תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה. אני משתמש ב KETAMINE וזה עובד לי מעולה. נתתי לחבר שלי להתקין אותה והוא התקין (בלי KAD - כמוני) וגם בדקתי איתו שהפורטים פתוחים דרך האתר והכל טוב. הפורטים בסדר גמור והכל טוב. שהוא מנסה להתחבר לSERVER מסוים זה רושם לו : the server appers to be dead וזה רושם את זה על כל הסרברים. מישהו יכול לעזור? תודה
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שבעזרתה אפשר לעצב חלקים תלת ממדיים אם אפשר שהשימוש יהיה קל - למשל בשביל ליצור קוביה אז להגדיר אורך גובה רוחב ושהתוכנה תבנה לבד ואח"כ אפשרויות של צפיה מנקודות מבט בחלק וכו'. תודה
-
-
מחפש תוכנה שמעתיקה שמות של שירים לקובץ טקסט. אשמח לתגובות. תודה מראש. .swg
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
מי שמכיר בבקשה שיספר לי בקצרה מה היא עושה ואיך מתמשים בה...אם אתם יודעים... 10x
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש לי כבר בעיה עם הIE איזה שנתיים (אני משתמש פיירפוקס זה לא כל כך מפריע אבל לפעמים יש אתרים שאני חייב להיכנס בIE) הבעיה היא שכל פעם שפותחים את הIE אז לוקח לו בערך דקה-שתיים עד שהוא נהיה זמין (במשך הדקה-2 הוא פשוט תקוע) הבעיה הזאת מופיעה גם בתוכנות ומשחקים שמשתמשים במנוע של הIE ולכן גם זה מאוד מציק שהתוכנה/משחק נתקעים עד שהוא נטען... יש הצעות לפיתרון? תודה
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אהלן, יש לי מקלדת אולי הכי פשוטה של QUANTUM כזאת אפורה שחורה הכי פשוטה ויש לה למעלה מעל הF7 F8 F9 וכו' יש כפתורים נגיד לכיוון של הווליום או לאימייל ועוד עכשיו איבדתי את הדיסקט של המקלדת והדרייברים שמצאתי באינטרנט לא היו טובים לי בכלל :\ מישהו יודע מאיפה אני משיג תוכנה שמפעילה את הכפתורים האלה (או דרייבר?) תודהה
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
יש לי סרט ישן נושן בפורמט WMV, ואני רוצה לצרוב עליו כתוביות שהכנתי, אבל וירטואל דאב לא יכולה לעשות את העבודה... גם גרסא 1.3 לא עובדת, יש אפשרוות אחרת? אם אין ברירה אפילו להמיר את הקובץ ל-AVI ללא כתוביות, יש אפשרות?
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני מנסה לקרוא קיבצי RAM (מוסיקה) ואף PLAYER שיש לי לא מצליח לקרוא אותו. לא MEDIA PLAYER לא QUICK TIME לא REAL PLAYER עזרה בבקשה ... :s05:
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
ולפני שתוקפים אותי פה, חיפשתי דיון בנושא ולא מצאתי תשובה לבעיה שלי: התקנתי את הNORTON INTERNET SECURITY(בלי האנטי וירוס שכבר ישב לי טוב על המחשב) וכנראה שאחרי הרישום בנורטון (שהצליח!) משהו לא המשיך טוב בהתקנה והיא לא הושלמה.הבעיות הן: 1. האייקון בTOOLBAR כל פעם במצב DISABLE כשאני מפעיל את המחשב, וכשאני משנה אותו לENABLE הוא כביכול עובד, אבל לא עושה את העבודה שלו. הוא לא מנע מני או שאל אותי לגבי שום אתר או תוכנה שרצתה לעבוד עם האינטרנט. 2. אם אני לוחץ על האייקון פעמיים, כדי לפתוח את ההגדרות שלו, הוא רושם בהודעה שכדי להשלים את ההתקנה צריך להפעיל את המחשב מחדש. כבר עשיתי את זה 5 פעמים וכלום! 3. אחרי כמה זמן שזה עובד כביכול, אני מעביר את העכבר ליד האייקון למטה והוא נעלם. …
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אהלן. מה האופציות העומדות בפני בהודעת שגיאה זו? מכל דרך אפשרית (הפעלה, חלונות וכו...) מתקבלת לי הודעת השגיאה הזאת. אני חייב לחלץ דברים מהמחשב ואין לי אפשרות להגיע אפילו לסל המחזור שלי. כל עצה תתקבל בברכה.
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום רב, אני התקנתי גירסא של windows media player 9.0 בעיברית, ומשום מה הסרטים שאני רואה הם רק בשחור לבן כשאני יודע שהם אמורים להיות בצבע, ואני התקנתי מקודדים כל מיני ושום דבר לא עזר. יש לכם אולי פתרון בשבילי? אולי אתם יכולים להגיד לי מאיפה להוריד גירסא חדשה של windows media player 9 בעיברית... או שיש משהו אחר להוריד שיפתור את הבעיה.... תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OverClocking לכרטיס Sapphire Radeon 9550 בעזרת התוכנה הזאת אך משום מה התוכנה לא זוכרת את הגדרות המהירויות שכיוונתי ולאחר אתחול המחשב מהירויות זכרונות כרטיס המסך והליבה חוזרים לברירת המחדל שלהם, אני זקוק לעזרה ולהסבר כיצד להשתמש בה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
נגיד צילמתי סרט העברתי אותו למחשב מקובץ ב Divx ועכשיו אני רוצה לצרוב אותו על DVD האם יש תוכנה איכותית ונוחה שאפשר להוריד ( חוקית כמובן ) להפיכה ואז צריבה. תודה לכל העונים , זה דיי דחוף אני מכין מתנה ליום הולדת.
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
התקנתי מחדש את המחשב שלי עם windows 7 (לאחר פירמוט) וכעת כשאני מנסה להתקין את נרו גירסה 9.4.26.0 אני נתקל במצב שאו שלא מותקן לי כלום או שבמקרה הכי טוב הוא מתקין את control center 4. * ניסיתי להתקין עם כמה גירסאות (כולן בגדלים של בין 200MB - 300MB) * ניסיתי כבר לסגור את האנטי וירוס והad-aware בזמן ההתקנה וכלום לא עזר מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שבת שלום. יש לאחותי איזה פרוייקט קטן לעשות בעבודה. יש לה סרט שהיא צריכה לקחת ממנו קטעים נבחרים! הבנתי ש-Movie Maker יכול לעזור לי. נכון? עכשיו אני מנסה להעלות את הסרט לתוכנה והוא פשוט לא נפתח הוא רושם שגיאה כלשהיא ולא הבנתי בדיוק.. בבקשה תעזרו לי. שבת שלום וכל טוב
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם. אתמול, יום הסטורי, התחלתי לעבוד על פיירפוקס. עדיין ה-IE7 מרגיש לי יותר טבעי (ולכן פתחתי ת'רד זה...). אבל ניחא. אולי לוקח זמן למצוא את הסגולות של השועל (כמו הזזת האייקונים למקומות שנוחים לך. פשוט שיגעון!). יש לי כמה בעיות נוחות וויזואליות (שלא מופיעות באקספלורר). 1) פס הגלילה שלי בצד ימין תמיד, ולא משנה מה. אתר באנגלית, אתר בעברית, תמיד שם. הבעיה נוצרת כשאני פותח אתר שמחולק לחלונות, ואז קורה מצב שיש לי פס גלילה באמצע המסך וזה מטריף! 2) כשאני רושם משהו בשורת הכתובת, ב-IE אם אין כזה אתר, הוא פותח לי את גוגל עם מה שרשמתי, וזה נוח. פה זה לא קורה. היש פתרון? 3) כשאני פותח טאב חדש אני רוצה שייפתח לי דף הבית. בינתיים הדפדפן נחמד, ולמרות שהאקספלורר מרגיש לי לפעמים יותר…
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש לי תמונה 9 KB שעשיתי לה CROP בפוטושופ והשארתי בה רק חצי מהתמונה. באיכות הכי גבוהה התמונה יוצאת בגודל 50KB, ובאיכות הכי נמוכה (שרואים באופן ניכר את ההבדל בין המקור) הגודל הוא 25KB. זה הורג אותי כי תמונת המקור היא רק KB9.7 אז לכל מי שמבין את הבעיה שלי או מבין בפוטושופ אז שיסביר לי מה לעשות, תודה. דרך אגב התמונה היא JPG. בדקתי להמיר אותה לPNG (דרך הפוטושופ) והיא יוצאת יותר גדולה מ 50KB, בדקתי להמיר אותה לGIF וזה יוצא עם איכות תמונה גרועה ביותר.
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמראה את הטמפרטורות של המחשב כגון----> המעבד,הלוח אם,מארז, זיכרונות,דיסק קשיח, וחולייייי............ תודה לכולם
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
Hey everybody i'm gonna buy a mp3 jukebox soon, (and i'm gonna right all the truth about this market) the problem is that Mp3 with hebrew names cannot be copied to the player... the funny stuff is whan i left to U.S.A i spent alot of time changing the ID3 of the files to english ;D anyway, now i need a softwar that can automaticly change the file name according to it's ID3 if someone has a diffrent solution.... bring it on
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני לא רואה עברית באיסיקיו (ICQ 5) אני רואה רק את הכפתורים "הבא" ו"בטל בICQ PRO אני לא רואה לא עברית ולא אנגלית מישהו יודע מה זה או קרה לו?
-
- 7 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום,אני רוצה לשמור את היסטוריית הICQ שלי במחשב ואני לא יודע היכן זה נשמר במחשב למישהו יש מושג? :s05: תודה ויום טוב
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לתוכנה שאני יוכל לחתוך מתוך סרט למשל 15 דק' בלבד ממנו
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
בוקר טוב, מישהו מכיר סימולטור טוב וחינמי למימוש שערים לוגיים? תודה ויום טוב
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
^^^ כותרת. בתודה.
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-


