תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! חזרתי לפני יומיים מארצות הברית וצילמתי בערך 15 ג'יגה בייט במצלמת וידאו של סוני DCR-DVD710 עכשיו אני מנסה לערוך סרט על הטיול עם החומר המצולם. ניסיתי לעשות זאת ב-Windows Movie Maker והגעתי למצב שאני שומע רק את הסאונד ולא רואה תמונה. באיזה תוכנה אני צריך להשתמש. ארד
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
ניסיתי על שלושה מחשבים שונים שהם מחוברים לספקים שונים ניסיתי לשנות את הטווח של הפורטים, ביטלתי את הפאייר ואלל! שום דבר לא עוזר! זה תמיד מוצא איזה פורט שהוא חסום! מישהו פה יודע למה? יש מישהו שמצליח להתחבר לשרת הזה בכלל?
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
איזה תוכנה עדיפה לניקוי המחשב ? TuneUp Utilities 2011 או Advanced SystemCare ?
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
COOKIES וBOOKMARKS.. אני מפרמט את המחשב , איך לגבות את המידע מהדפדפן הזה?
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
היי, רציתי לשאול, אולי מישהו יודע, האם תוכנות הנדסה דוגמת MATLAB וסוליד וורקס תומכות בארבע ליבות?
-
- 6 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אם מישהו מכיר את התוכנה אז... איך חותכים סרטים?? אם יש למישהו מדריך אז תודה אם יש לכם עוד תוכנה טובה שאני יכול לחתוך איתה סרטים תנו...
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
לחבר יש אנטיוירוס 2005 קנוי של נורטון על חלונות 98 ומכיוון שנורטון 2006 לא עובד על 98 הוא רוצה לעשות Renewal של הגרסה הנוכחית ברשת. הבעיה היא שנדרש Subscription Key שזה 11 תווים עם 2 אותיות בהתחלה. משום מה אין לו אותו ולא מצליחים לאתר אותו בשום מקום בתוכנית עצמה או באיזה אימייל שאולי נשלח פעם. איך ניתן, אם בכלל, לדעת מהו אותו מפתח? בתודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לדעת אם מישהו מכיר תוכנה שבעזרתה ניתן "לחתוך" חלקים מתוך סרטים\מוזיקה ולהשתמש בהם במקומות אחרים (מצגות וכאלה) בתודה לעוזרים, אלי
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
נגיד אני מוריד כמה סרטים..אז התוכנה שומרת את הקבצים של כולם תחת תקייה אחת של alt movies למשל.... ניסיתי כל מיני דברים וזה לא עוזר....חוץ מdownload wizard שאם אני משתמש בו ההורדה בכלל לא מתחילה... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
יש לי Gmail ב Mozilla Thunderbird אני רוצה לשלוח מייל שאני יוכל לוודא שקראו את ההודאה אני לא יודע איך קוראים למונח הזה אני מקווה שהבנתם אותי
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
התקנתי ie7 וea downloader וכשאני פותח אותתם הם נשארים פתוחים פחות מדקה ואז נסגרים לבד בבקשה עזרה
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני מתאר לעצמי שזה דיי LongShot לקבל פה פתרון כי קהל המשתמשים של התוכנה אינו כזה גדול אך בכל זאת אולי מישהו יוכל להבין את הבעיה בגדול ומדוע היא מפריעה לתוכנה לתפקד כמו שצריך. XFIRE - תוכנת מסרים לגיימרים, סגנון ICQ , אפשר לצוטט בזמן משחק, לראות מי מהחברים משחק במה ועוד כמה פיצ'רים נחמדים. הבעיה שלי היא כזאת: יוזרים אחרים של התוכנה לא יכולים לראות על איזה שרת אני מחובר, הם רואים שאני און ליין, רואים איזה משחק אני משחק אבל את השרת או האייפיי הם לא יכולים לראות ולכן לא יכולים להצטרף אלי למשחק. הבעיה נובעת כנראה מה LSP. (ממה שהבנתי מהפורמים של XFIRE) בבדיקה שהרצתי בתוכנה LSPFix שנפוצה מאוד בקרב XFire Users בשל בעיות בחיבור קיבלתי את התוצאות הבאות : בבדיקה שהרצתי ב HijackThi…
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
אני רוצה להעביר לאח שלי את השירים שיש לי באייטונס... עכשיו חלק מהשירים זה מריפים וחלק אתם יודעים מאיפה... עכשיו הם מאוכסנים בכל מיני מקומות במחשב ורציתי לדעת אם אני יכול לצרוב את כל הלייבררי לdvd לא כדיסק מוסיקה אלא כdata... help
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
ב-EVEREST המצלמה מזוהה כך: USB\VID_0C45&PID_612A\5&23E3A327&0&1 הנה התמונה של המצלמה: אם מישהו מכיר ויודע איפה להוריד דרייבר של זה, אני אשמח. תודה.
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
1.אני יודע שאפשר באתר שלהם ללחוץ INSTALL NOW אבל יש אתרים שאין את זה ונותנים לך להוריד RAR של הסקין, איך אני מוסיף אותו בצורה הזו? 2. תנו המלצה לפלאג שימושי 3. איך עושים UNLOCK לכל העסק שאני יוכל לגרור את הגוגל באר הקטנצ'יק שבא איתו טיפה למעלה 4. עוד המלצות כלליות לשימוש בדפדפן הזה. תודה
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום לכולם, בוורד 2010 יש לי בתצוגה 2 דפים בדר"כ (100% זום), אבל הדף הראשון מוצג משמאל והדף אחריו מוצג מימין, מאחר ואני רושם בעברית בדר"כ אני מעוניין שהדף הקודם יהיה מימין והדף העוקב משמאל, האם יש אפשרות לשנות זאת? בנוסף אני מחפש המלצה על תוכנת clipboard נוחה, קלילה שמאפשרת שמירה של כ-5 העתקות לפחות. תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
אני משתמש ב Windos98SE ומותקן אצלי נורטון אנטי וירוס פרו. 2003. אני מקבל את ההודעה הזו (חשוב לציין שהוירוס קיים במחשבי כבר כמה זמן, והתוכנה לא הצליחה להפטר ממנו עד עכשיו): Unable to repair the file C:\WINDOWS\MSI32.DLL. it is still infected with the Keylogger.Trojan virus. What would you like to do? Stop | Continue | Delete | Exclude | Quarantine מה עליי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
היי, צילמתי סרטוני וידאו כקבצי AVCHD 59FPS. האם יש דרך לנגן אותם כ-30FPS בנגן כלשהו או שעליי להמיר אותם ומה הדרך המומלצת ביותר להמרה בלי לפגוע באיכות? תודה!
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום אנשים כשפותחים ICQ במסך התחברות מופיעה חלונית עם הרשימה של האנשים שהתחברו על המחשב הזה. ע"מ למחוק שם צריך לבחור אותו->ללחוץ על הX (מחיקת משתמש מהמחשב)->להזין סיסמא הבעיה היא שיש לי מעל 20 אנשים ברשימה ואני לא אתחיל להביא את הדוד של החבר כדי שיסיר את המשתמש שלו מהמחשב שלי. האם אתם יודעים איך להסיר חלק מהרשימה או את כולה אם צריך? מלבד UNINSTALL ו REINSTALL? אני מעריך שמין הסתם הרשימה הזאת נמצאת באיזה קובץ INI או קובץ מקודד כלשהו ששומר את כל השמות ואני מעריך שמחיקתו תפתור את הבעיה. בתודה מראש, אריאל
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני רוצה שתהיה לי במחשב תוכנת firewall על מנת להעיפ את כל המשתמשים הבלתי רצויים והפרסומות ששולחים לי למחשב מהמחשב ניסיתי את נורטון וזה ממש ממש לא זה זה יותר מדי זיכרון לוקח ותוכנה קצת קצת קצת לא בשבילי... פעם הייתה לי תוכנה של חברת קונסיל פי סי היא הייתה נחמדה אבל לא ידעתי כל כך להשתמש בה.... הייתי רוצה שמישהו ימליץ לי על תוכנה טובה קלה לשימוש יעילה ושלא תיקח לי יותר מדי זיכרון... יש דבר כזה? ואם לא אז פשוט תמליצו על משהו טוב.... בתודה גידי
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
^^^^
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי טלוויזיה LCD שמחוברת למחשב בחיבורDVI , פיצלתי את שולחן העבודה לשני המסכים החלק העליון בטלוויזיה והחלק התחתון במחשב. אני עובד עם הגדרות של nvidia הצלחתי עד עכשיו למצוא איך מגדירים איפה כל תוכנה תיפתח ובאיזה מסך היא תפעל וכו'.. הדבר היחידי שלא הצלחתי זה להגדיר תוכנות שעובדות על FULLSCREEN שיעבדו רק על אחד הצגים ולא על שניהם. יש לי מכרטיס מסך RAEDON 9250 128MB איך אני עושה זאת, פליייז עזרו לי בבקשה
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה להחבאת קבצים, אבל רמה מאוד גבוהה, זאת אומרת שהיאל א תוכל להתגלות בהוספה והסרה למשל, או בתוכניות בתפריט "START" וכו'. שיהיה קל להחזיר ולהחביא את הקבצים, למשל מקש מסויים. כמו כן, תוכנה שתוכל לרמות את כמות המידע שמופיע כפנוי בהארד דיסק (אם קיים כזה דבר). אודה לכם מאוד אם מישהו מכיר/נתקל בכזה דבר, תודה רבה על העזרה מראש.
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-


