תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני צריך תוכנה שתדע לשלב תמונה עם קובץ קול כדי ליצור מעין ברכה מנגנת... אם מישהו מכיר תוכנה כזאת אשמח אם יעזור לי תודה
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
צירפתי תמונה עם השגיאה או מה שזה לא יהיה..תודה רבה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-
-
בינתיים אני על OC ממוצע, 200x10, ואני שמעתי על הרבה מקרים שאחרי OC גבוה מידי היו צריכים לפרמט את המחשב. עכשיו כבר הווינדווס שלי מסודר לפי הטעם שלי, עם כל התוכנות והמשחקים והכל, איך אני יכול לגבות את המידע ככה שבמקרה ויהיו בעיות, אני יוכל לשחזר את הווינדווס ? מחיצה C שעליו מותקן הווינדווס היא 6GB, ויש לי מחיצה נוספת של 14GB שלשם אני מעוניין להעביר את כל המידע, ובמקרה שיקרה משהו, להחזיר את כל המידע מהמחיצה הזאת אל מחיצה C ולעבוד כאילו לא קרה כלום. אני מעוניין לגבות את כל כונן C, כולל התוכנות שמותקנות עליו, סה"כ זה 6GB. זה אפשרי בכלל ? ואם כן, איך עושים את זה ? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
http://i3.photobucket.com/albums/y83/gamer_446/1-2.png למי שלא מבין מה רשום: Microsoft Office Word לא הותקן עבור המשתמש הנוכחי. נא הפעל את תוכנית ההתקנה כדי להפעיל את היישום. מה זאת הבעייה הזאת?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
יש לי בעיה אם התוכנה שמתי שאני רוצה לפתוח את הסרט spiderman 2 אז זה רושם לי file "I:\Spiderman.2.AC3.5.1.XViD.CD2.TS-CARTEL.[Www.WarezFAW.Com].avi" can not open, or unsupported. למה זה רושם לי את זה ואיך אני יכול לסדר את זה?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
המחשב מקצה לאי סי קיו עד 50 אחוז אבל אם הוא עובר אותו הוא ניתקע בעצם כי הוא לא יכול לעבור אותו וניסיתי לשחק עם העדיפויות וכאלה אבל זה עדיין נישאר תקוע הייתי צריך ליסגור את האי סי קיו כדי שהוא ימשיך לעבוד אז אני חייב שמישהו יעזור לי זה מעצבן ככה
-
- 5 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אוקיי, הפלאפון לא יכול להגדיר MP3 כצלצולי מתקשר... אני צריך את תוכנה שמקודדת אותם לACC או MP4 בכדי שאוכל להגדיר אותם כצלצולים וכמו כן שיהיו בתוכנה אופציות לגזור את השיר ולערוך אותו כדי לקחת רק את הקטע האהוב בשיר בנוסף רצוי שתקודד את השירים באיכות טובה ! תודה רבה רבה לעוזרים !
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
יש לי בעיות לסנכרן עם ה-MEDIAMONKEY לנגן D-2. אני לוחץ על סינכרון אוטומטי ,מופיע שהוא מכין את הרשימה ואז הכל נעלם? בעבר סינכרתי מספר פעמים. יש תוכנה טובה יותר לנגן?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
על מנת להמנע ממיליון דיסקים של תוכנות.. אשמח לתוכנה שכוללת את כל הישומים השימושיים או תוכנה שמאפשרת לי להתקין אילו ישומים שאני רוצה. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אהלן רציתי לשאול: קניתי אופיס 03' וכן windows xp . הם באנגלית. מאוד הייתי רוצה לעדכן את הגירסה לעברית. יש דבר כזה שזה יהיה בעברית מלא?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
אני מיתווכח עם משהו איזה אנטי וירוס יותר טוב avg 8 או BitDefender אני טוען ש BitDefender יותר טוב אבל הוא לא מאמין לי מי צודק? סליחה עם זה לא קשור לפה
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-
-
היי... קניתי צורב DVD nec 3500 והחיים יפים... אני רוצה להעביר סרטים שיש לי בdivX ובXvid לDVD כדי לנגן אותם בנגן פשוט שלא תומך בפורמטים האילו... בשתי בעיות נתקלתי: 1) בתוכנה TMPGEnc גרסה 2.59.47.155 אני משתמש לקידודים שונים, די בהצלחה, אבל סרטים בXvid יוצאים בלי סאונד.. השתמשתי בתוכנה DVDsanta והיא עשתה את העבודה יפה עם סאונד, אבל עדיין, מישהו יודע מה גורם לבעיה בתוכנה הראשונה? 2) לאחד הסרטים יש לי קובץ תרגום בפורמט sub. איך אני יכול להצמיד אותו לסרט DVD שמקורו בקובץ divX או Xvid ככה שיהיה אפשר לבחור אם לראות את התרגום או לא.. כלומר, שהתרגום לא יהיה מובנה בתמונה, אלה הקובץ יהיה על הדיסק והנגן ידע לזהות ולהריץ אותו... יש איזה תוכנה מסויימת שיודעת לעשות את זה? מ…
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום לכולם ללקוח שלי כל הזמן יש את ההודעה הזאת: Critical System Error ! Your computer was infected by Worm.Win32.Sober It's dangerous for your system, some files can be lost and your browser can be slow! Click OK to download the antispyware program to clean your computer! מישהו יודע מה זה אומר ? מה צריך לעשות ? גם אחרי התקנה מחודשת של מערכת הפעלה, + NOD32 וכל העדכונים... ההודעה הזאת חוזרת אחרי מספר שבועות. תודה לכם
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
http://www.betanews.com/article/Will-Firefox-beat-IE9-to-Direct2D-rendering/1259084302 שווה הורדה 32ביט http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/ 64ביט http://wiki.mozilla-x86-64.com/Firefox:Download הבעייה לא הבנתי אם כל הגירסאות מכילות את האפשרות הזאת, או איפה מפעילים אותה •Firefox-3.7a1pre.en-US.win64-x86 64.installer.20091008.zip (turned on jemalloc, JIT and Windows 7 feature) ויש גירסה יותר חדשה •Firefox-3.7a1pre.en-US.win64-x86 64.installer.20091116.zip שלא רשום את זה, כנראה פשוט בגירסה האחרת התחילו להפעיל את זה ?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני מתכוון למשל אם אני רוצה לשלוח לכולם מייל אבל ממייל אחר איך אני יכול להוציא את כל רשימת הכתובות שיש לי באאוטלוק 2003 בעבודה (יש איזה 1000) ואז לשלוח ממייל אחר ?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
שלום לכולם. ליפני מספר ימים פירמטתי תמחשב, וניסיתי להתקין את הדריוור של הכרטיס מסך שקיבלתי כשקניתי את הכרטיס מסך. אחרי ההתקנה פתאום המחשב קרס והכרטיס מסך עשה לי המון בעיות כשניסיתי להיכנס למשחקים וכו'... לא ידעתי איך למחוק תכרטיס מסך אז פירמטתי את המחשב. ניסיתי להוריד דריוור אחד אבל אין בו אפשרויות שונות שהיו לי בדריוור הקודם כמו חיבור לטלוויזיה ועוד.. אחרי מספר פירמוטים אני כבר אשכרה מיואש ולא יודע מה לעשות. אני ממש אבל ממש מבקש שתעזרו לי אני מבואס לגמרי כבר. מי שיכול לתת לי דריוור לכרטיס מסך שיש לי [ Radeon 9200 SE] אני אודה לו מאוד!!! אבל גם בבקשה תעזרו לי ותסבירו לי כיצד אני מסיר כמו שצריך את הדריוור הישן. שבוע טוב לכולם ותודה מראש
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתסתיר את האייקונים בדסקטופ שלי כאשר אני למשל לא נוגע במחשב חמש דקות אז שפשוט האייקונים יעלמו ואם אני מזיז את העכבר אז שהם יופיעו עוד פעם אני פשוט רוצה לעשות את זה שיראו את הרקע בצורה מושלמת בלי הפרעות מישהו יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום לכם וחג שמח, אני מחפש תוכנה לצפייה בסרטים על השולחן עבודה, הייתה לי פעם תוכנה כזאת רק שאני לא זוכר את השם :-\ אם מישהו מכיר תונה כזאת / יודע את שם התוכנה אשמח אם תעזרו לי, אני מתכוון למשהו כזה : התמונה צולמה במערכת הפעלה MAC, לי יש כרגע מערכת הפעלה Windows XP, שמתי את התמונה כדי שתוכלו לראות למה אני מתכוון, יש את התוכנה הזאת גם ל - Windows אבל אני לא מוצא :'( ניסיתי לחפש בגוגל אבל זה מצא לי רק ל - MAC, אני בטוח שיש את התוכנה למערכת הפעלה Windows מיכוון שהייתה לי פעם את התוכנה הנ"ל. תודה רבה, The Wizard
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
יש לי מספר קבצי AVI-XVID שהייתי רוצה ליצור להם WEB-BASE PLAYER, הרוחב פס הביתי שלי מספיק מכוון שאני לא חושב שיהיה יותר מצופה אחד בו זמנית. חשוב שזה יתמוך בקבצים האלה ולא ידרוש קידוד מחדש, לא קריטי אם זאת תוכנה חינמית או בתשלום, כל עוד התוכנה בתשלום היא פופולרית מספיק. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
ב sensor שבו יש את ה טמפרטורה של המעבד והלןח אם יש aux ולידו תמונה של מסך מחשב מה זה בדיוק ה aux
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
כשאני מנגן שירים בWA המערכת 5.1 לא עובדת עובדים רק 2 רמקוילם קידמיים... איך אני עושה CROSSFADE ב WMP 11 (WINDOWS MEDIA PLAYER(?
-
- 6 תגובות
- 674 צפיות
-
-
עשיתי צילום מסך ...זה APPS שנכנסים דרך פייסבוק ....ב IE עובד יופי , כמו כן עבד גם בגרסאות מוקדמות של FIREFOX ... נכנסתי להגדרות ניסיתי לשנות להוסיף ל FILTERING ....וכו' כלום לא עזר מישהו ? תודה
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
כל קובץ שאני מנסה להוריד הוא כותב לי : this download has been blocked by your security zone policy מה הבעיה בדיוק לא הבנתי... יש פתרון? Aviko
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
כבר ממזמן אני שומע על הפורמט mp4, שהוא מתאים גם לוידאו וגם לאודיו. הורדתי חבילת קודקים ובה גם Mp4, הנה האתר המסביר על mp4: http://www.mp4.co.il אני רוצה דוגמא לקובץ mp4 כדי שאוכל להשוות בינו לבין קבצים אחרים. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני זוכר שהיה לי לפני שנים תוכנה בשם text reader שבאה עם כרטיס קול... אני מחפש תוכנה שיכול לקרוא טקסט - חיפשתי מצאתי מליון אתרים שכל אחד בטח מתפאר תוכנה שלו .. אז אני רוצה להיעזר בניסיון ובהמלצות שלכם. *עדיפות אבל לא חובה לכאלו שלא מצריכות להעתיק אותו לתוכנה הנפרדת אלא קוראות אותו ישר מתוכנת word או תוכנה אחרת של מעבד תמיליים (אתרים .. וכד'). וגם אם התוכנה יכולה להאיר את טקסט הספציפי שנקרא אז עוד יותר טוב (בטח קיים רק בתוכנות שבאות עם הזנת טקסט בנפרד) ** רק ווטו אחד אני מכריז - לכל מי שיגיד talk it אז לא... כי מסורבל מיידי להעביר טקסט ארוך, הקריאה לא ברורה ואני בטוח יש תוכנות חכמות יותר אחרי כל כך הרבה בקשות אז זה הזמן להגיד תודה מראש לכל מי שיעזור, wme-c1
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-


