תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב, אז ברור שיש אינספור תוכנות בשביל לקודד\להמיר אודיו. הבעיה היא שניסיתי כמה ולא בכולן יש את כל האפשרויות שאני מחפש. דבר ראשון, היא צריכה להיות מהירה - מסתבר שתוכנות כמו MediaCoder ו-Winamp לא הכי מהירות גם אם הראשונה משתמשת בכל המעבדים. דבר שני, היא צריכה לדעת לשמור את הקובץ באותה הספרייה של המקור. מסתבר שרוב התוכנות החדשניות לא עושות את זה. דבר שלישי, שיהיו לי את כל אפשרויות הקידוד. כלומר, את כל סוגי הקבצים ובתוכם את כל ההגדרות. לדוגמה, ב-Xilisoft לא ניתן בכלל להגדיר באיזה איכות לקודד קובץ Flac...
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
-
שלום , מחפש תוכנת קריוקי מקצועית ,שמעיפה את הזמר אבל לא פוגעת באפקטים של השיר /פס הקול ,או באיכותו של השיר . אלא ממש מזהה את חלקי הזמר שהוא שר ומורידה אותם . אשמח לתשובה
-
- 0 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
מישהו מכיר איזה תוכנה או אתר שבו אני אוכל לשמוע רדיו מכל מיני תחנות בעולם?
-
- 7 תגובות
- 974 צפיות
-
-
אהלן, המחשב התחיל קצת להתעייף לאחרונה ולוקח לו הרבה זמן יחסית לפעם לעלות , העבודה עם המחשב קצת יותר איטית ממה שהיתה בהתחלה. הייתי שמח אם תמליצו לי על כמה תוכנות לניקוי קבצים סתמיים על המחשב שמכבידים עליו ,וגם תוכנות אנטי ריגול מומלצות. כרגע יש ברשותי : superantispyware balwarebytes regclean pro (כולן מעודכנות)
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אנשים, קודם כל אני מתנצל אם ההודעה לא שייכת לפה. במשחקים הישנים יש אפשרות לשחק דרך רשת, בעזרת IPX ובעזרת TCIP\IP הבעיה שזה לא עובד כנראה ב WAN וברשת האינטרנט כי ניסיתי לארח דרך המחשב שלי ואנשים מרוקחים לא מצליחים להתחבר וב LAN אני כן מצליח להתחבר. כמובן שהורדתי את חומת האש ואני גם לא יושב תחת ראוטר ככה שלא אמורה להיות בעיה, עשיתי ניסוי קטן: ברגע שאנשים גולשים לכתובת האיפי שלי הם רואים אתר קטן שבניתי (כי מותקן במחשב שלי IIS) ככה שאין בעיה של תקשורת אז אני מחפש תוכנה קטנה (אם יש חיה כזאת) שיכולה לחבר דרך הרשת האינטרנט (WAN) את המחשב שלי ומחשבים אחרים של חברים שידמה מצב שכאילו במחשבים מחוברים ב LAN ואז למעשה יהיה אפשר לשחק תודה לתותחים מראש..!!!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת שולחן עבודה מרוחק שלא תשפיע על השימוש במחשב הנשלט, ותעבוד על רשת ביתית דרך ראוטר, רצוי שהתוכנה תהיה חינמית. תודה מראש, אורי
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנת שיחזור(אני חושב ששמעתי פעם עלה) שאתה מגבה את המחשב ישר אחרי הפירמוט ואז כשאתה רוצה לפרמט במקום להתקין הכול מהתחלה אתה מכניס את הדיסק שצרבת עליו את הגיבוי ואז מחזיר את המחשב ישר לזמן אחרי הפירמוט(הכול נימחק) ויש לך מחשב חדש אחרי פירמוט בלי לפרמט. יש תוכנה כזאת? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 535 צפיות
-
-
המחיר פחות רלוונטי אני מחפש תוכנות טובות שמתקנות קבצי ג'יפג ואמפי3 הרוסים והרוסים למחצה (אחרי שיחזור מפורמט)
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנת שירטוט קלה להבנה ופשוטה... התוכנה מיועדת בינתיים לשירטוט החדר העתידי שלי ....
-
- 1 תגובה
- 2.4k צפיות
-
-
מצאתי פירוול בשם הזה אבל לא תוכנה לשיתוף אינטרנט... אני אודה מאוד אם תוכלו למצוא לי. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 833 צפיות
-
-
כמו שראיתם בכותרת , אני מחפש תוכנה כמו Kazaa Lite שהייתה נקייה מspyware ופשוטה . הייתי משתמש בה ,אבל הגרסא שיש לי לא הצליחה להתחבר ( גם אחרי אישור בפירוול וגם לאחר ניטרולו ) ולא הצלחתי למצוא גרסא נוספת ברשת . על התוכנה להיות פשוטה - לא מסורבלת . תודה לעוזרים . ( אנא לא להמליץ על ביטורנט ואימיול ) .
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
למישהו יש המלצה לתוכנת בקרה על טמפרטורות ואולי גם בקרה על המאווררים ? אני מכיר את EVEREST , SPEEDFAN , אני מחפש משהו יותר חדיש ומתקדם . תודה !
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
מחפש תוכנת שמורידה ושומרת אוף-ליין דפים של אתר על הכונן הקשיח במחשב. (משהו כמו ספיידר) בד"כ יש אופציה בתוכנה לכניסה למס' רמות (לינקים פנימיים) בתוך האתר. פשוט אין לי מושג איך זה נקרא באנגלית לצורך חיפוש. תודה.
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שכאשר אני אכניס דיסק עם mp3 תפעיל אוטומטית את אחד הנגנים בלי לשאול ותפעיל את השיר מישהוא מכיר משהוא?
-
- 3 תגובות
- 637 צפיות
-
-
המחשב בדרך כלל סגור שאני יושן...יש תוכנת שעון מעורר שמדליקה אותו אוטומתית בשעה שאני קובע ומדליקה מוזיקה בווליום גבוהה או משו? אם יש תוכנות שלא עונות על כל הדרישות בכל זאת אשמח לראותן
-
- 2 תגובות
- 838 צפיות
-
-
-
תוכנה שאפשר לשרטט ארונות תקשורת, ומה שבתוכם ללא התחשבות בחדר מסביב. או תוסף לOFFICE שמאפשר זאת בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
יש לי דיסק די וי די ואני מעוניין לעשות הצפנה שאף אחד לא יכול להעתיק? יש תוכנה שעושה את זה.
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
כמו בפלאפון ששמים תזכורת לפגישה או משהו כזה, אז אני מחפש תוכנה כזאת למחשב שאני אוכל להזין תזכורות ולקבוע שעה שהם יקפצו לי על המסך. מישהו מכיר כזאת?
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום, לכולם. אני מחפש תוכנת תחזוקת מחשב חילופית ל-System mechanic 7 pro טובה, אשר תעבוד במע' VISTA x64bit
-
- 3 תגובות
- 731 צפיות
-
-
קצת יותר "חכמה" ממה שיש בWINDOWS שתריץ לי תוכנה מסוימת כל יום חוץ מ...(סופי שבוע למשל או כל יום אחד שאגדיר לה)
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת תירגום טובה שיכולה לתרגם טקסטים שלמים. יש הצעות?
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-


