תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מקווה שזה המקום לשאלה. יש לי בעיה עם המחשב, בכל פעם שאני מדליק אותו הפעלה ראשונה לאחר שהיה כבוי, לוקח לו המון זמן לעלות, הוא עולה רגיל עד מסך ה - logon של חלונות, שם אני בוחר משתמש, ואז לוקח לו הרבה מאוד זמן לעלות את ה - desktop. אם אני עושה אחר כך restart, הוא עולה רגיל ויחסית מהר. מדובר על מחשב יחסית חדש, עם מעבד AMD Phenom 2 920 X4 ו - 4 גיגה זיכרון, שמריץ חלונות XP... מה יכולה להיות הסיבה ??
-
- 6 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אוקי אז ככה, עד לא מזמן השתמשתי בנורטון 2006 עד שהוא החליט לאכול סרט ולהגיד לי שהActivision שלי נדפק בלה בלה בלה רוצה חידוש אי אפשר קיצר סרט. עכשיו אני מחפש פיירואל שיעשה את העבודה כמו שצריך, שיהיה נוח וקל על המחשב (לא כמו הנורטון..) והכי חשוב, שיחסום את כל הקקמייקה מהאינטרנט - כל הפרסומות הקופצות, כל הבאנרים ואת כל הג'אנק והטרויינים תוכנות ריגול והכל, אני מתחזק את המחשב באופן קבוע ע"י: tune up 2006 spyware doctor ad aware ככה שזה פחות בעיה להפתר מהג'יפה אלה אני מחפש תוכנה שתחסום את כל הזבל לפני שהוא מגיע אל המחשב. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום כיצד ניתן לשנות תפריטים באופיס 2000 כך שיהיו אפורים וללא אפשרות שינוי? ב- XP אני מבצע דרך group policy האם יש דבר דומה גם לאופיס? תודה שלומי
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתזהה אם בפרק זמן מסויים (שניתן להגדרה) המחשב לא היה בשימוש ותריץ אפליקציה מסויימת שאני אבחר מישהו מכיר כזאת חיה?
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
שלום חבר שלי פתח בשבילו ערוץ במירק בשביל אתר שני בונה עכשיו הבעיה שיש לו הופ קבוע ואנכנו לא יודעים אך לעשות שגם לי היה הופ קבוע מהוא יכול להסביר לי אך אני עושה שהיה לי הופ קבוע תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
שלום יש לי בעיית זיהוי MP4 שאני מחבר למחשב שלי את הנגן לצורך העתקת שירים, המחשב בכלל לא מזהה לי את הנגן למרות שאני מחבר מנתק כמה פעמים מה -USB, וכאשר אני מנסה את הנגן במחשב אחר הוא מזוהה ללא בעיה!. למה זה קורה? אולי חסר לי איזה עדכון ל XP שיש אותו במחשב ששם עובד MP4. בבקשה עזרו לי.
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולכם, רציתי לשאול עם מישהו מכם מכיר תוכנת מנהל זיכרון טוב לחלונות XP ? האם מישהו מכיר את APPLICATION WARP והאם כדאי להתקין? תודה על העזרה...
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
ברצוני ליצר תיבת רשימה וממנה לבחור את הרשומה המתאימה בכל פעם. לעזרתכם אודה בברכה. יגאל
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני צריך לינק לתוכנה the all seeing eye... תודה לכל העוזרים!. ;D
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
שלום ! יש לי אקספלורר 6, ווינדוס XP. ברגע שאני לוחץ על הדפדפן הוא נפתח רגיל אבל שאני לוחץ לפתוח אתר כלשהו ולא משנה איזה הוא לא מציג ורושם "לא ניתן לאתר..." הרצתי אנטי-רוגלות וזה מצא דברים ומחק אותם אבל עדיין זה לא טיפל... מה אני אעשה ?
-
- 10 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני משתמש ב UTTORENT ויש לי הורדות פתוחות ואני רוצה לפרמט את המחשב, איך אני שומר את המידע הזה כדי שימשיך להוריד אחרי הפירמוט?
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
המשחק המדובר הוא KAIN BLOOD OMEN(הראשון). התקנתי את המשחק מהדיסק(או לפחות ממשהו דמוי דיסק ),וכל פעם שאני מנסה להפעיל אותו יש לי הודעת שגיאה. ההודעה: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתכבה לי את הסאונד ואת המסך. מיועד לשלט רחוק. מצאתי קודם תוכנה פה לכבות את המסך אבל אני צריך גם אחת לכיבוי הסאונד. תודה
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להתקין דרייבר של בקר הרשת במחשב חדש מדגם hp pavilion dm4 1065dx ואני לא מצליח. הורדתי את כל הדרייברים באתר של HP וכלום. ניסיתי לזהות את הדגם המדויק על ידי sandra וגם זה לא הלך. יש למישהו רעיון? רק שיהיה ברור אין לי את הדיסקים שמקבלים עם המחשב.
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה מרגיזה מאוד, FF לא מצליח לשלוח אימליים. האם יש לזה פתרון? כי כל פעם שאני רוצה לשלוח משהו אני נעזר ב IE. תודה
-
-
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash http://silverlight.net/GetStarted/ מי מנצח הפעם ?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
הורדתי את הדפדפן כי נמאס לי מהתקלות של IE, עכשיו זה דיי מסובך לי ודי חדש לי 1. הורדתי את תוספת IE TAB והבנתי איך משתמשים בה, הורדתי Add to search bar וניסיתי להוסיף את YOUTUBE וזה עשה שגיאת JAVASCRIPT ניסיתי גם להוסיף בלי תוסף הזה את יוטיוב אבל אני לוחץ הוסף את " YouTube Video Search " ולא קורה כלום, אז איך אני עושה את זה? 2. האם יש דרך או תוסף שתהיה הצגת מועדפים כמו ב IE 7? שפשוט רואים את המועדפים בצד בחלון? 3. כל הזמן שאני לוחץ על החץ ליד שורת הכתובות מופיעים לי הדפים שיש לי במועדפים ברשימה מתחת לשורת הכתובת, אני לא רוצה שזה יופיע מה אפשר לעשות?
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום. קיבלתי IPOD NANO מתה לחג ואני צריך את התוכנה שמעבריה שירים לIPOD. אשמח אם תעזרו לי למצוא אתר שממנו אוכל להוריד תוכנה זו. חג שמח וכשר.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
השתמשתי בגירסת אמיול מסויימת, והחלפתי לאחרת לגמרי. האם אפשרי להעתיק את תקיית CONFIG של המיול הישן למיול החדש? ההגדרות ישמרו? הקרדיט ישמר? (כי יש גם כמה שינויים באופציית ההגדרות בין הגירסאות)
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
מדוע כאשר אני מגביל את מהירות ההעלאה של האימיול למהירות נמוכה יותר מהירות ההורדה עולה?
-
- 8 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש לי סרטון שהורדתי למחשב ניסיתי לפתוח אותו בכל תוכנות המדיה שאני מכיר mv2player,bsplayer וwindows media player, וכלום כל פעם שאני פותח את הסרטון התוכנות מתרסקות למישהוא יש פיתרון לבעיה?
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
נמאס לי להתקין כל פעם מחדש את תוכנת ACROBAT ששוקלת שני טון רק בשביל לקרוא קבצי PDF. מישהו יכול בבקשה להמקלה יותר שעושה את העבודה ביעילות ? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום יש לי טפסים לשני טיפולים, טופס אחד שאני ממלא פעם בשבוע וטופס שני שאני ממלא פעם בחודש. עכשיו החלטתי במקום למלא אותם ביד כול פעם לסרוק אותם ולהכניס אותם כתמונה לאקסס ככה שאני ימלא את הטופסים במחשב ואז ימקם את הפרטים שהכנסתי לטבלה בעזרת תיבות רשימה(בכול תיבה יש שאילתה שתציג לי רק את הנתון שאני צריך באותו רגע למשל את השם של מבצע הטיפול תאריך הטיפול ת.ז וכו') וככה אני יוכל להוציא דו"ח מסודר לכול הטיפולים מבלי לעבור בין מליון דפים. עכשיו בטופס של פעם בשבוע בצעתי הכול ככה וזה עובד לי מצוין. הבעיה היא בטופס של פעם בחודש כנראה בגלל הנתונים הרבים שיש למלא אני מקבל שגיאות שאני פותח יותר מדי טבלאות.ברגע שאני מוחק כמה מתיבות הרשימה בטופס אין לי יותר את השגיאה הזאת ככה שזה מגיע בג…
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-


