תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני גוזר קובץ מסויים לכונן אחר אבל עדיין זה מראה לי בכונן הראשון ששם היה הקובץ שזה תופס מהדיסק הקשיח מקום.. אבל בעצם הקובץ כבר לא נמצא שם.. איך אפשר לסדר את זה? (טעיתי בפורום=/ זה היה אמור להיות בבווינדוס)
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
התקנתי את האנטי וירוס ואח"כ רציתי להסיר..זה לא רצה. גם דרך לוח בקרה לא הלך. אז נכנסתי לMSCONFIG מחקתי אותה מהSTARTUP וחסמתי אותה עם הפיירול של ZA גם וכלום לא הולך! ואין לי בעיה שהיא תפעל ברקע. אבל כל פעם שאני לוחץ מקש ימיני על הסל מחזור זה מעלה את הINSTAL של זה. מישהו מוכן לעזור לי איך אני מעיף אותה לכל הרוחות? ??? תיקון: זה נפתח (מה שבתמונה) כל פעם שאני לוחץ מקש ימיני על כל קובץ מסויים. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
איך אני יקטין ל 5 מגה או ל 1 לשניה לא לשכוח שDIVX באיכות טובה הוא 1 מגה לשנייה ואני עובד ברזולוציה יותר נמוכה של 320*240 (הקלטה ממסרטת וידאו)
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
^ כמה קבצים (בהורדה) מראים חץ אדום במקום חץ ירוק, אך הסטטוס שלהן הוא DOWNLOAD בפירוט למטה (כשאני מצביע עליהם) מופיעה השגיאה הבאה (בשורה של הטרקר סטטוס) Failure: Sorry, 3 active torrents are enough!! זה לפעמים (זה קורה כבר מס' ימים) משתנה מירוק לאדום (וההפך) כשאני פותח וסוגר את התוכנה קבצים חדשים שאני מוסיף להורדה הופכים מיד לאדומים, אך הסטטוס שלהם DOWNLOAD הם פשוט לא זזים מבחינת קצב הורדה (0!) מחכה לעזרה תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אני מחפש כבר מלא זמן שדרוג לפוטושופ cs3 מאנגלית לעברית מי שיכול להביא לי את השדרוג אני מאוד יודע לו תודה רבה מראש netanel305
-
- 7 תגובות
- 667 צפיות
-
-
התקנתי אימיול בווינדוס ויסטה וזה לא עובד כותב שאני לא מחובר לשרת האם מישהו בבקשה יודע או מכיר בעיה זו??
-
- 5 תגובות
- 667 צפיות
-
-
האם אפשר עם NORTON GHOST לעשות IMAGE למחשב דרך כבל USB לUSB ? האם GHOST תומכת בצורב חיצוני USB ?
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
התקנתי את Zone Alarm Internet Security suite ולא אהבתי את כל האופציות, ב MSN זה כל הזמן רשם לי על זה בקיצור הסרתי את התוכנה וניסיתי להתקין את הזון אלארם פרו הרגיל ונתקלתי בשגיעה עם הEXPLORER של send או don't send ו TrueVector Service שזה גם רושם send error report או don't send בקיצור זה לא מתקין מחקתי את כל מה שקשור לזון אלארם מהמחשב וגם מהרג'יסטרי אבל כלום לא עוזר :s05:
-
- 7 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה (או אתר) לשליחת SMS ללונדון (בICQ אין אפשרות לשלוח ללונדון) תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נעלמה לי השורה התחתונה בדפדפן האקספלורר. שורה המציגה את המפתח הבטוח, התקדמות העלאת אתר, שמירת "עוגיות" במחשב ועוד. אשמח לעזרה כדי להחזיר את השורה. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום יש למישהו שאני מכיר את המחשב הזה: http://www.siz.co.il/my.php?i=wzki3zmovzdh.jpg הדגם של הלוח אם כפי שכתוב על פי הדוח ששלחתי בתמונה מהתוכנה EVEREST Home Edition הוא:Intel Brookdale-G i845G כל שאר המידע בתמונה חפשתי המון באינטרנט את הדרייברים ואני לא מוצא... בלוח אם הזה יש כרטיס קול וכרטיס מסך מובנים... אשמח לקבל דרייברים אני כבר לא יודע איפה לחפש שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
טוב אני מחפש משהו לא מסובך כמו Ejay במיוחד לטראנסים תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
צריך להתקין ג'אווה(אל תשאלו צריך הדמיה של עצים אדומים שחורים לפני מבחן :s05:),בקיצור - אני מעוניין לשמור את כל ההעדפות והסימניות לפני ההתקנה(אחרי ההתקנה של ה"תוסף" הוא פשוט מאתחל ת'עצמו...).
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
פיצלתי באמצעות התוכנה hjsplit קובץ ששוקל כ-6 ג'יגה ל-2 חלקים וצרבתי על 2 דיסקים של DVD . ניתן לחבר קבצים אלו באמצעות התוכנה הנ"ל ובתנאי שהם יהיו באותה תיקייה . הבעיה היא שאיני יכול להעתיק מהדיסק למחשב חלק 1 מתוך ה-2 . ישנה דרך לחבר קבצים אלו מבלי להעתיקם למחשב? יש לציין שיש לי 2 כוננים של DVD במחשב .
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
עדיף חינמית...
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
אממ התקנתי היום את האיטיונס 7 ופתאום שמתי לב שהשירים שלי ניהיו מגמגמים. בדקתי רמקולים אחרים ותכונות אחרות. הבעיה זה הITUNES - יש פתרון ואם לא איפה יש גרסאות ישנות של ITUNES?
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
המחשב עושה ריסטרטים ולפעמים גם נכבה לבד וצריך להדליק אותו מחדש זה מה שרשום לי בשגיאות, יש לי ווינדוס XP *המחשב שלך עלול להמצא בסיכון התוכנית TOTAL PROTECTION אינה פעילה (לחץ על בלון זה) *חומת אש - פעילה *עדכונים אוטומטי - פעיל *הגנה מפני וירוסים - פעיל *המערכת שוחזרה לאחר שגיאה חמורה, נוצר יומן רישום של שגיאה זו נא ספק מידע אודות בעיה זו... *MCSHIELD.EXE נתקל בבעיה ועלול להסגר, אנו מתנצלים על אי הנוחות מה נראה לכם הבעיה? אתם חושבים שאם אני אפשרמט כל הכל יסתדר? או שיש וירוס או משהו... תודה מראש לעוזרים...
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת האם יש אפשרות לשמור את התוכנה בSYSTEMTRAY אחרי שאני וסגר אותה? בעצם שעדיין יהיה אייקון בעיגול האדום אך בשורת המשימות - בעיגול הירוק - יעלם... (מצורף קובץ) פשוט אני רוצה להשתמש בCALENDER שלהם בכך שיתריע לי אם יש דברים שקבעתי אבל שלא יתפוס שורה בשורת המשימות... תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
הי, התקנתי היום FW חדש- COMODO, וגם אימיול חדש (0.49C) אני מנסה לפתוח פורטים אבל לא מצליח... בFW פתחתי את הפורטים הרצויים בmy port sets, אבל עדיין בבדיקת החיבור של האימיול הם לא עובדים... ניסיתי את הבדיקה עם ובלי ה use UPnP... עדיין לא עובד.. תודה לעוזרים [br]פורסם בתאריך: 21 יוני 2009, 21:17:09 מיקרוסופט!!!!111!!!!11 :angryfire:טוב, הבעייה נפתרה- הFW של הווינדוס משום מה התחיל לעבוד (אחרי שסגרתי אותו כשהתקנתי את הFW החדש!!!) ביטלתי- עכשו הכול פתוח
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת קצת מידע באופן כללי והמלצה לתוכנה מתאימה? מדובר בlightscribe החדש של אסוס תודה!
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום רב, אחרי שבטיפשותי הרבה שיחקתי בפונט Arial...אני נתקל בבעיה מעצבנת למדי בצפיה באתרים ב IE. אתרים מסוימים בעברית (והבעיה היא רק בעברית) מציגים במקום Arial פונטים אחרים. הבעיה נמצאת רק באתרים שנכתבו כך שניתן לצפות בהם בכמה פונטים, לדומגא הפורום הזה, שמאפשר: "font-family: verdana, arial, sans-serif" נראה כאילו IE מסתכל על הפונט הראשון ברשימה - במקרה הר"מ Verdana שלא תואם לעברית, ונותן את הפונט האוטומאטי בעברית, במקום לעבור לבא - Arial. אתרים שכתובים כך שניתן לצפות רק ב Arial מוצגים כראוי. איפסתי את כל ההגדרות של IE, מחקתי והתקנתי מחדש את Arial - אבל שום דבר לא עוזר. האם מישהו נתקל אי פעם בתופעה ויכול לעזור? מצורפת תמונה מהפורום הזה, להדגמה. הרבה תודה מראש! [attachment d…
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בתוכנה הרבה פעמיים אבל לאחר שלא נגעתי בא בסביבות שבועיים, כנראה הייתה בעייה כל פעם שאני נכנס לאחת מאפשרויות בתוכנה קופצת לי ההודעה הבא להוריד רווחים - בכל מיקרה התמונה מצורפת. http:/ /u p 3 5 3 . s i z .c o .i l/ up 1 /lwyrmgtzhkzr.png אני ממש צריך עזרה כי הבעייה לא נפתרה למרות שפירמטתי את המחשב. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
כל מי שיכול לעזור למצוא את הדבר הארור הזה בבקשה שיעזור. חיפשתי בכל גוגל ולא מצאתי....
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
בס"ד יש לי בעיה בהגדרות הדריבר של הכרטיס מסך 8800GT יש לי את הדריבר הזה http://www.nvidia.com/object/nvidia_system_tools_6.02.html עכשיו אני רוצה להגביר את המהירות של המאורר של הכרטיס מסך בשביל להוריד את הטמפרטורה. אני מצליח להגביר בלי בעיה וזה עובד מצוין אבל כשאני מפעיל את המחשב מחדש וחלונות עולה הוא חוזר למצב הרגיל ואני צריך שוב להגדיר אותו מחדש וזה משגע אותי מי שיוכל להסביר לי איך אני עושה את זה קבוע אודה לו מאוד
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-


