עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by asinnn,

    יש לי מצלמה QuickCam Pro 4000וLogitech אני לא מוצא דריבר למצלמה הדיסק נעבד לי ...... משהו יוכל למוצא לי אני כול היום מחפש דריבר באינרטנט ולא מוצא תודהה יום טוב...

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  2. Started by Vidati,

    NERO מגביל אותי בצריבה וכותב שאני לא יכול לצרוב קובץ שגדול יותר מ2GB... איך אפשר לפתור את זה?

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  3. האם אפשר לעזור לי למצוא דרייברים לצ'יפסט כרטיס קול ורשת?

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  4. Started by JonyPony,

    השארתי את המחשב דולק כיומיים (הוריד קבצים דרך לקוח TORRENT) וכשחזרתי הבייתה התחילה תקלה מוזרה מאוד: המחשב יעבוד כרגיל מס' דקות ואם נשארים בתוכנה מסויימת לא מרגישים בעצם בתקלה, אבל כשמנסים לעבור לתוכנה אחרת או חלון אחר יש מעין "תקיעה" של התוכניות. ניתן להחזיר את המצב לקדמותו באופן זמני ע"י שימוש בTASK MANAGER אבל הבעייה חוזרת אחרי מס' דקות\שניות. יש לי 2GB זיכרון, אין עומס על המעבד, אין רוגלות או וירוסים, ההארד-דיסק שלי לא מלא ולא התקנתי שום תוכנה חדשה... האם זאת תקלת חלונות? בעיית חומרה? אני דיי מבולבל פה, מישהו נתקל בבעייה כזאת בעבר???

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  5. Started by bilbo,

    :

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  6. Started by vinipyx,

    קופץ לי חלון כל כמה דקות אם הודעה כזן מה אני אמור לעשות [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  7. היי ניסיתי לשמור את המיילים אבל לא מצאתי שום דרך , אשמח לקבל עזרה תודה

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  8. Started by grove,

    האם למישהוא יש? או אולי שמע כמו כן האם יש למישהו windows 2000 professional SP4 integrated מקורי באנגלית? uלא שאתם הכנתם בתודה מראש GROVE

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  9. Started by shaibend,

    שלום. כשאני מדליק את המחשב מופיעה רשימה של שתי מערכות הפעלה(שתיהן xp) ועלי לבחור אחת מהן כדי שהמחשב יעלה.. האם יש לי שתי מערכות הפעלה או שזה משהו אחר? אני חושב שהמחשב קצת איטי בגלל זה... שאלה נוספת- כשקונים מערכת הפעלה ביתית, האם אפשר להתקין אותה על שני המחשבים שברשותי? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 671 צפיות
  10. ^ אז ככה אם יש לי זכרון 1GB והמשחב הולך ומעט את הקצב שלו כאשר ישנם 20 טאבים במוזילה, כשיהיה לי 2GB הוא יתחיל את אותו תהליך ההאטה רק לקראת 40? יש הגיון? או שזה לא קשור וגם ב2GB של זכרון הוא יתקע ב20 טאבים?

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  11. Started by lipa,

    NOD 32 , קרפרסקי ?

  12. Started by Oranili,

    הוא לא מציג לי תטמפרטורה של הכרטיס מסך למה ? ... http://rotter.name/User_files/nor/4627bed8378a9ba1.jpg תודה .

    • 11 תגובות
    • 671 צפיות
  13. הוא מראה לי את הבעיה הבאה: עריכה: אחרי חיפוש בגוגל הבנתי שזה נגן וידאו חינמי וגם חיפשת בהגדרות של האימיול וראיתי שאפשר לשנות את הנגן הזה אז שמתי את המדיה פלייר 11 הרגיל אפשר לנעול\למחוק וסליחה

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  14. Started by HydroIT,

    כשאני מפעיל את ה-Winamp אני מקבל את השגיאה הבאה: ניסיתי כבר פעמיים להתקין מחדש את WINAMP, ובגרסאות הישנות שלו (2.95, למשל) זה לא קורה. אחרי שאני לוחץ OK השגיאה מופיע שוב - ממש אותה שגיאה - ואז אחרי לחיצה נוספת על OK הווינאמפ עולה. (העתקתי מילה-במילה את השגיאה, מצטער שאין תמונה). איך אני מתקן את זה?

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  15. Started by dj shay 30010,

    מישהו יכול להסביר לי איך אני יוצר סרסר ואיפה אני רואה את זה הבנתי שבאתר יש למישהו מדריך בעיברית ??

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  16. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת אם הWindows AntiSpyware הוא טוב וכדי להתקין ואפשר בבקשה לקבל קישור ישיר של ההורדה כי אני לא מצליח להוריד דרך האתר של Windows תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  17. Started by NIVs,

    הורדתי תגרסא הזו ושאני חילצתי תקבצים והשתמשתי ב-DT הוא רושם לי בתחילת ההתקנה: http://img124.imageshack.us/img124/4769/33dm0.png

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  18. Started by oDot,

    שלום, קניתי לאחורנה פלאג PARALLEL למחשב שמתחבר כPCI לאחר שהONBOARD כשל. חיברת והתקנתי דרייבים, הכל טוב ויפה, חוץ מהבעיה - אי אפשר להדפיס דרך LPT1. אני מריץ חשבשבת בVIRTUAL PC 2004, והVPC לא מזהה PHYSICAL LPT1, ככה שגם את בפלאג של החשבשבת אי אפשר להשתמש. אם אני מגדיר את זה בתור LPT2 זה עובד ומדפיס, אבל אני חייב שזה יהיה LPT1 - גם בגלל הVPC וגם בגלל שיש לי עוד תוכנה ישנה שמשתמשת בזה. אשמח לעזרה.. תודה רבה נ.ב, אני מריץ WIN 2000

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  19. Started by ניר.,

    יש לי בעיה בהתקנת תוכנה במחשב אשר מעלה לי את השגיאה הבאה: מה הבעיה ? כיצד פותרים אותה ?

    • 10 תגובות
    • 670 צפיות
  20. Started by yuvaldag,

    שלום. יש לי בעיה בביטורנט. רשום לי: רשת תקינה: חיבור הרשת עובד בצורה שהוא צריך לעבוד. רוחב הקו שלי הוא 2.5M. למרות זאת אני רוב הזמן מוריד 0-2kb/s ומעלה כמעט כלום. לפעמים אני מוריד יותר אבל זה נדיר. אתמול במשך כמה שניות העליתי 17kb/s אבל 90% מהזמן זה לא עובר את ה-0.5kb/s. יש בסביבות 20-40 מורידים ומעלים גם אותו מספר ואני מחובר לחמש מהם בערך. זה כבר קרה לי עם כל הטורנטים ואני לא יודע איך לפתור את הבעיה.(כלומר בעיית מהירות)

  21. לא יודע למה אבל כל פעם שאני מעלה משחק זה מעלה אותו ואז מתחיל את המשחק עצמו מהתחלה מישהו יודע אולי למה ?! .. לעזעזל זה עושה את זה .. תודה . הטמפ לא גבוהות בדקתי

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  22. המחשב זיכרון הפיזיקלי של המשחב החופשי נופל ל כ- 280MB כאשר יש לי 4GB וזה גורם למחשב שלי להיות מאוד איטי ולפעמיים(בדר"כ זה קורה באמצע תהליך של החילוץ) עד כזה מצב שלא ניתן אפילו לעבוד איתו, פעם זה לא היה ככה .(לעומת זאת CPU USEGE לא עולה על 15 אחוז) מדוע זה קורה ? מה הבעיה ? ואיך אפשר לפתור את הבעיה?

  23. מישהו ניסה כבר להתקין את 2005 norton internet security ???????? עריכת המודר: סימן שאלה אחד מספיק.

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  24. יש לי עבודה שעבדתי עליה בערך חודש ועכשיו כשאני מנסה לפתוח אותה אני לא מצליח, כל פעם נפתחת לי הודעת השגיאה הזאת. ניסיתי להיכנס במצב בטוח, ניסיתי להעביר למחשב אחר ברשת אך נסיונותיי לא צלחו. איך אני פותר את הבעיה הזאת? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  25. Started by mrafi26,

    התקנתי אאוטלוק 2007 על מערכת הפעלה WINDOWS 7 אך כאשר אני מנסה לפתוח קישור מסוים לאתר,מקבל הודעת שגיאה הבאה(מצ"ב גם צילום מסך): this operation has been canceled to restrictions in effect on this computer.please contact your system administrator בדקתי ב ADMIN TOOLS אך אין זכר לתוכנה. בקטגוריה של DEFAULT PROGRAMS אישרתי את התוכנה. עדיין מקבל את אותה ההודעה. אודה לעזרה. [attachment deleted by admin]

דיונים חדשים בפורומים