עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום כשאני פותח תיקייה בשולחן עבודה בשם חדשים ואני שם בה קבצים מה שזה לא יהיה ואני נכנס אליה אח"כ מופיע לי חלון של שגיאה ואז אני עושה אל תשלח דו"ח שגיאה..אם אני פותח תיקייה בכל שם אחר אז זה לא קורה.. מדובר בWIN XP למה זה קורה ואיך אני מסדר את זה ?

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  2. Started by matan770,

    אני מדליק את המחשב,מגיע לשולחן עבודה ואז עולה לי ההודעה הזאת: ועוד תוכנה,עכשיוו לא עשיתי כלום אז למה זה עולה??? זה כבר 3 ימים(3 הפעלות). מה לעשות? תודה. ועוד משהו. אני פותח את ה-Winamp ומעתיק את כל הקבצים בהתקייה מתוך הווינאמפ ועולה לי ההודעה הבאה: חיפשתי בלוח בקרה לא מוצא כלום... חיפשתי בתיקייה אותו דבר... מה לעשות? אני חייב לציין שזה מאז שפירמטתי את המחשב,אחרי כמה ימים זה התחיל כל הדברים האלה. והוא עובד יותר טוב מפעם שעברה. ועוד בעייה קטנה,שאני פותח את המחשב עולה לי משתמש וסיסמה,אין דרך לבטל את זה במשתמשים וכל זה בלוח בקרה,זה כאילו מבוטל. מה לעשות? תודה על שלושת הבעיות.

    • 6 תגובות
    • 669 צפיות
  3. Started by Mczestaw,

    כמעט כל פעם שאני רק נוגע עם העכבר בקובץ AVI, אפילו סתם פרק של FAMILY GUY מופיעה לי ההודעה ש WINDOWS EXPLORER צריך להסגר, מה אני יכול לעשות עם זה? לשדרג את המקודד XVID? ניסיתי... לא עוזר... צירפתי תמונה של הההודעה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  4. Started by new1,

    שלום לכולם! אני מבקש את עזרתכם הדחופה!! מיזה כיומיים אני נאבק, ללא הצלחה, בסוס טרויאני בשם trojan naarat שחדר למחשבי (כנראה דרך MSN אך אני לא בטוח). הסוס טרויאני הזה משכפל את עצמו ללא הרף, מאט את מחשבי וגורם להופעת הודעה תמידית על כך שהאנטי וירוס של נורטון זיה אותו, מחק אותו וחוזר חלילה. הפעולות שביצעתי עד כה: א. עידכון האנטי וירוס והרצתו מספר פעמים. ללא הועיל. לכן, הסברתי את האנטי וירוס והתקנתי שוב. ללא הועיל. ב. מחיקת תוכנות שונות שפתאום גיליתי שאינני מכיר. לא עזר לפיתרון הבעיה. ג. התקנתי שוב את הXP על הXP שכבר יש לי. מאין שידרוג. גם זה לא עזר. ד. לפי ההוראות של נורטון, מחקתי כמה שורות ברגיסטרי. לא עזר. מופיעה לי הודעה מנורטון על כך שיש לי וירוס במחשב מהסוג שציינתי. אין…

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  5. Started by BHXHO2,

    יש לי את התוכנה והכנסתי לה מפות של ניורק ופלורידה אבל אני מקבל את השגיעה הזאת (מצורף תמונה בלינק ) http://img2.tapuz.co.il/forums/1_91346719.jpg איך אני יכול לפתור את זה תודה ניסים

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  6. יש איזה תוכמה טובה לשיחזור ??? כל התמונות שלי שצילמתי במשך שנים היו שם. אגב עדיין לא התקנתי כלום,אפילו לא דרייברים. תודה.

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  7. Started by Cryptonite,

    שלום,יש לי את התוכנה הזאת PC Probe II שבודקת מהירות מאוור,טמפרטורות וכו' רציתי לדעת עד כמה היא מדוייקת כי יש לי תחושה שהיא טועה תודה יום טוב

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  8. Started by uziliv,

    שלום יש לי outlook express 6 עם XP. אתמול מחקתי את רוב הרבצים ב inbox וגם רוקנתי לחלוטין את תיקיית ה deleted items. עם זאת, קבצי ה-dbx נותרו בגודל של מאות מגה, כולל הקובץ deleted items.dbx - שזה קצת מוזר כיוון שאין לי אפילו הודעה אחת בתיקייה הזאת. בנוסף, כאשר אני נכנס ל- maitenance ואז clean up הוא כותב total size - 0. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  9. Started by boss,

    היום אני מחובר במסנגר פתאום לא רואה טוב כמו עיוות פעם ראשון שלי נסיתי להסיר תוכנה זה אחרי התקנה מחדש אותו דבר בעיה מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 669 צפיות
  10. Started by ran1809,

    יש לי את הפירפוקס החדש עכשי יש את השורה שכותבים בה את האתרים עכשיו יש בה את האתרים שאני מבכר בהם אבל לא את כולם אני רוצה שהרשימה תכיל את רוב האתרים שאני גולש בהם ולא את חלקם יש אפשרות להגיד לו שיציג יוצר אתרים ..כלומר רשימה גדולה יותר? תודה רן

    • 6 תגובות
    • 669 צפיות
  11. Started by Iv0ry,

    איך התוכנה הזאת מבחינת תיקון קבצי רגיסטרי פגומים וניקוי קבצי זבל מהמחשב?

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  12. אהלן יש לי כרטיס כזה שמתחבר ב-USB עם כניסות S-VIDEO וקומופוזיסט ללכידת וידאו ממצלמות וכל מקור וידאו אחר. זה הגיע עם תוכנה מיוחדת שמאפשרת צפייה על מסך המחשב אבל אני שואל אם יש תוכנה אחרת שעושה פעולה רק של צפיה על המחשב ובאיכות טובה. אם יש- אשמח לקבל שמות. תודה

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  13. אחרי שהתקנתי את ICQ6, שכחתי לבטל את הסימון של להפוך את ICQ.COM למנוע החיפוש... עכשיו כשרציתי להיכנס לגוגל, כרגיל כתבתי בשורת הכתובות בFF 'גוגל' וחיכיתי שיכנס לגוגל... אבל במקום גוגל קיבלתי דף מעצבן של ICQ: http://search.icq.com/search/afe_results.php?ch_id=afex&q=%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C עשיתי חיפוש בגוגל איך להחליף את המנוע חיפוש, אבל כל מה שמצאתי היה לIE, יש דרך להחליף את המנוע חיפוש לFF?

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  14. אני חושב שאפשר לפחות מקווה (: אני רוצה להעלות קובץ SWF בתור חתימה , אפשרי ? ואם כן אני אשמח אם תתנו לי מקום שאפשר להעלות אליו, לא מכיר מקומות

  15. Started by Stranger,

    קודם כל איזה קבצים התוכנה מוצאת ??? רגיסטרי או קבצים שנשארו מתוכנות קודמות??? ולאחר הסריקה שנעשית הוא נותן לי רשימת קבצים שהוא מצא ואז הוא שואל אותי אם למחוק את כל הקבצים שהוא מצא. אני לא יודע אם אלה קבצים שמותר למחוק... מה אתם אומרים??? תודה על העזרה...

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  16. נפל בחלקי קובץ וידיאו 3G2. היסיתי להפעל אותו עם כל מה שיש לי על המחשב(WMP REAL VLC WMPC ועוד) שום תוכנה שהורדתי לא הפכה אותו לפורמט אחר ושמרה על האודיו. HELP PLZ

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  17. כל הספרייה שלי מסודרת כך שאחרי שם האמן יש את המדינה ממנו בא (לדוגמא: Led Zeppelin (UK) Metallica (US) Pain of Salvation (Swe) וכו'...) עכשיו למען האמת הגעתי למסקנה שזה דיי מעצבן אותי שזה תקוע שם. אז מה שהייתי רוצה זה תוכנה שבאופן אוטומאטי תעתיק את המדינה (בעצם כל מה שמופיע מהסוגריים ואילך) ותעביר אותה (לא קריטי אם זה יהיה עם הסוגריים הבלי) לGROUPINGS או לCOMMENTS של הקובץ. עדיף הוספה ולא למחוק את כל מה שהיה שם ואז להוסיף. כן, אני יודע שזה מורכב בטירוף, אבל אולי יש דרך

  18. Started by davidcohen,

    היי אני צריך תוכנה לפתירת משוואות רבועיות בעיקר , אי רציונליות וכו' תודה

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  19. Started by gigi,

    שלום..!!! אני מחפש תוכנה שהופכת שירים בקובץ wma לmp3 תוכנה פשוטה...לא משהו מסובך.. אני מעוניין כדי שאני יוכל לצרוב את השירים האלו בנרו... תודה לעוזרים...

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  20. Started by parker8,

    אני צריך איזה תוכנה טובה כזאת.. תודה לעוזרים מראש

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  21. אני מחפש תוכנה,רצוי חינמית ,שעם כל עלייה של הwindows תמחק כל דבר חדש שהורד \הותקן למחשב. אשמח להמלצות

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  22. Started by avive,

    כל שאני מדליק את המחשב הווינדוז רושם לי שיש בעייהעם הישום הזה והוא חדל מלפעול, חיפוש במחשב לא העלה שום תוצאהעל היישום הזה. מישהו יודע מהו היישום ואיך אפשר לטפל בבעיה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  23. שלום לכולם, לפני יומיים חדרו אלי מספר וירוסים במחשב ונראה לי שהצלחתי למחוק אותם עם האנטי וירוס שלי (Avira Antivirus), ולאחר מכן שמתי לב שאין לי את הלשוניות והאפשרויות של Desktop ושל Screen saver בתיקייה של Display ב- Control Panel. מה אני עושה ואיך אפשר להחזיר את הלשוניות האלה? תודה רבה מראש...

    • 2 תגובות
    • 669 צפיות
  24. Started by tamir950,

    אף פעם לא היה לי בעיות צפייה ביוטיוב, ועכשיו אף סרטון לא עובד לי, הדף נטען ללא שום בעיות אבל הסרטון לגמרי שחור אפילו אין את הסרגל ששולטים איתו בווידאו (play,stop וכד') ואני מדגיש לא שניתי שום הגדרות בדפדפן ובמחשב עצמו ולא התקנתי שום תוכנה לאחרונה תודה ולילה טוב

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  25. Started by shareall123,

    יש לי בעיה עם פתיחת קבצי RAR לפעמים. בחלק מהקבצים שאני מנסה לפתוח, אני מקבל הודעת שגיאה כמו זו: ! G:\Emule\Incoming\ABBYY.FineReader.Professional.v8.0.0.706.Including.Keym aker.SK.rar: ספירת סכום הנתונים נכשלה ב- FR80PE_TB_EGFD.exe. הקובץ מקולקל אני יודע שהקובץ לא מקולקל, כי זה קובץ שהרבה אנשים הורידו וגם אני ניסיתי להוריד אותו מחדש כמה פעמים. בנוסף, לפעמים כשאני מנסה להתקין משחק גדול כמו VIRTUA TENNIS 3 וכו', לקראת סוף ההתקנה מופיעה הודעת שגיאה שאני לא זוכר מה בדיוק היא אומרת, רק שזה שקובץ כלשהו עם סיומת CAB פגום ולא ניתן לחלצו (אולי זה גם קשור לבעיה בRAR?). קראתי בהודעות קודמות שאולי יש בעיה בהארד דיסק, אז ניסיתי להתקין ולחלץ על הארד דיסק אחר במחשב שלי ולא עזר. ניסיתי ג…

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות

דיונים חדשים בפורומים