תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנת עריכה והמרה מדי וי די לפורמט אחר כלומר לקחת שיר או חלק מסרט די וי די ולהמיר אותו לאמ פי 4 או 3 צריך עזרה דחופה תודה
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שבה אוכל להקליט או לקבוע מראש מתי להתחיל להקליט,כמובן שמדובר במצלמת אינטרנט שיש לי של מיקרוסופט. ללא הגבלה של זמן או גודל וכמובן שתהיה איכות הקלטה טובה,מערכת הפעלה המותקנת אצלי היא ויסטה. תודה מראש לכולם.
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
הי, בפעם האחרונה שסגרתי את ה-FF היה חלון popup פתוח שנשמר ב-sessionsaver כ-session האחרון במקום החלון העיקרי עם עשרות טאבים פתוחים... יש אפשרות לחזור ל-session בחלון הנוסף שהיה פתוח, או לפחות לחזור לשמירה קודמת?
-
- 6 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום! יש לי בעיה לפעמים לצפות בסרטוני פלאש אונליין. יכול להיות שזה בגלל האימיול ששותה את הרוחב פס, אבל כשהאימיול סגור הצפייה בפלאש נתקעת לפעמים באמצע. מישהו מכיר אולי תוכנה שאפשר לתת לה כתובת של אתר, והיא תוריד למחשב את קבצי הפלאש שנמצאים באותו דף לצפייה אופליין? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אהלן , אני יודע להכין את כל מה שרציתי להכין בתוכנה וסיימתי הכל הבוס שלי הציב לי דד לין שלוחץ אותי . אני אמור להגיש לו את הקליפים כמה שיותר מהר . אני עובד בטלויזיה קהילתית . השאלה שלי היא כזאת סיימתי את הקליפ אך איני יכול לייצא אותו לפורמט של קוויק טיים שהבנתי שנמצא כרגע ברמה הכי נוחה וטובה בשביל יצוא קליפ שאני מנסה לייצא לפורמט אחר האיכות לא מספיקה וכייוון שעדיין לא הצלחתי ליצא לקויק טיים איני יודע היכן אני עובד . ההודעה שמופיעה לי היא ( creating movie bad parameter (50 מה אפשר לעשות ?
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
זאת בעיה דיי רצינית שאני מקווה שמישהו כאן יודע. יש לי מספר ICQ שיום בהיר אחד החליט שהססמא שלי לא נכונה. כל פעם שאני מנסה להיכנס אליו אני מקבל שגיאת ססמא למרות שאני בטוח שהססמא שלי נכונה. ניסיתי בכל זאת להפעיל את התוכנה שמראה את הססמאות של מספרי האי סי קיו שנמצאים במחשב והפלא ופלא במחשבים אחרים היא עובדת ואצלי היא לא מצליחה להראות את הססמא. באתר של ICQ2GO גם איאפשר להכנס עם הססמא שזה אומר שזה שונה אצלם בשרת ולא בעיה אצלי במחשב. אין לי כתובת דואר במספר אי סי קיו הזה ככה שאני לא יכול להשתמש בשחזור הססמא באתר שלהם. השאלה שלי האם אני יכול לפחות לגלות את מספרי הICQ של האנשים שברשימה שלי מהקבצים של התוכנה שנמצאים במחשב שלי? אני יודע שרשימת אנשי הקשר נשמרת בשרתים של הICQ אבל ההסט…
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום רב, אני צריך להתקין את : Microsoft .NET Framework Version 2.0 אלא מה, לפי מה שכתוב באתר של מייקרוסופט זה לא מתאים לויסטה: Supported Operating Systems: Windows 2000 Service Pack 3; Windows 98; Windows 98 Second Edition; Windows ME; Windows Server 2003; Windows XP Service Pack 2 לכן השאלה, האם משתמשי ויסטה יכולים להתקין בכל זאת את הגרסה הזו, או שיש צורך בגרסה אחרת? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום , יש לי בעיה קטנה שמטרידה אותי. התקנתי תוכנה אצלי במחשב (אילוסטרייטור.. לכל המעוניין לדעת.) אך ההתקנה נתקעה בשלב מסוים ,התבקשתי להתקין איזה רכיב נפרד (installer כזה..) לאחר מכן לא יכולתי להמשיך את ההתקנה וגם לא למחוק אותה..על מנת להתקין מחדש היא מופיעה לי ברשימת התוכנות בלוח הבקרה ,אך ללא קיבולת, שמעתי פעם על תוכנות REGISTRY כאלה שיכולות לעזור אך איני יודע מהן, היכן למצוא ואיך.. האם זה הפתרון לבעיה שלי ? מישהו יכול להוציא אותי מהביצה הזו ?
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
hello Gentlemen (and Ladies if present) i'm in quite a pickle... after reviewing your magnificent works in the desktop thread, i've developed a mighty itch to have such a lively looking desktop myself. So , i went and DL'd something called StepLite. i was sure it was nothing more than your average XPstyle, however, as i've discovered and many of you know, it seems to be something else . i have no idea what i'm doing... for starters i can't write in hebrew (heaven know's why) secondly i've lost any ability to control what i really wanted in the first place-the desktop visual preferences... i can do everything (open prog. access files, create files etc.) except controling t…
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שתוכל לתת קצת חיים לוינדואס XP PRO שלי אני לא מדבר על רקעים וכאלה! אני מחפש תוכנה שעושה פיידים על חלונות בגרירה או שמכניסה ומוציאה חלונות לא בדרך המסורתית! אני יודע שיש כזה משהו שמגיע עם הדרייברים של נ-וידיה אבל נו מה לעשות אני תקוע עם 9800 פרו! ידוע לי כי יש תוכנה של ATI שתומכת הזה אבל יש שם עוד ים של דברים שאני לא צריך! האם יש תוכנת צד שלישי שזה ייעודה? ועוד שאלה אני מחפש שיופיע לי מזג האוויר בשורת המשימות או משהו ועדיף כמובן בחינם!יש?
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום לכווווווווווולם !!! יש לי בעייה קצת מוזרה . יש לי מדפסת משולבת - HP 5500 , ולפני כמה ימים התוכנות שבאות ביחד עם ההתקנה , תוכנות שאחראיות לכך שאני אוכל לשלוח פקס מהמחשב ואו לסרוק מסמכים למחשב הפסיקו לפעול . אין לי רוגלות ולא וירוסים ובכול זאת לא הצלחתי להפעיל אותן . חשוב לציין שפעולות שלא זקוקות למחשב כמו משלוח פקס או העתקת מסמכים עובדים טוב כך שזה לא המדפסת עצמה. ועכשיו לבעייה האמיתית ... נכנעתי לבסוף וניסיתי להסיר את המדפסת מתוך הוספה\הסרה ופשוט כול פעם שאני מגיע לשלב שבו הוא כאילו מתחיל להסיר המחשב או נתקע או מוציא מסך כחול. התקשרתי לתמיכה של HP ובהדרכתם ניסינו להסיר את המדפסת דרך קובץ אצווה אך שוב ברגע שהוא מגיע למחצית הדרך המחשב מוציא מסך כחול. לבסוף בתמיכה אמר…
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב חדש עם מעבד 3 ג'יגה 64 ביט וזיכרון של 1 ג'יגה קינגסטון הארד דיסק של מקסטור SATA וכרטיס מסך של ATI RADEON 9200SE לוח אם אסוס תואם. הבעייה היא שאני מנסה להתקין ווינדוס 64 ביט ההתקנה עוברת חלק אני לא שוכח בתחילת ההתקנה ללחוץ F6 ולהוסיף התקן 64 ביט אבל לאחר שההתקנה מושלמת כשאני רואה את הלוגו של הווינדוס בזמן הטעינה המחשב עושה לי רסטרט........לא מבין מה הבעייה אשמח לעזרה תודה
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
איך אני עושה מבחנים למעבד כרטיס מסך וכל אלו..?תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
כל פעם כשאני נכנס לפורום שבאתר באמצעות ה Firefox אני נאלץ להתחבר תמיד מחדש, משום מה שם את המשתמש והסיסמה הוא לא זוכר וזאת למרות שאני בוחר בלהתחבר לתמיד. דרך אגב ישנם עוד אתרים שכניסה מחודשת אליהם מאלצת אותי לרושם שוב את שם המשתמש והסיסמה שלי. אודה לעזרה.
-
- 6 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
שלום לאחר שהרכבתי את המחשב מעונין לבדוק עם הרכיבים באמת עובדים כראוי שזה המעבד כרטיס המסך דיסקים קשיחים וזכרונות. אני חייב לציין שהמחשב עובד טוב והצלחתי להפעיל כל דבר שרציתי עם זה סרטים מוזיקה משחקים . סתם להסיר דאגה מליבי. המערכת שלי זה : מעבד i7 920 לוח אם x58a-ud3r זכרונות 6gb של patriot ברטיס מסך של gigabyte 9800 1gb ושני דיסקים קשיחים של wd אחד בנפח של 1t למערכת ההפעלה מהסדרה השחוקה ויוד אחד 2t מהסדרה הירוקה זהו.
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי את הנתונים בעמודה הזו? מה הם אומרים בעצם תודה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 663 צפיות
-
-
אז ככה עד עכשיו התעסקתי עם התוכנה שהיא באמת שימושית, התקנתי אותה עם הדיסק שבא עם המסך. כבר שבוע שהיא עושה לי בעיות היא פתאום רושמת שהמערכת שלי לא תומכת בתוכנה. למרות שעד עכשיו היא עבדה מצויין. הסרתי והתקנתי והסרתי והתקנתי וכלום לא עוזר. מישו יודע מה הבעיה פה? או שיש לכם איזה תוכנה חלופית לה? שוב אני מציין מסך t220 של סמסונג. תודה מראש!!
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
איזה שוק... כנראה שזה היה לפני כמה חודשים, ביולי... מוזר, אני זוכר שלפני כמה שבועות עדיין היה אתר עצמאי של sysinternals.com הכתבה http://blogs.pcworld.com/staffblog/archives/002432.html האתר החדש המיקרוסופטי : http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/default.mspx ת.נ.צ.ב.ה אני רק מקווה ששני הגאונים האלה ימשיכו ליצור עזרים גאוניים, לא משנה איפה הם עובדים...
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
היי לכולם!! פירמטתי את המחשב אתמול והתקנתי מחדש את windows live mail כבר הרבה זמן שאני משתמשת בתוכנה הזו למיילים שלי, לשני החשבונות. אבל משום מה שהתקנתי אתמול נתקלתי בבעיה, אני לא מצליחה לראות את התכולה של המיילים ולא את הקבצים המצורפים למייל (מצורפת תמונה שאולי תסביר את המצב באופן פשוט יותר). אודה למי שיעזור! מורן [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
היי יש לי מחשבון גרפי מסוג tu 82 ואני יודע שאפשר להעבר אליו תוכנות ומשחקים רק שאין לי אתר שאפשר לעשות את זסה דרכו... אז אם אפשר בבקשה קישור לאתר כזה אני ממש אשמח... (את הכבל כבר יש לי) תודה מראש אור חן...
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
יש לי קובץ PSD עם שכבת רקע שלא משתנה ו-30 שכבות של טקסט עם טקסט שונה בכל אחת. אני צריך לשמור 30 jpegים עם הרקע הזה וטקסט שונה בכל jpeg. ושכל jpeg יהיה בשם אחר (למשל 01,02,...) איך אני עושה את זה בלי להסתיר כל פעם את השכבת טקסט הקודמת, לבחור שכבה חדשה ולשמור בשם שונה? ניסיתי לעשות את זה עם actions וזה לא ממש הצליח... אם הבנתם בבקשה תעזרו...תודה
-
- 1 תגובה
- 663 צפיות
-
-
אז ככה שידרגתי אתמול לווינדוס 7 אבל הוא מישהו מה הוא לא פירמט לי תדיסק קשיח של C (איפה שהייתה המערכת הפעלה) אז נוצר מצב שיש לי שם 40 גי'גה פנוי מתוך 160 ,וכל התוכנות משחקים שמותקנים שם הוא לא נותן לי למחוק אותם. השאלה איך למחוק אותם ? (הם לא מופיעים בהוספה והסרה והבנתי שלא טוב למחוק תוכנות ומשחקים ישר כאילו SHIFT + DELETE )? תודה
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני מצליח לראות תמונות בתצוגה מקדימה מבלי לפתןח את הקובץ ב outlook express ?
-
- 6 תגובות
- 663 צפיות
-


