עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by galCool,

    למישהו יש תוכנה מומלצת? תודה!!

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  2. Started by Screw_Master,

    אני משתמש בתוכנה אחרי ביקורת אוהדת פה באתר, מצד שני, התוכנה לא בשלה. הרבה באגים, חיפוש בעייתי, אלגוריתם Shuffle לא מוצלח כמו זה של Winamp למשל, דברים כאלה מאוד מציקים בתוכנה. השאלה היא מתי יוצאת גרסה חדשה.

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  3. Started by EagleX2,

    היי, אני מחפש תוכנה חינמית או לא חינמית, שתדע לערוך טאגים של מספר רב של שירים בו זמנית, ולעשות אותה פעולה על כולם - לדוגמא: יש מספר שירים של Black Sabbath, שבשם של כולם מופיע משום מה גם הלהקה, ואני רוצה להוריד את זה. האם יש תוכנה שתעשה את העבודה? תודה.

  4. Started by ccc,

    מי האחד שיגן, ועם זאת לא ישלוק את כל הזרון שלי או בקיצור מי לוקח פחות זכרון. תודה

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  5. Started by Potter,

    קניתי מחשב חדש הוא עובד מצויין אבל יש בעיה קטנה, יש תופעה מוזרה בתוכנות כגון EVEREST וFANSPEED, כאשר אני מעלה את ( HOME EDITION)EVERREST בשלב מסויים המחשב נתקע..... זה נראה לי קשור איך שהוא לסנסורים או הטמפרטורות שלא משדרים נכון.... וFANSPEED תוקעת את כל המחשב כשהיא עולה, מה זה יכול להיות.? חוץ מזה יש לציין אין שופ תקיעה בתוכנה או בעיה אחרת.... יש לי משיהו רעיון?

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  6. אני רוצה לתת שם ארוך לIMAGE אבל התוכנה לא נותנת לי :-[ יש למישהו איזה פיתרון? הוספתי תמונה שתסביר קצת יותר איפה שיש חץ זה מראה את המקסימום ואני צריך עוד 3 אותיות לפחות. תודה לעוזרים [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  7. שאלתי נשאלה כבר רבות בעבר, אבל הפתרונות שהוצעו לה לא טובים לי: יש לי כרטיס מובנה של RADEON 1250. כמו כן, על ה-XP שלי מותקן מדיה פלייר 9, ואין בכוונתי לעדכנו לגירסה של 10 או 11 (או יותר!). הבעיה מתחילה כשקבצי מדיה מסויימים באינטרנט נצפים בגוונים מרוחים של ורוד-ירוק-כחול (בעיקר) ובמקביל גם צץ לו קובץ DXVA_SIG על הדסקטופ (שמזכיר לי שישנה בעיה...). קראתי, חרשתי וחפרתי בפורומים השונים (לא רק בארץ) וכולם מדברים או על ביטול סימון בWMV Acceleration במאפייני הכרטיס, או שולחים ללינק הזה: http://codecs.microsoft.com/codecs/i386/voxmsdec.CAB או טוענים שזה קשור לעדכון המדיה פלייר. ואולם- אין לי מושג איפה הWMV Acceleration נמצא בכרטיס שלי, ולא מצאתיו בשום מקום בתפריטי הכרטיס השונים. כמ…

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  8. Started by EliranC,

    אהלן אני מעוניין לעשות שלט לצימר שלי מישהו יכול לעזור השלט בעיקרון אמור להיות מפח בצבע לבן עליו להיות איזהשהוא תמונה של ביקתת עץ עם עצים (מצוירת) וליד מה שבעתיד אני מתכנן לעצב בתור לוגו צריך להיות פרח סחלב( גבעול עם כמה עלים ירוק) והעלי כותרת יהיו בצבע סגול ועליו או לידו מתעופף איזה פרפר גדול ומרשים ואם אפשר את הכיתוב "סוויטה בכפר" שיהיה בתמונה בכתב יד או כתב מעוצב יפה

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  9. ערב טוב בהשראת התוכנית "זומביט" אני מביא לכם כאן תוכנת אנטיווירוס שהיא בעצם מן "אולר שוויצרי" שיש בה הכול... התוכנה חינמית לחלוטין וכרגע במחשב שלי היא עושה עבודה נאמנה מקווה שתהנו http://www.secretmaker.com/

  10. Started by fatNjazzy,

    היי, מישהו מכיר תחליף זול ל ADOBE CONNECT? 750$ לחודש נראה מוגזם לתכנת הדרכה לאינטרנט תודהג

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  11. Started by oz12,

    או קי אז ככה אני מדליק תמחשב.. הוא עולה מגיע לשולחן עבודה ואז אחרי שניה ישר יש מסך שחור ואז כזה מסך לבן מרצדד ממש מלא .. עשיתי סירקת וירוסים דרך ה מצב בטוח לא עזר.. מה אפשר לעשות ? אני לא ב OC ולא כלום כיאלו יום אחד החליט להידפק המחשב.

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  12. Started by Kiddo,

    אנשים, אני לא כל כך סגורה על איך למחוק את ההיסטוריה של ה Auto fill, אבל משהו ספציפי ולא את כל מה שיש... HELP!!!!! :s05:

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  13. Started by blitz,

    זה אמור להיות מסמך עם רישיון לתוכנה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  14. וכמה שיותר פשוטה

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  15. Started by shimon956,

    שבת שלום לכולם לאחרונה עברתי לאינטרנט זהב ו HOT למהירות 2.5 ועשיתי את הטלפון של זהב ומאז ה XFIRE לא מתחבר לי יותר בדקתי אולי הוא חסום בפייר וואל אבל לא!!.. הוא מגודר כמו שצריך מישהו יכול להסביר לי מה לעשות? תודה שמעון

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  16. Started by mostwanted,

    אני מתכוון לפרמט את המחשב היום, ויש לי הרבה מאוד אתרים במועדפים שבפיירפוקס. האם יש קובץ שבו שמורים כל האתרים המועדפים שלי ואני אוכל להעביר אותו לדפדפן אחרי הפירמוט?

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  17. יש לי בעיה שמשחקים ותוכנות ניסגרות סתם בלי קשר. מופיעה חלון של "שלח ואל תשלח" של דוח בעיה של וינדוס אקספי תוכנות כמו איסי ביטורנט ומישחקים למינהם יש למישהו פיתרון?

    • 7 תגובות
    • 671 צפיות
  18. אני מעוניין ליצור קובץ לא דחוס תוך כדי לכידה של קלטת וידאו. כרגע יש לי באופציות של וירטואלדאב את HUFFYUV V2.1.1, מה שנותן לי קובץ של 100 מ"ב על כל דקת וידאו. נראה לי עדיין שאיכות קובץ ה-AVI שהקודק הזה נותן נופלת מאיכותה של קלטת הוידאו והייתי רוצה כמובן קובץ איכותי ככל הניתן כדי שאוכל להמיר בהמשך ל-SVCD בצורה האיכותית האפשרית. אז שאלתי, האם קיים קודק מלבד HUFFYUV שמאפשר קידוד לא דחוס באיכות מעולה? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  19. Started by DanielHatuka,

    יש לי את התוכנה PowerQuest Partition Magic 8 והנה מה שמראה שם: אני רוצה לחלק את הכונן(של 320 ג'יגה) לכמה מחיצות לדעתי ל-3 מחיצות: 2 עם 120 ג'יגה ו-1 עם 50 ג'יגה (שבו יהיה הווינדוס), האם יש חלוקה יותר יעילה ומהירה לכונן? ושאלה הכי חשובה: איך אני מכין מחיצות עם התוכנה? יש כמה אפשרויות שלא הבנתי- Logical/Primary ובעבר הכנתי מחיצה של Lofical עם 243.1 ג'יגה (להלן Unallocated בתמונה) ומחקתי בגלל שהיה משהו מוזר שבמחשב שלי היה כונן C עם 320 ג'יגה והכונן שעשיתי D עם 243.1 ג'יגה (אולי בגלל שעשיתי Logical או משהו בהגדרות?). תודה

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  20. Started by koko0,

    אם אני עכשיו הופך את כל C לאימג', אני יכול להתעלל בC כמה שבא לי ואם נגיד הוא נמצא בגשם במשך שבועיים הדבר היחיד שאני צריך לעשות זה לפתוח תאימג' על הארד דיסק חדש? אם היו תוכנות שמותקנות על D הן עדיין יעבדו? אני יכול לשמור תאימג' על D ולהפעיל אותה מארקוניס מדיסק און קי על C נכון? [שאלה קצת מטומטמת...] ואיך יוצרים מחיצת שחזור כמו במחשבים ניידים?

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  21. Started by acmmta,

    פתחתי את המחשב לפני כמה ימים הוא עלה אבל הוא לא מתפקד אני לוחץ על האייקונים ואז המחשב נתקע אם אני לא לוחץ על האייקונים השעון עובד. האייקונים בצד לא עולים אשמח אם תעזרו לי לפתור נ.ב כאשר אני עושה סייף מוד ונכנס לאדמיניסטריטור הוא מבקש קוד

  22. Started by e-d-a,

    כל מי שיש לי ברשימה של האי סי קיו והכינוי שלו רשום בעיברית עכשיו זה מופיע כסימני שאלה יש למישהו מושג למה ואיך אני מסדר את זה?

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  23. Started by mnd_l,

    מערכת הפעלה xp pro 32bit לאחר שהתקנתי את המערכת אני מתקין דרייבר לכרטיס מסך(תואם vga)שנמצא על הלוח,הורדתי אותו מאתר היצרן לפי דגם הלוח(msi) הממשק לא בשום שפה,הוא מראה סימני שאלה וכל מיני תווים,כשאני לוחץ next להתקנה שגם הוא בסימני שאלה מופיעה לי איזו שגיאה שאני לא יכול להבין מה כתוב בה ובאמצע המילה windows.... איך פותרים את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  24. אני צריך שייקח כמה שפחות מהזכרון...כיוון השמחשב של אחי הקטן ישן מאוד ובעל 256 RDRAM הוא איטי כתוצאה מהאנטי וירוסים השונים.. אם אפשר המלצה אני אשמח תודה

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  25. היא נשלחה בעברית מ hotmail תודה

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות

דיונים חדשים בפורומים