תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
השאלה בכותרת האם אני יכול להשתמש ברשיון OFFICE SBE 2003 (דיסק בעברית) על אותה התקנה באנגלית ? אותו דבר לWINDOWS.. ד"א, אופיס SBE 2003 זה בדיוק כמו אופיס 2003 רגיל רק עם פחות מרכיבים? עריכה= אופס אני בתוכנה ולא בWINDOWS, אבל עדיין אני לא כל כך מדבר על ווינדוס, אז זה מתאים גם לכאן.
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
כבר שבוע אני שובר תראש למה msn suite לא עובד ניסית הכל התקנתי את זה אולי 10 פעמים והיום עליתי על זה האם-אס-אן סוט לא עובד עם וינדואו בלינד 4.4 אז רק שתדעו!!!!
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
זה קורה לי רק כשאני מנגן סרטי HD ורק בBS (נראה לי כל דבר בפורמט MKV) חלק מוצג תקין, חלק חתוך מ2 הצדדים וחלק מוצג הרבה יותר למעלה, במרכז המסך [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 667 צפיות
-
-
קניתי לפני שנה וחצי מצלמת סוני DV Mini משוכללת מאוד. כאשר אני מעביר ע"י Fire Wire בינה למחשב ובעזרת התוכנה של Windows Movie Maker האיכות שנוצרת לי הינה די ירודה לעומת האיכות כאשר אני מחבר ישירות את המצלמה ע"י כבלי בננה לטלויזיה. איך (ע"י תוכנה אחרת או אופציה בתוכנה הנ"ל) ניתן לשפר האיכות? יש לציין כי גם הקובץ יוצא גדול במיוחד ולא מצדיק את האיכות הדי ירודה... תודה אנשים !
-
- 6 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אוקיי, אז ככה - עשיתי שטות חמורה לאחרונה והורדתי קראק מאתר דיי תמהוני, מבלי שהיה לי אניטיוירוס. מתברר שהקובץ הזה היה וירוס כלשהו שגרם ככל הנראה למחיקת כמה קבצים קריטיים השייכים למערכת ההפעלה. הוירוס עצמו נמחק כליל מהמחשב, אבל הנזק כבר נעשה, והוירוס הספיק לגרום לנזק דיי רציני במחשב - אין אפשרות לשימוש בעברית ("סרגל השפה" בסרגל הכלים לא מופיע) וישנה בעייה בהתנתקות האינטרנט (מתבצעת התחברות לאינטרנט והדפדפן עולה, אבל לאחר מספר דק' מפסיקים דפי האינטרנט לעלות ותוכניות התומכות בחיבור לרשת, כמו המסנג'ר, ה-steam וכד', מתנתקות). השאלה שלי היא האם ניתן לתקן בעיות אלה בדרך כלשהי, מבלי לבצע פירמוט?
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שיצור איתי קשר באייסי : 165042626 או במסנג'ר : alik38@012.net.il
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
-
מדובר בנורטון internet security 2007 (או 2008 לא מצאתי איזכור במסכי התוכנה). הופעלה סריקה אוטומטית והוא מחק לי המון קבצים שאני צריך (קיג'נים למיניהם בעיקר). אני יכול לשחזר אחד אחד דרך ההיסטוריה, אבל זה מתיש מאוד, האם יש דרך לעשות באטץ' כלשהו? אין איזה UNDO? הוא פשוט פולשני בטירוף הנורטון הזה (אני יודע, אני צריך להחליף אנטי וירוס..).
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום אני רוצה ליצא דואר אלקטרוני וחשבונות דואר מ- outlook 2007 ל - windows mail איך אני יכול לעשות את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
יש לי בעייה בערך שבועיים.. ולא זכור לי שהתקנתי משהו שגרם לזה. כל פעם שאני פותח תמונה במחשב אז המחשב נתקע ובמנהל המשימות של WINDOWS יש תוכנית בשם verclsid.exe שאני עושה עליה סיים משימה התמונה נסגרת והמחשב חוזר לרוץ. סרקתי וירוסים ורוגלות ולא מצא כלום. מה לעשות? תודה
-
- 5 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שמתי לב באחרונה (וגם אמרו לי שזה קורה אצלי), שבחלונות שיחה במסנג'ר פתאום נרשמות כל מיני כתובות להיכנס אליהם (וירוס). מישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אני משתמש בג'ימייל דרך Mozilla Thunderbird, ואי אפשר לשלוח הודעות, מכיוון שהפורט שהזנתי לא נכון. מה צריך לכתוב שם..? :s05:
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
אני משתמש בחלונות XP ולא משתמש במסך פתיחה כך שאני לוחץ ALT+CTRL+DEL זה מראה לי כמה אפשרויות ושאני בוחר במנהל משימות הוא לא עולה. לא קורה פשוט כלום.. מישהו יודע אולי מה הבעיה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום לכולם. כשאני מנסה לראות סרט עם תרגום, הסרט מתהפך ואי אפשר לראות. זה קורה כל עוד לסרט ולכתוביות יש אותו שם, כלומר כל עוד ה-DirectVobSub, שמוסיף את הכתוביות אוטומטית, עובד. זה קורה עם כל נגן כל עוד השם זהה. כשאני משנה את השם של אחד מהם ומנסה לראות למשל ב-MV2Player, זה עובד טוב. מצורפת תמונה של איך זה נראה. מישהו יודע מה עושים? תודה רבה. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מנסה לצרוב בנרו 6 קבצים שמשקלם 4.74 ג'יגה. הענין הוא בנרו כתוב עד 4500 ג'יגה (דיסק DVD) הנרו מראה כבר צבע ארום ולא מאפשר לי צריבה. א) איני מבין מדוע ,הרי התיקייה 4.74 ג'יגה? ב) דיסק של DVD הוא הרי 4.7 ג'יגה,מדוע בנרו 4500? האם ניתן להגדיל זאת? המון תודה!
-
- 5 תגובות
- 667 צפיות
-
-
דרייבר ללוח אם מ סדרת NFORCE 4 ULTRA CHIPEST דגם- לK8 TRITON סוקט 939 מעבד AMD
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
שלום לכולם אני זקוק לעזרה. איך אני צורב קובץ NRG ? יש לי תוכנת צריבה איזי קריאטור. והאם אפשר לצרוב את זה בתוכנת צריבה של ה XP ? בתודה איציק
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
האם GHOST משאיר איזושהם עקבות כאשר אני משכפל דיסקים קשיחים ואם כן איך ניתן להפתר מהם ?
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
שלום, במצגות power point מסויימות אני לא יכול לראות חלק מהתמונות. במקומן רשום: QuickTime and a MPEG-4 Video decompressor are needed to see this picture (אני חושב שבחלק מהמצגות רשום משהו דומה אבל לא זהה, אבל אני לא בטוח). אני חושב שחלק מהמצגות האלה הגיעו ממקינטוש בצורה זו או אחרת, שוב, אני לא בטוח. מה עושים? תודה מראש לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה אם האמיול כול פעם שאני מפעיל את האמיול בלילה אז אני קם למחורת והוא עובר לי שרת זה ממש מעצבן שהוא לא נמצא על שרת אחד כי אז כול פעם התוכנה מנסה לחפש יוזרים אחרים ואז המהירות איטית דרך אגב יש לי פייר וואל של Norton Personal Firewall מקווה שתעזרו????
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
קיבלתי מסמך חשב באימיל, פתחתי אותו וגיליתי שהוא משום מה נפתח לי בצורה של 4 דפים, איך אני מחזיר את זה לצורה המקורית? נפתר, הייתי צזריך לעשות זום [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
לא מצאתי כאן דיון רציני על תוכנות אנטיוירוס בו אני יכול להגיב, אז אני מפרסם את זה כאן. מקווה שזה בסדר. בכל מקרה מישהו התנסה באנטיוירוס הזה? הוא עלום שם בעיקר בגלל שאתה חייב להתחבר לשרת של האתר באמצעות אימייל וסיסמא (מה שאומר שכמובן צריך לרכוש אותו לתקופה של עד שנתיים...) ??? מה שכן שמעתי שהוא טוב במיוחד למשתמשי P2P...האם זה נכון? ועד כמה? על תגובתך המהירה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 667 צפיות
-
-
האם יש תוכנה לזרז הורדות של האיימיול שהתוכנה תוריד ת'קובץ יותר מהר?? תודה מראש שעוזרים..!
-
- 3 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אני התקנתי את התוכנה ואני מסה לעשות connect וזה לא מצליח להתחבר מה אמורים לעשות??
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
תראו יש לי סרט AVI שמחולק לשני חלקים, אחד 800 מגה ואחד ל100 מגה. אני רוצה לאחד אותם לקובץ AVI אחד כדי לקודד אח"כ לVCD. יש תוכנה כזאת? תודה!
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-


