תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשמפעילים את האייסיקיו הוא מתחבר ואז נתקע בקטע של ה Starting ומתחיל להשתמש ביותר ויותר זיכרון פיזי ווירטואלי.. זה מגיע עד לניצול של 2 ג'יגה. מישהו עוד יודע על זה פרטים? זה קרה לי לפניי חודש, לפניי שפירמטתי.. ועכשיו חזר שוב. ANY1 ? תודה. CRT
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
יש לי קובץ חשוב על איזה תקליטור שצרבתי פעם. כשאני מנסה לפתוח אותו (או אפילו לעשות PROPERTIES עליו) האקספלורר נתקע, אותו דבר עם כל תוכנה אחרת (התוכנה נתקעת) וכשאני מנסה להעתיק מהCMD זה אומר לי (אחרי המון זמן) שאין מערכת קבצים שזוהתה :-\. כשאני סתם נכנס לדיסק רואים את הקובץ. אני מחפש תוכנה או דרך לשחזר את הקובץ, תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
שלום. אני צריך לדעת איפה נמצא הקובץ של הפנקס כתובות בווינדווס (לא דרך ה-outlook, כי אני מגבה דרך מחשב של חבר) והאם ההודעות נמצאות גם כן בקבצים שניתן להעתיק. תודה.
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי מערכת הפעלה XP SP2 הכל הלך חלק אבל אני לא יכול לכתוב בעברית באתרים לדוגמה בגוגל או אפילו את ההודעה הזאת אני כותב ב NotePad ואז מעתיק/מדBיק לפורום. אני מאמין שזה משהו עם הפונטים. איך אני מסדר את הבעיה ??? תודה לכל מי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום, אי מתכנן לעבור בקרוב מאוד למחשב חדש ורוצה להעביר אליו את כל ההיסטוריה של ההודעות ואם אפשר גם יומן שיחות, כלומר שאני אוכל להמשיך מאותו מצב בדיוק מבחינת מה ששמור אצלי במחשב שקשור לסקייפ. לכן אני רוצה לשאול איך אני מעביר את זה למחשב החדש? ובנוסף איך אני מייצא מגבה את זה למקרה הצורך? (אם זה לא אותו דבר בעצם) יש לי skype 3.0.0.188
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
שלום אני כבר משתמש שנים ב TINY PERSONAL FIREWALL גרסא ישנה (היא פשוט קטנטנה וידעה לעשות את העבודה) אבל ככל שה XP שלי מוריד יותר עדכונים של ה SP2 אז יש לי יותר התרסקויות עקב ה FIREWALL. כנראה שזמנה של התוכנה עבר לכן אני צריך משהו חדש עדיף גם צנוע במשאבים , אין לי שרת פרטי או מידע סודי במחשב אז צריך רק משהו שימנע מילדים משועממים לסרוק ולנסות לפרוץ למחשב וכמובן להגן ממזיקים אתרים וכו מה אתם אומרים על ה FIREWALL של XP ? ראיתי שיש אפשרות גם "ללמד אותו " מה לחסום
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
הורדתי והתקנתי על המחשב החדש, כשאני מכניס DVD וקורא אותו במדיה פלייר אני מקבל סיגנל משובש - הערוץ האדום של המסך משוכפל, כלומר בנוסף למסך כמו שהוא אמור להיראות אני רואה תוספת של הערוץ האדום בטייה של כמה ס"מ ימינה. כשאני מנגן DVD בNero Showtime זה לא קורה. אבל שם אני גם לא יכול לקרוא כתוביות בעברית (או כל שפה אחרת חוץ מאנגלית). השתמשתי בחבילה הזאת במחשבים הקודמים שלי ואף פעם לא הייתה בעיה. מה אתם אומרים? ואם אפשר לקבל המלצות על חבילות אחרות זה יהיה נחמד. תודה!
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
לא מופיע בהסרה וגם בתוך התיקיה אין אפשרות
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
החלפתי לוח אם ומעבד והאימול נמחק לי מהמחשב. יש אפשרות לעשות שיחזור של ההורדות והקובץ קליינט ???
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
בגרסאות קודמות של ICQ היה ניתן לבדוק את החשבון דואר שנמצא על השרת דואר, באמצעות לחיצה על כפתור. בגרסה החדשה הפונקציה הזו לא קיימת (לפחות לא מצאתי אותה...) אולי יש מישהו שיודע אם אפשר להוסיף (להוריד לחוד?) אותה בצורה כלשהיא לתוכנה עצמה? יש איזה פלאג-אין? (אני יודע שקיימות תוכנות רבות (נפרדות) שבודקות את הדואר על השרת, ולא זו הכוונה) תודה.
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי מהלימודים תוכנת גרפיקה אך היא הגיעה למחשב שלי כקובץ uif איך פותחים את זה?? כשאני אומר לו לפתוח לי את זה כ-rar אז הוא עושה חילוץ כלשהוא ובתוך הראר יש קובץ אחד שגם אי אפשר לפתוח אותו מה עושים עם הקובץ הזה?? לעשות rename ולרשום במקום UIF לרשום EXE? לא נראה לי שזה יעזור ואני חושש שזה יהרוס את הקובץ היה לי את התוכנה ULTRAISO אבל לא אהבתי אותה ומחקתי אשמח לעזרה תודה
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
תוכנה שתצלם תמונה מסרט שמתנגן נגיד המדייה פלייר... רצויי חינמית
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
שלום אני צריך או תוכנה או משהו לא יודע אני צריך לעבוד עם שורות או משבצות כמו דף של מחברת... תודה רבה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי 8800GT וקבעתי שהקצב רענון מסך יהיה 85hz אבל שאני נכנס למשחקים הקצב רענון יורד לאיזה 60, ניסיתי ובלוח בקרה של nvidia להגדיר אבל גם שם מצאתי להגדיר רגיל ולא מצאתי איך להגדיר שהקצב ריענון יהיה גם למשחקים\3D . מה עושים ? איך אני מגדיר שיהיה 85HZ גם במשחקים? תודה.
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אני מחפש את התוכנות הכי טובות לתחזוקה הבסיסית של המחשב (אנטי-וירוס, אנטי-ספיירוור, אנטי-כל-דבר-רע, מחיקת קבצים זמניים, דפרגמנטציה, דברים אחרים שאני לא מכיר..). ומכיוון שאין תוכנה אחת שעושה את כל אלה בצורה הכי טובה, אני גם צריך איזה scheduler שבלחיצה אחת יפעיל לי את כל התוכנות (אחת אחרי השניה). תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
חברים שלום, מדי פעם כשאני גולש ב NRG יש לי בחלק מהכתבות בעיית קידוד, משהו יודע אולי איך אפשר לפתור את זה? חשוב לציין שלא נגעתי בהגדרות הקידוד של הדפדפן, לא התקנתי תוספים חדשים ושזה קורה אך ורק באתר של NRG וגם זה רק בחלק מהכתבות (וגם שם רק בחלק מהטקסט).. מצ"ב תמונה + קישור לאתר (אולי זאת בכלל בעיה בדף).. תודה לעוזרים. http://www.nrg.co.il/online/55/ART1/869/883.html [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
בס"ד שלום בעמוד הנ"ל : http://get.adobe.com/flashplayer/trigger/0/ אמור לצפוף הלשונית הצהובה שאומרת שיש קובץ שמוכן להורדה או משהו דומה .. וזה פשוט לא צף, איך אני מסדר ומעדכן את הגרסא ל10 תודה רבה שבוע טוב ומבורך
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מנסה ליצור לי עותק לגיבוי לסרט DVD שלי ואני עובד לפי המדריך http://www.nanomessiah.com/dvd-backup/dvd-to-xvid.html והכל יוצא עשר אבל הבעיה מתחילה מתי שהסרט טיפה ארוך ואני רוצה לפצל אותו לשני דיסקים ומנסה ליצור גודל של 1400 מגה. ב-XviD Bitrate Calculator יש אפשרות לראות איזה גודל הסרט יצא אבל שאני עושה הכל כמו שצריך זה לא עוזר והסרט יוצא לי 700 מגה בערך (גם שאני מכניס במאפיינים של הקודק את הגודל שהוא אמור לצאת לפי ה-XviD Bitrate Calculator). מישהו יכול אולי לעזור לי כי אני כבר משתגע.
-
- 6 תגובות
- 663 צפיות
-
-
למה זה קורה והאם יש דרך לשנות את זה? ואם זה כבר פותח כונן אז למה לא את הצורב?
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
יש לי ASUS P5B Deluxe ואני משתמש בכרטיס הקול שלו (On Board). מהרגע שהתקנתי חבילת קודקים שהורדתי יש לי בעיות עם הסאונד -> יש קבצי MP3 שלא נשמעים טוב למרות שפעם הם נשמעו מצויין. החבילה שהתקנתי היא : Coadec Pac All In 1 - 6.0.3.0 כמובן שהיא הותקנה לאחר שכל הדרייברים הותקנו. אני לא מצליח לחזור למצב הקודם. יש לכם רעיון? יש לכם חבילת קודקים יותר מוצלחת?
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
האם אווטלוק 2010 יכול לעבוד גם עם ווינדוס XP? והאם בשביל לשדרג לאווטלוק 2010 צריך לשדרג את כל האופיס? תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
אני לא יודע בדיוק מה קרה אבל אני לא מצליח להפעיל קטעי Flash בגלישה בדפדפן (IE). כשאני מגיע לאתר שיש בו קטעי Flash אני מקבל מסגרות עם X אדום (כמו של לינק שבור). יכול להיות ששיניתי משהו בהגדרות האבטחה או משהו אחר - בלי כוונה. גם כשניסיתי להתקין מחדש את הפלייר של פלאש מהאתר שלהם לא הצלחתי. מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
טוב , אז יש לי כמה חברים אוהבים שהחליטו להציף אותי בהודעות וזה לפעמים גורם לתקיעה של האייסיקיו. רציתי לדעת אם יש איזו תוכנה שחוסמת את זה , אני לא רוצה שיהיה לי איגנור מהם , אלה תוכנה שסתם דוגמא אחרי ההודעה ה 20 לא תקבל יותר הודעות... שמגבילה כמות מסויימת להודעות בזמן מוגבל ממשתמש ספציפי (הבנתם? ) ובנוסף אם יש תוכנה שעושה ספאם למשתמש אחר... (הם פשוט שולחים לי הודעה אחרי הודעה... ככה במשך דיי הרבה זמן) תודה :-\


