תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קודם כל שלום לכולם אני חדש פה ואני מקווה שאני רושם בפורום הנכון אז ככה.. יש לי בעיה מוזרה באינטרנט אקספלורר שיש אתרים מסויימים שאני לא יכול להתחבר אליהם עם האפשרות "זכור אותי" נגיד שאני נכנס לפייסבוק אני רושם את האי מייל ואת הסיסמא ואם אני מסמן למטה את "זכור אותי" ולוחץ "התחבר" הוא מחזיר אותי לאותו עמוד בלי שום הודעה על שגיאה בסיסמא או שם משתמש... כאילו נכנסתי שוב. אבל ברגע שאני מסיר את הסימן של "זכור אותי" ומתחבר הוא נכנס לי למשתמש שלי ועוד אתר לדוגמא ששם זה יותר מסובך הוא tvnetil ששם חייב להתחבר בשיביל לראות סיקורים ולהוריד תוכניות ואין שם את אפשרות בחירה אם "זכור אותי".. הוא זוכר אוטומטית ובגלל זה אני לא יכול בכלל להתחבר לשם אני מקווה שהייתי מובן והצלחתם להבין את ה…
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
מה היא עושה בעצם??? שולחת פקסים ללא פקס? יש לה אולי מדריך?
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
עם מודם 56k מישהו מכיר? תודה
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני עומד לפרמט עוד מעט , ורוצה לגבות את המועדיפם שיש לי בפיירפוקס(יש לי ממש המון מועדפים, ולא הייתי רוצה לאבד אותם). השאלה שלי היא היכן ממוקמים המועדפים של FF? תודה רבה לעוזרים ;D
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
מסיבות שלי אני רוצה לנעול את הכונן הקשיח. יש לי מספר חשבונות ב-XP PRO, ובעצם משאר החשבונות אני מעוניין מדי פעם (שוב מסיבות שלי) למנוע גישה למחשב, אז הסיסמאות על החשבונות שלהם לא באה בחשבון, כי הרי רק לפעמים אני רוצה למנוע את הגישה שלהם למחשב, לא תמיד. אז אני מחפש תוכנה חינמית שיכולה לנעול את הכונן הקשיח עוד לפני שווינדאוס בכלל נכנס לחלון שבו מוצדגים החשבונות ומשם עושים LOGINS. תודה.
-
- 7 תגובות
- 672 צפיות
-
-
הכנסתי את הדיסק. נפתח לי ה-autorun. יש שם מספר אפשרויות, כמו בדיקת driver validation, הרצת עדכון לvirus defenitions וסיור בדיסק, אבל אף אחת מהאפשרויות היא לא התקנת התכנה. חיפשתי בדיסק ולא מצאתי שום קובץ הפעלה. מה זה אמור להיות מוחבא? יש למישהו מושג?
-
- 5 תגובות
- 672 צפיות
-
-
החיפוש באתר הזה לא מניב תוצאות אלא טוען את הדף מחדש, באקספלורר זה עובד, תודה
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אז ככה אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לכווץ מרזולוציה זהה של מספר תמונות.. לרזולוציה קטנה יותר.. לכל התמונות לדוג' יש לי כ500 תמונות ברזולוציה של 2816X2112 ואני רוצה להקטין את כולם לרזולוציה של 704X528 כלומר להקטין את על התמונות פי 4 בתודה מראש דור,
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
יש לי מיקלדת USB של HP אני מיתחרפן הפחתי עולמות בישביל לימצוא דריבר ולא מצאתי בבקשה תעזרו לי חברה :HP את הדגם אני לא יודע אולי זה אחד מאלה 5302H P/N 5183-9960 s/n B N00308153 REV: 2.7 B
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
כבר המון פעמים ובהמון ורסיות ניסיתי לייבא קובץ אנשי קשר לOL בין אם בקובץ EXCEL ובין אם בACCESS. הקבצים עצמם נשמרים כקבצים מיוצאים מOL 2007 - מקווה שלא זו הבעיה - ומיובאים, לכאורה, במלואם. אה-מה-מה, למרות שפעולת הייבוא אורכת כמה שניות, ועל פניו נראה שרשימת אנשי הקשר בOL גדלה, בפועל, אין את אנשי הקשר המיובאים, ואם יש, אז הם מופיעים רק כשם וללא פרטים בתוכם (טלפונים, מיילים וכתובות). זה משגע אותי ולא ברור לי למה, אז אשמח אם: א. תסבירו לי מה קורה שם. ב. תגידו איפה נמצא קובץ אנשי הקשר המקורי שלOL בויסטה ובXP (שני מחשבים שונים), על מנת שאוכל להחליף אחד באחד (אם ניתן). ג. תדריכו אותי בדיוק מה לעשות ואיך. המון תודה.
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אהלן , יש לי WINAMP גרסא 2.80 ( הישן והטוב ) אבל בכל פעם שאני נכנס לשמוע איזה שיר הוא מציע לי לעדכן לWINAMP 5.4 , ואני לא רוצה לעדכן! איך אני גורם לו להפסיק להציע לי שידרוגים למיניהם ? תודה
-
- 7 תגובות
- 672 צפיות
-
-
יש לי עבודה של כ 320 עמודים, ועם כמעט כל שינוי קטן, כל הטקסט זז וכותרות יורדות עמוד וכו. אני עברתי על כל העבודה כבר עשרות פעמים כדי לתקן הכל וכל הזמן הטקסט זז. מה ניתן לעשות כדי למנוע זאת? אפשר "לנעול" עמודים?
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה כשאני פותח עמודי אינטרנט מופיע משהו לא מוכר שכדי להתעלם ממנו ולהמשיך הלאה בדף אני צריך ללחוץ שוב על הכפתור של אותו העמוד וככה בפעם השניה העמוד עולה בסדר כתוב כך: eSafe Security Warning! An attempt was made to exploit a security hole and activate malicious code! "Drive-By Spyware/Downloader" communication detected and blocked by eSafe close this message This message does not relate to the site you are accessing now: http://www.mccanndigital.co.il/ramatgancollege/ba1107/ הקיצר,איך מטפלים בזה? מה זה בכלל? זה spyware? אבל יש לי אנטי רוגלות אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אז... ככה: יצא לי לעצב לוגו חדש בפוטושופ ומסתבר שחברה מסויימת ממש התלהבה ממנו והיום הוא עובר אישורים אחרונים. השאלה שלי איפה נכנס פה זכויות היוצר? אה כן ואני עובד בחברה הזאת. מה בדיוק הנוהל?
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
הורדתי סרטון קטן בפורמט EOS. עשיתי חיפוש בגוגל ומצאתי אתר שמדבר על הפורמט הזה אבל לא מצאתי שום תוכנה להפעלה שלו. מישהו יכול להביא לי תוכנה ישירה שיכולה להפעיל את הסרטון הזה שבורמט EOS?
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
היי, יש ערוצים שונים, שאפשר דרכם לקבל סיסמאות לכל מיני אתרים (מי שמבין יודע איזה סוג של אתרים ) בזמן האחרון, שזה הרבה זמן, הקישורים לא מצליחים לעבוד עם ה-IE, ואני מקבל הודעת שגיאה שאני לוחץ על הקישור, ה-IE נפתח, הכתובת רשומה עם השם משתמש והסיסמא למעלה, אבל עדיין יש הודעת שגיאה והוא לא נכנס לאתר... שיניתי את ה-DEFAULT כדי שהוא יפתח עם מוזילה...וזה כן עובד...אבל בכל מקרה אני מעדיף את ה-IE מישהו יודע על מה אני מדבר ויודע איך לפתור את הבעייה הזו? תודה נ.ב מקווה שהכנסתי את הת'רד במקום הנכון...מקווה שלא טעיתי
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור לוגו בעזרת האותיות JSM לוגו לאתר אינטרנט שאני רוצה לעשות וחשבתי גם להוסיף מאזניים (בגלל שזה קשור לשיפוט). אשמח אם מישהו פה יוכל לעזור לי להכין משהו (או אפילו לשלוח לי משהו מוכן : )
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם אחרי שהסרתי את IE7 וחזרתי ל6 אני לא מצליח להיכנס לאף אתר חוץ מוואלה. עשיתי איפוס לכל ההגדרות, מחקתי קוקיז וקבצים זמניים. כמו כן שחזור מערכת לכמה ימים אחורה לא עזר. חשוב לציין שבפיירפוקס ניתן לגלוש. תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום אני חדש בפורום ואני מקווה להשתלב פה. פירמטתי את המחשב ואני לא מצליח למצוא דרייבר ללוח אם שלי Octek Rhino P4X266R-A4E. אין ברשותי דיסק של הלוח. אולי תוכלו לעזור לי למצוא דרייבר מתאים? גגלתי ולא מצאתי וכמו כן שאלתי גם בפורומים אחרים. בתודה מראש, עדן
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
בווינדוס 7 יש אפשרות רק לNEXT שברגע שאתה לוחץ שם כל הווינדוס הישן עובר לתיקייה windows.old ויש אפשרות פירמוט שלא נשארת התיקייה הזאת השאלה שלי היא מה עדיף? הרי מצד אחד זה מעביר הכל לתיקייה windows.old אבל זה לא פירמוט? מה מנקה יותר טוב תמערכת והאם יש עוד הבדל חוץ מזה שהתוכן הישן עובר ל windows.old? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
Hey there, I checked out in Evesrt and that's what I discovered: Multimedia: Conexant Cx20468 @ ATI SB400 - AC'97 Audio Controller PCI Video Adapter: ATI Radeon Xpress 200M (RS480M) CPU Type: Mobile AMD Sempron LV, 2000 MHz (10 x 200) 3300+ Motherboard Name Hewlett-Packard Presario V5000 (EZ552UA#ABA) If someone can find for me those drivers it will make me very happy By the way, I can see hebrew well if you wondered...
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
-
התוכנה דיי מיקצועית מי שיכול להביא לי מדריך בעברית אפשר גם עם תמונות .תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-


