עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. למישהו קרה שתוכנת בבילון האחרונה גורמת למעבד לקפוץ ולהשאר על 100 אחוז ? למישהו יש פתרון ? תודה.

  2. Started by yoyo_shir,

    כל פעם שאני מתחברת למסנג'ר... איך שהוא מזהה את החשבון ועומד להתחבר .. פתאום המסנג'ר נתקע (לא מגיב). עשיתי ריסט... לא עוזר. בבקשה ! עזרה דחוף . תודהץ

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  3. שלום היתה לי פעם תוכנה שקראו לה speed up my pc שהיתה דווקא אחלה תוכנה בניגוד לשם שלה (שם של ערוץ הקניות) בין שאר הדברים שהיא עשתה היה מוניטור של אחוז ניצול המעבד ועוד כמה דברים שהיה ממוקם לייד השעון בסרגל הכלים... זה היה מאוד שימושי כדי לדעת ישר מתי יש איזה תוכנה שמתחילה להשתגע ולזלול משאבים יותר מידי או שתוקעת את המחשב אם אתם מכירים עוד תוכנות כאלה ? אנא שתפו...

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  4. יש לי צורה מיוחדת שאני מסדר בה את החלונות על המסכים אצלי בעבודה, ונשבר לי ה... לעשות את זה ידני כל הזמן. מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת לעשות את זה אוטומטית? כלומר חוץ מ auto-it, יש משהו ספציפי לחלונות של תוכנה?

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  5. הבנתי שזו תוכנה שנותנת חיים למיילים בתוספת של כל מיני אנימציות וכו'... השאלה שלי היא כזאת: לי יש מייל בנענע, וסינכרנתי אותו עם האאוטלוק של המחשב, האם עדיין אני יכול להלביש את התוכנה על האאוטלוק ולהינות מכל האפשרויות או שני צריך לבטל את הסינכרון ואז להתקין את התוכנה, אבל זה אומר שלא אוכל להשתמש יותר גם באאוטלוק? תודה.

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  6. Started by mccartney,

    היי! הורדתי עם emule קובץ עם סיומת RAR. אחרי שהוא ירד ניסיתי לפתוח אותו, אבל לא הצלחתי. אח"כ שמתי לב שב-COMMENTS לגביו ב-EMULE בלשונית GENERAL רשום ב-TYPE: MPEG Audio (Verified) - Invalid file extension: RAR לכן ניסיתי לשנות לשנות את הסוג של הקובץ ל-MP3 - אבל גם אז הוא לא רץ. למישהו יש מושג מה הטיפס הנכון? או תוכנה שתוכל להגיד לי? תודה

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות
  7. Started by generalA,

    ברצוני לדעת אם ישנה תוכנה שאני יכול לקחת קובץ AVI ולהדביק לו קובץ תרגום מסוג SRT או SUB, וע"י לחיצת מקש ללא שלבים ארוכים ומתוסבכים פשוט ללחוץ ולקבל קובץ AVI עם התרגום מודבק.?

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  8. Started by The SONY Man,

    שלום לכולם, יש לי בעיה בתוכנת המסרים המיידית ICQ. כאשר אני לוחץ על ההתחברות, קופץ לי דווח שגיאות ותמיד התוכנה נתקעת. ואני לא מצליח להגיע איתה לשימוש יציב אף פעם. הסרתי את 6.0 לצמיתות והתקנתי מחדש 6.5 ואותה בעיה נמשכת. תודה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 668 צפיות
  9. Started by Decktor,

    שלום יש לי בעייה שהתחילה היום שפתאום הקספרסקי לא מוכן לעלות חשבתי אולי זה וירוס שניטרל אותו אז סרקתי את ה HD בעזרת BOOT DISC של F-PROT ושל MCAFEE שניהם מעודכנים לתחילת החודש (זאת אומרת שדיי מעודכן) והם לא מצאו כלום חשבתי אולי זה SPYWARE או משהו כזה אבל יש לי AD-AWARE SPYBOT ו WINDOWS DEFENDER מותקנים בקיצור הרצתי את שלושתם והתוצאות הם אפשרי לראות כאן גם את תוצאות הסריקה של ADAWARE ו SPYBOT וגם את העובדה ש KASPERSKY לא מוכן לעלות ו DEFENDER לא מוכן להתעדכן חוץ מזה יש את התהליך exmodulbk.exe שכל הזמן מנסה לגשת לאינטרנט ואין לי מושג מה זה וזה גם התחיל היום אז אולי זה קשור... נ.ב. הקספרסקי חוקי לחלוטין זה לא הבעייה וגם ניסיתי להסיר אותו ולהתקין מחדש וזה לא עזר

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  10. היום כשגלשתי באינטרנט התחילו לקרות דברים מוזרים. קודם כל האף דפדפן לא מציג תמונות כשהוא מעלה אתר כלשהו. כמו כן הרבה פעמים הוא פשוט כותב שלא ניתן להציג את העמוד ורק אחרי רפרשים רבים אני מציג אותו- אבל שוב בלי תמונות. זה קורה גם במוזילה וגם באבנט. אפילו כדי לכתוב את ההודעה הזאת עשיתי רפרש כמה פעמים. וירוס או ספק? **מחובר לנטוויזן***משתמש בפרוקסי שלהם כמובן**** **אימול מוריד כרגיל

  11. Started by @guitarsuite@,

    שבת שלום לכולם! אני מעוניין ליצור דיסק גיבוי של xp (דרך צריבה מן הסתם), אז בקיצור ניסיתי ליצרוב אותו כבר מספר פעמים והוא וכשבדקתי אותו אצלי במחשב ה-boot האוטומטי לא עובד . :'( אז אם למישהו יש מושג איך צורבים אותו ושה-boot יעבוד בו אז זה המקום והזמן. נ.ב: הדיסק הוא לשימוש עצמי בילבד ולא לשון שימושים אחרים, והסיבה שאני צורב אותו היא שהדיסק המקורי מתחיל להישחק. אז תודה מראש ושבת שלום!

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  12. Started by boss,

    היום אני מחובר במסנגר פתאום לא רואה טוב כמו עיוות פעם ראשון שלי נסיתי להסיר תוכנה זה אחרי התקנה מחדש אותו דבר בעיה מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  13. Started by vilifood,

    שלום, אני הבעלים (הגאה) של משחק COD:WAW מקורי. נכנסתי לאתר העידכונים של המשחק שהפנה אותי לאתר fileshack ע"מ להוריד את טלאי 1.2 של המשחק שבלעדיו אין ממש סרברים פתוחים במולטיפלייר,ממש חייב את הטלאי. הורדתי את הטלאי,עשיתי לו שמור לקח לו כמה שעות לרדת, הורדתי אותו לשולחן העבודה,ניסיתי להפעיל אותו ואז הוא פתח חלון של:"באמצעות איזה תוכנה אתה רוצה להפעיל את ההורדה?" ניסיתי כלמיני דבריםםםם כל מה שהופיע בחלון ניסיתי אבל הטלאי לא פועל!!! מה אני צריך לעשות?

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  14. Started by ztakram,

    נדבקתי היום בוירוס ואני לא מצליח להפטר ממנו האקספלורר לא מפסיק להעלות אתרים דוגמת VirusRemover2008 או אתרי הכרויות וכו' מותקן אצלי AVG השתמשתי ב ad-aware וגם ב- Malwarebytes אך הבעיה לא נפטרה אודה לעזרתכם

    • 7 תגובות
    • 668 צפיות
  15. Started by אליאור27,

    תראו בכל סוגי הדפדפנים יש בעיות(IX7 וMF) 1.בדפים הכל מבולגן 2.הפונט שונה ממה שהוא אמור להיות 3.אני לא מצליח להיכנס לאתרים מסויימים שפעם יכולתי. 4.חלק מהתמונות או אייקונים הפכו לאיקס אדום כזה. 5.ב-YOUTUBE חלק המסירטונים אומרים לי שאני צריך FLASH או הסרטון נמחק או בגלל הבלגן שבדף האינטרנט אין בכלל חלון עם הסרטון 6.אתרים מתחילים להיתקע ואני נאלץ לסגור אותם זה כבר כמה ימים בבקשה תעזרו לי

  16. Started by IG,

    הי, בימים האחרונים שמתי לב שכשאני סוגר את הדפדפן הוא לא נסגר עד הסוף (החלון נעלם והרשימת האפליקאציות הוא יורד, אבל נשאר ברשימת התהליכים) מתחיל לשרוף לי את המעבד... הוא פתאום מתחיל לרוץ על 100% ותוקע לי את המחשב... השאלה שלי היא- מה?! למי שיש מושג מהזה מיזה ולמזה בבקשה שישתף אותי

    • 4 תגובות
    • 668 צפיות
  17. Started by Oranl,

    היי, אני מעוניין לבנות מפרט מחשב כשהייעוד הוא הרצת תוכנות הנדסה דוגמת MATLAB ו-ANSYS. האם יש לתוכנות האלה תמיכה בריבוי ליבות? כמה RAM כדאי? אלה תוכנות כבדות ואני מוכן להשקיע כדי שהן תרוצנה חלק..

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  18. הכוונה היא אם יש תוכנה שבודקת אם הרכיבים מתפקדים כמו שהם אמורים לתפקד תחת עומס, תודה

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  19. Started by dark_zero,

    אחרי פירמוט רציתי להתקין WINDOWS 7 ואני מכנים את הדיסק הוא מגיע למסך התקנה אבל יש רק סמן של העכבר... ניסיתי 2 דיסקים שונים כבר. ואני אציין שכבר התקנתי אותו זה בעיה שהחלה לפני כשבועיים,WINXP מתקין כרגיל. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  20. Started by Drek Boy,

    היי הורדתי מהABC (ביטורנט) פרקים של סאוספארק ואני לא מצליח לראות אותם. ניסיתי מדיה פלייר, מדיה פלייר קלאסיק וקויקטיים פלייר וכולם לא יכולים להראות את הוידאו אבל המדיה פלייר יכול לפחות להשמיע את האודיו. הקובץ הוא south.park.907.dsr-loki.[bT].avi מישהו יכול להביא לי קודק או תוכנה שאני אוכל לראות איתה את זה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 668 צפיות
  21. Started by simonsix,

    הדפדפן לוקח משאבים בצורה מטורפת מהמערכת למרות שהוא לא עמוס בתוספים. דבר שני,הוא פותח לי אחרי כמה זמן עוד דפדפן במערכת למרות שרק אחד פתוח, אולי זה וירוס? עוד שאלה : איך אני מפחית את ה MEM USAGE של הפיירפוקס? ניסיתי ע"י הסרה של רוב ה ADD-ONNS שאני לא משתמש וזה לא עזר בכלל, למישהו יש רעיון? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 668 צפיות
  22. Started by orsadan,

    עשיתי חיפוש קטן והבנתי שזה הפורום המתאים בשביל לשאול בקשר לתוצאה ב 3Dmark , אם לא תעבירו לאן שצריך אז ככה, התוצאה : 4906 http://img230.echo.cx/img230/4559/3dmark05a6cb.jpg מערכת: AMD Athlon 64 3000+ MSI K8N Neo2 Platinum nVIDIA nForce3 Asus ATi Radeon AX800PRO-TD 256MB A-DATA 1024MB PC 3200 DDR 400-512x2 Samsung 120GB 7200 rpm ATA133 HDD איך התוצאה ?

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  23. כבר כמה שנים מותקנת לי גירסה כזו או אחרת של נורטון אנטיוירוס/פיירוול ונמאס לי. הוא כבד, מגושם, יש לו תקלות משונות... בקיצור די. הפעם הלכתי על הפיתרון החוקי והזול - אנטיוירוס של AVG שחוץ מזה שהממשק שלו ממש מכוער, עושה את העבודה מצויין. פיירוול SYGATE - לא נמצא לי על המחשב הרבה זמן אבל מסתמן כאחלה פיתרון. השלב הבא הוא חסימה מוחלטת של POPUPS ובעיקר Flash ads , ואני לא מצליח למצוא משהו שעובד בצורה מקצועית ולא מקבל ביקורות פרנואידיות באינטרנט. כרגע מותקן לי All-in-One SECRETMAKER - כלי שנראה מאד יעיל ממבט ראשון - חוסם פרסומות, חוסם חלונות קופצים, מסנן ספאם, מסתיר כתובת IP, מוחק היסטוריה, מוחק קוקיז... עושה הכל ובחינם. מצד אחד יש לו הרבה ביקורות טובות, מצד שני הביקורות היותר מ…

    • 5 תגובות
    • 668 צפיות
  24. Started by bora-aa,

    ב"ה שלום,אתמול הלכתי לפרמט את המחשב של חבר שלי היה לי כונן C שבוא נמצא הWINDOWS שהוא 40GB והיה לו כונן D שהיה שם 2-3 תוכנות שהוא 70 GB רציתי לעשות לו כונן גיבוי,אז עשיתי כונן G עם 4 GB לפי הגיבוי שהייתי צריך,גזרתי הכל והדבקתי בכונן החדש, אני עושה ריסט עולה המסך החכול של התתקנה ואז שאני לוחץ ENTER הוא כותב שהוא לא מוצא HARD DISK שבו הWINDOWS מותקן (כלומר יש זה הכונן C) אז חשבתי על כל מיני דברים,אז בעזרת התוכנה אחדתי את כוננים D ו G ואז בתהליך הוא שאל אותי איזה שם של תייקיה אתה רוצה כתבתי TEST,אחרי שזה גמר,אני נכנס לD (שיש בתוכו את הקבצים של G) אני נכנס ואז רואה תתקיה שכתוב TEST,אני מנסה להכנס הוא כותב לי אין גישה להכנס לתייקיה TEST,לפי מאפיינים כתוב שיש שם 3GB מתוך 70 כלומ…

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  25. היה לי מותקן על המחשב INTERNET SECURITY של NORTON .....אי אפשר למחוק אותו אז נכנסתי לREGEDIT ומחקתי אותו מהפעלה ועשיתי ריסט למחשב שלי . אחר כך התקנתי את האנטי וירוס של AVG ושמתי פייר וואל של הווינדוס. (יש לי ווינדוס XP ודפדפן אקספלורר) אחרי הפעולה שמתי לב שבאינטרנט איני מצליח להיכנס לאתרים מאובטחים כמו בנק הפועלים וכו פשוט זה לא מציג לי את הדף בו אני אמור להכניס סיסמא תעזרו לי להבין מה הבעיה שנוצרה ומהו הפתרון המהיר ביותר לתיקון הבעיה. תודה, ויום נעים.

    • 3 תגובות
    • 668 צפיות

דיונים חדשים בפורומים