עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ICQ 2003B אם אני רושם הודעה וצד שני לא אונליין אלא OFFLINE אז30...40....אחוז מההודעות מגיעות בכלל כ סימני שאלה ????????? ?????? ??? במקום הכתוב . למה זה קורה ? ניסיתי לשנות פונט ..הצד השני גם שינה פונט ועדיין ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  2. Started by blork1,

    מישהו יכול להביא לי קישור להורדת פלאש בעברית? אני רוצה ליהיות מעצב באתר הזה http://mygoldstar.ios.st

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  3. Started by izhak3,

    שלום, אני מחפש תוכנה שתשב ברקע ותבצע גיבוי אוטומטי לדיסק חיצוני USB. אני עובד עם לפטופ, ומבצע שינויים בקבצים בכונן D הפנימי. אני צריך שהתוכנה תזהה שאני מחבר את הדיסק החיצוני כשאני מגיע הביתה, ותשלים אוטומטית את החומר החדש בכונן D לכונן החיצוני. זה צריך לעבוד חד כיווני - אני רוצה CLONE של התיקיה בכונן הפנימי על הכונן החיצוני תודה מראש !

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  4. לא בכל המשחקים יש אפשרות לא להפעיל מסך מלא. יש אולי תוכנה שעושה זאת?

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  5. Started by sashaefi,

    איך ניתן להפוך לקובץ וורד ללא ההיפוך?

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  6. ושאר הדברים? מצידי אחת שעולה כסף, רק שתהיה טובה אני בעיקרון רוצה לשדר לחבר מה שאני רואה על המסך שלי האפלוד שלי זה 64KB ואין לי בעיות תעבורה כל שהן

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  7. Started by x-pac,

    אני די חדש בנושא http://img373.imageshack.us/my.php?image=sincity3rd.jpg ואני לא יודע איך עושים מסגרת אם למישהו יש מדריך שיביא לי

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  8. יש לי קבצי מידי, שמאוד עוזרים לי בדברים, אבל מה - זה נשמע כמו זבל! אז עשיתי חיפוש קטן באינטרנט ומצאתי את העובדה שאפשר להוריד - או סאונדפאקים לכרטיסי קול מסויימים (לי יש AC97 מובנה אם אני טועה, לא משהו מיוחד) או תוכנה שלוקחת את המידי והופכת אותו ל-wav עם סמפלים הרבה יותר טובים. וזה מה שאני מחפש. שמעתי על YAMAHA S-YXG (אם אני לא טועה) ועל ROLAND SOUNDCANVAS, אבל את שתיהן לא מצאתי (בעצם את הימאהה כן מצאתי אבל היא לא מתאימה לווינדוס XP) אז אם מישהו יודע על מה אני מדבר, ויודע מאיפה להוריד את התוכנות האלו או אחרות, וגם סמפלים טובים (לבאס [אפשר גם פרטלס], לאקוסטיות, לדיסטורשן מטאל, לתופים בעיקר, אבל אשמח לעוד דברים) אשמח שיודיע לי!

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  9. נניח ויש לי מצגת של 40 עמ' ואני רוצה להדפיס בכל דף 4 עמודים. אני יודע איך עושם את זה אבל הבעיה שעדיין יש המון מקום ריק בשוליים ואני רוצה להמצגות יהיו מתוחים וגדולים יותר. האם ההגדרות ניתנים לתיקון או שככה זה ואין מה לעשות? יש לכם רעיון מה עליי לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  10. היי חבר'ה. כפי שכבר ציינתי אני לומד עכשיו את 3dsmax. בתרגילים מהדוקומנטציה, פעמים רבות מבקשים ממני לבחור בEDIT MESH דרך הmodifiers. בפעמים אחרות, נאמר לי ללחוץ לחצן ימני במשטח העבודה ולבחור באפשרות - Convert To - editable mesh. רציתי לדעת מה ההבדל בין השניים? אגב, אותה דבר תקף לגבי Edit Poly וEditable Poly. אבל אני מניח שהתשובה תהיה זהה לשני המקרים.

    • 4 תגובות
    • 665 צפיות
  11. אהלן. היה לי כרטיס זיכרון 512 ל DDR2 667Mhz. קניתי שני כרטיסי זיכרון של 1GB של 800Mhz (אמרו לי שזה יעבוד עם ה 677, פשוט הוא יקבל עד 667) אבל המחשב לא השתנה במהירות שלו. אמנם, ב Task Manager הוא מקבל את הכרטיס ומראה שיש הרבה יותר מקום פנוי במשימות הפעילות אבל המחשב עדיין נשאר איטי יחסית בפתיחת תוכנות (פייסבוק למשל..) ובסתם "גלישה" במחשב עצמו בתיקיות וכו'.. מישהו יכול לעזור לי אולי לבדוק מה הבעיה? תודה..

    • 5 תגובות
    • 665 צפיות
  12. Started by ratzabi,

    שלום, יש לי מחשב נייד יחסית חדש של HP (חצי שנה), קניתי אותו עם ווינדוס ויסטה, ושידרגתי לווינדוס 7 (שדרוג מקורי). לאחרונה יש לי בעיה במחשב, הוא כל הזמן נכנס למצב "לא מגיב", והוא ממש איטי. יש שני דברים עיקריים שאני חושד בהם. 1- יש איזה תוכנת JAVA UPDATE שפעם אחת אישרתי לה לבצע שינויים, ומאז המחשב קצת משוגע. 2- התקנתי אנטי-וירוס (McAfee) שקיבלתי מבזק בחבילת האינטרנט. בהוראות התקנה היה צריך למחוק את האנטי וירוס הישן (NOD32), והורדתי אותו. מישהו מכיר בעיה כזאת? מה זה יכול להיות? אודה לכל עזרה מכם. שבת שלום!

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  13. הסרטונים בשרת שעד עכשיו נפתחו עם המדיה פלייר הרגיל התחילו להפתח עם המדיה פלייר קלאסיק והם לא עובדים... זה רק בפיירפוקס ככה.. מה לעשות? ניסיתי עם media player connectivity וזה לא עזר!

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  14. Started by etzarfat1981,

    שלום, כאשר אני בא לצרוב CD/DVD ב-NERO שמתי לב שיש את האפשרויות צריבה הבאות: UDF,ISO, UDF/ISO כמו כן אפשרות של CD EXTRA. מישהו יכול להסביר מה ההבדל בין כל האפשרויות ומתי משתמשים ולמה? או להפנות אותי לאתר שמסביר זאת? תודה

  15. Started by liav12,

    משהו קליל אם אפשר כי השתמשתי בזון אלרם והוא כבד על המערכת... תודה..!

    • 8 תגובות
    • 665 צפיות
  16. Started by SmurFin,

    התקנתי על מחשב XP PRO 64 המעבד הוא AMD ATHLON 64 3000 SOCKET 939 הלוח אם הוא GIGABYTE NF-CK804 NFORCE 4 ניסיתי להוריד מפה , כנראה שלא קלעתי על המתאים HELP ME נ.ב אני מקבל מן הודעת שגיאה שהוא לא יכול לפתוח את הקובץ שהוא לא מוצא את הנתיב שלו , אני גם לא יכול להגדיר למחשב ההוא IP כנראה בגלל הדרייברים ולעדכן באינטרנט :\

    • 3 תגובות
    • 665 צפיות
  17. האינטרנט שלי התחיל לזייף היום - לוקח לעמודים להיטען הרבה זמן, יש לי לאגים במשחקי רשת, ואני לא מוריד כמו שצריך. הרצתי סריקה עם כמה תוכנות שונות, Spybot Search&Destory מצאה לי טרוייאן בשם Zlob.Downloader.vcd , אך כשאני מנסה למחוק אותו מופיעה הודעה שאי אפשר בגלל שהמשתמש שלי הוא לא אדמיניסטרטור (למרות שהוא כן), אני מאשר ומופיעה ההודעה הבאה - http://www.siz.co.il/my.php?i=yt2diy0wi5zz.jpg מישהו יודע מה לעשות? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  18. שלום, קניתי מחשב חדש ואני מנסה להריץ דיסק DVD של הופעה כלשהי ולא מצליח ניסיתי במדיה פלייר ובתוכנה של DIVX שהורדתי וזה לא הלך, הורדתי מאיזשהו אתר קודקים למדיה פלייר אבל זה לא עזר הדיסק הוא DVD שנקנה בחנות. מה עליי לעשות? תודה הוספתי בעריכה- ויש לי עוד בעיה עם מישהו יכול לעזור : אני מנסה לצפות בחדשות דרך הלינק הזה http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=ch10 אבל התמונה שחורה (לא רואים כלום) ורק שומעים. מה עליי לעשות?

    • 6 תגובות
    • 665 צפיות
  19. קיבלתי מחשב חדש (קונרו) ושמתי לב שהכבלים של הספק עלו על המאוורר של המעבד והוא הפסיק לעבוד הזזתי את הכבלים משם בזמן שהמחשב היה דלוק ולאחר מכן כיביתי את המחשב והוצאתי את הכרטיס זיכרון רק כדי לראות אותו,החזרתי אותו ולאחר מכן כל פעם שהמחשב עולה לוקח לווינדוס איזה 2 דק' במקום 20 שניות לעלות מה יכולה להיות הבעיה? פירמטתי את המחששב פעמיים אחרי זה ולא השתנה כלום תודה

    • 9 תגובות
    • 665 צפיות
  20. Started by shoval,

    לפני כמה ימים נפל לי המחשב באמצע רינדור, שהוא עלה אח"כ קפצה לי הודעה שנשארו 7 ימים לרשיון. הסרתי את התכנה והתקנתי מחדש אבל הבעייה נשארה ועכשיו אני לא יכול להתקין את התכנה כי אין לי רשיון- יש למישהו פתרון לעניין???

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  21. Started by XDude,

    שלום מישהו מכיר את החץ הירוק הזה של ווינדוס מדיה פלייר שנותן לך תמיכה בכתוביות? אני לא זוכר מאיפה הבאתי את זה אבל זה נעלם לי.... מישהו יכול לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  22. Started by sgt_flippy,

    אני רוצה ללכת ללמוד עיצוב גרפי (אני חושב ללכת על בית ספר "תפנית" בראשון לציון , איך הוא?) והאם יש עוד המלצות לגביי העסק הזה?

  23. Started by Imtheman,

    בעיה מוזרה יש לאקספלורר שלי למרות שאינטרנט מחובר (הFIREFOX והאימיול עובדים ) האקספלורר לא מציג לי דפים !! החזרתי את כל ההגדרות לברירת מחדל כיביתי את ה FIRE WALL והוא עדיין לא מציג מישהוא מכיר את הבעיה ??? (windows xp sp2 ,internet explorer 6)

    • 7 תגובות
    • 665 צפיות
  24. Started by rafiei,

    שלום. אני משתמש בתוכנת PINNACLE 9 אשר הבנתי שמקבלת סרטוני AVI בקצב של 25000FPS בלבד. במצלמה הדיגיטלית שלי צילמתי סרטונים ב NTSC בקצב של 29 או 15FPS .לא זוכר, אך בכל מקרה הוא לא מקבל את הסרטונים האלו. מישהו יודע כיצד אני יכול לבצע את ההמרה כך שתתאים לתוכנה? או שאולי ניתן לשנות בתוכנה מ PAL ל NTSC ? תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 665 צפיות
  25. Started by barlevi321,

    שלום לכם. יש לי emule וכל הזמן שולחים לי הודעות לאימיול יש שם איקון של הודעות. רציתי לדעת איך אני מבטל את ההודעות האלו, שאני לא אקבל בכלל? בתודה מראש בר לוי!!!

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות

דיונים חדשים בפורומים