עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Lupin,

    מהו האימיול הכי מומלץ לדעתכם?

  2. שלום לכולם, כאשר אני מפעיל סרט בפורמט XVID/DIVX , כאשר הסרט בלי תרגום אפשר לעשות FIT SCREEN(למתוח את התמונה על כל המסך) , ואילו כאשר הסרט עם תרגום משום מה אי אפשר לעשות את זה ואני נתקע עם הפורמט הרחב בדרך כלל. מבלי לדון במה עדיף, רחב או מסך מלא, איך אני גורם לו כן למתוח את הסרט כמו שאני רוצה? נ.ב- יש לי את הקודקים האחרונים. תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  3. Started by VanGuard,

    התקנתי את מירנדה תחת WINXP אך כל העברית בתכנה מופיעה כסימני שאלה. ניסיתי לשנות את כל הפונטים בתכנה לקידוד HEBREW ב- messeging log אך הדבר לא עזר. גם השמות ברשימה וגם כל מה שכתוב ואמור להיות בעברית מופיעה ככה : "?????". יש לציין שאצלי בבית אין את הבעיה הזו ולכן אני משער שזו בעיה בהגדרות של המחשב. מה עליי לעשות?

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  4. Started by 456,

    שלום לכולם, הורדתי את התוכנה החינמית TCPOptimizer שהיא מיועדת להאצת מהירות הגלישה באינטרנט והורדות קבצים בתוכנות השונות. ברצוני להגיר אותה בצורה הנכונה למחשב שלי כדי שתפעל כמו שצריך. בתוכנה יש המון הגדרות שאני ממש לא מתמצא בהן. (כולן קשורות לאינטרנט) אני מבקש ממי שמבין בעניין שיעזור... תודה רבה לעוזרים מראש והמשך יום נעים לכולם!

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  5. Started by RX7,

    אני לא מצליח לעלות קבצים לאתר www.fileflyer.com אני בוחר את הקובץ מאשר את ההסכם בא ללחוץ על SEND וזה פשוט לא מגיב.. לא נותן לי ללחוץ עליו ניסיתי גם להתקין את הדפדפן מחדש וגם פקד ACTIVEX למישו יש שמץ של מושג בזה ??

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  6. Started by wooper,

    היי לפעמים שאני נכנס לאתרים ורואה סרטים אז הם נתקעים כמה פעמים וטוענים את הסרט (buffering) במה זה תלוי? יש לי מהירות אינטרנט 1.5 והעלה 256

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  7. יש לי טבלה ב WORD שאני רוצה להציג לאחר הדפסה בגודל של מטר*מטר וחצי איך אני עושה את זה? יש אפשרות ב WORD? יש תוכנה שיודעת לעשות את זה בלי לפגוע באיכות הטבלה? יש לי מדפסת A3 ואני רוצה להדפיס בה, ע"י שילוב מס' דפים.

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  8. שלום, כפי שחלקכם ודאי יודעים - ב-ID3v2 של שירים, ניתן להכניס תמונה ואפילו את ה-BPM של השיר. רציתי לדעת אם יש תוכנה שיכולה לבדוק ולהראות לי מה ה-BPM של השירים שלי כדי שאוכל לעדכן את ה-ID3v2 של השירים. והאם יש תוכנה שתוכל: גם לבדוק מה ה-BPM של השירים, וגם לעדכן אוטומטית את ה-ID3v2 של השירים. תודה.

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  9. Started by kenny1254,

    אני מאבד זיכרון בווינדוס בצורה שדי חוזרת על עצמה מהבחינה שכשאני מסתכל על הכונן הקשיח הוא כותב לי למשל 3 ג'יגה פנויים, וכשאני עושה אפשרויות על כל הקבצים אני אמור לקבל בכונן זה כ-7 ג'יגה פנויים, אם מישהו יוכל לעזור לי להחזיר את המקום הפנוי באיזושהי דרך. תודה

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  10. Started by xTz,

    מחקתי כמה קבצים לפני כמה שעות בטעות, ואני צריך אותם בחזרה. לא ביצעתי אפילו ריסט למחשב [אין לי מושג אם זה רלוונטי בכלל]. אפשר לשחזר אותם איכשהו? תודה

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  11. Started by erbrt,

    מיד אחרי שהתקנתי את הדרייבר 9.1 (ATI) ניסיתי לפתוח את התכנה ומאז אני מקבל שגיאה מהסוג של 'SEND' 'DONT SEND' של מיקרוסופט... מישהו מכיר את הבעיה או יודע איך לפתור אותה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  12. Started by Shizel,

    אנשים יש לי תמשחק הדמו של זה כי אני לא מצליח להשיג תמקורי . הדמו עובד ל 30 דקות אפשר אכשהו לאפס את הזמן של זה כי כבר שיחקתי ת 30 דקות , והמשחק דורש קניה אפשר למחוק אולי משהו מתיקית הרגיסטרי או האוינדוס בשביל להפס את זמן המחשק ל 0 ולשחק עוד 30 דקות ? תודה

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  13. Started by SeaMonster,

    כאשר אני מנסה לצפות בסרטון כשלהו ב youtube , gametrailers וכו.. הסרטון מתחיל להיתנגן רק לאחר שהוא נטען במלואו. ז"א שאני לא יכול לראות את החלק שכבר "נטען" ואני גם לא רואה איזה חלק כבר "נטען" - הבאר לא מופיע.

  14. חיברתי את הכרטיס מסך לטלוויזיה ורואים הכל טוב חוץ מסרטים שאי אפשר לראות (פשוט מסך שחור) מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  15. Started by ranyr,

    אני מוריד לשולחן העבודה קבצים של אופיס מהמייל שלי doc pps ppt.... אחרי שאני מוחק אותם נשאר לי קובץ עם אותו שם ובלי גודל שאי אפשר למחוק עכשיו ראיתי שפתחו על זה המון הודעות שמסבירות איך למחוק אותם... אבל לא אמרו איך לגרום שהמחשב לא יצור קבצים חדשים כאלה....... מישהו יודע??

  16. Started by davidcohen,

    היי, יש לי סוס טרויאני או וירוס במחשב שאני לא מצליח להסיר אפשר המלצה לתוכנה שתוכל למצוא לי אותו ? אלו התוכנות שעשיתי איתם כבר סריקות: kaspersky internet security 6 nod32 spyware doctor ad aware spyeraser spybot אני יודע שיש את התוכנות spy sweeper , zone alarmאבל הם לא תומכות במערכת הפעלה שלי (xp 64 bit) יש גם את התוכנה hijack this אבל היא מוצאת הרבה דברים ואני לא יודע איזה למחוק אם מישהו פה מבין בה ויכול לעזור תגידו לי אני יכול להעלות את הרשימה של הדברים שהיא מוצאת תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  17. Started by exXxTreAm,

    למה כשאני מוריד משהו בביטורנט אז אחריי כמה זמן ההורדה פשוט ''קופאת'' היא כאילו נתקעת ולא ממשיכה. אני משתמש בlh-bittorent 3.0. מישהו יודע מה לעשות בשביל שזה יעבוד כרגיל?

  18. שלום! אני מחפש תוכנה שיכולה להקליד פקודות קול ישירות לוורד,עם מיקרופון ותומכת בעברית. העיניין הוא שאני לא יודע אם קיימת תוכנה כזו בכלל... זה לבן-דוד

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  19. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    סליחה על הבורות

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  20. בעבר הציעו לי פה את Total Recorder. משום מה התוכנה מכניסה רעש כל פרק זמן מסויים ( דקה ו-5 שניות)להקלטה. ניסיתי להוריד גירסה אחרת ומשום מה הבעייה היתה קיימת גם שם. אני יודע שגם תוכנה Audacity יודעת לעשות את העבודה הזו אבל הסתבכתי איתה ולא הצלחתי להקליט איתה. האם מישהו מכיר תוכנה נוספת שיודעת לעשות את העבודה הזו ?

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  21. פעם הייתי משתמש ב THE ALL SEEING EYE שלמרות שבוטלה הייתה עובד עד לאחרונה עכשיו אני מחפש משהו חדש, עדיף תוכנה קלילה שמאפשרת למצוא שרתים כל שאר הפיצרים זה מיותר מבחינתי.

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  22. Started by Nimhad,

    שלום כאשר אני מנסה לצרוב דיסק MP3 באמצעות הנרו אין לי אפשרות לסדר את השירים בסדר המועדף עליי אבל בצריבת דיסק רגיל אין בעיה. תודה מראש לעוזרים

  23. Started by ftzahi22,

    קניתי מחשב חדש ונשאר לי הHD מהמחשב הקודם. האם כדאי לחבר אותו כMASTER ,כי כבר יש לי עליו מערכת הפעלה ואת כל התוכנות?

  24. Started by tavor21,

    יש לי את הגירסה האחרונה 3... וכאשר אני מוסיף סרט ואז מוסיף פס קול באיכות AC3 הוא לא מזהה את זה

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  25. שלום רב, אודה על עזרה: בעת נסיון לפתוח מיילים, או לשלוח מיילים מופיעה הודעה: there was an error opening this message, an error has occurred. את הקבצים המצורפים ניתן לראות ואף לשמור אותם במקום אחר ולצפות בהם, וכן ניתן להכנס לקישורים המופיעים במיילים (בחלון הצפיה המקדים). כמו כן הcontact נעלם. אשמח לעזרתכם בפתרון הבעיה.

דיונים חדשים בפורומים