תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הכותרת ממש לא מובנת אני יודע.. אני רוצה לשנות מידע מסויים (לדוגמא אלבום, או סגנון), של כמות גדולה של קבצי MP3 במכה... יש את האפשרות הזאת בתוך המדיה פלייר10, אבל היא אף פעם לא עובדת כמו שצריך... אני צריך תוכנה כמה שיותר קלילה וכמה שיותר מוצלחת. תודה (:
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
היה לי פעם תוכמה מעוד פשוטה בלי יותר מידי כאבי ראש התוכנה הייתה רצה למטה והייתי מחליפ פרוקסי בשניה מישהו יודע איך קורים לא מאיפה אני מוריד אותה היא הייתה חינמית נראלי
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם.. כשאני נכנס לYnet לדוגמא הדף קופא ל3 שניות וחוזר לעבוד.. זה קורה רק כשאני נכנס לדף, זה לא קורה לאחר מכן. מה הבעיה פה? תודה לכולם..
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
לאחרונה התקנתי מצלמת רשת ההתקנה נעצרה באמצע עם הודעה שהדריבר המצורף לא מתאים לSP2 בכל רחבי הרשת לא מצאתי דרייבר למצלמה נא עזרתכם פניתי גם לחנות אני מניח שפה אקבל תשובה מהירה יותר TEAC MX-6 מצלמה 1.3 מגה פיקסל AMD 5200 , 2GB, 250GB, ASUS M2N-X WIN XP SP2 PROFESSIONAL
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
יש לי רשימה של שירים בוינאמפ (קובץ M3U ). אני רוצה לצרוב אותם על דיסק, אבל שיהיו כMP3 ולא מוסיקה. יש אפשרות? אני משתמש בנרו 6 אולטרה. אם לא בנרו אז איזה תוכנה כן? אגב, זה דחוף עד להיום ב1 בלילה :-\. תודה
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני צריך אימיול נורמלי ולא אחד שמוריד בבתים, אם יש לכם המלצות אז בבקשה פרסמו פה את הלינק..
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מישהו שמע עליה? הבנתי שזה תורם את המחשב שלך לעזור למדע לגילוי תרופות למחלת הסרטן וכאלה....מישהו יכול לתת לי הסבר מה זה בדיוק? כלומר איך זה עובד? והכי חשוב לי...כמה זה משפיע על המחשב? כלומר זה עובד חלק מהיום? רק בלילה? בקיצור אם מישהו יוכל לתת לי הסבר על זה אני יודה לו כי אין לי בעיה לעזור...יש לי מחשב חזק בלי עין הרע ולא יזיק לו לעשות דברים מועילים בזמן שהוא סתם נח
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש פקודה בשפה הזו שמעתיקה תיקיות והיא Set FSO =CreateObject("scripting.FileSystemObject") FSO.CopyFolder "\\Pta-srv\sjvwebsite\*", "c:\Backup\" ,True (זה הפוך פה) הבעיה שלי היא שאני מעביר תיקיה אני עושה את זה ברשת (שזה לא בעיה) הדבר שמפריע לי זה שבמחשב שאני שולח אליו את התיקיה הכל עובר בסדר אבל הסקריפט שלי עושה את כל זה באופן אוטומטי לכל המחשבים ולא תמיד יש למחשבים את את אותה תיקיה שבחרתי שאליה יועבר התיקיה המקורית והוא נותן לי שגיאה שהוא לא מכיר את ה PATH מישהו יכול לעזור לי מה עלי לעשות בכדי שהוא פשוט יצור את התיקיה במידע ואין שם את התיקיות?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
היי, יש לי פרוייקט אחד שאני עובד עליו כרגע ואני צריך בשבילו ICONS של מתג כבוי ומתג דלוק, אתם יודעים מתג חשמלי רגיל אבל אייקונים של זה. אחד של מתג דלוק ואחד של מתג כבוי. תודה רבה על העזרה
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
windows xp. לאחר הדלקה אני מפעיל את volume control באמצעות אייקון של realtek hd שכבר נמצא בשורת המשימות. עצמת הקול נמצאת במינימום ובמצב MUTE. אני מעלה עצמה למכסימום ומוציא ממצב NUTE. הכל תקין עד לכיבוי והדלקה מחדש. שוב צריך לחזור על כל הריטואל מחדש. נכנסתי להגדרות > בקרה > שמע וניסיתי להפסיק ולהפעיל מחדש את הצגת בקרת עוצמה - אך ללא הועיל. מה לחפש? יש מקום ברגיסטרי ששולט באיתחול בקרת עצמה? האם ייתכן ותוכנה כלשהיא בזמן האיתחול גורמת לתופעה?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
היום קיבלתי את נורטון וניסיתי להתקין אותו . לפני ההתקנה הייתה פעולה של סריקת ווירוסים וזה מצא לי מלאה קבצים נגועים אז זה שאל עם לנסות לתקן אותם ולחצתי כן ואז זה כתב שאי אפשר לתקן אותם ושאל עם למחוק אז הבעיה היא שאלו קבצי מערכת ועם אני אמחק אותם העם המחשב יעבוד אחר כך????????????????????????????
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שאני כותב כתובת לא נכונה אני מקבל במקום הודעה רגילה של לא נמצא העמוד, הודעה של מנוע חיפוש XPDC משהו כזה... שקשור לCOMMONNAME?... מזה?? ואיך אני מבטל את זה
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
התוכן בכותר. תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 660 צפיות
-
-
-
כמתבקש מהכותרת, הבנתי שיש תוכנות שאחרי שהם נסגרות עדיין משאירות עקבות של DLL בזיכרון, איזה תוכנה מומלצת לניקוי DLL?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
-
שלום, רציתי לדעת אם מישהו מכיר את התוכנה Error Killer והאם היא טובה או שיש יותר טובה? ומה בדיוק היא עושה?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. אני נתקל בבעיה אשר התעוררה אתמול (באופן פתאומי, שלפניה הצלחתי להשתמש בצורב באמצעות Nero ללא כל בעיה) - תוכנת Nero אינה מזהה את כונני הדיסקים שלי כלל, בעוד הם מופיעים במנהל ההתקנים תחת 'המחשב שלי', וקוראים דיסקים בצורה פשוטה. יצויין כי הצלחתי לצרוב דיסק באמצעות Windows בלבד. לאחר עצה שקיבלתי להחליף את התוכנה, עשיתי זאת אך הבעיה נותרה. קיבלתי הודעת שגיאה אשר מבקשת ממני לתת 'רשות' לכלל המשתמשים במחשב לצרוב, אף על פי שהמשתמש בו אני משתמש הינו Administrator. האם יש לכם עצות? מצ"ב 2 תמונות מסך אשר יעזרו להבין מהות הבעיה. שוב תודה מראש לעוזרים. http://img196.imageshack.us/img196/2112/56899557.jpg http://img43.imageshack.us/img43/9945/89764739.jpg
-
- 9 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אבא שלי שיחק עם התיקייה "פריטים שנמחקו" ובטעות מחק את כל ההודעות שהיו לו שם (הודעות שהוא צריך) כשאני נכנס לתיקיית ההודעות של האוטלוק: C:\Documents and Settings\USER\Local Settings\Application Data\Identities\{080200C1-86F3-43DA-964E-7258C6A758C1}\Microsoft\Outlook Express יש לי את הקובץ הבא: "פריטים שנמחקו.dbx" והגודל שלו הוא: 2,097,128 KB האם זה אומר שההודעות עוד לא נמחקו לגמריי? אם כן איך אפשר להחזיר אותם? אם לא איך בכל זאת אפשר להחזיר אותם? תודה
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לרכוש את התוכנות הבאות: McAfee VirusScan 2006 הכולל את McAfee AntiSpyware 2006 ב 84 ש"ח. McAfee Internet security suite 2006 במחיר 120 ש"ח. KasperSky 5.0 ובעתיד לשדרג לגרסה 6.0 ללא תוספת מחיר ב 94 ש"ח. מי מהן מומלצת יותר ? האם יש אחרות טובות יותר ? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני מקליט דרכה איזשהו סרט אבל אז כשאני בא לראות אותו אז הוא כל שנייה נתקע ואני לא יכול להמשיך יותר לראות את הסרט! מישהו יודע למה? מה עושים עם זה? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולם! אפשר להתרשם מהתמונה הזו: http://img236.imageshack.us/img236/9186/44rg8.jpg ניסתי בעזרת avg שלא מוצא כלום avast שמצא משהו מחק אותו אבל הקובץ חזר. גם AntiVir מצא משהו מחק אבל הקובץ חזר. מה אני עושה? איך אני מסיר את הדברים האלה? (אני לא מבין אנגלית =[ אז לא יעזור לי לחפש בגוגל כל אחד מהקבצים)
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש לי סרט שאני רוצה לגזור ממנו רק חלק קטן, חשוב לי שהתוכנה תיהיה פשוטה לתפעול, מינימלית כזאת... אבל בכל זאת שתוציא את החלק באיכות קרובה למקור ושלא תהרוס לו תאמא... תודה (:
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
-
אבל בגלל שהשם של התמונה שצירפתי כבר קיים בשרת אז הכל נמחק לי. בכל מקרה, מצורפת התמונה ואתם מוזמנים להכנס לאתר החברה. זאת פשוט תוכנה נהדרת! להורדה לחצו כאן עריכת המודר: הרשיתי לעצמי לתקן לך את הלינק השבור, שגם קצת הרס את הצורה של הת'רד.
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-


