עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by fffSSS,

    איזה תוכנה של kaspersky הכי טובה? דחוף.. יש לי במחשב הרבה ווירוסים! איזה תוכנה של kaspersky ANTI VIRUS הכי טובה? מה הגירסה? כי אמרו לי שייש גרסואות של התוכנה אזות שאי לא טובה! הPRO של kaspersky יותר טובה מי הרגילה?

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  2. מישהו יכול להמליץ לי על גירסה מסויימת?

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  3. אני מחפש תוכנה, להורדה המונית מיוטיוב, הרצתי כל חיפוש אפשרי בגוגל [לדעתי ]] batch download youtube mass download youtube search and download youtube וכו'... ---- חשוב שהחיפוש יהיה בתוכנה עצמה... מצאתי תוכנה TubeMaster היא מושלמת! אבל הבעייה היחידה היא שזה עד 1000 תוצאות... ואני צריך יותר ... תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  4. Started by the king2006,

    שלום .. מי יכול להמליץ לי על תוכנת uninstaller טובה ?? תודההההה

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  5. Started by toofast.m,

    איזה תוכנה בודקת טמפרטורה למעבד תודה.

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  6. Started by dd7,

    אפשר בבקשה רעיון ללוגו לחברה שמייצרת מיטות דוגמאות יתקבלו בברכה תודה

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  7. יש תכונה נפלאה ב"פיירפוקס" ששומרת את הדפים שהיו פתוחים בה ופותחת אותם מחדש אחרי שסוגרים את המחשב ומדליקים מחדש, או אפילו אחרי קריסה של ה"פיירפוקס", אבל לפעמים קורה בכל זאת משהו שגורם לקריסה וכשאני פותח את ה"פיירפוקס" אין בכלל את האפשרות resume session מה אני עושה אם כשאני פותח את ה"פיירפוקס" הוא פותח חלון חדש, איך אני מחזיר את כל מה שהיה פתוח? וכשאני סוגר ידנית את כל החלונות והטאבים ה"תכונה" גם לא עובדת לי תודה

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  8. Started by shlomi2003,

    פתחתי כבר 5 משתמשים אין אני לא מצליח להתחבר הוא תמיד אותר סיסמה או משתמש שגויים לא יודע למה מאתמול זה התחיל באתרא ששל MSN אני מצליח להכנס אבל לא בתוכנה מה גורם לזה ?

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  9. אני מפקסס עכשיו משהו למישהו בפעם הראשונה עם FLASHFXP ופרטי השליחה לא מופיעים בשום מקום. רואים רק מה הזמן שעבר. האם יש אפשרות לדעת את כל שאר הפרטים כמו מהירות ומה כבר עלה? יש תוכנית שעושה זאת? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  10. 1. יש מוזילה 2.0 בעברית? 2. איך אני מוריד במוזילה 2.0 תוספים? 3. איזה תוספים יש ? יש מצב לרשימה ? 4. תודה למי שיעזור =]

    • 5 תגובות
    • 662 צפיות
  11. Started by niv212,

    אני משתמש באייטונס בתור הנגן מוזיקה העיקרי שלי (מטעמי נוחות) ושמתי לב שהווליום שהוא מנגן שירים נמוך בצורה ניכרת מהווליום הכללי במחשב. וגם בvolume mixer של הווינדוס ניתן לראות שהווליום הוא בערך מחצית מהמקסימום של המחשב (למרות שהווליום באייטונס על המקסימום). יש פיתרון לבעיה?

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  12. אני מחפש את התוכנות הכי טובות לתחזוקה הבסיסית של המחשב (אנטי-וירוס, אנטי-ספיירוור, אנטי-כל-דבר-רע, מחיקת קבצים זמניים, דפרגמנטציה, דברים אחרים שאני לא מכיר..). ומכיוון שאין תוכנה אחת שעושה את כל אלה בצורה הכי טובה, אני גם צריך איזה scheduler שבלחיצה אחת יפעיל לי את כל התוכנות (אחת אחרי השניה). תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  13. יש אותו באתר של נענע... אני רק רוצה לדעת אם עדיף להתקין אותו מאשר את קספרסקי.... http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=390485&sid=127

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  14. שלום לכולם. יש לי כ-2GB של שירים שאני מעוניין ליצרוב לרכב. בתוכנה Nero Express יש אופציה בשם MP3 Disk, האם צריך\רצוי\כדי ליצרוב את השירים יחד עם האופציה הזאת? או שפשוט אפשר ליצרוב את השירים כרגיל (פשוט ליזרוק אותם לדיסק וליצרוב)? הנגן של הרכב תומך בפורמט MP3. -פשוט תהיתי מה הכי כדאי וטוב :s05: Thanks

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  15. Started by MeTaLhAmMeR,

    מישהו מכיר תוכנה טובה ולא כבדה מידי שאפשר ליראות איתה תמונות? חוץ מACDSee? תוכנה שתראה לי כמה פיקסלים יש לתמונה, שיהיה אפשר לעבור תמונה בלחצית כפתור ועוד כל מיני דברים קטנים... אם מישהו מכיר בבקשה שיעזור, תודה.

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  16. Started by eliau21071981,

    מכירים את זה שיש נגיד קטע מצונזר או פנים אז מטשטשים את כמו קוביות כאלו יש איזה תוכנה שיכולה להסיר את זה או לתקן את זה?

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  17. Started by matan5165,

    אהלן. יש דרך מסויימת לנעול תיקייה בווינדוס ? רק תיקיה, אם אני רוצה לעשות קוד לתיקייה מסויימת זה אפשרי ? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  18. Started by ^Z^,

    עם תמיכה מלאה בעברית. יש חיה כזאת?

    • 7 תגובות
    • 662 צפיות
  19. Started by zvika.e,

    גם אתם כל הזמן צריכים לשנות את המנוע ל IE, כי הדפים לא נראים כמו שצריך? איך מסדרים את זה? יש לי מלא מלא אתרים כאלה שאני צריך כל פעם לבחור שיוצגו כ IE. תודה...

    • 7 תגובות
    • 662 צפיות
  20. הכותרת אומרת הכול...זה דיי מעצבן

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  21. לא יודע למי זה רלוונטי אבל חיפשתי פלאג-אין שיתן לי לשלוט על הוינאמפ עם השלטים הסטנדרטים של המדיה סנטר ומסתבר שיש כבר אפשרות כזאת בהגדרות התוכנה. מצורף סקרין שוט. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  22. Started by i.k,

    התחילו אצלי לא מזמן בעיות אם התוכנה הזאת ,אני ממיר סרטים באופן קבוע מי avi לdvd או svcd . ובסרטים האחרונים שהמרתי גיליתי שחסרים לי חלקים בתרגום אחרי ההמרה של הסרט. בדקתי את הavi של הסרט ושם הכול בסדר,הבעיה הזאת חוזרת על עצמה עכשיו כמעט בכול סרט שאני ממיר,ואני משתמש בvobsub 2.23 להדבקת התרגום לסרט וכבר מזמן ממיר אם שתי התוכנות האלה vobsub וwinavi ומעולם לא היו בעיות . אשמח אם תעזרו לי למצוא פתרון לזה.

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  23. ראיתי שיצא Internet Explorer 8 בטא איך אני לא שמעתי על זה עדין? http://filehippo.com/download_internet_explorer/

    • 6 תגובות
    • 662 צפיות
  24. Started by RAZIEL98,

    שלום יש לי בעיה באנטי וירוס שהוא בכלל לא מופיע הסמל שלו במחשב(אבל הוא מופיע בהתחל תוכניות) וגם המחשב רושם לי שאני צריך לחפש תוכנת אנטי וירוס למרות שיש לי מותקנת על המחשב הא וגם מופיע לי ההודעה הבאה: מה אני צריך לעשות כדי לסדר את האנטי וירוס? בתודה מראש רזיאל

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  25. כשאני מפעיל תוכנות כגון סבבה די סי או תוכנה של after efect ועוד כמה תוכנה אני מקבל את השגיאה הבאה>תמונה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות

דיונים חדשים בפורומים