עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. במסגרת העבודה אני צריך להקליד המון טקסט בעברית וגם באנגלית לעיתים קרובות. ידוע לי שיש תוכנות שאפשר לדבר למיקרופון והן כותבות את המילים. מישהו מכיר תוכנה כזו ויכול להמליץ ? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Garbil,

    שלום, אני צריך תוכנה שתוכל למיין לי לפי הסדר את הקבצים הכי כבדים עד הכי קלים תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  3. מה שאני צריך זוהי תוכנת חישוב שמסוגלת להתמודד עם מספרים בעלי המון ספרות (עשרות אלפים,מאות אלפים וכן כן גם מיליונים) ולתת לי את התשובה כמספר עשרוני פשוט בלי השמטות (כמובן שזה לא מיועד לאתרים כלל אלא לחישובים פרטיים) אם מישהו מכיר כזאת אשמח לשמוע!!!!!!!!! בעיקרון אני משתמש בPHP (וכרגע מתרגל קצת את MySQL) אבל כשזה מגיע לכפל של מספרים ממש גדולים התוצאה נראית משהו כמו: 5.487634+E16 ניסיתי את Derive 6 הוא די יעיל אך גם הוא נעצר אחרי כמה מאות ספרות וחוזר לייצג את המספר ע"י E נ.ב. אם אינכם מכירים תוכנה קיימת האם יש לכם מושג באיזו שפת תכנות אני יכול לבצע תרגילים כאלו? (זה דיי פשוט ללמוד שפה עד לרמה של כפל ושימוש במערכים גם אם אין לך ממש מושג לפני אלא אם כן מדובר באסמבלי)

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  4. מחפש תוכנה חינמית ופשוטה לחשימת צפיה באתרים למבוגרים. יש אולי פונקציה כזאת באקספלורר?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  5. הורדתי כמה תוכנות אבל הן היו סתם.. מחפש תאחת המושקעת ואם יש בה ערוץ 3 של הכבלים יהיה לי יותר וב ;D

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by davis5,

    מחפש תוכנה שיהיה אפשר להתקשר דרך המודם וגם להקליט הודעות ושיחות תודה

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  7. Started by SmurFin,

    מחפש משהו קל רק לרשימת אירועים וכו... ושיקפיץ הודעות הOUTLOOK כבד לדעתי מישהו מכיר משהו אחר ?

    • 0 תגובות
    • 497 צפיות
  8. Started by tepez,

    אני מחפש תוכנה טובה שתשמש בתור יומן שלי אם אפשר שתהיה לה אפשרות להדביק מודעות על שולחן העבודה

    • 1 תגובה
    • 657 צפיות
  9. Started by rino,

    אני מעוניין לצרוב חומרים שונים לאיחסון לטווח ארוך ולשם כך אני מחפש תוכנת כיווץ {מעבר לZIP} שתאפשר לי לאחסן מקסימום מידע בדיסק צרוב אחד. האם מישהו מכיר תוכנה כזו? :-\

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  10. Started by hagay21,

    מחפש תוכנת כיווץ מעולה מישהוא מכיר? חוצ מwinrar winzip או דומות להן משהוא רציני

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  11. יש לי כמה חשבונות מייל בוואלה , YAHOO וכו'. האם יש תוכנה שתעבוד ברקע בשורות המשימות ותבדוק מדי פעם האם יש מייל חדש בחשבונות האלה (מאחר וחשבונות מבוססי WEB אינם יכולים לעבוד בתוכנות דואר רגילות כמו OUTLOOK EXPRESS)

    • 1 תגובה
    • 747 צפיות
  12. שלום אני רוצה להתקין תוכנה במחשב שתהיה מוסתרת, קחלת ממשק ושלא יהיה אפשר לגלות אותה, שהיא תחסום אתר כלשהוא שלא יהיה ניתן להכנס אליו. יש כזה דבר? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות
  13. קניתי מכשיר לכידה של PINNACLE בחיבור USB2... MOVIE BOX בקיצור... מכשיר סוף הדרך. הבעיה שהתוכנה שמקבלים איתו ממש לא מתאימה לי. אין לי צורך בכלום חוץ מדבר אחד... שאני מקליט מוידאו למחשב שהקובץ מגיע ל 4GB הוא מתחיל קובץ חדש... ואז אני צורב אותם לדיסקים של DVD. לא רוצה עריכה, לא רוצה בלבולי שכל וכו'... תודה!!! אגב, אם מישהו יודע איך עושים את זה בתוכנה PINNACLE STUDIO SE 9.4 זה יהיה מצויין! יניב

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  14. פשוט התוכנה שהגיע עם הכרטיס שקניתי מזמן לא תואמת לVISTA והיא לא עובדת .

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  15. שלום, הפילו עלי עבודה כזאת ואני מחפש את התוכנה הכי טובה לזה... בנתיים יש לי את זה סוני ואגס 10 וגוגל פיקסה, האם יש תוכנות יותר טובות או נוחות?

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by ofer_mat,

    שלום אני מחפש תוכנה שתקליט לי כל מה שמשודר במסך ותהפוך את זה לסרט AVI או MPEG תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  17. Started by r.b.y,

    שלום אני מחפש תוכנה חינמית לתכנון בית ועיצובו חייב להיות בתלת מימד תודה

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by zedisdead,

    סתם תוכנה שתאמץ את המעבד עד צאת נשמתו. אני רוצה למדוד חום במאמץ תודה

    • 4 תגובות
    • 737 צפיות
  19. Started by amitey,

    האם מישהו מכיר תוכנת מדיה סנטר מקבילה לזו שבויסטה שאפשר להתקין עם ה XP???? אני לא רוצה לקנות את הויטה רק כדי שיהיה לי מדיה סנטר.

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  20. שלום לכולם. מכירים את Media Portal? אם לא, קראו כאן : http://www.team-mediaportal.com/ היא הופכת את המחשב לדמוי Windows Media Center ממנה אפשר לארגן את כל קבצי המדיה ולנגן אותם, להוסיף מידע מהרשת ועוד ועוד. היא חינמית (קוד פתוח) ומאוד ידידותית למשתמש. אז מה הבעיה אתם שואלים? כדי שהיא תעבוד חייבים להתקין WMP10 שנוא נפשי, DOT.NET ועוד ועוד ולכן היא פסולה מבחינתי. מישהו מכיר תוכנה דומה שמאפשרת לעבוד עם נגנים כמו VLC ו-Media Player Classic למשל ולא מאלצת אותי להתקין זבל כבד רצח של M$ שאני לא צריך? עדיף חינמית והכי טוב - כזו שאינה דורשת התקנה (אבל גם אם כן - לא נורא). תודה מראש, TMP

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  21. היי חבר'ה קודם כל אני חדש פה, ואני שמח להיוות חלק מהפורום המדהים הזה.. עכשיו לשאלתי, אני מחפש תוכנה הכי פשוטה שיש שכל מה שהיא צריכה לעשות זה להקרין סרטים במסך מלא ולא לצאת ממנו. כלומר, אני צריך הפעלה אוטומטית של תוכנה שתעלה סרט אוטומטית במסך מלא ולא תהיה מושפעת מההערות השונות של מערכת הWINDOWS. הדבר לטובת פרוייקט מרכז מבקרים אותו אני מנהל וקצת מאוד לחוץ. תודה רבה !!!

    • 6 תגובות
    • 832 צפיות
  22. Started by evy,

    אני צריך תוכנה שתראה לי את קצב ההעלאה,קצב ההורדה בזמן שוטף .תוכנה שאולי גם תוכל להגביל קצב העלאה \הורדה של תוכנות מסויימות,או של הראוטר

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  23. Started by naveh3,

    היי חבר'ה, אני מחפש תוכנה שיכולה לעשות אפקטים מיוחדים במוזיקה שאני שומע, שתיהיה כמה שיותר פשוטה. ??? :smoke:

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by lidorosh,

    חברה אני צריך את התוכנה הזאת בבקשה תנו לי לינק טוב להורדה Native Instruments Traktor DJ Studio v3.0.1.108

    • 4 תגובות
    • 980 צפיות

דיונים חדשים בפורומים