עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ofeky1,

    יש לי דונגל ואני לא מצליח להתחבר מהפלאפון למחשב כשלט רחוק אני מצליח רק מה מחשב לפלאון אז אני מחפש תוכנה שתפעיל לי את הBT של החשב כל הזמן ואני יוכל להתחבר איתה למחשב מתי שאני רוצה בלי צורך לגעת בעכבר כלל!! משהו יכול לעזור לי?? יש לי SE W800I!! תודה!

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  2. מחפש כזאת. אהבתי תגרפיקה

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  3. Started by adirss,

    שלום יש לי emule 0.49d גירסא מעודכנת עם שרתים חדשים לאחרונה יש לי בעיה שהשרתי מתנקתים לי המון ואקדמליה לפעמים נופל גם ולפעמים השרתי עובדים עם חומת אש כאילו החמור עם מסכה יש לי ראוטר אבל פתחתי את הפורטים ככה שלא אמורה להיות בעיה כי הוא לפעמים מתחבר

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  4. Started by eladhor7,

    שלום לכולם בתוכנות הפוטושופ הישנים יותר, כדי לחדד את התמונה צריך ללחוץ על זה - image->sharpen->unsharp mask עכשיו התקנתי את הפוטושופ cs3 החדש, ואני לא מוצא את האפשרות - חידוד התמונה, מישהו יודע איפה האופציה הזאת נמצאת?

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  5. שלום, האימיול במחשב אחר ברשת על LOW ID ואני לא מצליח לשנות את זה, יש הצעות? תודה, אלי.

    • 9 תגובות
    • 664 צפיות
  6. Started by eranRohatyn,

    ומאיפה אני מתחיל להוריד? הורדות חוקיות! ומה ההבדל בין הארס לאזיראוס? בקטנה תסבירו לי אבל יותר חשוב המקור הורדות לאזיראוס תודה ויום טוב

    • 5 תגובות
    • 664 צפיות
  7. Started by pyro_man,

    טוב זה הולך ככה עיצבתי אתר בפוטושופ ואני רוצה ליצור מעיין פריימים כאלה שברגע שילחצו על כפתור יופיע טקסט וברגע שתלחץ על כפתור אחד יופיע טקסט אחר במקום הטקסט ההוא.. עכשיו רציתי לדעת אם איפשר לעשות את זה באימג' רדי בכלל? ודרך אגב בלי עצות של רולאובר כי זה קקי אי אפשר עם זה ניסיתי..

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  8. מחפש תוכנה להפעלת image של DVD בvista ultimate 64bit עדיף ביותר חינמית אבל אפשר שגם לא.

  9. Started by amisha,

    יש תוכנה כזו שתיתן לי מידע ( רזולוציה מקודד פריים רייט שיטת שידור וכו' ...) ?

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  10. Started by black spider,

    שלום, יש תוכנה או אולי אתר שמתרגמם טקס מאנגלית לעברית?

  11. Started by benor,

    1. האם ניתן לקבוע (להגדיר) מראש את הזום שבו יפתח דף חדש ב - Word. 2. האם ניתן להגדיר מראש לגבי קובץ קיים בוורד (ספציפי) את הזום שבו הוא יפתח, בכל פעם שפותחים אותו. אני משתמש ב- Office XP תודה לכם.

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  12. טוב אז אני בין האנשים הבודדים שלא אוהבים את אקספלורר.. ובמקביל גם לא אוהב את פיירפוקס... אני משתמש ב Mozilla 1.7.13 כבר כל כך הרבה זמן.. ומחכה ליום שיוציאו לו איזה עידכון או שיפור או משהו... או כלום לא קורה כבר מלא זמן... מישו יודע למה זה? הם פרשו ממנו סופית?

    • 6 תגובות
    • 664 צפיות
  13. התקנתי לאחותי במחשב חבילת האבטחה של Kaspersky גרסא 6... כל פעם שהיא פותחת את האימיול זה לא מספיק להיפתח וכבר עושה לה ריסרט..ניסינו כמה פעמים...וזה קורה בדיוק מאז שהתקנתי את הקספרסקי מה עושים? הילדה רוצה אימיול

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  14. Started by viper_sb,

    יש ברשותי שני סרטי HD שהם ירדו בחלקים והם מאוד מאוד גדולים כול חלק ככה שגודל כול הקבצים מגיעה ל30-35G איך אני יכול לאחד אותם ?

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  15. Started by sirexrv,

    שלום לכולם לפני שבוע המחשב החליט שהוא לא מזהה את הכונן DVD שלי בבדיקה במנהל ההתקנים (מאפיינים של הDVD) נרשם: "Windows טען בהצלחה את מנהל ההתקן עבור חומרה זו, אך אינו מוצא את התקן החומרה. (קוד 41)‏‏ לחץ על פתרון בעיות כדי להפעיל את פותר הבעיות עבור התקן זה." אמרתי, סבבה - אבל למה את הכונן הוירטואלי שלי (DAEMON Tools) הוא גם לקח (הרי הוא לא מחובר פיזית)? מישהו יודע מה עשים? *רשמתי את אותה הודעה גם בפורום בעיות חומרה כי לא ידעי איפה הבעיה ..

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  16. Started by amir85,

    :'( :'( :'(

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  17. Started by Street-Fighter,

    חג שמח רציתי לדעת אם יש למישהו פה מדריך לשימוש בתוכנה הזאת, ואם לא אני צריך רק לדעת אם מישהו יודע להישמש בה כדי שאני אוכל לשאול אותו כמה שאלות ספציפיות. תודה, גדי.

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  18. Started by טל,

    התקנתי את הדרייברים ואת התוכנות אבל אני לא יודע עם המצלמה עובדת ניסיתי להתעסק עם התוכנות ואני לא יכול לראות את עצמי כדי לדעת אם זה עובד , מה צריך לעשות כדי לבדוק אם היא עובדת?

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  19. Started by O.G.D 2k5,

    אני מחפש מדריכים שיסבירו איך להשתמש בתוכנה Fruity Loops (אם אפשר בעברית) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  20. Started by orengore2,

    שלום חברה אחי שלי התקין את התוכנה ותמיד כשהוא מתקין אותה יש לי בעיות. יוצא לי ממשחקים, נותן שגיאות כשאני גולש וכדו' ומבקש DEBUG איך אפשר למנוע מהתוכנה לבדוק לי כל דבר ולהפסיק להציק לי כשאני משחק קרייסיס? תודה

    • 6 תגובות
    • 664 צפיות
  21. Started by overload,

    עברתי מפלאש MX לאילוסטריטר CS2 כי שמתי לב שכולם משתמשים רק בה לציור, היא באמת קצת יותר נוחה. אז יש לי שאלה, איך אני צובע את הרקע? ה"דלי צבע החיי" ( ) צובע רק בין הקווים, נכון? אז איך אני צובע רקע? ועוד שאלה, יש דרך להחליק קווים אוטומטית כמו בפלאש? זאת אומרת נגיד יש לי קוו עם כמה פינות או שהוא עקום בצורה חדה, להפוך אותו לעגול וחלק יותר. יש כלי כזה?

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  22. Started by composite,

    שלום. ברשותי Kaspersky A-V 6.0. מבחינת הגנה הוא עושה את העובדה נאמנה (חוסם דברים ש- NOD32 לא חסם), אבל מצד שני - הוא כל הזמן מאט לי את המחשב. בחלון הראשי, תחת Statistics, הוא סריקה שוטפת כל הזמן, וכל הזמן נוספים קבלים ל- Total Scanned, כל פעם מחדש כשתוכנה נפתחת או כשמחשב עולה. אני חייב להפסיק את זה. יש עצות? עוד משהו קטן - אני מחפש תוכנה שמאזכרת לך דברים, לעשות פעם בשבוע \ פעם בחודש - היא תרוץ כל הזמן ברקע, אך פעם בשבוע (או אחרת) קופץ חלון קטן שמאזכר לך לעשות משהו. אם היא יכולה לנהל משימות זה גם טוב. מכיוון שאני רוצה שהיא תרוץ כל הזמן ברקע, אני מעדיף שהיא תהיה קלה כמה שיותר (שואף לפחות מ- 3 מ''ב). תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  23. Started by ofer_mat,

    כל פעם שאני מפעיל סרט הוא משתלט לי על המחשב ולא נותן לי לעשות כלם אין עכבר אין מקלדת כלום!!! מנתק אותי מהאינטרנט!! רק כניסה למצב "שינה" מוציא אותי מזה זה גירסה 9 תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  24. אני משתמש בתוכנה הזו כבר הרבה זמן ולאחרונה פירמטתי את המחשב והתקנתי את הגירסה הכי חדשה (1.96) כשאני מוריד מספר קבצים (RAPIDSHARE) ועושה להם PAUSE או סוגר את התוכנה ופותח אותה מחדש כל ההורדות מתחילות מחדש דבר שלא היה לי בעבר. מה יכולה להיות הסיבה לכך ?

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  25. Started by Dano,

    אני מחפש אנטיוירוס+פיירוול שהם יעילים ולא מאיטים את המחשב בצורה דרסטית! אך שיהיו טובים יעילים ושיחסל את כל המטרידים למיניהם... תודהרבה!

    • 9 תגובות
    • 664 צפיות

דיונים חדשים בפורומים