המחשבים מלהתקשר ביניהם. בטילתי את הפיירואל והכול עבד מצויין אבל אני לא יכול להיות באינטרנט ללא פירואל ובמיוחד במחשב הנייד ששם יש קבצים מאוד חסויים [קבצי אוניברסיטה.. לכו תדעו אם מישהו לא יפרוץ לי ויקח את כל העבודות ואת כל הכתובות ובקיצור, הכול ] ואני לא יכול לקחת סיכון... אני רוצה שתעזרו לי בהגדרת הפיירואל בכדי לתת למחשבים גישה אחד לשני - פורטים או כל *** אחר. בתודה מראש, אבי. עריכה : התבלבלתי. הייתי צריך לפתוח את הדיון בפורום אחר וזה מה שאני אעשה... אבקש למחוק את הדיון ואבקש את סליחתכם גם כן. תודה.
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת באיזה תוכנה לרוב משתמשים בוני אתרים לעצב את האתר , אני יודע שהתוכנה העיקרית זה photoshop אבל לדוגמא 3d עם איזו תוכנה כדי להשתמש , שתעבוד בשילוב עם פלאש וכל הדברים האלה בתודה לירן
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
יש לי ICQ Lite ואם אני עוזב את המחשב למשהו עמו חצי שעה אז הוא מתנתק לי לבד. זה מעצבן מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק שהשמיע תקתוקים ועכשיו הוא עובד מאוד איטי והוא על סף מוות... הבאתי הארד דיסק חדש ורציתי לדעת א. אך אפשר לפרמט אותו (250 גיגה). בלי הווינדוס אקס הפי ודבר שניאך אני מעביר את כל המידע מהארד דיסק הישן לחדש . תודה
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
כשאני מוריד שירים מהאימיול אני מצליח לפתוח אותם במדיה פלייר בלי שום בעיה. במקרה שאני רוצה להוריד דברים קצת יותר כבדים (סרטונים ששוקלים 10-20 מגה), כאשר אני רוצה להפעיל אותם במדיה פלייר הוא לא פותח לי אותם והוא רושם לי שאני צריך לרכוש זכויות מדיה או משהו כזה (לרכוש רישיון). מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש עורך דפי אינטרנט ויזואלי אין לי ידע בכתיבת קוד HTML , ואין כל כוונה ללמוד כתיבת שורות קוד אני עבדתי עם פרונטפייג' שהוא לא רע. האם יש למישהו המלצה טובה יותר, כמובן עדיפות לתוכנות חינם תודה
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
ה- utorrent כותב לי שהפורט לא פתוח ופתחתי אותו גם בפיירוול וגם בראוטר. יש לי מודם: PAR-720G.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך nvidia 8600gt על xp . אני רוצה להגדיר את המחשב כך שבלחיצת כפתור (או שניים) יעבור מרזולוציות של 1280\1024 ל - 800\600 , ובלחיצת כפתור אחרת יעבור ממצב של single dosplay ל - clone. הגדרתי ב - nview פרופילים שעונים על הדרישות שלי, ובאופציה של hotkeys בחרתי בשילוב של מקשים אשר יעבור מפרופיל אחד לשני. לצערי ה - hotkeys לא נשמרים וגם לא ממש עושים מה שהגדרתי. האם יש דרך לבצע מה שאני רוצה בלי לפתוח את מסך האופציות של הדריבר ולשנות מה שצריך, אלא לעשות זאת בשילוב של כמה מקשים על המקלדת? לא אכפת לי לעשות זאת גם עם יישום חיצוני ולאו דווקא עם הממשק של nvidia תודה
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
האקספלורר בכלל, מלא דברים פתאום לא עובדים, כל מיני תפריטים וכאלה. למשל הפורומים של תפוז לא נפתחים לי בכלל אני רואה רק את הכותרת אבל הפורום לא נפתח. לא עשיתי כלום פשוט זה קרה ככה באמצע הגלישה...ממש מוזר...
-
- 6 תגובות
- 659 צפיות
-
-
עם איזה תוכנה אפשר לפתוח קובץ כזה: nrg. תודה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש לי אנטי וירוס Nod32 מעודכן וסיטייג פרסונל פירוול מעודכן הם טובים ? ואם לא אז מה מומלץ ? תודה
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
מחפש תוכנה ללכידת תמונות במשחקים שלא תומכים. לא בא לי ללחוץ PRINT SCREEN ולצאת כל רגע כמו טמבל... נחמד אם יהיה אפשרות בחירה באיכות התמונה (במידה ולא שתצלם באיכות גבוהה) שם רץ וכו'.. תודה.
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
ערכתי בדיקות בנצ'מארק ב Sisoft Sendra 2005 והנה התוצאות,צריך עזרה אם טוב: מעבד,משתווה ל: Intel Pentium 4-C 3Ghz 512l2 לוח אם משתווה ל: בעיקר,נע בין ה: nVIDIA nForce 2 2xPC2700U CL2.5 DDR ל VIA KT333 PC2700U CL2.5 DDR זיכרון משתווה ל: SiS 645DX PC2700U CL2 DDR (לא יודע איך זה קשור,אבל יעזור כנראה)
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן מחפש תוכנה איכותית להמרה בין קבצי 3GP ל-AVI. עדיף משהו חינמי כמובן. למישהו יש המלצות? מצאתי כל מיני תוכנות בגרסת דמו, שמגבילות את זמן הסרט.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
הותקפתי השבוע מאתר שחטף לי את דף הבית בצורה מעצבנת (כמובן שנפתרתי ממנו) ובדרך שהוא חטף לי את דף הבית הוא גם העלים לי את האייקון הזה שיש לנורטון אנטי וירוס איפה שנימצא ה Address Bar, איך אני מחזיר אותו? יש איזו דרך ידנית או משהו דומה? בשביל לחסוך בשאלות, אני לא יכול לסמן אותו כשאני לוחץ קליק ימני על ה Address Bar... לא רשום לי שם Noton Anti Virus ביחד עם איפה שרשום Address Bar וLinks וכל שאר הבלה בלה בלה... תודה מראש לעוזרים!!!
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=4589 או האתר של החברה: http://www.pcinternetpatrol.com/firewall
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אפשרי? הורדתי את הForeced RTL וזה מזיז את כל התפריטים והכל, ממש מציק.
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
מישהו כאן יודע איך אפשר לכווץ קובץ וידאו של 20 דקות ל30MB ולשמור על איכות גבוהה? אני ניסיתי ולא הצלחתי.
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אפשר להוריד מדריך [חינם] לגירסה האחרונה של פוטושופ בעברית מהאתר www. itsuvgraphi.com
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי מחדש את WINXP, ובכל פעם שאני מנסה לצפות בסרטים, ישנם קיטועים בקול מדי פעם (לא כל הזמן), למעשה כל דקה בערך יש קיטועים למשך 10 שניות. זה מאוד מפריע, מן הסתם. לסרטים שאני מנסה לצפות בהם יש Audio Stream של MP3 (עם AC3 אין לי בעיות). ניסיתי כל מני Codec-ים של MP3, בין היתר של Fraunhofer ו-FFD, אך התופעה נשארת. למעשה, ניסיתי להסיר את כל הקודקים של הוידאו על מנת לראות אם יש קשר בין הקודק של הוידאו לבעייה, אך אפילו כשאין שום תצוגה של וידאו, התופעה קיימת. מעולם לא הייתה לי התופעה הזו, ואני לא מצליח לגלות מה גורם לה. ניסיתי גם להוריד את ה-Hardware acceleration ב-WMP, אבל זה לא עזר. גם ניסיתי כמה נגנים אחרים, ביניהם BSPlayer המעולה, והתופעה נראית לא קשורה לאיזה נגן א…
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי את הבאנר הבא: http://www.serethd.com/image_upload/images/2009/02/rapidshare2.png אני רוצה ליצור עוד שניים חדשים כאשר באחד מהם יהיה כתוב בתוך המסגרת של מה שכבר יש לי INFORMATION ובאחד יהיה רשום SCREENSHOTS. אני רוצה שזה יהיה בדיוק באותו הפונט והצבע,אין לי שום מושג בפוטושופ והייתי מאוד שמח אם מישהו היה עוזר לי בזה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
איך אני יכול לשמור הודעות תיקיות והגדרות באאוטלוק שאחרי פורמט יחזור להיות בדיוק כמו שהיה? תודה מראש לכל העונים....!!!!
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-


