תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי בעיית זיהוי MP4 שאני מחבר למחשב שלי את הנגן לצורך העתקת שירים, המחשב בכלל לא מזהה לי את הנגן למרות שאני מחבר מנתק כמה פעמים מה -USB, וכאשר אני מנסה את הנגן במחשב אחר הוא מזוהה ללא בעיה!. למה זה קורה? אולי חסר לי איזה עדכון ל XP שיש אותו במחשב ששם עובד MP4. בבקשה עזרו לי.
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולכם, רציתי לשאול עם מישהו מכם מכיר תוכנת מנהל זיכרון טוב לחלונות XP ? האם מישהו מכיר את APPLICATION WARP והאם כדאי להתקין? תודה על העזרה...
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
ברצוני ליצר תיבת רשימה וממנה לבחור את הרשומה המתאימה בכל פעם. לעזרתכם אודה בברכה. יגאל
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני צריך לינק לתוכנה the all seeing eye... תודה לכל העוזרים!. ;D
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
לפני מס' דקות הופיע לי הסמן של עידכונים זמינים בפיירפוקס. הופיעו לי שני עידכונים, שידרוג לתוסף שאני משתמש בו ועידכון שני קריטי. התקנתי את זה הקריטי, שבמהלך ההתקנה יש לצאת מפיירפוקס והקובץ Firefox Setup 1.0.3 מורד ומותקן. שמתי לב דקות אח"כ להודעה בדבר פריצת אבטחה בפיירפוקס באתר. איך אני מוודא שאני מוגן? הבנתי שלא שוחרר עידכון, מה שרק מעלה בי חשד כי בעידכונים נאמר שיש עידכון אבטחה קריטי.... יש לי אתרים וסיסמאות שאני לא יכול להרשות לעצמי שיגנבו. תודה
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום ! יש לי אקספלורר 6, ווינדוס XP. ברגע שאני לוחץ על הדפדפן הוא נפתח רגיל אבל שאני לוחץ לפתוח אתר כלשהו ולא משנה איזה הוא לא מציג ורושם "לא ניתן לאתר..." הרצתי אנטי-רוגלות וזה מצא דברים ומחק אותם אבל עדיין זה לא טיפל... מה אני אעשה ?
-
- 10 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני משתמש ב UTTORENT ויש לי הורדות פתוחות ואני רוצה לפרמט את המחשב, איך אני שומר את המידע הזה כדי שימשיך להוריד אחרי הפירמוט?
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
המשחק המדובר הוא KAIN BLOOD OMEN(הראשון). התקנתי את המשחק מהדיסק(או לפחות ממשהו דמוי דיסק ),וכל פעם שאני מנסה להפעיל אותו יש לי הודעת שגיאה. ההודעה: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתכבה לי את הסאונד ואת המסך. מיועד לשלט רחוק. מצאתי קודם תוכנה פה לכבות את המסך אבל אני צריך גם אחת לכיבוי הסאונד. תודה
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה להתקין דרייבר של בקר הרשת במחשב חדש מדגם hp pavilion dm4 1065dx ואני לא מצליח. הורדתי את כל הדרייברים באתר של HP וכלום. ניסיתי לזהות את הדגם המדויק על ידי sandra וגם זה לא הלך. יש למישהו רעיון? רק שיהיה ברור אין לי את הדיסקים שמקבלים עם המחשב.
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash http://silverlight.net/GetStarted/ מי מנצח הפעם ?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
הורדתי את הדפדפן כי נמאס לי מהתקלות של IE, עכשיו זה דיי מסובך לי ודי חדש לי 1. הורדתי את תוספת IE TAB והבנתי איך משתמשים בה, הורדתי Add to search bar וניסיתי להוסיף את YOUTUBE וזה עשה שגיאת JAVASCRIPT ניסיתי גם להוסיף בלי תוסף הזה את יוטיוב אבל אני לוחץ הוסף את " YouTube Video Search " ולא קורה כלום, אז איך אני עושה את זה? 2. האם יש דרך או תוסף שתהיה הצגת מועדפים כמו ב IE 7? שפשוט רואים את המועדפים בצד בחלון? 3. כל הזמן שאני לוחץ על החץ ליד שורת הכתובות מופיעים לי הדפים שיש לי במועדפים ברשימה מתחת לשורת הכתובת, אני לא רוצה שזה יופיע מה אפשר לעשות?
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום. קיבלתי IPOD NANO מתה לחג ואני צריך את התוכנה שמעבריה שירים לIPOD. אשמח אם תעזרו לי למצוא אתר שממנו אוכל להוריד תוכנה זו. חג שמח וכשר.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
יש לי סרטון שהורדתי למחשב ניסיתי לפתוח אותו בכל תוכנות המדיה שאני מכיר mv2player,bsplayer וwindows media player, וכלום כל פעם שאני פותח את הסרטון התוכנות מתרסקות למישהוא יש פיתרון לבעיה?
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום יש לי טפסים לשני טיפולים, טופס אחד שאני ממלא פעם בשבוע וטופס שני שאני ממלא פעם בחודש. עכשיו החלטתי במקום למלא אותם ביד כול פעם לסרוק אותם ולהכניס אותם כתמונה לאקסס ככה שאני ימלא את הטופסים במחשב ואז ימקם את הפרטים שהכנסתי לטבלה בעזרת תיבות רשימה(בכול תיבה יש שאילתה שתציג לי רק את הנתון שאני צריך באותו רגע למשל את השם של מבצע הטיפול תאריך הטיפול ת.ז וכו') וככה אני יוכל להוציא דו"ח מסודר לכול הטיפולים מבלי לעבור בין מליון דפים. עכשיו בטופס של פעם בשבוע בצעתי הכול ככה וזה עובד לי מצוין. הבעיה היא בטופס של פעם בחודש כנראה בגלל הנתונים הרבים שיש למלא אני מקבל שגיאות שאני פותח יותר מדי טבלאות.ברגע שאני מוחק כמה מתיבות הרשימה בטופס אין לי יותר את השגיאה הזאת ככה שזה מגיע בג…
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
יש לי כמה קבצים מהסוג VMT.* ואני לא יודע איך לפתוח אותם??? כול אחד לוקח איזה 15 מגה אבל יש כמה חריגם ויש אחד גדול בגודל 142 מגה, אז אם מישהו יודע איך לפתוח אותם שיעזור בבקשה ??? דרך אגב נסיתי עם WINRAR זה לא עזר
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
ברצוני לדעת מהוא קובץ APE ואיזו תוכנה פותחת אותו ?לעונים תודה מראש! ;D
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
אני צריך סקריפט שלוקח שעה ומכפיל אותה במספר לצורך העניין 10:00 AM כפול 20 = 200 יש דרך להפוך את ההמספר של השעה למספר רגיל. ניסיתי לחפש בגוגל ולא הגעתי רחוק..
-
- 7 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי חלונות 7 אני מנסה דרך מדיה פלייר לנגן אתרי MMS אם זה עוזר או לא התקנתי SHARK007 הרבה אתרים אני מקבל את השגיאה הזאת ויש אתרים מעטים שכן מנגנים MMS ידוע לי שהודעה זאת יכולה לבוא בגלל שהשרת למטה מה אני יכול לעשות כדי לנגן אתרים שהשרת שלהם למעלה תודה שרון [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולם כבר כמה ימים אני חווה בעייה זו. יש לי לוגו של SLI עם קוו הנמתח בצד השמאלי של התמונה: לא ניתן גם לצלם את זה אז לכן ציירתי את זה לפי הזיכרון המוכשר שלי ( ) זה קורה בכל משחק, ולא רק במשחק אחד. מחקתי כבר את NTUNE. איך אני נפתר מזה?!
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
-
- 7 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום, יש לי תכונן WD 250gb 16mb buffer עכשיו זה לא ממש קשור אבל התקינו לי ווינדוס במעבדה עכשיו התקינו לי רק כונן אחד והוא :C אין לי כונן d: זה משנה משהו? מה אפשר לעשות עם זה? :\ צריך לפרמט?
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אוקי אז אם הבנתי נכון התשובה היא קספרסקי . אבל בכל זאת. אשמח לשמוע דעות והמלצות, אני לא אחד שנוהג להיתקל בוירוסים, לא גולש ביותר מידי מקומות שבהם הם נמצאים, האם יש לי צורך לבצע סריקה כל כמה זמן? (אשמח לדעת כל כמה זמן גם) האם העידכון של התוכנה הוא אוטומטי? כי האמת ב-נוד32 לא ידוע לי שמתבצעת לי סריקה כל כמה זמן. לא שאני הגדרתי לפחות. בקיצור אני מחפש משהו שיהיה הכי דומה שאפשר לנוד32 אבל בלי הבעיות במסנג'ר, אגב, למישהו יש/היו הבעיות האלו? אני גם מקווה שהבעיה היא בנוד32. בהתחלה התמקדתי רק ב-utorrent, שאותה אני לא מעונין להחליף בתוכנת ביטורנט אחרת. אבל אתמול ביצעתי פורמט, התקנתי utorrent ומסנג'ר ורק היום לפני מס' שעות התקנתי את הנוד32. לפני זה לא היו בעיות כלל …
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שמעו יש לי אזה משהו שיש לו סיסמא כמו בתמונה: איך אפשר ליפרוץ אם יש אפשרות כזאת בכלל?! אם יש תעזרו לי! תודה.
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-


