עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני אציג את הבעיה בקצרה, אני משתמש בדפדפן Avant גרסה הכי חדשה הבילד הלפני אחרון, 11, ופתאום אינני יכול לראות כל מה שקשור לפלאש, אם זה אתר שלם מבוסס פלאש אז אין לי גישה, והפלאג של הפלאש גרסה 6 מותקן אצלי בתיקייה הראשית של הדפדפן.. לדוגמה (סתם ככה כי שם הבחנתי בכך לראשונה) באתר ESC (של הסלולארי) אז רוב האתר הוא פלאש , נכון ? אז לשמוע שיר יש כזה כמו השורות ברח לי השם, כמו בווינאמפ, אז יש לי חלון לבן והצלצול מתנגן רגיל בקטגוריית התמונות איאפשר לצפות איפה שיש תמונה > חלון לבן. אתרים אחרים שבנויים על פלאש גם כן אני לא יכול לראות. ומשום מה גם באינטרנט אקספלורר זה ככה, והפלאג של הפלאש (גרסה 6, אותו אחד) גם כן מצוי תחת תיקיית PLUGINS בתיקיית האקספלורר.. מה הבעיה פה ? זה…

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  2. Started by Dvich,

    יש לי כמה קבצי וידאו (הUnplugged של Nirvana אם זה מעניין מישהו) שעל מנת לצפות בהם צריך לצרוב אותם בDVD (וגם אם לא, אני רוצה אותם על DVD), איך אני צורב אותם בנרו? מצורפת תמונה שלהם. תודה.

  3. שלום חבר'ה! ברצוני לשאול אתכם האם אתם מכירים תוכנות כלשהן רצוי שכמה שיותר פשוטות ונוחות לעריכת פרטים לקבצי MP3 כמו התוכנה שבאה עם הנגן CREATIVE למשל,שבה אפשר לבחור ישר כמה קבצים,לקבוע להם סגנון ביחד,או כל דבר אחר כגון שם של אלבום,שנה,אמן וכו'...(רק שהתוכנה הזאת עורכת את הקבצים רק לנגן,במחשב הם נשארים אותו הדבר...) בקיצור אני מניח שהבנתם למה הכוונה,אפשר לעשות זאת גם בווינדוס או בווינאמפ רק בנפרד כל קובץ וזה מאוד מעצבן,אני בטוח שיש תוכנה כלשהי שאפשר לנהל איתה את נתוני ה-MP3.

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  4. Started by StorM FighteR,

    איך נכנסים לסרבר בונרילו? דחוף

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  5. Started by TripMan,

    פתאום אתמול השורה שמתחת לשורת כתובות החליפה את צבעה[תמיד היה לי סקין ואתמול פתאום זה הפך לתכלת בוהק כזה] ומאז אני לא יכול לראות אתרים, כל אתר שאני נכנס אליו זה מראה לי קודים כאלה, כמו לדוגמא בכניסה לHW,GAMER http://img717.imageshack.us/img717/4968/14152050.png ד"א מה שמוזר זה, שבאתרים אחרים כגון ONE,GMAIL,YNET וכו ' אין ת'בעיה הזאת אשמח לעזרה תודה

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  6. Started by iZi,

    שלום לכולם, חבר שלי (Gnome) המליץ לי על האתר, מקווה להנות פה ולבעיה: יש לי WinXP וOffice XP, ויש בעיה עם המילון העברי באופיס - הוא פשוט לא עובד! כל פעם שאני מנסה להפעיל את בדיקת האיות על טקסט עברי הוא נותן לי הודעה שחסרים לו שני קבצי DLL (תמונה מצורפת). בדיקה מהירה מגלה שהקבצים האלו כן קיימים באותה תיקייה, אבל הוא לא מזהה אותם... הווינדוז אמנם באנגלית אך כל האפשרויות מסודרות לתמיכה מלאה בעברית ואין לי בעיה עם העברית בשום מקום אחר. כבר התקנתי מחדש את האופיס, כאש כל האפשרויות בהתקנה מסומנות, וזה לא עזר... יש לכם רעיונות? ??? כי לי כבר אין מושג...

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  7. Started by X-ShaY,

    1. יש לי FireFox וזה אחלה דפדפן התקנתי Adblock ושמתי לב שהגלישה נהייתה איטית זה באמת ככה או שאני סתם מדמיין? אם זה באמת ככה אז איך מבטלים את ה- Adblock הזה.. (הורדתי אותו מהאתר של FireFox) 2. איזה עידכוני אבטחה כדאי להתקין? (יש לי FireFox 1.0.7) 3. איזה תוספות כדאי לי להוריד? תודה רבה על העזרה ובבקשה אל תגידו שפתחו מלא נושאים על זה כי חיפשתי בפורום ועברתי על 2 הדפים הראשונים ולא מצאתי מה שאני מחפש.

    • 6 תגובות
    • 667 צפיות
  8. Started by bennash,

    יש לי נורטון של סימנטק עכשיו החלונות 7 ביתית מזהה לי רק את חומת האש והאנטי וירוס אבל לא את הגיבוי [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  9. Started by wooper,

    למה שאני נכנס לאתרים שיש בהם תמונות אז הוא לא מציג אותם ורק שאני עושה refresh הוא מציג אותם תודה

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  10. Started by DS,

    BSPlayer תומך בפורמט RM? כי יש לי סרט DVD שהוא בפורמט RM. אה ומה זה הפורמט הזה?

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  11. Started by Wood-Elf,

    קיבלתי מחבר דיסק ובו התקנה של דבר מסויים. יש לו נורטון אנטי ווירוס (נדמה לי 2004), והוא אמר לי שבזמן ההעברה למחשב שלו (צריך להעביר קודם למחשב), קופץ פופ-אפ ואומר כי נמצא ווירוס בלה בלה, ושהנורטון מחק אותו. הוא הזהיר אותי מראש ואמר לי לבדוק האם הנורטון מוצא ווירוס. העתקתי הכל וכו', וגם לי קפץ פופ-אפ, וכתב כי נמצא ווירוס בלה בלה וכו'.. ואז הוא כתב שהנורטון לא היה מסוגל לתקן את הקובץ... אז מחקתי את כל מה שהעתקתי, והרצתי בדיקה על הדיסק של הקבצים. מצא לי שישה ווירוסים (אותו ווירוס בקבצים שונים). לא הצליח לתקן אותם. אמרתי לו לבודד. לא הצליח לבודד. אמרתי לו למחוק ולהשמיד. גם את זה לא הצליח לעשות! עכשיו אני תקוע עם הווירוס הזה שאין לי מושג בכלל מה הוא עושה, ואני לא יכ…

    • 7 תגובות
    • 667 צפיות
  12. Started by etzarfat1981,

    שלום, כשאני מפעיל את DISKEEPER אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה (מצורף קובץ) איך אני מסדר את זה? תודה אני מריץ WIN XP + SP3 [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 667 צפיות
  13. Started by D-Bang,

    כרגע אני משתמש בNOD32 ומחפש חלופה חינמית הבנתי שיש את AVG, AVAST ו Antivir Avira עשיתי חיפוש בפורום אולם לא הגעתי למסקנה חד משמעית. חשוב שלא יכביד על המערכת ושיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. אם למישהו יש ניסיון עם התוכנות אשמח לשמוע

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  14. לא מצאתי כלל. אולי דרייברים של מצלמות אחרות יהיה טוב?

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  15. פירמטטי את המחשב ואין לי קול אבל ברשימת הדרייברים זה מראה לי שיש דרייבר זה כרטיס קול מובנה מה אני יכול לעשות בבקשה עזרו לי אני לא מבין גדול[br]פורסם בתאריך: 27.08.2008 בשעה 23:29:34 ואין לי את נקודה של הרמקול שצריכה להיות ליד השעון

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  16. אין לי מושג איך.. כי לי אישית זה לא קרה כשעדכנתי לגרסא 7 (internet explorer) ובלי קשר אני בכלל משתמש בFIRE FOX אבל בכל זאת זה קרה במחשב של דודה שלי וכשהיא עדכנה פשוט כל המועדפים נמחקו לה.... ופה באה השאלה: נראה לכם שהם נמחקו לגמרי ואין מה לשעות או שהם לא נמחקו וזבה איזה ספייוור ואם הם לא נמחקו אז מה כדאי לעשות? למחוק את גרסא 7 ולהתקין שוב את 6? או לנסות למחוק ספייוורד או אולי מי שמכיר את התיקיה שהאקספלורר שומר בו את המועדפים וההיסטוריה והכל שידבר תודה מראש לאתר ולצוות HWZONE רועי

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  17. Started by שורטי,

    לדיימונד באק יש דרייברים ל64 אם לא הוא יעבוד שם? יש תוכנה חלופית? אם כן אפשר קישור?

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  18. Started by aviad_18,

    שלום, אני משתמש ב ICQ 5.1 בגרסא עברית המקורית (מהאתר של icq.com). בעת שליחת או קבלת קבצים, אני נתקל בבעיה הבאה: האייסי פשוט לא מגיב. כלומר החלונות של השיחה נתקעים וכאילו הכל נעשה בהילוך איטי כזה. החלון עם רשימת המשתמשים שמחוברים גם כן לא מגיב ללחיצות. לאחר שהקובץ מתקבל, הכל חוזר לקדמותו והאייסי מתנהל כרגיל ובמהירות. איך אני פותר את הבעיה הזאת? חיפשתי ב- F.A.Q של ICQ ולא מצאתי תשובה והרצתי גם חיפוש בגוגל ולא מצאתי תשובה. האם מישהו נתקל בבעיה המוזרה הזאת? ואם כן כיצד אפשר לפתור אותה? ברצוני לצייין שאני לא משתמשים בסקינים למיניהם. ניסיתי בעבר להחליף סקין ע"מ לבדוק אם הבעיייה נפתרה, אך לשווא. כמו כן, אני גם לא משתמש ב - Banner Remover למינהם. תודה רבה לכל העוזרים!

    • 5 תגובות
    • 667 צפיות
  19. Started by wow,

    ניסיתי עם וירטואל דאב ועוד תוכנה אבל החלק השני לא יוצא טוב מבחינת הקול והתמונה,ושמתי לב שכל הזמן זה ככה. מישהו מכיר משהו טוב?

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות
  20. Started by Imtheman,

    מצטער על הכותרת הקודמת ... אבל למה פטיש על הראש ? ? ? טוב אז הקלטי זרט מהוידאו וכל הזין הודיאו הזה הוא מונו אז ככה ששומעים רק בצד 1 ! איך אני יכול לתקן את המצב הזה?? שמעתי שאפשר עם פרימייר אבל היא נורא מסובכת מדריכים בישבילה יעזרו לי מאד . . .

  21. למה עשו את זה? אני לא מבין התקנתי מסנ'גר 7... ואוטמט הוא עובד לי כל פעם שאני עושה ריסט גם אחי שאני יוצא ממנו תאמינו או לא וגם עם אני מעיף אותו מה ms config הוא חוזר

    • 7 תגובות
    • 667 צפיות
  22. שלום, אני מקווה שזה הפורום הנכון לפירסום ההודעה הזאת, במידה ולא, מצטער. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להשתלט על המחשב בעזרת המחשב כף יד שלי. ניסיתי לעבוד עם Remote Desktop וזה רק עשה לי בעיות וכל פעם שחזרתי למחשב הייתי צריך לסדר את הסמלים ולהתאים את גודל החלונות מחדש. חוץ מזה אני רוצה תוכנה שתאפשר לי לראות מה אני עושה על המסך של המחשב הנייח שלי בזמן שאני שולט עליו עם מחשב כף היד. היש תוכנה שכזאת? תודה מרש.

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  23. Started by byn007,

    יש לי מערכת WINDOWS CE.... הורדתי תמונות וסרטונים, ואני לא יכול לראות אותם... צריך תוכנה מיוחדת או משהו כזה? בנוסף....אמאיפה מורידם תוכנות למכשירי כף יד? תודה

    • 0 תגובות
    • 667 צפיות
  24. Started by maorsh18,

    שלום, לאחרונה התקנתי XP חדש על כונן C כמו כן יש לי את כונן D שבו אני משתמש לגיבוי למוזיקה לסרטים לתוכנות ועוד... לאחר כמה שעות שהתקנתי תוכנות רגילות כמו תמיד אחרי פרמוט,שמתי לב שנעלמה לי תקיית הסרטים תקייה של כ 40 GB הבעיה היא שהיא נעלמה אבל לא נמחקה כלומר חסרים כ40GB שרשומים כמשומשים אבל לא מופיעים בפועל כמו כן בדקתי אם במקרה היא מוסתרה - ולא. ביצעתי חיפוס של הקבצים שאני זוכר את שמם ולא מצאתי כלום האם ישנה אפשרות להציל את הקבצים ע"י תוכנות?

    • 6 תגובות
    • 667 צפיות
  25. אני מנסה לתרגם איזה סרט ישן וצריך תוכנה טובה לעבודה עם כתוביות יש המלצות?

    • 1 תגובה
    • 667 צפיות

דיונים חדשים בפורומים