עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי וירטואל דאב! והבעיה שהיא לא תומכת בפורמט הזה משהו יכול להביא לי שם של תוכנה או תוסף לוירטואל שיעשה תעבודה אני נורא ישמח!! תודה מראש לעוזרים!!

    • 2 תגובות
    • 663 צפיות
  2. היי, הורדתי דרייבר לכרטיס קול שלי. http://img526.imageshack.us/img526/6715/66616174.jpg השם שלו זה ConexantHDAudio 221 ושאני מנסה להתקין זה עושה לי תשגיאה הבאה: http://img441.imageshack.us/img441/1122/dsfdsp.jpg מה לעשות? בבקשה תעזרו זה די דחוף.

    • 7 תגובות
    • 663 צפיות
  3. זאת בעיה דיי רצינית שאני מקווה שמישהו כאן יודע. יש לי מספר ICQ שיום בהיר אחד החליט שהססמא שלי לא נכונה. כל פעם שאני מנסה להיכנס אליו אני מקבל שגיאת ססמא למרות שאני בטוח שהססמא שלי נכונה. ניסיתי בכל זאת להפעיל את התוכנה שמראה את הססמאות של מספרי האי סי קיו שנמצאים במחשב והפלא ופלא במחשבים אחרים היא עובדת ואצלי היא לא מצליחה להראות את הססמא. באתר של ICQ2GO גם איאפשר להכנס עם הססמא שזה אומר שזה שונה אצלם בשרת ולא בעיה אצלי במחשב. אין לי כתובת דואר במספר אי סי קיו הזה ככה שאני לא יכול להשתמש בשחזור הססמא באתר שלהם. השאלה שלי האם אני יכול לפחות לגלות את מספרי הICQ של האנשים שברשימה שלי מהקבצים של התוכנה שנמצאים במחשב שלי? אני יודע שרשימת אנשי הקשר נשמרת בשרתים של הICQ אבל ההסט…

    • 0 תגובות
    • 663 צפיות
  4. Started by etzarfat1981,

    שלום, אני מחפש תוכנה רצינית לניקוי ה-REGISTERY, ניסיתי את התוכנות שמומלצות ב-STICKY אך הם לא מנקות את ה-REGISTERY באופן יסודי. התקנתי MICROSOFT OFFICE 2007 והורדתי אותו, אך לאחר שהתקנתי בשנית הוא זכר עדיין חשבונות ישנים כמו GROOVE. אני רוצה תוכנה שמנקה באופן יסודי, אני לא שולל תוכנות שעולות כסף. תודה

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  5. Started by 1,

    בעיה עם מצלמת אינטרנט מדגם CS120 של אינטל יש לציין שהמצלמה מחוברת, דרייבר עדכני, המצלמה עובדת תקינה ורואים תמונה כשאני נכנס ל"אשף כוונן השמע/הווידאו" רואים את המצלמה ורואים את התמונה והכל עובד תקין. אך כשאני נכנס ל "הגדרת מצלמת אינטרנט" אני מקבל את השגיאה הבאה: "אין באפשרותך לשנות את הגדרות המצלמה שלך מכיוון שהמצלמה אינה מחוברת למחשב או שאתה משתמש בה בשיחת וידאו או עם תוכנית אחרת" שום תוכנה אחרת לא פתוחה חוץ מהמסנג'ר ויש לציין שבעבר המצלמה עבדה מצויין במסנג'ר. מה יכולה להיות הבעיה? בבקשה זה דיי דחוף כי אני מתגייס יום חמישי לצה"ל ואני רוצה שהכל יהיה מסודר 8)

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  6. Started by ofir5300,

    התוכנה Xfire עושה לי בעיות כל כמה זמן היא מתנתקת ואז מתחברת מחדש מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 663 צפיות
  7. Started by tzahi16,

    לצוות הפורום שלום ! היכן אני יכול להוריד בצור מסודרת את כל הדרייבים של הצ'יפסטים של אינטל ?

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  8. Started by hedva,

    יש לי מקאפי אורגינל בחינם מהאוניברסיטה הוא עובד בשקט ואף פעם לא מתריע על שום דבר הבעיה שסריקה ב Ad-Aware תמיד מוצאת כל מיני דברים לא טובים. האם כדי להחליף לאחד מהאנטי ווירוסים החינמיים המומלצים בסטיקי?

    • 8 תגובות
    • 663 צפיות
  9. שלום,יש לי מיקרופון למחשב שעובד אצלי נורא חלש בלוח הP5E. אבל זה לא בעיה במיקרופון כי ב2 מחשבים שונים אחרים,הוא עובד ממש טוב ונורמלי, וכל הזמן אנשים בסקייפ ובמסנג'ר מתלוננים על כך שהם שומעים אותי חלש כשאני משתמש בו. אני משתמש בכרטיס קול שמגיע עם הלוח P5E של אסוס,ואני מנסה למצוא פתרון לבעיה מישהו יכול לעזור?

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  10. Started by rjjb7,

    יש לי מחשב עם מחיצה אחת של 80 ג'יגה. הוא מאוד עמוס (~10Gb פנוי) וברצוני לבצע גיבוי למידע שבו. למחשב יש כונן צורב דיוידי שיכול לסייע בגיבוי. מהי השיטה הכי טובה לבצע את הגיבוי הנ"ל (לפצל? וע"י איזו תוכנה עדיף? לגבות ולצרוב ע"ג דיסקים של דיוידי? שיטות יצירתיות אחרות?)

  11. Started by jackok111,

    אני מנסה לראות וידאו זורם (נגיד באתר ספורט 5) בגוגל כרום, אולם הנגן לא מגיב (הכפתורים). אציין כי הוידאו אכן מתנגן אך אי אפשר לשלוט על הפאנל של ההפעלה. האם יש פיתרון לכך ?

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  12. האמת אני קיבלתי מחבר את הקוד לתוכנה אבל התוכנה כבר קבעה לי במחשב שהזמן שהוקצב לי נגמר ושאי אפשר להכניס קוד. אני צריך לעשות משהו שימחוק כל זכר לתוכנה הזו במחשב. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  13. Started by ag43,

    עשיתי לתוכנה הרצת ניסיון והתוכנה הודיעה לי שיש לי 15 דרייברים לא מעודכנים, רובם המוחלט התקני מערכת. האם יש להתייחס להודעתה ולעדכן? למותר לציין שהWINDOWS שלי מעודכן לחלוטין מבחינת WINDOWS UPDATE

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  14. מחפש תוכנה שמעתיקה שמות של שירים לקובץ טקסט. אשמח לתגובות. תודה מראש. .swg

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  15. מה זה VSO DEVICE, בתוך זה מופיע לי PCOUFIN DEVICES FOR 32 BIT SYSTEM וזה בסימן שאלה מה זה אומר ?

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  16. אוקיי לכל מי שלא יודע יש תוכנה קטנה שמזינים בה אתה כתובת האימייל והיא יוצרת היתקשרות רבות וזה מה שגורם לחשבון להיכנס למצב של "הקפאה" הוראות לשחרור חשבון חסום הקדמה: חובה !!! לזכור . לרשום . את פירטי ההרשמה " ארץ" "עיר" "מיקוד" תשובה לשאלה הסודית" לעקוב טוב אחרי המדריך והכי חשוב לבצע אותו במהירות אם בשלב מסויים טועים ומשהו לא מסתדר אפשר פשוט להיכנס למאפייני אינטרנט ולמחוק היסטוריה וקוקיס ולהתחיל מהתחלה בתוכנת המסנגר ללחוץ על " שחכת את הסיסמה" מגיעים לחלון הזה מכניסים כתובת של המסנגר ואת תווי האבטחה שלמטה מגיעים לחלון הזה מזינים את הפרטים האישיים שימו לב !! טוב טוב !! פה למטה בחלון ה" נעילה" זה השלב הקריטי ויש לבצע אותו במהירות ! ברגע שממל…

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  17. יש לי מחשב ACER, ASPIRE 5315 למי שמכיר הבעיה היא שקיבלתי אותו עם ויסטה מובנה אני רוצה להתקין לו XP הבעיה שהיצרנית לא נותנת דרייברים ותמיכה עבור אקס פי אלא רק עבור ויסטה! זה מציק אני חייב XP, אם מישהו ניתקל בזה בעבר או שיש לו פיתרון למצוא דרייברים אני מאוד אשמח. תודה

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  18. Started by shahar07,

    איך אני שומר את כל ההודעות מייל של דרך תוכנת windows mail וכנ:ל לגביי ה favorit ב אינטרנט

    • 9 תגובות
    • 662 צפיות
  19. סליחה הרצתי חיפוש אחרי ומצאתי את התשובה... שאי אפשר עם מודם cable\adsl ....

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  20. Started by eladbu,

    שלום לכולם יש לי את power dvd 5 הבעיה היא שכל פעם שאני מכניס ד ו ד הוא רושם לי DVD-Video playback graph could not be built due to insufficient decoders. אני משתמש ב קאזה קודק הכי חדש +DIVX וכו מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  21. קודם כל אני מתנצל אם זה לא המקום הנכון או אם עברתי על איזה חוק... יש לי מחשב נייד של DELL מסוג STUDIO 1535 והוא הגיע כאשר מותקנת עליו מערכת ההפעלה ויסטה.. אני מנסה לפרמט אותו לאקספי ואני לא מצליח ניסיתי עם וינדוס אקס פי SP3 וניסיתי גם להכין בעזרת התוכנה NLITE וינדוס עם הדריברים של הצ'יפסט של המחשב שלי.. ועדין לא הצלחתי.. איך אני יכול לפרמט אותו לאקס פי.. זה די דחוף לי.. אני לא מסתדר עם ויסטה

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  22. Started by rotman,

    שלום , אני רוצה להעתיק את כל הסמיילים ששמרתי במסנג'ר אחד לשני... איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  23. Started by ayo,

    מחפש תוכנה תומכת עברית לסנכרון palm עם outlook

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  24. יש לי כמה חשבונות אימייל ואני רוצה ש2 מהם הוא יבדוק קודם איך אני עושה את זה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות

דיונים חדשים בפורומים