תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מנקה את ההיסטוריה, מוחק קבצים זמניים וקבצי Cookies, אבל עדיין יש אתרים שמופיעים לי ב Address Bar ויש עדיין סיסמאות, ומילות חיפוש שהמחשב משלים לבד. איך מוחקים?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום! אני חדש פה.... התקנתי לפני כמה זמן את איסיקיו 6, ואני לא מרוצה ממנו. לכן התקנתי חזרה את 5.1. אז כשאני מנסה להפעיל אותו הוא רושם לי שקיימת גירסא חדשה ועל מנת להישתמש באיסיקיו אני חייב להשתמש בה. ניסיתי למחוק את שניהם והתקין מחדש רק את 5.1, אך אותה בעיה קפצה שוב לא ניסיתי מחיקה מלאה (שמוחקת גם את ההיסטורי, כי אני רוצה לשמור עליו) יש איזה פיתרון? בתודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אהלן אני לא יודע אם זה קשור לפורום הספציפי הזה פשוט לא ידעתי איפה עוד אפשר לשאול. העניין הוא שיש לי שניי קבצי ווידיאו זהים באורכם בדיוק, שניהם אותו סרט באחד האיכות ווידיאו טובה ופס קול לא. ובשני ההפך אני מעוניין להעביר לקובץ עם האיכות ווידיאו הטובה את הפסקול הטוב. אם איזו תוכנה או כמה תוכנות ניתן לעשות זאת? פורמט קבציי הווידיאו זה DIVX . בבקשה תעזרו. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום, נתקלתי בבעיה די מוזרה. יש לי אופיס 2003, ומותקנת חבילת עברית, כך שהמילון העברי מותקן. כשאני כותב בעברית עם שגיאה, הוא לא מסמן לי אותה ישר באדום מתחת למילה שזאת טעות, אלא רק כאשר אני לוחץ F7 וזה מריץ בדיקה לכל המסמך אז הוא מגלה את הטעויות. זה די מפריע כי אני לא יכול לעלות על הטעויות ככה תוך כדי הכתיבה. יש למישהו רעיון לפיתרון? תודה
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום! לאחר חיפוש נרחב בגוגל והורדה של כמעט כל תוכנה שיכולתי למצוא שכביכול טוענת שניתן להקליט עימה שידורי קויקטיים, התייאשתי. המפתחים פשוט משקרים במצח נחושה ושום תוכנה לא עובדת כמו שצריך, לכן אני פונה אליכם בבקשה לעזרה. בתודה דוד
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש תוכנה כלשהי שמסוגלת לצרוב ללא Windows שיכולה לעבוד ישר מדיסק BOOT או משהו כזה...? ז"א דרך ה-DOS, אם כן - מאיזה אתר אפשר להוריד אותה? תודה!
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם! מישהו מכיר אולי תוכנה שמקליטה את כל מה שמתרחש על גבי שולחן העבודה כלומר אני אזוז עם העכר והיא תקליט את כל פעולותיי. זה נועד על מנת ליצור מדריך מפורט לאחת התוכנות שאני עובד איתן. תודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
הוא נכנס לחבר שלי למחשב לקבצים של מערכת ההפעלה כמו explorer.exe ועוד כמה ופשוט אי אפשר להסיר אותו.. ניסתי סריקות בסייפ-מוד וכו'.. האנטי וריס שמותקן שם כרגע זה NOD32 שלא מצליח להתגבר על הבעיה והוירוס לא נותן להתקין אנטי וירוס אחר.. למישהו יש ניסיון או יודע מה צריך לעשות עם הוירוס הזה?? תודה...
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום יש לי בבית שתי מחשבים וכל מחשב מחובר לאינטרנט משלו בלי רשת בלי חוטים בלי כלום לכל אחד יש מודם רק למחשב אחד יש מדפסת שמחוברת אליו רציתי לדעת אם יש תוכנה שאני יוכל ללחוץ במחשב על הדפס בוורד וזה ישלח לבד למדפסת וידפיס בלי תוכנה לשליטה מרחוק ובלי שום כבלים אם מישהו מכיר שישלח תודה
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום נתקלתי בבעיה במספר תוכנות שאני מנסה לפתוח במחשב כשבכל פעם אני מקבל הודעה דומה שאני מנסה להפעיל את התוכנות: http://img510.imageshack.us/my.php?image=qpwnhe0.jpg מה בעצם הבעיה? אולי חסר לי איזה תוסף במחשב שפותח את התוכנות האלו? תודה לעוזרים ושנה טובה
-
- 7 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש לי וירוס שהגיע דרך המסנג'ר והוא שולח לי לכל הרשימה שלי את הלינק, ומי שלוחץ על הלינק ומפעיל אותו, גם לו יש את הוירוס והוא שולח לו את הלינק לכל הרשימה שלו אוטומטי מה אני עושה כדי למחוק את הוירוס? בדקתי עם האנטי וירוס והוא אומר שאין לי וירוסים במחשב מה אני יעשה? קישור לכתבה ב-YNET : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3190032,00.html
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין לצרוב ע"ג DVD מספר קבצי וידאו בפורמטים שונים (למשל- AVI) לאחר מכן- אני מעוניין שמכשיר הדיוידי שלי יוכל לקרוא את הדיסק. באיזו תוכנה ולאיזה פורמט ניתן להמיר את הקבצים ע"מ שהעסק יעבוד?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
1.אין לי אפשרות להתקין תוכנות 2.נוד 32 לא מזהה את הוירוס אלה התמונות שהמחשב מראה לי
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
בטעות הסרתי תחת universal serial bus controlers כמה מן הקבוצה (לא זוכר בדיוק איזה) ועכשיו כל פעם שהמחשב עולה הוא מוצא אצ ההתקנים הלל ולא מצליח להתקין אותם: seraial bus contreler, usb reciver, asus DH REMOTE (למרות שהוא מותקן) usb 2.0 hub והם נמצאים תחת other devices וגם תחת universal serial bus controlers, הכול התחיל עוד לפני זה כאשר הוא לא הצליח להתקין פתאום דרייבר למצלמת קנון שלי שעבדה לפני זה חלק, יש לי מערכת ויסטא אולטימייט sp1 איך אני פותר את זה ? * אין לי דיסק התקנה של הלוח * לא הצלחתי למצוא את הדרייברים של היצרן באתר שלו בבקשה עזרה אני תקוע עם זה כבר שבועיים
-
- 6 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לערוך את הטקסט של מה שאני סורק (דף עם טקסט כמובן..) תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
דיברתי עם שירות הלקוחות של מיקרוסופט , אולי זה תוכנה צד ג' מישהו יודע?
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום, אני מתעניין בלעדכן את הדרייברים של המחשב שלי בעיקר של כרטיס המסך שלי והמעבד וכשחיפשתי בגוגל עדכונים, לא מצאתי אתרים טובים בשביל להוריד אותם, לכן באתי לפה לשאול אם למישהו יש אתר טוב בשביל עדכוני דרייברים ל: NVIDIA GeForce 6100 ו-AMD Sempron Processor 3000+?
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי מערכת הפעלה server 2003 על מכונה בוירטואל פיסי והבעיה היא שהעכבר זז מאוד לאט ונתקע כל הזמן ניסיתי להוסיף זיכרון ולשחק ברזולוציה אבל זה לא עזר תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני יודע שיש נושא שלם על זה אבל אני לא בטוח לאן להשים, אז עכשיו כשהורדתי והתקנתי את התוסף הזה ועשיתי ריסט למחשב הוא עושה לי "שלח-אל תשלח" ואני לא יודע ממש מה הבעיה, עוד משהו הוא פתח לי איזה חלון כזה שצריך לרשום אימייל ומשהו אבל אני לא רואה איך זה יכול לפתור את הבעיה, בקיצור, אם עוד מישהו נתקל בזה או שיודע לטפל בזה אני אני אשמח לשמוע.
-
- 8 תגובות
- 660 צפיות
-
-
כשאני מפעיל סרט זה כותב "מוריד CODEC"ואז זה כותב "שגיעה בהורדת CODEC" מאיפה אני מוריד קודק ידנית???
-
היי טוב אז השאלה בכותרת יש ברשותי את התוכנה panda antivirus 2005 וגם את האנטיוירוס החינמי antivir אני מתלבט בין שניהם מה עדיף? ולמה ?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
74.50.110.184 Systemtrigger. com 74.50.110.184 Virtrigger. com 74.50.110.184 Virtriggersupport. com 74.50.110.184 Virus-trigger. com 74.50.110.184 Virus-triggers. com 74.50.110.184 Virustrigger2009. com אל תכנסו ואל תורידו מאתרים אלה, מכילים אנטיוירוס מזוייף בשם VirusTrigger. ככל הנראה CLONE של VirusResponse Lab 2009.
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
-
שבת שלום לפורום היקר, הורדתי סרט מהאינטרנט ויש לי את התרגום התואם לו..אני רוצה לדעת איך אני יכול להפעיל את הסרט והתרגום המצורף לו? (לא לצמיתות) תודה רבה! נ.ב יש לי XP 64 ביט
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתציג לי שעון חצוני שלא ישאב לי את המערכת!
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-


