תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איזה תוכנה של kaspersky הכי טובה? דחוף.. יש לי במחשב הרבה ווירוסים! איזה תוכנה של kaspersky ANTI VIRUS הכי טובה? מה הגירסה? כי אמרו לי שייש גרסואות של התוכנה אזות שאי לא טובה! הPRO של kaspersky יותר טובה מי הרגילה?
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על גירסה מסויימת?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה, להורדה המונית מיוטיוב, הרצתי כל חיפוש אפשרי בגוגל [לדעתי ]] batch download youtube mass download youtube search and download youtube וכו'... ---- חשוב שהחיפוש יהיה בתוכנה עצמה... מצאתי תוכנה TubeMaster היא מושלמת! אבל הבעייה היחידה היא שזה עד 1000 תוצאות... ואני צריך יותר ... תודה רבה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום .. מי יכול להמליץ לי על תוכנת uninstaller טובה ?? תודההההה
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
-
אפשר בבקשה רעיון ללוגו לחברה שמייצרת מיטות דוגמאות יתקבלו בברכה תודה
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
יש תכונה נפלאה ב"פיירפוקס" ששומרת את הדפים שהיו פתוחים בה ופותחת אותם מחדש אחרי שסוגרים את המחשב ומדליקים מחדש, או אפילו אחרי קריסה של ה"פיירפוקס", אבל לפעמים קורה בכל זאת משהו שגורם לקריסה וכשאני פותח את ה"פיירפוקס" אין בכלל את האפשרות resume session מה אני עושה אם כשאני פותח את ה"פיירפוקס" הוא פותח חלון חדש, איך אני מחזיר את כל מה שהיה פתוח? וכשאני סוגר ידנית את כל החלונות והטאבים ה"תכונה" גם לא עובדת לי תודה
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
פתחתי כבר 5 משתמשים אין אני לא מצליח להתחבר הוא תמיד אותר סיסמה או משתמש שגויים לא יודע למה מאתמול זה התחיל באתרא ששל MSN אני מצליח להכנס אבל לא בתוכנה מה גורם לזה ?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני מפקסס עכשיו משהו למישהו בפעם הראשונה עם FLASHFXP ופרטי השליחה לא מופיעים בשום מקום. רואים רק מה הזמן שעבר. האם יש אפשרות לדעת את כל שאר הפרטים כמו מהירות ומה כבר עלה? יש תוכנית שעושה זאת? בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
1. יש מוזילה 2.0 בעברית? 2. איך אני מוריד במוזילה 2.0 תוספים? 3. איזה תוספים יש ? יש מצב לרשימה ? 4. תודה למי שיעזור =]
-
- 5 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני משתמש באייטונס בתור הנגן מוזיקה העיקרי שלי (מטעמי נוחות) ושמתי לב שהווליום שהוא מנגן שירים נמוך בצורה ניכרת מהווליום הכללי במחשב. וגם בvolume mixer של הווינדוס ניתן לראות שהווליום הוא בערך מחצית מהמקסימום של המחשב (למרות שהווליום באייטונס על המקסימום). יש פיתרון לבעיה?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני מחפש את התוכנות הכי טובות לתחזוקה הבסיסית של המחשב (אנטי-וירוס, אנטי-ספיירוור, אנטי-כל-דבר-רע, מחיקת קבצים זמניים, דפרגמנטציה, דברים אחרים שאני לא מכיר..). ומכיוון שאין תוכנה אחת שעושה את כל אלה בצורה הכי טובה, אני גם צריך איזה scheduler שבלחיצה אחת יפעיל לי את כל התוכנות (אחת אחרי השניה). תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
יש אותו באתר של נענע... אני רק רוצה לדעת אם עדיף להתקין אותו מאשר את קספרסקי.... http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=390485&sid=127
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי כ-2GB של שירים שאני מעוניין ליצרוב לרכב. בתוכנה Nero Express יש אופציה בשם MP3 Disk, האם צריך\רצוי\כדי ליצרוב את השירים יחד עם האופציה הזאת? או שפשוט אפשר ליצרוב את השירים כרגיל (פשוט ליזרוק אותם לדיסק וליצרוב)? הנגן של הרכב תומך בפורמט MP3. -פשוט תהיתי מה הכי כדאי וטוב :s05: Thanks
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה טובה ולא כבדה מידי שאפשר ליראות איתה תמונות? חוץ מACDSee? תוכנה שתראה לי כמה פיקסלים יש לתמונה, שיהיה אפשר לעבור תמונה בלחצית כפתור ועוד כל מיני דברים קטנים... אם מישהו מכיר בבקשה שיעזור, תודה.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
מכירים את זה שיש נגיד קטע מצונזר או פנים אז מטשטשים את כמו קוביות כאלו יש איזה תוכנה שיכולה להסיר את זה או לתקן את זה?
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אהלן. יש דרך מסויימת לנעול תיקייה בווינדוס ? רק תיקיה, אם אני רוצה לעשות קוד לתיקייה מסויימת זה אפשרי ? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
עם תמיכה מלאה בעברית. יש חיה כזאת?
-
- 7 תגובות
- 662 צפיות
-
-
גם אתם כל הזמן צריכים לשנות את המנוע ל IE, כי הדפים לא נראים כמו שצריך? איך מסדרים את זה? יש לי מלא מלא אתרים כאלה שאני צריך כל פעם לבחור שיוצגו כ IE. תודה...
-
- 7 תגובות
- 662 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכול...זה דיי מעצבן
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
לא יודע למי זה רלוונטי אבל חיפשתי פלאג-אין שיתן לי לשלוט על הוינאמפ עם השלטים הסטנדרטים של המדיה סנטר ומסתבר שיש כבר אפשרות כזאת בהגדרות התוכנה. מצורף סקרין שוט. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
התחילו אצלי לא מזמן בעיות אם התוכנה הזאת ,אני ממיר סרטים באופן קבוע מי avi לdvd או svcd . ובסרטים האחרונים שהמרתי גיליתי שחסרים לי חלקים בתרגום אחרי ההמרה של הסרט. בדקתי את הavi של הסרט ושם הכול בסדר,הבעיה הזאת חוזרת על עצמה עכשיו כמעט בכול סרט שאני ממיר,ואני משתמש בvobsub 2.23 להדבקת התרגום לסרט וכבר מזמן ממיר אם שתי התוכנות האלה vobsub וwinavi ומעולם לא היו בעיות . אשמח אם תעזרו לי למצוא פתרון לזה.
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
ראיתי שיצא Internet Explorer 8 בטא איך אני לא שמעתי על זה עדין? http://filehippo.com/download_internet_explorer/
-
- 6 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה באנטי וירוס שהוא בכלל לא מופיע הסמל שלו במחשב(אבל הוא מופיע בהתחל תוכניות) וגם המחשב רושם לי שאני צריך לחפש תוכנת אנטי וירוס למרות שיש לי מותקנת על המחשב הא וגם מופיע לי ההודעה הבאה: מה אני צריך לעשות כדי לסדר את האנטי וירוס? בתודה מראש רזיאל
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
כשאני מפעיל תוכנות כגון סבבה די סי או תוכנה של after efect ועוד כמה תוכנה אני מקבל את השגיאה הבאה>תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-


